Volledige versie bekijken : Tina, Roemeens
Pistol Pete
11 september 2010, 12:17
Naam : Tina
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels (goed)
Leeftijd : 24
Haarkleur/-lengte : zwart / kort
Lengte dame : 166 cm
Postuur/Cupmaat : slank / b-cups
Tatoeages/Piercings : vlg mij geen
Service: ask Sir Wankalot...Maar ook gewoon de normale service. Ik heb niet met haar gekamerd:eek::eek:
Voordelen: mooie meid.
Nadelen: geen
Tijdsduur : -
Prijs : standaard.
Gezien de korte zwarte haren een dame die zeer Jozef-Proof is en waar onze Sir W ook van gesnoept heeft. Hij zal vast zijn wedervaren hier neerpennen. Ik help hem alvast een handje:smiley:.
Dame is een vriendin van de roemeense Denisa.
MichelJ
11 september 2010, 12:21
Naam : Tina
.....
Dame is een vriendin van de roemeense Tina.
Tina is een vriendin van Tina? Ze houdt van d'r zelf? :hammer: :wink:
Pistol Pete
11 september 2010, 12:32
Oops, gelukkig kon ik het nog veranderen!!!lol
Josef
11 september 2010, 23:08
Kijk van zulke berichten wordt Josef vrolijk.
Roemeense Tina met kort zwart haar.
Dus Josef moet maar weer eens Villa Marisol bezoeken.
Maar eerst moet ik nog pakken met koffie kopen? Mijn vriend heeft het merk opgeschreven en hij heeft dat briefje thuis wel ergens leggen,als zijn vrouw het teminste niet weg gegooid heeft.
Voor die blonde dame uit Slowakije weet haar naam niet meer,maar zij kijkt niet zo vrolijk.
Haar gezicht geeft ook niet zo,n uitstraling,van daar sta ik voor tespringen.
Maar Josef weet dat als je met haar op de kamer bent ,en ze kleed zich uit!!!
Dan weet je niet wat je ziet?
Zo,n strak lichaam en een paar borsten waar je UW tegen zegt.
Maar haar borsten zijn wel niet echt,met behulp van de chirurg en stukje vakmanschap/ meesterschap.
Het is dat ze Josef het vertelde anders had ik het niet gegloofd.
En als je met deze dame op de kamer bent geweest,dan is je dag weer goed.
Zij verstaat haar vak goed,en weet de juiste snaar teraken.
Het is niet Josef zijn type,maar zij leverd wel goede service,en daar kom je toch voor?
Maar nu ik dat positieve bericht hebt gelezen van Pistol Pete over die Roemeense Tina.
Nu stroomd de aderaline sneller door het lijf van Josef.:herz::luvlove::60[1]::walking::dance[1]::hallo[1]::hallo[1]::hallo[Tina1]::welcome::welcome::welcome::kuss:
Knabbel
12 september 2010, 11:44
Service: ask Sir Wankalot...Maar ook gewoon de normale service. Ik heb niet met haar gekamerd:eek::eek:
Van een medebeer, waarvan ik weet dat deze altijd uiterst kritisch is, begrepen dat ze een uitstekende service verleende. Zit inderdaad een goede kop op, maar die Denisa is ook niet te versmaden.
The Joker
12 september 2010, 12:40
Zo kort is dat haar ook weer niet, tot iets boven de schouders.
Denk dat ze voor de 'gewone' beren ook een topper is aangezien ze mij al half probeerde te verkrachten.
Heb het idee dat ze als kennismakingsgesprek liever zoent dan praat :)
Ze vertelde vrijdag voor het eerst in VM te werken, maar had daarvoor wel in een andere Duitse club gewerkt.
Leuke speelse meid die zeker de moeite is.
Rene de Beer
19 september 2010, 15:59
Op mijn eerste dag in Villa Marisol had ik verschillende keren een leuke meid met wat korter zwart haar voorbij zien komen. Erg mooi koppie en een prettig lichaam. Telkens dacht ik: ‘mmm, best interessant.’
Even na één uur ’s nachts zat ik op een bank in de bios even te checken of ik nog e-mail had en wat er verder gebeurde in de wereld, toen ik merkte dat ik het rijk even helemaal alleen had. Maar dat was meteen afgelopen want de zwartharige kwam binnen, met een ander meisje dat er ook erg goed uitzag. Ik had ze al een paar keer in elkaars gezelschap gezien. Ze stonden even te kijken en namen vervolgens plaats in ‘mijn’ zithoek. De zwartharige op een bank schuin tegenover die van mij, en haar vriendin liet zich op de kussens naast mij vallen. Ze pakten beiden een mobieltje uit hun tas en vervolgens zaten we dus met zijn drieën met onze gadgets te spelen. Dat merkten we alledrie tegelijk op en we schoten allemaal in de lach.
Gelukkig was het mogelijk Engels te praten en dat maakte de zaak voor mij eindelijk heel makkelijk. Tina, heette de zwartharige, die ik met de minuut leuker begon te vinden, en haar vriendin stelde zich voor als Denisa. We babbelden wat. Tina geeuwde een keer hevig en ik stelde voor dan maar samen een bed op te zoeken. Volgens mij was het de bedoeling van de dames geweest om met z’n drieën op een kamer te belanden, maar daar was mijn portemonnee helaas niet meer toe in staat. Ik zou het erg fijn vinden als dat alsnog een keer gebeurt.
