PDA

Volledige versie bekijken : Rechts,Links of Paars



Jansen
7 september 2010, 21:45
Wat willen we nu dat het land gaat regeren ?

Wat maakt het uit dit land is niet te veranderen in 4 jaar.
Bezuinigen ?

Oke dan maar 2x naar de kamer is toch 33.3% inleveren.:gruebel:
Rood,Zwart of Blond ?
Ik kies voor Zwart maar soms is blond ook lekker.

Ik kies voor VVD,CDA en PVV :freu:

Ik vind Wilders daar wel tussen horen lekker rechts. :baeh:

hoeveel ijsberen kiezen voor links en hoeveel gaan voor rechts ?

Brand maar los beren.
Ik heb op Wilders gestemd en vroeger Op Rutte en Zalm en Pim Fortuin

bergm550
7 september 2010, 21:54
Bij vorige verkiezingen heb ik altijd gestemd op Gerrit Zalm en ook een keer op Rutte. Maar bij de laatste verkiezingen heb ik op Geert Wilders (PVV) gestemd. Daarbij steun je de VVD en geef je tegenwicht aan die CDA.

Ik vind die gelovige mensen vreselijk met die vreemde morele waarden. Ze vinden alles smerig. Naar GT gaan vinden ze smerig, blote borsten is ook niet goed. Vooral die gereformeerden; die worden helemaal gek als ze een borst zien. Dat vinden ze smerig, maar feitelijk hebben ze het achter de ellebogen, want gelovigen vergrijpen zich aan kinderen en dat is nu eigenlijk pas smerig.

Ik begrijp sowieso niet hoe een partij met een religieus uitgangspunt (zoals de CDA, SGP) kunnen deelnemen aan de politiek, want staat en kerk behoren juist in Nederland gescheiden te zijn. Maar ik ben geen staatsrechtkundige, dus misschien zie ik iets over het hoofd.

En dan die Groen Links en PVDA-figuren. Vreselijke mensen. Links lullen en rechts rijden. Femke Halsema woont op de grachten in Amsterdam. En ja het is altijd makkelijk om over armoede, milieu en werk te praten, als je het zelf goed hebt.

phoenix
7 september 2010, 22:11
het wordt ene mooie janboel het komende jaar met wilders inde oppositie en toch deeluitmakend van 'een kabinet 'met cda en vvd, das vragen om problemen...iets wat niet onbelangrijk is, is dat we in januari voor ene nieuwe senaat, eerste kamer moeten stemmen....en de wijze waarop het cda nu doorgaat......dat voorspelt nog een een zeteltje of 5 minder dus straks 16 zetels voor het cda......en dat zijn links of midden georieenteeerde stemmers.....die niet naar wilders gaan....dus ik moet nog zien of de vvd/pvv en cda samen straks wel een meerderheid in de eerste kamer halen....dan kunnen ze stoppen want dan kan je wel leuk maatregelen bedenken maar die worden dan toch geblokkeerd door de eerste kamer waar een andere meerderheid heerst...dat is nu namelijk ook het geval.....tot januari kan een regering met de vvd, pvv en cda niet veel doen, ze hebben immers geen meerderheid in de eerste kamer....en ben benieuwd hoe wilders met de pvv zal worden vertegenwoordigd in de eerste kamer, hij heeft nog een maandje of 5 hooguit...............bij de gemeentraad had hij maar twee capable mensen beschikbaar , namelijkk een voor den haag en een voor almere...... nu zal hij voor alle provincies een senator moeten hebben die capabel is en de wetten in de eerste kamer kan aannemen met behulp van een cda en vvd..................het zal mij benieuwen, ja en ik stem d66 , als een goed liberaal die ook aan de medemens denkt....

Jansen
7 september 2010, 22:30
PVV heeft een aantal advocaten,dokters,ex rechter,en een aantal zakenmensen die zich bewezen hebben.
Natuurlijk hoop ik dat er geen echte rassisten bij zitten maar Wilders mag wel zijn mening geven dat doet Halsema,Cohen ook.

Pechthold is overal tegen en roept wij willen anders (zie posters) heeft ook een haat tegen Wilders,deze man roept veel maar zegt niets.
Hij hoort ook niet bij deze grijze krullen partij thuis.

kijk nu maar eens naar NED1 Pauw en witteman met die moslim aan het woord.

