PDA

Volledige versie bekijken : WK POOL / WM TIPPSPIEL

Tiga
24 mei 2006, 20:25
Hallo beste leden,

IJsberenforum heeft iets unieks bedacht => een WK POOL. Dat is op zich niet zo speciaal. Maar hij is voor en door ijsberen. Kijk, en dat is uniek! ;)

Deelnemen is gratis en net zo leuk. Stuur een bericht naar intern bericht naar tiga dat je wilt deelnemen en je ontvangt zo snel mogelijk de Excel-sheet. Vul hem in en stuur hem naar tigatoday@gmail.com.

We houden je elke speeldag op de hoogte met een aktueel klassement.

Tiga

Willi69
24 mei 2006, 20:33
Und was ist der Hauptpreis? :rolleyes: :confused:

Willem2
24 mei 2006, 21:33

Voor jou een Oranjepakket :D

Rolliman
25 mei 2006, 17:54

Du bekommst die berühmte "Baggerfahrt durch die Eifel"! Wobei Du Bagger und Benzin schon selber mitbringen mußt... :D :D :D :D :D

Rolliman

Tiga
27 mei 2006, 14:26
@all

De Excel sheet is nu te downloaden. Volg de link in het eerste bericht van dit draadje.

The Excel sheet is now available for download. Please follow the link in the first message of the thread.

cu
tiga

Scoobert
27 mei 2006, 19:23
De cel waar je de vragen moet beantwoorden zijn beveiligd en daar kun je dus niks invullen ....

Zal de antwoorden maar zo erbij mailen dan.

En bij de 3e en 4e plaats staat het verkeerd gelinkt....winnaar wordt 4e, verliezer halve finale 3e...klopt denk ik niet

Tiga
28 mei 2006, 13:54
De cel waar je de vragen moet beantwoorden zijn beveiligd en daar kun je dus niks invullen ....

Zal de antwoorden maar zo erbij mailen dan.

En bij de 3e en 4e plaats staat het verkeerd gelinkt....winnaar wordt 4e, verliezer halve finale 3e...klopt denk ik niet

Thx, is gefixt. Moet nog overnieuw worden geupload.

uurtje
4 juni 2006, 16:52
De hoofdprijs? Nou ik weet het wel: een basisplaats in het Nederlands elftal. Aangezien eenieder in staat is om de meest makkelijke kansen aan de lopende band te missen en passes over 5 meter te verprutsen lijkt het mij geen probleem. Vage excuses (lastige tegenstander, goed rendement (!?)) kunnen wij ook verzinnen. Lijkt mij dus helemaal geen probleem

Hollandmale
7 juni 2006, 17:25
HM kon de WK-Pool aanvankelijk niet vinden in het Excel-sheet. Er blijken onderaan 2 tabbladen te staan, waarvan 1 met het kopje "WK-Pool". Simpel, maar wellicht zijn er meer beren weinig bekend met Excel, en is het 'n bruikbare tip :smile:.

Hollandmale
8 juni 2006, 10:38
HM kon de WK-Pool aanvankelijk niet vinden in het Excel-sheet. Er blijken onderaan 2 tabbladen te staan, waarvan 1 met het kopje "WK-Pool". Simpel, maar wellicht zijn er meer beren weinig bekend met Excel, en is het 'n bruikbare tip :smile:.Zo, Tiga mag zich over HM's WK-Pool buigen. Ben van nature optimist en laat Oranje Weltmeister worden, tegen Duitsland in de finale :eek:. Zit natuurlijk 'n enorm brok wishful thinking in. En 32 jaar frustratie, waar onderhand 'n eind aan moet komen ;). Onze Duitse medeberen zullen er ongetwijfeld hun gedachten over hebben :baeh:.

Rob10
8 juni 2006, 11:50
Gelijk heb je HM, en Foppe heeft er geen verstand van:rofl:

Scoobert
11 juni 2006, 00:18
Hoe zit het met een tussenstand ?? :teuflisch

Willem2
11 juni 2006, 00:44
Hoe zit het met een tussenstand ?? :teuflisch

Ik ben bang dat Tiga eerst even op de blaren moet zitten gezien het mooie weer :D

Groeten Willem

Willem2
13 juni 2006, 00:29
Bron : AD.nl

DEN HAAG - Winnaars van een WK-poule moeten rekening houden met een aanslag van de fiscus. Over prijzen boven de 454 euro is kansspelbelasting verschuldigd. Het tarief bedraagt 29 procent.

De Belastingdienst zal de komende weken bij reguliere controles bij bedrijven en instellingen extra letten op WK-poules. „We zullen goed kijken naar mededelingen op prikborden,” zegt een woordvoerder van de Belastingdienst.

Ook tips over forse geldprijzen bij voetbalpoules worden door de Belastingdienst nagetrokken.

