PDA

Volledige versie bekijken : SFL en Jünther: het grote verzoenings topic.

Jünther
6 september 2010, 23:13
Tot mijn verbazing waren er zelfs die ik niet had aangeschreven (ybf-leden), maar die wel welkom waren voor mij.
Gelukkig majesteit, dat zij u konden behagen!

Eerst ik en dan de rest, egoïstisch zoals ik ben.
...En maar een beetje 'narcistisch', maar zeker niet storend.

In de nietrokersbar kwam ik Badslippers tegen. Grote literaire kunstenaars onder elkaar.
Mee eens, voor de helft.

Want zoiets wil je allemaal niet horen van iemand die je respecteert als een groot intellectueel. Wij moeten respect tussen de twee grootste auteurs van het forum kunnen bewaren.
Titel zelf geschonken? Of was er een enquête aan vooraf?

Rond 21u terug vertrokken naar mijn Vlaamse platteland!
Passen je ego en zelfingenomenheid wel in dat dorpje?

Een beetje bescheidenheid siert elk mens.

SFL
7 september 2010, 11:48
SFL: Tot mijn verbazing waren er zelfs die ik niet had aangeschreven (ybf-leden), maar die wel welkom waren voor mij.
Gunther: Gelukkig majesteit, dat zij u konden behagen!
SFL: Dat konden ze zeker. Zij mogen me echter wel bij de naam noemen. Voor jou is het nog steeds meneer! :moon:

SFL: Eerst ik en dan de rest, egoïstisch zoals ik ben.
Gunther: En maar een beetje 'narcistisch', maar zeker niet storend.
SFL: Klein beetje narcistisch en een tikkeltje storend... Je moet me kennen! :thefinger:

SFL: In de nietrokersbar kwam ik Badslippers tegen. Grote literaire kunstenaars onder elkaar.
Gunther: Mee eens, voor de helft.
SFL: Smaken verschillen... Gelukkig zijn de meesten hier het volledig eens. Vorig eindejaar werd ik verkozen tot beste schrijver van het forum, dus ik mag er nog mee te koop lopen tot eind december 2010. Misschien kan jij eens een gooi doen naar die eer! Maar nee, jij zou liever de plaatsvervanger zijn van verloren zoon RP... Pech jongen; ook daarvoor te weinig kwaliteiten. Zoals eerder gezegd: je bent een flauw afkooksel van en hebt niet dezelfde kwaliteiten om een discussie aan te gaan. Niet dat ik die lul van een RP zelf te veel wil ophemelen! :asshole:

SFL: Want zoiets wil je allemaal niet horen van iemand die je respecteert als een groot intellectueel. Wij moeten respect tussen de twee grootste auteurs van het forum kunnen bewaren.
Gunhter: Titel zelf geschonken? Of was er een enquête aan vooraf?
SFL: Zie discussiepunt hierboven! Dus nee; verkozen door de ijsberen. Een enquête; niet echt...enkel op basis van nominaties! :cool:

SFL: Rond 21u terug vertrokken naar mijn Vlaamse platteland!
Gunther: Passen je ego en zelfingenomenheid wel in dat dorpje?
SFL: Ik woon afgelegen buiten de dorpskern, dus niemand zal er last van hebben. Aangezien dat Vlaanderen te klein is voor mij, trek ik geregeld ook al eens de wijde wereld in. Op mondainere plaatsen loop je al eens gelijkgestemde ego's tegen het lijf. :thefinger:

Een beetje bescheidenheid siert elk mens.

Niet altijd alles zo serieus nemen en leren relativeren, maakt het leven leuker voor jezelf! :rolleyes:

Greeeeetttttzzzzzzz
SFL :teuflisch:

Jünther
7 september 2010, 23:34
Voor jou is het nog steeds meneer!
Ik prefereer Majesteit. Laat mij toch ;).

SFL: Klein beetje narcistisch en een tikkeltje storend... Je moet me kennen!
Ik zag je 1 keer in VM, tijdens een feestje van JS. Dat volstaat, indien jij zo nodig hoog van de toren wil blazen op een hoerenlopersforum, ...for god's sake. Ik vond het toen al een beetje raar dat jij 'jouw fans' (dat moet je graag horen) persoonlijk komt bedanken. Van aandacht en bevestiging ben je niet vies, is mij inmiddels wel duidelijk geworden.

SFL: Smaken verschillen... Gelukkig zijn de meesten hier het volledig eens. Vorig eindejaar werd ik verkozen tot beste schrijver van het forum, dus ik mag er nog mee te koop lopen tot eind december 2010. Misschien kan jij eens een gooi doen naar die eer! Maar nee, jij zou liever de plaatsvervanger zijn van verloren zoon RP... Pech jongen; ook daarvoor te weinig kwaliteiten. Zoals eerder gezegd: je bent een flauw afkooksel van en hebt niet dezelfde kwaliteiten om een discussie aan te gaan. Niet dat ik die lul van een RP zelf te veel wil ophemelen!
Jij bent heel erg goed. Fijn dat je dat vooral zelf zo vaak herhaalt, dan gaan we d'r ook in geloven. Maar laat het beledigen (uitspreken van vermeende zwaktes) en schelden op zijn minst achterwege.
Een topschrijver heeft dat niet nodig :). Een tobschrijver wel :frown:.

SFL: Ik woon afgelegen buiten de dorpskern, dus niemand zal er last van hebben.
Maar je schrijft ook vrij langdradig op een hoerenlopersforum, met een bijna miljoenenpubliek. Ik vind dat we nu wel weten dat jij jezelf heel erg goed vindt :freu:.