Gondolas9
7 september 2010, 23:04
Er is een boutade: als je 20 bent, en je stemt niet links, dan ben je een smeerlap. Als je 40 bent, en je stemt niet rechts, dan ben je een imbeciel.
Ik vind Wilders soms een beetje ongenuanceerd, maar uiteindelijk zou ik toch PVV stemmen.
In VL stem ik afhankelijk van strategische afwegingen Vlaams Belang of N-VA.
Bart de Wever is een schitterend, absoluut integer politicus, maar hij blijft te zeer binnen een Belgisch kader.
In Frankrijk voert Sarkozy de daad bij het woord.
In Israel is Netanyahu een groot leider.

Picasso 1
7 september 2010, 23:14
kijk nu maar eens naar NED1 Pauw en witteman met die moslim aan het woord.

Ik bespeurde bij Halsema het begin van gedoogsteun voor Wilders :smoke:

stano
7 september 2010, 23:54
In VL stem ik afhankelijk van strategische afwegingen Vlaams Belang of N-VA.
Bart de Wever is een schitterend, absoluut integer politicus, maar hij blijft te zeer binnen een Belgisch kader.
In Frankrijk voert Sarkozy de daad bij het woord.
In Israel is Netanyahu een groot leider.
... en in Italië is Berlusconi een held waarschijnlijk :rolleyes: ....
Proficiat, en goed gezien, beste vriend, gij bent ne slimme : allemaal sterke, knappe, super intelligente en visionaire mannen ..... met deze redders maakt de mensheid een grote stap vooruit :freu:.... ik hoop alleen dat de afgrond nog niet te dicht is :gruebel:

Gondolas9
8 september 2010, 00:02
Berlusconi, nee, da's een seniele sex-addict. In Italië eerder Roberto Maroni of Alessandra M ;-) . De laatste brains and beauty.

Enneuh, wie zijn de lemmingen, en wie is van Hameln?

rolly
8 september 2010, 02:05
pvv,vvd en cda.....ja, dat groepje rechts-radicale zakkenvullers heeft Nederland echt nodig....niet dus. Dan toch liever Paars-plus. Het wordt tijd dat de inkomens van onze heren en dames politici drastisch verlaagd worden. Zodat degenen die in de politiek willen dat uit overtuiging doen....en niet voor dat vette inkomen dat ze over onze ruggen verdienen.

Rolly

Ace2
8 september 2010, 06:18
Ik bespeurde bij Halsema het begin van gedoogsteun voor Wilders :smoke:

Hahaha, ja dat begin van gedoogsteun was zelfs overtuigender dan jouw beginnende gedoogsteun aan Jansen en mij.

Costana
8 september 2010, 08:33
... en in Italië is Berlusconi een held waarschijnlijk :rolleyes: ....
Proficiat, en goed gezien, beste vriend, gij bent ne slimme : allemaal sterke, knappe, super intelligente en visionaire mannen ..... met deze redders maakt de mensheid een grote stap vooruit :freu:.... ik hoop alleen dat de afgrond nog niet te dicht is :gruebel:

Vergeet niet dat links ons op de rand van de afgrond heeft gebracht... Zowel in B als N....

Inkomens verlagen van politici ? Akkoord maar gaat niet veel uitmaken.
Het zijn eerdere bepaalde groepen in de samenleving die perfect kunnen werken maar te lui zijn om werk te zoeken die met de vele centjes weglopen... In België komt daar nog een "extra dimensie" bij :D

Red Devil
8 september 2010, 09:13
Vergeet niet dat links ons op de rand van de afgrond heeft gebracht... Zowel in B als N....
En ik maar denken dat de financiële crisis is veroorzaakt door (rechtse?) bankierende zakkenvullers en bonusopstrijkers. Dom, dom, dom!

Uiteraard heb ik niet gestemd op die partij die artikel 1 van de Grondwet (verbod op discriminatie op grond van o.a. godsdienst en levensovertuiging) wil afschaffen. En, als atheïst, ook niet op een partij die het land vanuit een bepaalde religie wil besturen.