Bij veel bedrijven en verenigingen is rond het WK voetbal een poule georganiseerd. De fiscus beschouwt het voorspellen van voetbaluitslagen als een vorm van kansspelen. Volgens de Belastingdienst moet de organisator van de poule de kansspelbelasting inhouden op het prijzengeld.

Daarom keren wij in natura uit :D . Doe niet aan te veel Poules mee JackD :lostit:

Willi69
18 juni 2006, 01:42
Hallo Tiga,

warum konntet ihr statt einer langweiligen Excel-Tabelle :sleep: nicht so einen Spielplan entwerfen? :eek:

=> http://www.sex-worldcup2006.com/groups.php

Scoobert
18 juni 2006, 10:41
Beste Tiga,

Er kloppen een aantal links niet vanuit het wedstrijdoverzicht naar de standen die dan automatisch worden ingevoerd bij de puntentelling. Sommige koppelingen staan verkeerd......just in case you missed it :rolleyes:

Willi69
25 juni 2006, 21:57
Zo, Tiga mag zich over HM's WK-Pool buigen. Ben van nature optimist en laat Oranje Weltmeister worden, tegen Duitsland in de finale :eek:. Zit natuurlijk 'n enorm brok wishful thinking in. En 32 jaar frustratie, waar onderhand 'n eind aan moet komen ;). Onze Duitse medeberen zullen er ongetwijfeld hun gedachten over hebben :baeh:.
Ich glaube, Dein Tipp war falsch! :thefinger :baeh: Mein Tipp dagegen, Deutschland - Brasilien 5:0, wird immer wahrscheinlicher... :freu: :freu: :freu:

uurtje
25 juni 2006, 22:58
De hoofdprijs? Nou ik weet het wel: een basisplaats in het Nederlands elftal. Aangezien eenieder in staat is om de meest makkelijke kansen aan de lopende band te missen en passes over 5 meter te verprutsen lijkt het mij geen probleem. Vage excuses (lastige tegenstander, goed rendement (!?)) kunnen wij ook verzinnen. Lijkt mij dus helemaal geen probleem

Helaas: we liggen eruit en derhalve is het niet meer mogelijk om op grond van de door mij aangehaalde criteria nog voor de hoofdprijs in aanmerking te komen. Echter, er is hoop aan de horizon. Het EK van 2008 komt eraan. Mocht je dus nog altijd geen balgevoel hebben: even bellen met de KNVB...

Hollandmale
26 juni 2006, 07:18
De muis brulde, maar door het vergrootglas leek het 'n leeuw :heul:

Hollandmale
26 juni 2006, 08:05
Volgens Wesley Sneijder had Nederland weer eens last van een oude kwaal: "Pas toen we achter stonden, kwam er bij ons iets los. Het is jammer dat we niet eerder naar voren durfden te voetballen om de vrije man te zoeken. Dit is heel teleurstellend."Als je verkeerd aan 'n wedstrijd begint, kun je dat bijna niet meer omdraaien.
De slechte scheidsrechter en de Portugese schwalbes hebben daar niks mee te maken.
Wesley Sneijder heeft gelijk: hier past slechts de hand in eigen boezem, helaas :heul:.

Flurkman
26 juni 2006, 11:09
En zeggen dat de scheidsrechter eigenlijk nog veel te weinig kaarten trok! Er zijn namelijk nog een resem fouten ongefloten en ongestraft gebleven.

Het gaat toch om voetballen, niet om truitjetrek, beentjelichten, enz ? In mijn club wordt niet geduwd of getrokken, geen kaarten uitgedeeld, lekker gevoetbald, en na de match drinken we liters trappist en andere heerlijkheden...

Ik voetbal dus bij een sportieve club...

Willi69
11 juli 2006, 18:18
Gibt´s noch vor der nächsten WM das Resultat? :confused: Was habe ich gewonnen? :baby2:

Willem2
11 juli 2006, 18:51
Gibt´s noch vor der nächsten WM das Resultat? :confused: Was habe ich gewonnen? :baby2:

Willi69 heeft een zwemles gewonnen :lostit: Die door NKG zal worden gegeven. :freu:

Groeten Willem2 :wink:

Tiga
11 juli 2006, 22:04

Manche leute haben noch ein anderes hobby...die heisst arbeit. Kommt dieses wochenende :o

Willem2
11 juli 2006, 22:18
Manche leute haben noch ein anderes hobby...die heisst arbeit. Kommt dieses wochenende :o

Denke nicht ............ Er geht wieder schwimmen ;)

Gruesse Willem2 :wink:

Willi69
18 juli 2006, 21:31
Weekend is over... :sleep:

Willem2
19 juli 2006, 00:04
Weekend is over... :sleep:

Und jetzt Ferien für Tiga :lostit:

Gruesse Willem2 :wink: