PDA

Volledige versie bekijken : Kerst en oud en nieuw bij Golden Dreams

Golden Dreams
9 september 2010, 10:54
Heren ijsberen,

Wij als nieuwe club zijn benieuwd of er animo voor is om met kerst en oud en nieuw open te zijn.

Graag horen wij jullie mening, en eventuele opties om misschien hier naartoe te komen.
Mocht er animo voor zijn om open te zijn, dan zullen wij hier uiteraard ook moeite voor doen ;) :chhers2:

Stiffmaster
9 september 2010, 11:34
Heren ijsberen,

Wij als nieuwe club zijn benieuwd of er animo voor is om met kerst en oud en nieuw open te zijn.

Graag horen wij jullie mening, en eventuele opties om misschien hier naartoe te komen.
Mocht er animo voor zijn om open te zijn, dan zullen wij hier uiteraard ook moeite voor doen ;) :chhers2:

Stiffie heeft de afgelopen jaren zijn tweede kerstdag altijd in LR en voorheen in GT gehouden, oud & nieuw een keer in FG, dit was geen goed idee, was erg tam en zeer matig, maar de kerstdagen waren altijd ok, dus als jullie geopend zijn ben ik er zeker, en anders weer naar LR. :gruebel:

gr. Stiffie

MichelJ
9 september 2010, 11:52
2e kerstdag zal MJ traditioneel in GT zijn...

Willi69
9 september 2010, 15:48
Die größte Nachfrage besteht traditionell nach Clubs, die an Silvester (31.12.) geöffnet haben... ;)

seksenfun
9 september 2010, 19:29
Van oud naar nieuw, weinig slapen en met nieuwjaar uitblazen in GD. Behoort tot de mogelijkheden. Kerstperiode = familie :smoke:.

Patrick2010
9 september 2010, 20:07
Ik heb de afgelopen jaren regelmatig ijsberengeluiden gehoord dat er (sauna)clubbehoefte is op kerstavond (24 december) en oudejaarsavond/nieuwjaarsnacht. Maar ja, zitten veel dames in die periode niet in hun geboorteland of land van herkomst ? Of vertrekken ze juist in de periode na 1 januari ? Belangrijk lijkt me dan in elk geval wel dat er een goede damesbezetting is.

Dus Golden Dreams, als jullie op minimaal 1 van deze twee dagen (avonden) geopend zijn overweeg ik absoluut een bezoek.

P.S. Vrijdag 15 oktober a.s. hoop ik overigens ook naar Golden Dreams te komen.

schluter
9 september 2010, 20:35
Lijk me leuk om op oudjaarsavond het jaar af te sluiten in Golden dreams. Als ze open zouden zijn. Zijn we zeker van de partij.

Groet Schluter

Willi69
10 september 2010, 08:03
Maar ja, zitten veel dames in die periode niet in hun geboorteland of land van herkomst ? Of vertrekken ze juist in de periode na 1 januari ?
Mitte Dezember bis Mitte Januar = Urlaubszeit :sleep:

Golden Dreams
10 september 2010, 08:37
Maar ja, zitten veel dames in die periode niet in hun geboorteland of land van herkomst ? Of vertrekken ze juist in de periode na 1 januari ? .

Wij gaan in iedergeval proberen om zoveel mogelijk dames hier te hebben, en om na oud en nieuw de vakanties te plannen. Maar om rëeel te zijn, ja er zullen er altijd een paar zijn die met vakantie zijn... ;)

Costana
15 september 2010, 23:35
kerstavond !

Goedemorgenallemaal
16 september 2010, 09:04
Ik heb de afgelopen jaren regelmatig ijsberengeluiden gehoord dat er (sauna)clubbehoefte is op kerstavond (24 december) en oudejaarsavond/nieuwjaarsnacht. Maar ja, zitten veel dames in die periode niet in hun geboorteland of land van herkomst ? Of vertrekken ze juist in de periode na 1 januari ? Belangrijk lijkt me dan in elk geval wel dat er een goede damesbezetting is.