Groeten,
Red Devil

SFL
8 september 2010, 10:50
In Nederland mag ik helaas niet stemmen... Maar als het kon, dan was het wel Wilders geworden. In Vlaanderen stem ik Vlaams Belang, maar dat is omdat er geen alternatief is. Zowel in Belgie als Nederland is er toch niets realistisch mogelijk, zolang alle politici poen- en postjespakkers zijn. Nederland is wel meer democratisch dan Belgie, want de meerderheid stemde rechts en ze zullen ook rechts krijgen. In Vlaanderen stemmen we al decenia rechts, maar krijgen we steeds links op ons bord.

Gelukkig krijg ik binnekort in een ander land staatsburgerschap en mag ik ook daar stemmen. Daar zal het er wel toe doen op wie je stemt en daar trekt men zich helemaal niets aan van wat Europa hen oplegt of wat de definitie van politieke correctheid is.

Maar om bij dit topic te blijven; Wilders Rulezzzzzzzz !

SFL
8 september 2010, 10:52
Er is een boutade: als je 20 bent, en je stemt niet links, dan ben je een smeerlap. Als je 40 bent, en je stemt niet rechts, dan ben je een imbeciel.
.

Dat zij ooit een kopstuk van de Belgische communisten die begin jaren 80 verantwoordelijk waren voor aanslagen. Jij kent je geschiedenis G9, maar ik ook hoor!

Admin
8 september 2010, 18:08
Wat willen we nu dat het land gaat regeren ?


Volgens mij ben jij een grensgeval :rolleyes: ;)
"Jouw" land België valt uit elkaar :cool:. En dat zullen de "buitenlanders" gaan betalen. Wie er dan ook buitenlanders zullen zijn :rolleyes: ;)
En als het niet uit elkaar valt zullen ook de "buitenlanders" moeten betalen :rolleyes:

In Nederland zal er wel een kabinet komen met de VVD en het CDA. En het maakt weinig uit wie er dan zogenaamd steun gaat geven. Een meerderheid komt er dan toch wel. Is het niet over rechts dan wel over links of door het midden.
Geen angst voor de grondwet want die kan alleen aangepast worden met 2/3 meerderheid in de kamer en die wordt nooit gehaald.
Dus bv de "schoolwet" zal nooit worden aangepast.
En voor de rest gaan we lekker verder ....

:wink2:

Big30
8 september 2010, 18:28
http://weblogs.nrc.nl/discussie/files/0712/wilders_poster_pakje_sigaretten.jpg

timjava
8 september 2010, 18:37
pvv,vvd en cda.....ja, dat groepje rechts-radicale zakkenvullers heeft Nederland echt nodig....niet dus. Dan toch liever Paars-plus. Het wordt tijd dat de inkomens van onze heren en dames politici drastisch verlaagd worden. Zodat degenen die in de politiek willen dat uit overtuiging doen....en niet voor dat vette inkomen dat ze over onze ruggen verdienen.

Rolly

Dat valt wel mee. Ministers zitten niet in de politiek voor het salaris, politici kunnen in het bedrijfsleven veel meer geld verdienen.

Salaris van een minister is zo'n € 140.000,-- per jaar inclusief toeslagen. Mooi salaris, maar geen top.

Picasso 1
8 september 2010, 20:37
Geen angst voor de grondwet want die kan alleen aangepast worden met 2/3 meerderheid in de kamer en die wordt nooit gehaald.

Klopt, daarnaast zijn er EU en andere internationale verdragen die medebepalend zijn voor het beleid hier en waar men niet zomaar vanaf kan. Uiteindelijk hebben regeringen een beperkte macht.

Een land is eigenlijk een erg groot log schip die een bepaalde richting op vaart en die je als bestuurder erg moeizaam een andere kant op kan laten gaan.

Gondolas9
8 september 2010, 21:25
Op het internet is ophef ontstaan over een documentaire die een beeld schetst van de Nederlandse politicus Geert Wilders. 'Wilders, the Movie' zou verwijzingen bevatten naar het wilde seksleven van de leider van de PVV. De VPRO, die de film zondag uitzendt, heeft zich inmiddels gedistantieerd van de beelden waarin een anonieme man zich uitlaat over Wilders' omgang met prostituees.

'Wilders, the Movie' is volgens de makers Joost van der Valk en Mags Gavan een onderzoek naar de drijfveren van Wilders en zijn aanhang. Het is een portret van een man die leeft in een wereld van extremen en controverses. Het document blijkt dus wel het één en ander prijs te geven.

Heroïnehoer
In de documentaire zouden mensen aan het woord komen die beweren dat de politicus omgaat met prostituees. In de trailer van de film die je onderaan dit artikel kan bekijken, wordt een anonieme man aan het woord gelaten die beweert dat Wilders ontmoetingen had met een heroïnehoer.

Achter welke nick zit hij hier wellicht verscholen???

rolly
9 september 2010, 02:22
Dat valt wel mee. Ministers zitten niet in de politiek voor het salaris, politici kunnen in het bedrijfsleven veel meer geld verdienen.

Salaris van een minister is zo'n € 140.000,-- per jaar inclusief toeslagen. Mooi salaris, maar geen top.

http://www.depers.nl/opmerkelijk/182073/Kamerleden-klussen-er-lustig-op-los.html

Rolly

Picasso 1
9 september 2010, 08:22
http://www.depers.nl/opmerkelijk/182073/Kamerleden-klussen-er-lustig-op-los.html

Rolly

Vind je het echt exorbitant dat verschillende kamerleden met bijklussen jaarlijks gemiddeld 4000 a 5000 euro verdienen?

Voor exorbitante inkomsten kun je beter kijken naar bankdirecteuren, directeuren van een aantal goeie doelen, directeuren bij ministeries (uwv etc) en vooral.... het koningshuis.

Bij ambtenaren ligt het exorbitante overigens niet in hun inkomsten maar in het type onkosten wat ze maken (afscheidfeest burgemeester, vliegvluchten met speciaal ingehuurde vliegtuigen, dure hotels, etc)

Costana
9 september 2010, 12:32
En ik maar denken dat de financiële crisis is veroorzaakt door (rechtse?) bankierende zakkenvullers en bonusopstrijkers. Dom, dom, dom!

Uiteraard heb ik niet gestemd op die partij die artikel 1 van de Grondwet (verbod op discriminatie op grond van o.a. godsdienst en levensovertuiging) wil afschaffen. En, als atheïst, ook niet op een partij die het land vanuit een bepaalde religie wil besturen.

Groeten,
Red Devil

De financiele crisis is het gevolg van de economische crisis.
Die economische crisis is er gekomen onder, vooral in Europa, linkse regeringen.

Links - Rechts is eigenlijk passé, links had zijn functie in het verleden, rechts was er indien links té hard doorsloeg.

Dag van vandaag zou je eigenlijk politieke overtuigingen achterwege moeten laten en gewoon rationeel en objectief denken en handelen, los van elke kleur.

Red Devil
9 september 2010, 12:50
De financiele crisis is het gevolg van de economische crisis.

De kredietcrisis is begonnen in de VS, toen Bush jr. president was. Door het verkopen van onbegrijpelijke financiële producten aan mensen die deze niet konden betalen ('hypotheekcrisis') en met als eerste teken het falliet gaan van Lehman Brothers.


Die economische crisis is er gekomen onder, vooral in Europa, linkse regeringen.

Waaruit nog niet volgt dat die 'linkse regeringen' de oorzaak zijn van die economische crisis. Net zo min wil ik hierboven suggereren dat de kredietcrisis is veroorzaakt door de toenmalige regering-Bush. Hoewel de (kapitalistische) onwil om toezicht op de banken te houden wel een rol heeft gespeeld.

Groeten,
Red Devil

Picasso 1
9 september 2010, 13:52
Links legt veel beperkingen op marktwerking en ondermerschap.
Als er geen marktwerking en ondernemingszin was dan zouden we inderdaad geen economische crisis hebben gehad, net zoals Marroko bijvoorbeeld die daar niks van heeft gemerkt :rofl:

Red Devil
9 september 2010, 14:33
Links legt veel beperkingen op marktwerking en ondermerschap.
Als er geen marktwerking en ondernemingszin was dan zouden we inderdaad geen economische crisis hebben gehad, net zoals Marroko bijvoorbeeld die daar niks van heeft gemerkt :rofl:
Eigenlijk is de ideale staatsvorm de dictatuur. Er bestaan alleen geen ideale dictators, leiders die zich alleen op het landsbelang richten. Daarom behelpen wij ons maar met een parlementaire democratie. Je moet toch wat. :joke:

Groeten,
Red Devil

Goedemorgenallemaal
9 september 2010, 14:42
Democratie is de dictatuur van de onwetende meerderheid :D.....