Jünther (zó schrijf je het)
- Geen kwaliteiten
- Flauw afkooksel van (dat mocht die leuke eikel willen :roll3:)

Jansen
7 september 2010, 23:44
- Geen kwaliteiten

Zo dat zijn geen vrienden van elkaar.:eek:

Is er een haat tussen de beste schrijver van het YBF en de beste schrijver van R :cool: ( beste schrijvers wat een gelul)

Krijgen we een koude oorlog binnenkort in LR. :gruebel:

Her wedkantoor van Jansen en Ace is geopend : E.5,- inzet :freu:

Ace2
8 september 2010, 07:19
SFL: Smaken verschillen... Gelukkig zijn de meesten hier het volledig eens. Vorig eindejaar werd ik verkozen tot beste schrijver van het forum, Greeeeetttttzzzzzzz
SFL :teuflisch:

Dat klopt natuurlijk wel.

seqoya
8 september 2010, 09:34
Ik word liever gekozen als beste neuker dan als beste schrijver ;)

SFL
8 september 2010, 11:06
- Geen kwaliteiten

OK, goed dan… Noem me dan maar majesteit, mijn gedienstige onderdaan. :smile2:

Ja, we zagen elkaar 1x in VM. Toen had ik zopas een vrijkaartje van jou gekregen, want je was toen jury die maand. Daar heb ik jou toen vriendelijk voor bedankt en excuseerde ik me overigens omwille van het feit dat ik om bepaalde redenen had uitgehaald naar jou. Verder hebben we niets tegen elkaar gezegd en net zoals die andere leuke eikel met zijn grote bek heb ik die bepaalde dag geen gepiep meer gehoord van jullie beiden. Alleen was hij toen zelfs vriendelijk tegen mij en jou ben ik niet meer tegengekomen. Daarom heb ik zelfs nog een tikkeltje meer respect voor jou dan voor hem. Als ik jou niet aansta, dan negeer je me verder gewoon. Maar anderzijds als je zo’n problemen hebt met mijn schrijfsels, dan had je toen alle macht als jury om me die vrijkaart niet te geven… Waarom deed je het dan wel?:gruebel:

Daarmee komen we ook bij volgend punt: je zegt me dat dit MAAR een hoerenloopforum is, maar je zit jezelf hier toch ook maar lekker te amuseren. Zelfs op meerdere fora, mijn beste! Wat sterker is: je neemt het zo serieus als een intellectueel of een literair forum, want je gaat ver in het mierenneuken en maakt je constant druk over spellingsfouten, terwijl hier de inhoud en info meer ter zake doen. Kerel, indien mijn verhalen, schrijfstijl of arrogantie jou zo storen; lees het dan simpelweg niet. Maar weer moet ik de vergelijking maken met die andere leuke eikel: net als hem weet je alles van mijn verslagen tot in detail, lees je alles meermaals door (sterk hé, hoe ik dat weet) en ga je actief op zoek naar fouten of onwaarheden. Stiekem ben je inderdaad een FAN van mij, lieve Gunther. Wees eerlijk; je kent me voor geen haar, want ik blaas absoluut niet hoog van mijn toren. Iedereen die me in het echt kent zal dat kunnen bevestigen. Indien dit zo over zou komen in mijn schrijfsels, dan ligt dat vooral aan jou interpretatie ervan. Wanneer je alles eens zou relativeren, dan zul je beslist merken dat ik veel op ironische wijze schrijf. Nogmaals mijn jongen… Het is hier idd maar een hoerenforum, dus relativeer eens wat meer en neem niet alles zo serieus. Je zou jezelf er alleen maar lekkerder bij voelen, geloof me.

De zoektocht naar aandacht en bevestiging is een puur menselijke, gezonde en ambitieuze eigenschap. Dat geef ik grift toe. Ik zoek zeker naar aandacht, maar dan het liefst vrouwelijke aandacht (al dan niet tegen betaling). Bevestiging zoek ik eveneens en vooral in haast alles wat ik doe. Een drijfveer zeg maar. Dus ja, ik vind bevestiging van mijn kunnen altijd wel leuk. Niet iedereen loopt ermee te koop, maar toch heeft iedereen nood aan aandacht en bevestiging. En er zijn er op dit forum actief die deze eigenschap nog feller aan zich hangen hebben dan ik. En nee, daarmee bedoel ik niet jou Gunther. Maar ook jij blijft een aandachtzoeker. De ene doet dat met rellen, de andere doet dat met schrijven en jij doet dat met mierenneuken. En de bevestiging die jij zoekt, is gewoon de respons die telkens van mij krijgt, wanneer je naar mij uithaalt. Gelukkig voor jou amuseer ik me hier wel mee. En om nu toch even uit de hoogte te doen: het komt jouw populariteit ook ten goede wanneer je hier discussie voert met mij.

Ik zal jou ook al een tip geven voor volgende keer: je plaat blijft hangen en uiteindelijk leest haast niemand onze discussie hier. Het ontbreekt jou aan “RP-kwaliteiten” om een vurige discussie draaiende te houden. Jouw argumentenbestand is niet breed genoeg. Gelukkig kan ik er als “beste schrijver van het forum” nog een vrolijke toets aan geven en is het nog een beetje interessant voor de totaal niet geinteresseerde omstaanders.