Veel Poolse dames blijven, voor hun is kerstmis veel minder feest dan Pasen.
(Mijn ervaring is ook dat je rond kerst altijd nog meer keuze hebt dan rond pasen. Privé kan ik melden dat ijn schoonmaaksters uit Polen met Kerst vaak wel een keertje niet komen maar toch hier blijven, rond Pasen ben je ze drie-vier weken kwijt)
Andere Oost-Europese dames zijn van huis uit vaak orthodox en die hebben een iets andere kalender en ook voor hun is Pasen veel belangrijker. Zelfs als ze er niks aan doen gaan ze toch voor die feestdagen naar huis.

http://www.beleven.org/feesten/lijsten/religie.php?godsdienst=Orthodox+christendom

Golden Dreams
17 september 2010, 10:45
Denk dat we vast gaan vuurwerk shoppen, om er met oud en nieuwe een knal feest van te maken! :chhers2::festeer:

Stiffmaster
17 september 2010, 11:28
Denk dat we vast gaan vuurwerk shoppen, om er met oud en nieuwe een knal feest van te maken! :chhers2::festeer:

Zet mij dan alvast maar op de partylist :festeer::festeer::beerchug:

Alabama
18 september 2010, 19:45
2e Kerstdag. Dat interesseert toch vrijwel niemand iets.

Golden Dreams
4 oktober 2010, 09:30
We zullen deze week de party planning voor de feestdagen bekend gaan maken. Maar ik denk dat het al wel duidelijk is wat er gaat gebeuren in Schüttorf :beerchug:

Stiffmaster
4 oktober 2010, 14:20
We zullen deze week de party planning voor de feestdagen bekend gaan maken. Maar ik denk dat het al wel duidelijk is wat er gaat gebeuren in Schüttorf :beerchug:

Yes, yes, yes, Stiffie heeft zijn agenda al klaar gelegd :lostit:

Alfijojo
5 oktober 2010, 14:39
Houden beren geen winterslaap dan? :gruebel::freu:

Big30
5 oktober 2010, 15:37
Houden beren geen winterslaap dan? :gruebel::freu:

De ijsbeer leeft meestal alleen en is zowel overdag als 's nachts actief. Ook in de lange, donkere winter zijn ze actief. Drachtige vrouwtjes houden dan echter een winterslaap.

http://nl.wikipedia.org/wiki/IJsbeer

Verder klopt het wel wat Willi69 zegt d.i. de vraag die het meest wordt gesteld is welke clubs er open zijn met Silvester.
Komt ook denk ik omdat dan nu eenmaal zo'n beetje alle clubs in Duitsland gesloten zijn (net als kerstavond).

Kondig je tijdig aan dat je met oudejaar open bent en zorgt dat beren indien gewenst kunnen blijven slapen (gewoon op een bankje in de bar de roes uitslapen is meer dan voldoende :tongue:) dan denk ik dat er zeker wel animo voor zal bestaan.

MichelJ
5 oktober 2010, 21:34
'

(22:32:56) Golden_Dreams: kerstavond, 1e en 2e kerstdag zijn we geopend!
(22:33:14) Golden_Dreams: en ook oudjaarsdag, oud en nieuw en nieuwjaarsdag
(22:34:27) Golden_Dreams: overnachtingen kunnen geboekt worden!

Golden Dreams
5 oktober 2010, 21:46
hmm.... MJ is me voor ;)

Maar idd..

We zijn als volgt geopend met de feestdagen:

kerstavond
eerste kerstdag
tweede kerstdag
oudjaarsdag ( oud en nieuw )
nieuwjaarsdag

Welicht dat we nog met een speciale combi actie komen ;)

P11111
19 november 2010, 10:20
Zie ook mijn reactie vandaag op Meeting Point.

"Als Golden Dreams voor een acceptabele line-up kan zorgen heb ik ook wel zin om dit jaar Oud en Nieuw in deze mooie en zeer bezoekersvriendelijke club in Schüttorf door te brengen.

Misschien willen/kunnen ze alvast reageren op mijn opmerking over de mogelijke aanwezigheid van de dames..."

Golden Dreams
19 november 2010, 11:14
Zie ook mijn reactie vandaag op Meeting Point.

"Als Golden Dreams voor een acceptabele line-up kan zorgen heb ik ook wel zin om dit jaar Oud en Nieuw in deze mooie en zeer bezoekersvriendelijke club in Schüttorf door te brengen.

Misschien willen/kunnen ze alvast reageren op mijn opmerking over de mogelijke aanwezigheid van de dames..."