Ik ben gematigd rechts maar de enige die na de val van het kabinet echt vertandige dingen gezegd heeft is Femke.

Kortom, laat Mark en Femke op een zondagochtend samen een bakkie en ze komen er wel uit. ik ben echter bang dat het een utopie is, dat beiden dan heel snel door hun achterban (zeurderige burgermannetjes enerzijds en zure geitewollensokken anderzijds) tot de orde geroepen worden en het veld zullen moeten ruimen. En dan raken we de beste politici van dit moment kwijt.

Costana
9 september 2010, 15:16
De kredietcrisis is begonnen in de VS, toen Bush jr. president was. Door het verkopen van onbegrijpelijke financiële producten aan mensen die deze niet konden betalen ('hypotheekcrisis') en met als eerste teken het falliet gaan van Lehman Brothers.



Waaruit nog niet volgt dat die 'linkse regeringen' de oorzaak zijn van die economische crisis. Net zo min wil ik hierboven suggereren dat de kredietcrisis is veroorzaakt door de toenmalige regering-Bush. Hoewel de (kapitalistische) onwil om toezicht op de banken te houden wel een rol heeft gespeeld.

Groeten,
Red Devil

En de hypotheekcrisis is ontstaan door ? De mensen die deze huizen 'hadden' zijn niet plotseling in een situatie terecht gekomen waardoor men deze niet meer kon afbetalen, hier speelt echter ook nog wel de vastgoedbubbel...

In elke sector, orgaan, industrie wordt er wel gefoefeld (zowel door onze bijtertjes als de bomenknuffelaars), komt er gewoon op neer om het zo onopvallend mogelijk te doen :)

Picasso 1
9 september 2010, 15:52
Ik ben gematigd rechts maar de enige die na de val van het kabinet echt vertandige dingen gezegd heeft is Femke.

Kortom, laat Mark en Femke op een zondagochtend samen een bakkie en ze komen er wel uit.

Het gaat er niet of ze verstandige dingen zeggen, maar hoe ze daaraan invulling willen geven en wat hun partijprogramma daarover zegt. Nee alsjeblieft geen groen links, hoe welbespraakt Femke ook moge zijn.

Goedemorgenallemaal
9 september 2010, 16:57
Het gaat er niet of ze verstandige dingen zeggen, maar hoe ze daaraan invulling willen geven en wat hun partijprogramma daarover zegt. Nee alsjeblieft geen groen links, hoe welbespraakt Femke ook moge zijn.
ach. invullling geven doen ze samen en partijprogrammas houden in onderhandelingen geen stand.

Picasso 1
9 september 2010, 17:05
ach. invullling geven doen ze samen en partijprogrammas houden in onderhandelingen geen stand.

Als er niks van het partijprogramma overblijft dan is er niks om over te onderhandelen.

Big30
29 september 2010, 15:09
http://www.nu.nl/politiek/2344535/ministers-gelijk-verdeeld-vvd-en-cda.html


De VVD en het CDA krijgen in een nieuw kabinet een gelijk aantal ministers, van zes bewindslieden per partij. Dit meldt de NOS op basis van ingewijden in Den Haag.

Dat betekent dat er in het kabinet Rutte-Verhagen twaalf ministers zullen zijn. Nu zijn er dat nog zestien.

http://www.nu.nl/politiek/2343918/akkoord-vvd-pvv-en-cda.html


De onderhandelaars van VVD, PVV en CDA hebben dinsdagavond een akkoord bereikt over de beoogde coalitie.

Dat maakten de onderhandelaars Mark Rutte (VVD), Geert Wilders (PVV) en Maxime Verhagen (CDA) bekend na urenlang beraad. Woensdag zal het resultaat worden voorgelegd aan de fracties.

Historisch moment

Geert Wilders sprak over een 'historisch moment'. Hij zei blij te zijn nu in 'het centrum van de invloed' te zitten. "Een aantal jaar geleden zat ik nog alleen, nu zijn we geen lid van de regering maar hebben we enorm veel invloed als gedoogpartij."