En nee, heer Gunther… Ik spreek hier geen beledigingen uit. En de vermeende zwaktes die ik hier neerpen, dat zijn enkel vaststellingen waarmee ik zo een kudde ijsberen achter mij kan scharrelen. Indien ik hier zou verkondigen dat jij een kleine pik hebt, of dat jij me in VM in de WC zou hebben lastig gevallen, of dat je een reservemof bent die zijn eigen moeder neukt, dan ben ik jou aan het beledigen. Door te zeggen dat je een meelopende sodemieter bent die de lege plaats van RP op dit forum probeert op te eisen door te pogen andere ijsberen af te kraken, dan is dat niet meer dan een heldere constatering.

Ter afsluiting: als ik zo langdradig schrijf op dit forum, waarom dan al die vreselijke moeite om mijn verslagen volledig uit te lezen? Ik begrijp wel dat je toch nieuwsgierig bent, maar stop dan gewoon na drie alinea’s. Velen vinden mij goed, iedereen weet dat ik mezelf inderdaad goed vind en jij heel hard bedankt dat je het allemaal nog eens nadrukkelijk in de verf zet. Miljoenenpubliek is misschien wat overdreven, Duizendenpubliek is realistischer en bescheiden… Maar weet je… Indien een idioot ooit mijn boeken zou vertalen en ik zo aan een miljoenenpubliek kom, dan laat ik het je beslist weten en dan gaan we eens lekker een weissbiertje drinken tijdens één van je matchen in de Bundesliga. OK?

Groetjes, goede vriend
:baeh:

The Saint
8 september 2010, 14:42
Als ik de titel van dit topic lees, gaat dit over een discussie tss 2 beren: althans, zo wordt het toch aangekondigd... moet dit per se dan voor heel het forum zichtbaar zijn en kan dit niet onderling via IM of gesprek opgelost worden?

Dus bij deze een oproep aan de beide heren en ook aan de mods om deze discussie hier niet op die manier te voeren, maar onder jullie tweeën.

seqoya
8 september 2010, 14:51
Ik vind het in ieder geval bewonderingswaardig dat SFL, Ace en anderen zo mooi over hun clubbezoeken kunnen schrijven. Ik heb het geduld en de fantasie er niet voor om dit zelf te doen maar kan hun aandeel op dit forum waarderen. Het is dan ook aan een ieder om het te lezen of over te slaan. Misschien vinden sommige het te langdradig en overbodig maar sommigen vinden het weer wel leuk om te lezen. En idd moeten we niet alles te serieus nemen dadelijk gaan we nog denken dat de lustpillen van mijn neef echt werken ;)

Maar ik zou zeggen jongens begraaf die strijdbijl we hebben nu een redelijk rustig forum laten we dit ook houden ! :respect1[1]:

beter tijd aan :Xrated: besteden !!!

Stiffmaster
8 september 2010, 15:33
Maar ik zou zeggen jongens begraaf die strijdbijl we hebben nu een redelijk rustig forum laten we dit ook houden ! :respect1[1]:
beter tijd aan :Xrated: besteden !!!

Seqoya, bedoel jij nu dat SFL op de harde van Jünther moet knabbelen of andersom :biggrin::biggrin:

seqoya
8 september 2010, 15:36
zover wil ik niet gaan hoor.. als ze het bij de lekkere vrouwtjes doen is iedereen tevreden !! krijgen we ook weer mooie recensies !!

Picasso 1
8 september 2010, 15:50
Bij de lekkere vrouwtjes kunnen ze niet op de harde knabbelen

seqoya
8 september 2010, 15:58
nee picasso is de bedoeling dat de vrouwtjes knabbelen he ;)

Big30
8 september 2010, 17:52
Als ik de titel van dit topic lees, gaat dit over een discussie tss 2 beren: althans, zo wordt het toch aangekondigd... moet dit per se dan voor heel het forum zichtbaar zijn en kan dit niet onderling via IM of gesprek opgelost worden?

Dus bij deze een oproep aan de beide heren en ook aan de mods om deze discussie hier niet op die manier te voeren, maar onder jullie tweeën.

n.b. berichten verplaatst uit Viva la Villa topic.

@TS: Per IM zullen J en SFL waarschijnlijk elkaar eeuwige trouw beloven :biggrin:! Het zijn 2 grote vrienden die wel graag een verbale strijd met elkaar aangaan.

Het gaat er juist om wat aandacht te krijgen en elkaar op het forum in de haren te vliegen zonder dat het nu veel om het lijf heeft.
Zie het als een speelhoekje waar men vooral vliegen aan het afvangen is :tongue:!

Groet,
Big30

SFL
8 september 2010, 17:59
n.b. berichten verplaatst uit Viva la Villa topic.

@TS: Per IM zullen J en SFL waarschijnlijk elkaar eeuwige trouw beloven :biggrin:!

Het gaat er juist om wat aandacht te krijgen en elkaar op het forum in de haren te vliegen zonder dat het nu veel om het lijf heeft.
Zie het als een speelhoekje waar men vooral vliegen aan het afvangen is :tongue:!

Groet,
Big30

En niemand lag van die discussie wakker en nam de moeite om het door te nemen. Tot de forumleiding er een apart speelhoekje van maakt ter vermaak van alle andere forumleden. Zo is er de nodige bedrijvigheid op het forum en krijgen Gunther en ik weer lekker veel aandacht. Laten we elkaar dankbaar zijn Big30! Dank voor de discussie in een apart topic te accentueren!