Tina haalde de sleutel, we beklommen de trap en toen de kamerdeur achter ons dicht was gedaan begon een ongelooflijk enthousiaste, geile vrijpartij. Niet eerder ben ik met een meisje op de kamer geweest dat zo heet te keer ging. We probeerden heel wat mogelijkheden uit, maar toen ik na verloop van tijd haar achterlangs binnen was gegaan, werden de feestelijkheden onderbroken door mijn medicijn-gerelateerde kwaaltje… het ging niet lukken.
Ik vertelde Tina wat er aan de hand was en dat het waarschijnlijk beter was als ze er nog een pijpbeurt tegenaan zou gooien. Dat was niet het minste probleem en ze ging enthousiast aan de gang, maar al snel werd duidelijk dat het even mis was.
Ineens stond ze op en verliet ze het bed. Ze nam plaats in een stoel aan het voeteneind van het bed, trok haar benen op zodat ze met haar hielen op de zitting zat en ik een volmaakt uitzicht had op haar openstaande kutje. Mij met halfgesloten ogen aankijkend, begon ze met zichzelf te spelen. Eén hand masseerde een borst, de vingers van haar andere hand streelden tussen haar dijen en doken diep in haar grotje. Vervolgens werden ze langzaam afgelikt en ging ze weer verder.
Ik wilde dat ik een foto van haar gezicht had kunnen nemen: ze smeulde! Een puur geile gloed op een mooi gezicht, duidelijk genietend van wat ze bij zichzelf deed en genietend van het effect dat het op mij had. Deze aanblik hoort bij de geilste momenten die ik ooit heb meegemaakt!
Ik stapte van het bed af en ging op mijn knieën voor haar zitten. Ik kuste haar lichaam, likte haar borsten en daalde langzaam af naar beneden waar ze nog steeds haar vingers diep naar binnen had gestoken. Ik bracht haar hand naar mijn gezicht en likte en zoog aan haar vingers en daarna begon ik haar te beffen. Ze legde haar benen over mijn schouders en gaf zich aan me over. Ik likte haar lippen, haar clit en de ingang van haar kutje. Ze werd in sneltreinvaart natter waardoor er ook meer te proeven was en dat stimuleert me altijd enorm.
Steeds sneller en indringender liet ik mijn tong zijn heerlijke werk doen. Tina kreunde steeds harder, bewoog wild in de stoel, tilde haar onderlijf strak tegen mijn gezicht en drukte me aan mijn haren in haar kruis. Uiteindelijk kwam ze hevig klaar. Nadat ik een tijdje rustig had na-gelikt, kwam ik weer boven. Tina lag met haar hoofd achterover op de rugleuning. Ze kwam wat overeind en keek me met mistige ogen aan. ‘Wauw’, was het enige dat ze zei, en intussen lagen haar benen onbedwingbaar te trillen op mijn schouders.
“Are you allright?” vroeg ik dan ook. Ze pakte mijn hoofd met beide handen vast, keek me recht aan en zei nogmaals alleen maar: ‘wauw’, waarna ze wat lachte.
Ik tilde haar benen van me af zodat ze ontspannen kon zitten, maar het duurde nog een paar minuten voor ze wat tegen me zei en uiteindelijk weer opstond. Ze stond me aan te kijken en schoot telkens weer even in de lach, en ik geloof dat ze wel een beetje tevreden over me was.
Het was een sessie die me nog lang bij zal blijven, en nogmaals: de uitstraling van haar gezicht toen ze zichzelf op die stoel zat te vingeren, was magisch!
casanova111
4 november 2010, 22:36
Is deze topper er nog?(dit weekend)
Of is ze nu op 'vakantie'?
noglangnietuitgewandeld
13 juni 2011, 20:28
Van de 6 aanwezige dames vond ik Tina de knapste, ik ging maar eens kennismaken. Duits ging moeizaam, maar toen ze merkte dat ik Nederlander ben vroeg ze meteen of het ook in het Engels kon. Jazeker, maakt me niet uit. Ze zag er echt lekker uit met die strakke kousen tot halverwege de dijen. Het moest er maar van komen. Het kwam ervan. Op de trap draaiden die lekkere billen voor mijn ogen, ik kreeg er steeds meer zin in. We stonden even omarmd, ik hield dat fraaie achterste van haar in mijn handen, we zoenden wat. Dit had van mij best wat beter gemogen. De weinige kleding ging uit, mooi meisjeslichaam kwam te voorschijn, met helaas wat zwangerschapsporen. Ze ging op het bed zitten en pijpte me terwijl ik voor haar stond, heel zacht en subtiel. We gingen erbij liggen, ik kwam tussen haar benen terecht en merkte dat de dame zeer befwaardig was. Ze hijgde en kronkelde onder mijn tong, ik liet mijn vingertoppen zachtjes meespelen in haar liezen. Het gevolg bleef niet uit, ze hield beide handen ervoor, haar heupen gingen een paar keer heftig op en neer en de klus was weer geklaard.
Toen ze wat uitgehijgd was, werd kreeg ik weer zo'n heerlijke zachte pijpbeurt van haar, dat mooie zwarte haar wat opzij houdend om er niets van te missen. We neukten lange tijd in missie, zo'n lekkere bil in de hand, hijgend mondje aan het oor, af en toe wat zoenend, heerlijk gewoon. Ik rolde naast haar, het rubber ging eraf en weer verdween junior in die warme natte mond. Kort tegen het moment supreme liet ze hem eruit glippen, gaf een paar laatste handbewegingen en samen keken we toe hoe de kwak eruitvloog.
Nog rustig een poosje tegen elkaar aan gelegen, en dat was het weer. Maar bij een volgend bezoek aan de villa zit een herhaling er dik in.