'Links' heeft volgens Wilders even niks te vertellen de komende jaren. "Geen Job Cohen, geen Femke Halsema, geen Alexander Pechtold. Dat is goed voor Nederland, goed voor mijn partij en goed voor mijn kiezers."

bergm550
29 september 2010, 15:45
Toen ik nog bij mijn ouders woonde, stemde ik veel gematigder. Er woonde in onze wijk 0% allochtonen. Maar toen ik op mezelf ging wonen, moest ik een flat zoeken. Helaas was alles te duur en de enige betaalbare optie was een flat drie-hoog-achter in een wijk met 60% allochtonen.

Sindsdien ben ik veel rechtser geworden. Die rooien zeggen altijd dat multi-culti een verrijkening is van onze samenleving. Maar dat weet ik nog net zo niet. Mijn wijk bestaat voor 60% uit allochtonen (Turken, Marokkanen). Als ik boodschappen ga doen, dan sta ik tussen vrouwen met hoofddoeken. Overal lopen die griezelige Marokkaanse jongens rond met die bolle gezichten en havikneuzen. Echt van die loverboy types.

Ik ben ook al een keer van mijn fiets geschopt en riepen die Marokkaanse jongens "Kut Hollander" en ik heb ook gezien hoe ze een oude man probeerden zijn portefeuille af te troggelen. Daarom ga ik meestal boodschappen doen in een wat duurdere wijk, waar je tussen autochtone mensen staat. Dus multi-culti nee dank u. Het groot-steden-beleid van Amsterdam en Haarlem heeft absoluut niet gewerkt.

De mensen in de duurdere wijken stemmen altijd PVDA en D66, omdat ze de problemen niet zien die ik iedere dag zie. Maar geloof me, je kraait wel anders als je 1 dag drie-hoog-achter in een multi-culti wijk woont. Nu woon ik er al weer 8 jaar en het went wel, maar een verrijking kan ik het niet noemen, eerder een verarming.

facial
29 september 2010, 15:59
Het is gewoon een feit dat de donkere mensen vaker problemen maken en hebben. Maar nu komt onze Geert en die regelt het wel even :biggrin::freu::asshole::);):smile:

phoenix
29 september 2010, 16:47
Als de redenering klopt dat het een feit is dat donkere mensen vaker problemen maken en hebben, dan is nu de kans om te zorgen dat er eindelijk veel meer geld aan onderwijs gegveen wordt en verplichte school tot je twintigste, met twee leer werk stages daarbij, dan is dat feit rap afgelopen. Daardoor krijg je ook een liberalisering die voor iedereen geldt...mer concurentie voor met name de nu rechtse stemmers! geloof me ; meer, langer en beter onderwijs zorgt voor slimmere mensen.!!!!!!!!!!!!!!

Maar mijn stelling is en ik beweer ( nog) niet dat het een feit is, dat geslaagde ondernemers van rechtse snit en intellectuele rijken van linkse snit en al wat rijk is uit het verleden behaalde resultaten liever donkeren dom houdt( ooit met slavernij begonnen).....anders zouden wellicht hun rijkdom kunnen verliezen, en dat is niet zo slim want dan worden donkere mensen plots niet zo probelmatisch als hier gesteld wordt als een feit gezien en dus als definief waar. Het is namelijk makkelijk om te stellen dat donkere mensen vaker problemen hebben en veroorzaken als de werkelijke oorzaken niet aan het licht komen, namelijk dom houden .........................let wel daarmee heb ik niet gezegd dat alle ondernemers, rijke intellectuele en rijken zo denken.....helaas denkt 'jan modaal' vaak ook zo omdat hij of jaloers is als hij een geslaagde zwarte ziet of als hij een zwarte ziet die niets uitvoert en door de overheid gevoed wordt omdat de linkse intellectueel of gristen vd veluwe hem graag dom houdt of 'arm' vindt omdat hij zij van die muselmannnen is of hij uit de derde wereld komt.