Wij zijn op dit moment druk bezig om te kijken welke dames we met de feestdagen en oud en nieuw hier hebben. Hier komt asap meer info over :)

Stiffmaster
20 november 2010, 12:43
Wij zijn op dit moment druk bezig om te kijken welke dames we met de feestdagen en oud en nieuw hier hebben. Hier komt asap meer info over :)

Voor de leken As Soon As Possible

marioamsterdam
23 december 2010, 09:59
Ik kom zeker morgen (vrij 24.12), al bekend welke meiden er zijn?

ijsbeer11
23 december 2010, 10:02
Komt A.S.A.P :thefinger:

Dolfie
23 december 2010, 18:28
Dolfie zal er de 26/12 alles kapot neuken:baeh:
Ik kan niet wachten tot het zondag is:betrunken:

Grtz,Dolfie

Dalton
23 december 2010, 20:19
Dolfie zal er de 26/12 alles kapot neuken:baeh:
Ik kan niet wachten tot het zondag is:betrunken:

Grtz,Dolfie

Dan zal je toch mijn PIELEMANS mee moeten nemen:teuflisch:

Stiffmaster
28 december 2010, 17:12
Zet de oliebollen en appelflappen maar klaar want Stiffie en zijn maatje MuscleSex zullen vroeg in de middag arriveren om het spektakel daar in Schüttorf te gaan meemaken, verwachtte aankomsttijd zo tussen 15.00 en 16.00 uur schat ik, nog 3 nachtjes slapen. Boys wij blijven slapen bij jullie, wel te verstaan MS apart en ik met B...... :love:

Bokito8
29 december 2010, 04:47
bokito gaat ook komen oud op nieuw alleen kijken of er kan blijven slapen want als bokito er bij is wordt het echt feest jongens zet voor mij het bier maar goed koud

Golden Dreams
29 december 2010, 08:58
Bokito, dan reserveren we vast een kamer voor je! Komt in orde :)

ijsbeer11
29 december 2010, 09:01
Hoeveeel dames zijn er aanwezig met oud en nieuw..
Ik ben er namelijk ook nog niet waar ik het ga vieren...

Golden Dreams
29 december 2010, 12:36
Hoeveeel dames zijn er aanwezig met oud en nieuw..
Ik ben er namelijk ook nog niet waar ik het ga vieren...

We hopen er +/- 6 a 7 te hebben zitten... Dit is niet overdreven veel, maar het gaat om de kwaliteit he ;)
Daarbij komt ook kijken dat we er een knalfeest gaan maken met z'n allen :freu:

Badslippers
29 december 2010, 18:54
Bokito, dan reserveren we vast een kamer voor je! Komt in orde :)

Een kooi lijkt me verstandiger om dit beest in het gareel te houden!

Golden Dreams
29 december 2010, 20:08

We kennen hem hier nog niet, maar als het nodig is hebben we wel een goede temster voor hem die hem in bedwang kan houden ;)

Big30
29 december 2010, 20:10
We kennen hem hier nog niet, maar als het nodig is hebben we wel een goede temster voor hem die hem in bedwang kan houden ;)

Haha, tis een goede gast die Bokito maar ik raad jullie wel aan oordopjes aan te schaffen :biggrin:!

Stiffmaster
29 december 2010, 20:23
Haha, tis een goede gast die Bokito maar ik raad jullie wel aan oordopjes aan te schaffen :biggrin:!

Ik ken Bokito al sinds het begin van mijn wandelcarriere, en op wat gebrul na is het een goedzak van de bovenste plank, ik hoop echt dat hij er is, het is al weer lang gelden dat ik hem ontmoet hebt, mooie gelegenheid om een feestje te vieren :lostit::lostit:

Stiffmaster
29 december 2010, 20:26

Als ie er is leer je hem snel goed kennen, heb veel meegemaakt met hem :teuflisch::teuflisch: En je hebt meer dan een goede temster nodig om Bokito eronder te houden :angst::angst:

Big30
29 december 2010, 20:28
Ik ken Bokito al sinds het begin van mijn wandelcarriere, en op wat gebrul na is het een goedzak van de bovenste plank, ik hoop echt dat hij er is, het is al weer lang gelden dat ik hem ontmoet hebt, mooie gelegenheid om een feestje te vieren :lostit::lostit:

Klopt helemaal Stiffie! Zomer 2006 zag ik hem voor het eerst in GT, nou ja ik hoorde hem voor het eerst :biggrin:.