:thefinger:

Big30
8 september 2010, 18:08
En niemand lag van die discussie wakker en nam de moeite om het door te nemen. Tot de forumleiding er een apart speelhoekje van maakt ter vermaak van alle andere forumleden. Zo is er de nodige bedrijvigheid op het forum en krijgen Gunther en ik weer lekker veel aandacht. Laten we elkaar dankbaar zijn Big30! Dank voor de discussie in een apart topic te accentueren!

:thefinger:

:biggrin::biggrin::biggrin:
Deze discussie tussen 2 Taalvirtuozen moet op het hoogste Forumnivo gespeeld worden dunkt me.
:tongue::tongue::tongue:

Klopt het trouwens dat jullie je voor Lingo hebben aangemeld :tongue:, of was het Tien voor Taal?

SFL
8 september 2010, 18:18
Dan had je het bij de sticky items moeten plaatsen hé.
Bovendien zijn we hier geen taalvirtuozen, maar ordinaire hoerenlopers zoals de rest.
Alleen denkt Gunther dat hij op hoog niveau mag corrigeren en meent hij dat ik van mezelf denk dat ik een literair intellectueel ben. Beiden zijn fout en als het aan mij lag ging deze discussie onmiddellijk de prullenbak in. Maar sta me wel toe van publiekelijk te reageren wanneer iemand naar mij uithaalt. Zo zit ik nu eenmaal in elkaar... En ja; als er dan toch aandacht te rapen valt, waarom zou ik er dan niet als de kippen bijzijn!

Nee, misschien heeft Gunther meer geluk bij dat soort spelprogramma's. Ik kwam helaas niet door de selectierondes. Taalkundig te zwak... Maar dat heb je wel meer met allochtonen!

Greeeeeeeetttttttzzzzzzzz, mijn beste
Waar blijft de reactie van Gunther zelf eigenlijk... Ik ben nu juist op dreef en nu er weer veel ijsberen aan het meelezen zijn, zou ik er graag nog een schepje bovenop doen.

Ace2
8 september 2010, 18:23
Ik En idd moeten we niet alles te serieus nemen dadelijk gaan we nog denken dat de lustpillen van mijn neef echt werken ;)

Euhhhhhh, what's wrong with my pills? :confused:

Picasso 1
8 september 2010, 18:39
Euhhhhhh, what's wrong with my pills? :confused:

Ik denk dat er een verband ligt tussen jouw pillen en kapotte plinten.

Ace2
8 september 2010, 18:42
Ik denk dat er een verband ligt tussen jouw pillen en de kapotte plinten.

Nee, Jansen heeft andere aanvoerkanalen.

Picasso 1
8 september 2010, 18:46

Ik zei niet welk verband :smile2:

Big30
8 september 2010, 18:47

Jansen verbouwt professioneel plinten :biggrin:!

seqoya
8 september 2010, 19:37
ooh en nadat Ace met een vrouw gekamerd heeft ...heeft de dame verband nodig dus..

Jünther
8 september 2010, 21:04
OK, goed dan… Noem me dan maar majesteit, mijn gedienstige onderdaan. :smile2:

Maar anderzijds als je zo’n problemen hebt met mijn schrijfsels, dan had je toen alle macht als jury om me die vrijkaart niet te geven… Waarom deed je het dan wel?:gruebel:
Ik koos jou als winnaar van de vrijkaart, omdat ik proefondervindelijk wilde zien hoe hoog een ego kan zweven.
En ja, je hebt het guinness book of records gehaald.

Wat sterker is: je neemt het zo serieus als een intellectueel of een literair forum, want je gaat ver in het mierenneuken en maakt je constant druk over spellingsfouten, terwijl hier de inhoud en info meer ter zake doen. Kerel, indien mijn verhalen, schrijfstijl of arrogantie jou zo storen; lees het dan simpelweg niet.
Het zijn de spelfouten en langdradigheid die me vooral storen.
Kom eens ter zake in je fantasietjes, en schrijf deftig Nederlands.
De inhoud zou inderdaad belangrijker moeten zijn, maar we mogen taalkundig ook iets verwachten van hem, die zich 'de beste schrijver' van het forum waant. Kom eens op!

Maar weer moet ik de vergelijking maken met die andere leuke eikel: net als hem weet je alles van mijn verslagen tot in detail, lees je alles meermaals door (sterk hé, hoe ik dat weet) en ga je actief op zoek naar fouten of onwaarheden. Stiekem ben je inderdaad een FAN van mij...
Wat een onzin; ik heb werkelijk waar, nog nooit een verhaal van je GEHEEL gelezen. Dat is echt te veel gevraagd. Altijd wat flarden.

En er zijn er op dit forum actief die deze eigenschap nog feller aan zich hangen hebben dan ik. En nee, daarmee bedoel ik niet jou Gunther. Maar ook jij blijft een aandachtzoeker. De ene doet dat met rellen, de andere doet dat met schrijven en jij doet dat met mierenneuken.
Neen, ik zoek zelf niet zo zeer naar aandacht; ik ben redelijk schuw.
Ik bekritiseer wel graag de man die zichzelf nog net niet heeft benoemd tot god. Ik zoek altijd authenticiteit in berichten en ervaringen, welke ik nooit vond in jouw schrijfsels. Bij jou is het altijd SFL die wil laten zien dat hij goed kan schrijven. Wat een merkwaardige drijfveer!
Authenticiteit....., onthoud dat woord maar eens.