CLUBSPORT
29 september 2010, 18:43
Wat maakt het uit of je rechts of links stemt , volgens mij 0, niks .
of het nou Lubbers Kok < Balkenende of Rutte word
we worden al jaren op allerlei manieren kaalgeplukt door de regering , verzekering en wat nog meer .
12 jaar geleden betaalde ik voor mijn zorgverzekering nog omgerekend 19 euro , toen al werd de vergrijzing er elke keer weer bijgehaald .
en nu betaal je dus meer dan het vijfvoudige 12 jaar later en je krijgt er nog minder zorg voor terug en niemand die hier vragen over stelt ,
zijn er ineens soms 5 maal zoveel ouderen bijgekomen ?
en nog steeds hebben ze het over de vergrijzing jaja denk ik dan .

Jansen
29 september 2010, 18:57
Allemaal weg gegooide energie wat de heren gedaan hebben om tot een accoord te komen.

Voorspelling :

A. CDA congres bepaald zaterdag om NEE te zeggen tegen deze Formatie.

B. Verhagen stapt hierna op en verlaat de kamer en de politiek.

C. Ab Klink komt terug omdat die dit vuile spel gespeeld heeft en dat nu weer
aan het doen is.

D. Jack de Vries komt ook weer terug naast Ab Klink.

E. Ab Klink wordt eerste man bij het CDA

F. Rutte moet helaas weer met PVDA aan tafel.


Laten we hopen op nieuwe verkiezingen waar VVD de grootste wordt met 42 zetels en PVV de tweede partij met 38 zetels.
Dan heb je met 80 zetels een ruime meerderheid.:freu::freu:

CLUBSPORT
29 september 2010, 19:07
het land word alleen maar steeds meer verdeeld , dat zie je aan het stemgedrag , steeds moeilijker om een meerderheid te krijgen , mensen gaan de politiek steeds meer wantrouwen omdat ze merken dat elke belofte na elke verkiezing word gebroken .
Zo zal dat ook met de PVV gaan , Wilders zal zijn grote mond niet kunnen waarmaken en dat zal hem kiezers kosten .

phoenix
29 september 2010, 23:02
janssen jij gelooft in sprookjes...............de pvv zal vast wel 30 zetels halen = idem met vlaams blok of belang in belgie, ze komen niet verder dan dom , maar dan is koek op..., er is maar een manier wellicht om wilders aan nog meer zetels te helpen, dat is flink bezuinigen op onderwijs, de kinderen van arbeiders niet meer laten studeren , kunnen beter een vak gaan leren en hoger onderwijs weer voor de elite......dan kunnen er weer echte nederlanders komen , dom en volgzaam

Jansen
30 september 2010, 21:43
Als je niet meer in sprookjes geloofd wat doen we dan nog op het YB Forum en in de Duitse clubs.


En laat het nu eens gebeuren dat VVD samen met CDA gaan regeren met gedoog steun van de PVV.

Jaren terug stemde Nederland ook eens met Nee en iedereen dacht dat het de positie van Nederland zou schaden ook economisch.
Kort daarna stemde Frankrijk ook met Nee en andere landen volgde ?
Wat is er nu gebeurd ? gewoon Europa laten zien dat we geen meeloper zijn.

Het linkse zijn we in Nederland toch echt beu veel beloven en niets uitvoeren.

Vanavond was het weer duidelijk wat Femke Halsema zei in De wereld draait door,ze willen weer een alternatief samen met PVDA en VVD
Ze zijn nu te laat, hebben eerst gewacht, daarna de kans gekregen en niet gepakt, en nu huilen omdat ze niet meedoen.

Ik ben alleen bang dat het CDA congres nog roet in het eten kan gooien maar dan valt het hele CDA uit elkaar.

PVV en VVD worden hierdoor alleen sterker van.:gruebel:

Ook in Denemarken gaat het goed dus we zien wel.:freu:

Ik ben geen Wilders fan maar heb wel genoeg van de slappe linkse politiek die alles dogen en niets doen.

Wilders is niet zo rasicties als men doet denken,Hij roept soms een enkel woord dat door de media en de linkse politiek verdraaid wordt om zo juist angst in de ogen van de andere mensen te strooien.

Met Kopvoddentax :biggrin: heeft hij gewoon de kamer mee uitgelokt en is daarmee juist groot geworden ;)
Hoe meer je hem aanvalt en aandacht geeft hoe groter zijn partij wordt.

In het verslag staat ook niets over de kopvoddentax.