Je omschrijft hem zeer goed.

Golden Dreams
29 december 2010, 20:52

Klopt helemaal Stiffie! Zomer 2006 zag ik hem voor het eerst in GT, nou ja ik hoorde hem voor het eerst :biggrin:.

Je omschrijft hem zeer goed.

Dan dus niet enkelt lawine gevaar door het vuurwerk wat we hebben ingeslagen, maar ook voor het gebulder van Bokito ;)
De dames zijn gewaarschuwd, en gewapend met oordoppen ;)

Stiffmaster
29 december 2010, 20:57
Dan dus niet enkelt lawine gevaar door het vuurwerk wat we hebben ingeslagen, maar ook voor het gebulder van Bokito ;)

Gebruik nou die oliebollen en appelflappen :smile2::smile2: niet voor de oren maar voor in zijn mond.

Jansen
29 december 2010, 21:01
ik zou het liefst op en door de weekse dag willen komen bijvoorbeeld op een bruiloft van een ijsbeer daar.
lekker een bruid neuken na de taart :freu:

Golden Dreams
29 december 2010, 21:08
ik zou het liefst op en door de weekse dag willen komen bijvoorbeeld op een bruiloft van een ijsbeer daar.
lekker een bruid neuken na de taart :freu:

Als jij een bruiloft wil Jansen, dan maken we er toch 1? Dat is niet zo moeilijk... Kun je ook eindelijk een keer je oordeel geven ;)

Big30
29 december 2010, 21:10

We zijn een recensie site over dames en clubs, dus zeeeeer ongepast van zeker Big30 iets te zeggen over beertjes, maar Bokito vergeeft het me wel dat weet ik zeker ;).

Laat ik het zo zeggen, over Olga Lawina's gesproken, 1 Bokito is in geluidskracht gelijk aan 10 Lawine pijlen van de sterkste soort.

schluter
29 december 2010, 21:58
We kennen bokito 8 al ruim 5 jaar en hij is een van de bekenste ijsberen die er is. Is overal in elke club wel een keer geweest. Ook veel vrouwen kennen hem goed omdat hij altijd heel gezellig is en en overal wel een feestje weet te bouwen.

Dus het wordt een gezellig oudjaar daar in GD.

Bokito tot vrijdag in GD

Groet Gebr Schluter

berwick
30 december 2010, 19:19
Berwick heeft óók wel zin om oud&Nieuw te vieren in het prachtige Golden Dreams, was op kerstavond voor de 1e keer bij jullie. Is het al bekend hoeveel dames er zullen zijn? Wil ook graag blijven slapen, dus als ik me meld als Berwick is dan mijn kamer gereserveerd?
Nou tot morgenmiddag dan, ik heb er nu al zin in!!!!!!

bad pritt
30 december 2010, 19:34
Berwick heeft óók wel zin om oud&Nieuw te vieren in het prachtige Golden Dreams, was op kerstavond voor de 1e keer bij jullie. Is het al bekend hoeveel dames er zullen zijn? Wil ook graag blijven slapen, dus als ik me meld als Berwick is dan mijn kamer gereserveerd?

We hopen er +/- 6 a 7 te hebben zitten... Dit is niet overdreven veel, maar het gaat om de kwaliteit he
Daarbij komt ook kijken dat we er een knalfeest gaan maken met z'n allen

Golden Dreams
30 december 2010, 19:52

Ook deze kamer is gereserveerd, no problem @ GD!
Dames idd +/- 6 a 7. Het gaat immers om de kwaliteit he ;)
En om de dikke party :freu:

Picasso 1
30 december 2010, 20:11
We hopen er +/- 6 a 7 te hebben zitten... Dit is niet overdreven veel, maar het gaat om de kwaliteit he
Daarbij komt ook kijken dat we er een knalfeest gaan maken met z'n allen

Hoezo 'we'?

Badslippers
30 december 2010, 21:45
Hoezo 'we'?

Closetdrol kopieert en plakt graag!!! (Zie zijn duitse recensies)