En de bevestiging die jij zoekt, is gewoon de respons die telkens van mij krijgt, wanneer je naar mij uithaalt. Gelukkig voor jou amuseer ik me hier wel mee. En om nu toch even uit de hoogte te doen: het komt jouw populariteit ook ten goede wanneer je hier discussie voert met mij.
Ik heb een afkeer van populariteit, echt. Weer mis.
Mijn drijfveer is het bekritiseren van zelfbenoemde, zogenaamde kopstukken, omdat jouw meelopende fans het niet gaan doen.
Of wel, Pixje en Aceje?

Jouw argumentenbestand is niet breed genoeg. Gelukkig kan ik er als “beste schrijver van het forum” nog een vrolijke toets aan geven en is het nog een beetje interessant voor de totaal niet geinteresseerde omstaanders.
Bij een hol type als jij, HOEF ik niet eens met argumenten uit te pakken. De verkenners van mijn troepen kunnen dit klusje al klaren.
Het blijft allemaal bij torentje blazen en zelfbenoeming jouwerzijds.

Door te zeggen dat je een meelopende sodemieter bent die de lege plaats van RP op dit forum probeert op te eisen door te pogen andere ijsberen af te kraken, dan is dat niet meer dan een heldere constatering.
RP heeft hier heel wat tere zieltjes afgezeken, beledigd en uitgescholden. Ik bekritiseer ENKEL jouw hoogmoedswaanzin. Dus niet spreken in meervoud ("andere ijsberen"), als ik maar 1 persoon bedoel. Welke normaal mens wil overigens de lege plaats opvullen van die leuke eikel? Alweer mis. Ik kom hier trouwens om te spelen, en ga naar 'daar', voor content over clubs en meiden.
Ik vind het hier wel leuk hoor.

Ter afsluiting: als ik zo langdradig schrijf op dit forum, waarom dan al die vreselijke moeite om mijn verslagen volledig uit te lezen? Ik begrijp wel dat je toch nieuwsgierig bent, maar stop dan gewoon na drie alinea’s.
Dat doe ik ook, stoppen na 3 alinea's, echt. Geloof me nou eens.
Ik lees liever goede fictie.

Maar weet je… Indien een idioot ooit mijn boeken zou vertalen en ik zo aan een miljoenenpubliek kom.....
We wachten nog altijd op de ISBN-nummers van jouw boeken.
De naam van de uitgever zou ook al wat zijn.

Je blijft me steevast Gunther noemen, dat doet echt pijn, want het is niet mijn echte forumnaam.

Heeft er iemand wat betekenissen voor de afkorting SFL?
Kom op, grote schare SFL-fans, durf jullie majesteit eens te typeren in 3 woorden. Pssssss........er volgen echt geen represailles hoor, van jullie majesteit. Ironie hè. Lekker relativeren.

Jansen
8 september 2010, 21:53
Ik denk dat er een verband ligt tussen jouw pillen en kapotte plinten.

Ho Picasso mijn pillen zijn wel echt en de plinten van waaibomenhout trekken wel weer recht.:eek:
De pillen van Ace zijn gewoon neppers. :biggrin:
(snoepjes)

Jansen
8 september 2010, 21:55
ooh en nadat Ace met een vrouw gekamerd heeft ...heeft de dame verband nodig dus..

Met zijn eigen vrouw bedoel je :smile2::smile2:

Picasso 1
8 september 2010, 22:03
Met zijn eigen vrouw bedoel je :smile2::smile2:

In het weekend denk ik :smile2:

Jansen
8 september 2010, 22:10
Zo nu ik het verhaal van Junther weer gelezen heb vind ik dat een reactie van Picasso en Ace2 wel op zijn plaats is.

Ik heb al een heleboel Bull shit gelezen en nu begrijp ik waarom iedereen zich bulls gaat noemen :gruebel:

Ik wacht op het boek dat de Bulls zal gaan heten maar verwacht ook nog een avondeditie van SFL him self :eek:

Zelfs het wed kantoor van Ace is stil.:gruebel:

Trouwens wie bepaald wie de beste schrijver was van afgelopen jaar ?

Het forum bestaat bijna 5 jaar en ben ik Jansen,Ace of Sonny dan de beste van 5 jaar samen ;)

Morgen is er weer een GT feest dat is beter dan deze hele discussie.

p.s. ik weet van mezelf dat ik ook vaak spelfouten maak en ook tikfouten maar mag ik blijven schrijven of moet ik nu ook inpakken en wegwezen.:eek:

Ace2
8 september 2010, 22:32
Ho Picasso mijn pillen zijn wel echt en de plinten van waaibomenhout trekken wel weer recht.:eek:
De pillen van Ace zijn gewoon neppers. :biggrin:
(snoepjes)

Waarom veegt een modorator deze beledigende en grievende onzin niet weg? Normaal hoef je maar te wijzen of er wordt geveegd, maar nu.....................
Ik weet wel hoe het komt: dit forum wordt gedomineerd door plintenneukers. Dat is de domiante cultuur van dit forum: plintenneukers met een postzegelverzameling op zolder.

CLUBSPORT
8 september 2010, 22:55
waarschijnlijk vrijgezelle plintenneukers:biggrin:

Jansen
8 september 2010, 22:57
Waarom veegt een modorator deze beledigende en grievende onzin niet weg? Normaal hoef je maar te wijzen of er wordt geveegd, maar nu.....................
Ik weet wel hoe het komt: dit forum wordt gedomineerd door plintenneukers. Dat is de domiante cultuur van dit forum: plintenneukers met een postzegelverzameling op zolder.

Gedomineerd door plintenneukers :eek: met en postzegel verzameling :eek:

Ik heb nog een hele mooie van 2.5 cent uit Nederland ongestempeld
:biggrin:

Morgen in GT zal ik de boel wel even rechtslaan :angryfire:

Picasso 1
8 september 2010, 22:59
Zo nu ik het verhaal van Junther weer gelezen heb vind ik dat een reactie van Picasso en Ace2 wel op zijn plaats is.

Zowel Junther als Jansen prikkelen me om te reageren terwijl ze zich bevinden in tegenovergestelde kampen :gruebel:. Ik ga verder niet reageren want dat impliceert dat ik één van de twee verdedig :rofl:

Picasso 1
8 september 2010, 23:04
...dit forum wordt gedomineerd door plintenneukers. Dat is de domiante cultuur van dit forum....

Inderdaad ja, overal veel tik en spelfouten. Op grond van de laatste reacties kun je ze gelukkig laten inpakken en wegwezen :biggrin:

Jansen
8 september 2010, 23:20
Inderdaad ja, overal veel tik en spelfouten. Op grond van de laatste reacties kun je ze gelukkig laten inpakken en wegwezen :biggrin:

Je schrijft hierboven dat je niet verder wil reageren en nog geen 5 minuten later schrijf je weer een reactie hierop.:eek:

Ben je nu echt aan het demiteren :gruebel:

Hierboven staat : En kun je ze gelukkig laten inpakken en wegwezen :gruebel: is dat dan Nederlands Of ga je Junther achterna met taalkundige opmerkingen maken :angryfire:

Als je lef hebt in je Spaanse kont dan reageer eens met inhoud op verhalen die wel wat te melden hebben en wacht niet tot SFL het weer voor je doet wees eens een Vent.:angryfire:

Je speelt als een stierenvechter die als de stier zich laat zien snel even naar het toilet moet en niet meer terug keert.:biggrin:

LafBull :biggrin:

Ace2
8 september 2010, 23:23
Zowel Junther als Jansen prikkelen me om te reageren terwijl ze zich bevinden in tegenovergestelde kampen :gruebel:. Ik ga verder niet reageren want dat impliceert dat ik één van de twee verdedig :rofl:

Je bedoelt vast gedogen.

Picasso 1
8 september 2010, 23:24
Back from toilet. Wat is demiteren? :biggrin:

Jansen
8 september 2010, 23:34
Back from toilet. Wat is demiteren? :biggrin:

:freu::freu: gelukt ik wou een reactie dus schreef ik demiteren ipv dementeren (Alzheimer) en krijg meteen een reactie van ?
ja de taalkundige Bull
:biggrin:

Picasso 1
8 september 2010, 23:36
Oké dan is het goed want ik dacht dat je gedogen bedoelde

Jansen
8 september 2010, 23:37
We kunnen schrijven wat we willen er is geen moderator aanwezig :freu:

Dus wie begint te schelden en te stoken er wordt niet geveegt en gebant :biggrin:

Picasso 1
8 september 2010, 23:43
We kunnen schrijven wat we willen er is geen moderator aanwezig :freu:

Dus wie begint te schelden en te stoken er wordt niet geveegt en gebant :biggrin:

Ja, maar alles wordt ge-copier-d en gemaild en dan worden wij opgeroepen te demitteren waarna we demissionair alles maar moeten gedogen

Gondolas9
8 september 2010, 23:47
Demiteren...

(Also spelled "dimit.") As a verb this hails from the Latin dimettere, to send away, to release, to let go; we have it in our "dismiss." To demit from an organization is, using the official form, to resign, to relinquish one's membership. It has this meaning in Masonry.
Jansen, je bent nog slimmer dan we allemaal al dachten...

Maar ga je dus demiteren, i.e. relinquish your membership :teuflisch: ?

Wellicht kun je ook nog wel even wat epibreren?

Jansen
8 september 2010, 23:56
Demiteren...

Wellicht kun je ook nog wel even wat epibreren?

Mooi woord van een dichter uit 1954 maar het heeft geen enkele betekenis ;)

Gondolas9
9 september 2010, 00:07
Dan misstaat het toch niet in dit topic ;-) .

SFL
9 september 2010, 12:39
Gunther: Ik koos jou als winnaar van de vrijkaart, omdat ik proefondervindelijk wilde zien hoe hoog een ego kan zweven.
En ja, je hebt het guinness book of records gehaald.

SFL: Best mogelijk dat ik records gebroken heb, maar die records zijn op dit forum dan toch al meermaals gebroken dan. Ik heb hier echt niet het grootste ego! Kerel, met dat “proefondervindelijk” maak je jezelf compleet belachelijk!

:teuflisch:

Gunther: Het zijn de spelfouten en langdradigheid die me vooral storen.
Kom eens ter zake in je fantasietjes, en schrijf deftig Nederlands.
De inhoud zou inderdaad belangrijker moeten zijn, maar we mogen taalkundig ook iets verwachten van hem, die zich 'de beste schrijver' van het forum waant. Kom eens op!

SFL: voor de zoveelste keer: lees dan niet en stop met zeiken als het jou zo stoort. Ik kan me gemakkelijk inbeelden dat jij voor veel beren een meer storende factor ben dan ik momenteel.

Gunther: Wat een onzin; ik heb werkelijk waar, nog nooit een verhaal van je GEHEEL gelezen. Dat is echt te veel gevraagd. Altijd wat flarden.

SFL: OOooooohhhh jawel. :thefinger:

Gunther: Neen, ik zoek zelf niet zo zeer naar aandacht; ik ben redelijk schuw.

SFL: Schuwheid verklaart ook al veel, mijn beste. Vandaar dat je hier een uitlaatklep zoekt. Laat je maar lekker gaan, ik ben er voor jou!

Gunther: Ik bekritiseer wel graag de man die zichzelf nog net niet heeft benoemd tot god. Ik zoek altijd authenticiteit in berichten en ervaringen, welke ik nooit vond in jouw schrijfsels.

SFL: moet kunnen, uit kritiek leert men. Maar ik doe hier niet mee aan het grote Nederlandse dictee en ik wil enkel leuke ervaringen delen en wat info meegeven. Wat authenticiteit betreft: alles wat ik hier schrijf is waarheid… Pas wanneer jij het tegenovergestelde kan bewijzen, dan mogen jij en RP hier komen verkondigen dat alles een fantasietje is!

Gunther: Bij jou is het altijd SFL die wil laten zien dat hij goed kan schrijven. Wat een merkwaardige drijfveer!

SFL: bevestiging krijgen over iets dat je goed kan, dat is bij mij een degelijke drijfveer. Maar om te tonen dat ik kan schrijven, doe ik andere dingen. BV boeken schrijven. Ik wil enkel verslagen en info meedelen op dit forum. Enerzijds omdat ik dat leuk vind en anderzijds omdat het voor mij een soort van ontspanning is. En ja, ik probeer een leuke toets aan mijn schrijfsels te geven om het voor de andere ijsberen aangenamer te maken. Daar is niks mee en daar kan jij alleen niet over beslissen. Tot nu toe krijg ik op jou na toch heel veel positieve reacties… Volgens jou dus allemaal stomkoppen en meelopers van mij??? Zeg het hier maar luidop, oen!

Gunther: Ik heb een afkeer van populariteit, echt. Weer mis.
Mijn drijfveer is het bekritiseren van zelfbenoemde, zogenaamde kopstukken, omdat jouw meelopende fans het niet gaan doen.
Of wel, Pixje en Aceje?

SFL: populariteit of aandacht, all the same! In ieder geval ikke correct! Wel mooi dat je het hier toegeeft op een hoerenloopforum, wat jouw drijfveer is.
Eigenlijk heb ik hier niet echt meelopende fans, Gunther. Ik zie bepaalde ijsberen wel eens terug in de clubs en met verschillende beleef ik wel een leuke tijd daar. Dat klopt. Maar de voorbije 3 weken ben ik verschillende keren naar clubs gegaan en liet ik dat aan die beren ook weten. De 2 bovenvermelde zijn nooit komen opdagen, dus zo fel lopen ze dus ook niet achter mijn reet aan. Pixie gaat anders wel al eens tegen mijn mening in en ik ben het lang ook niet eens met wat hij zegt. Maar van Pixie kan ik wel zeggen dat hij tenminste gegronde argumenten aanhaalt om met mij in discussie te gaan. Hij stuit op discussiepunten, jij zoekt ernaar, enkel omdat je niets beter te doen hebt en je een zielig, mensenschuw zieltje bent!

Gunter: Bij een hol type als jij, HOEF ik niet eens met argumenten uit te pakken. De verkenners van mijn troepen kunnen dit klusje al klaren.
Het blijft allemaal bij torentje blazen en zelfbenoeming jouwerzijds.

SFL: Als dat zo is, waarom al die moeite dan? Lees uw laatste 3 zinnen nu eens opnieuw en ga dan eens na waarvoor je me hier tracht aan te pakken. Me dunkt dat jij nog net iets holler bent dan mij. In van mijn torentje blazen zal ik niet ver boven het gemiddelde van dit forum uitsteken, mijn beste… Zelfs de koploper niet! Zelfbenoeming? Niet nadat ik eerst bevestiging gekregen heb!

Gunther: RP heeft hier heel wat tere zieltjes afgezeken, beledigd en uitgescholden. Ik bekritiseer ENKEL jouw hoogmoedswaanzin. Dus niet spreken in meervoud ("andere ijsberen"), als ik maar 1 persoon bedoel.

SFL: In deze discussie doel je enkel op mij… Hoewel, mijn meelopertjes werden ook al vernoemd. Maar ik blijf wel van mening dat jij al meermaals geprobeerd hebt om andere ijsberen ook tegen de schenen te schoppen.

Gunther: Welke normaal mens wil overigens de lege plaats opvullen van die leuke eikel?

SFL: JIJ !!!

Gunther: Ik kom hier trouwens om te spelen, en ga naar 'daar', voor content over clubs en meiden.

SFL: Speel dan maar rustig verder, grote jongen. Alles ‘daar’ is een goedkope kopie van hier. Dus speel daar dan ook maar een beetje, lamlendige idioot.

Gunther: We wachten nog altijd op de ISBN-nummers van jouw boeken.
De naam van de uitgever zou ook al wat zijn.

SFL: Kan ik hier niet doen, want dan geef ik te veel info over mezelf prijs. Bovendien zouden jullie mijn schrijverscarrière kunnen kraken door laten uit te lekken dat ik op een hoerenloopforum zit. Maar goed… Indien jij jouw echte naam geeft, dan zal ik misschien via IM een tipje van sluier oplichten.

Gunther: Je blijft me steevast Gunther noemen, dat doet echt pijn, want het is niet mijn echte forumnaam. Heeft er iemand wat betekenissen voor de afkorting SFL?

SFL: tja, ik ben nu eenmaal een dislect, dus sorry dat ik jou leed doe door fouten te maken met jouw naam. Laat de rest erbuiten, zal ik enkele betekenissen geven van SFL: Space Flight Laboratory, Scottish Football League, Sociaal-Flamingantische Landdag, …etc. Je vindt er nog wel enkele op google.

Ciao
:wink2:

Costana
9 september 2010, 13:29
Man Man Man

just like the old IRC-days...

Kom je op een 'volwassenenforum' zie je terug de kinderlijke 'vechtpartijtjes'...
Ga alletwee (of indien meer dan twee allemaal) naar een club, neuk daar een paar vrouwen en praat dan met elkaar. Na de daad is men altijd meer vergevenisgezind....

ps: spel en taalfouten op Internet zijn NIET erg, tenzij je iets wetenschappelijks publiceert, maar voor de rest moet het gewoon verstaanbaar zijn.

Gondolas9
9 september 2010, 14:16
Het zal het Vlaamse deel van mijn wezen wel zijn, maar ik vind een correct taalgebruik, spelling en keurige formulering (inhoudelijk en stilistisch) toch wel prettig.
En na de daad... Bart de Wever zou waarschijnlijk zeggen: 'Omne animal post coitum triste, praeter gallum qui cantat'.
Na de seks zijn alle dieren triest, behalve de haan, die kraait.

Costana
9 september 2010, 16:11
Het zal het Vlaamse deel van mijn wezen wel zijn, maar ik vind een correct taalgebruik, spelling en keurige formulering (inhoudelijk en stilistisch) toch wel prettig.
En na de daad... Bart de Wever zou waarschijnlijk zeggen: 'Omne animal post coitum triste, praeter gallum qui cantat'.
Na de seks zijn alle dieren triest, behalve de haan, die kraait.

het basisdoel van een taal is om te communiceren met elkaar, akkoord ?

Is dit nu met geen, weinig, veel, allemaal fouten DOETER NIET TOE, zolang uw tegenpartij maar begrijpt wat je wilt zeggen. Gatver taalpuristen zijn nog erger dan schoenenverkopers.:redface:

Gondolas9
9 september 2010, 17:01
Ja, taal is communicatie, maar tegelijk ook meer, er is ook een metatalig aspect, en dat zegt iets over de gesprekspartner, welke moeite die wil doen om een bepaald klimaat te creëren en zo.
Of om het simpel te zeggen, een trappist in een Stellaglas... zo kun je inderdaad bier drinken, maar dan ontbreekt er toch iets.

En ook, ik zinspeelde ook op een inhoudelijk keurige formulering (de tegenpartij aardig behandelen en zo)

Costana
9 september 2010, 17:21
Ja, taal is communicatie, maar tegelijk ook meer, er is ook een metatalig aspect, en dat zegt iets over de gesprekspartner, welke moeite die wil doen om een bepaald klimaat te creëren en zo.
Of om het simpel te zeggen, een trappist in een Stellaglas... zo kun je inderdaad bier drinken, maar dan ontbreekt er toch iets.

En ook, ik zinspeelde ook op een inhoudelijk keurige formulering (de tegenpartij aardig behandelen en zo)

Gondo, ik kan je hierin volgen ja, maar is het nou echt nodig om extra (naast het typen) moeite te doen om een correct woord op een forum te plaatsen ?

Kost enkel maar tijd terwijl het doel ook zonder correct te schrijven bereikt wordt. In offciële omstandigheden ga ik akkoord met u, maar Internet is vrije tijd en daar zijn de regeltjes ietsie pietsie minder streng, ok ? ;)

joop slim
9 september 2010, 17:44
http://www.tcdsb.org/curriculum/FINAL%20Kindergarten%20logo%202006.jpg

Jünther
9 september 2010, 19:39
Mannen, ik heb gezegd wat ik wilde zeggen (ik viel in herhalingen) en het punt wat ik wilde maken, is denk ik wel gearriveerd. Ik wil niet verzoenen met mensen die moedwillig schelden en een naam verkeerd spellen. Dat zegt genoeg over een persoon.

Ik heb 3 punten op verplaatsing gehaald, en dat voelt altijd lekker, zeker tegen de Belgen.

Dit was mijn laatste reactie in dit topic; hopelijk heeft een uitgever meer waardering voor de schrijfsels van de godenzoon van YBF.
Amen.

SFL
9 september 2010, 21:47
Mannen, ik heb gezegd wat ik wilde zeggen (ik viel in herhalingen) en het punt wat ik wilde maken, is denk ik wel gearriveerd. Ik wil niet verzoenen met mensen die moedwillig schelden en een naam verkeerd spellen. Dat zegt genoeg over een persoon.

Ik heb 3 punten op verplaatsing gehaald, en dat voelt altijd lekker, zeker tegen de Belgen.

Dit was mijn laatste reactie in dit topic; hopelijk heeft een uitgever meer waardering voor de schrijfsels van de godenzoon van YBF.
Amen.

jajajaja, je hebt je 3 punten gehaald grote jongen... Ga nu elders maar verder spelen. En hier zijn geen Belgen in het spel, dus de 3 punten mag je elders gaan zoeken. Tot kijk in een andere discussie, meneer de gevarieerde :sleep: