PDA

Volledige versie bekijken : Hanina (Duits)

adje10
11 september 2010, 15:04
Naam : Hanina

Nationaliteit/Taal : Duits, italiaanse moeder en argentijnse vader

Leeftijd : 22

Haarkleur/-lengte : Donkere haren, tot over schouders

Lengte dame : 1,75

Postuur/Cupmaat : b cupje

Tatoeages/Piercings :

Service: pzc, gfe experience, anaal.

Voordelen: zeer mooi meisje, en geweldig op de kamer.

Nadelen: -

Tijdsduur : 1 uur

Prijs : 75 euro

Extra’s bij het bezoek:

Echt een topper. Ze zit rustig op een bankje en jaagt totaal niet. als je der aanspreekt is ze gelijk super aardig. op de kamer is ze werkelijk geweldig. toen ik na 50 min. zei zullen we naar binnen gaan zei ze je hebt nog 10 min. TOP service

Some1
11 september 2010, 19:04
Ja adje heeft zeker gelijk. Was 3 weken geleden in de Gt en bij de eerste blik dat ik er zag was ik verliefd. Super mooie meid, zeer spontaan. Dat was toen haar eerste dag in GT, ze was samen met haar zus naar eigen zeggen. Ze hebben de zelfde vader maar niet de zelfde moeder. Moet n zak van n vent zijn, wel een die 2 zeer mooie dochters heeft. Met haar naar de kamer geweest en echt n top sessie gehad 1 van m'n beste. Lang met haar liggen kussen en n uur met haar vol gemaakt. Zoals adje al zei zeker geen klok kijker en geen € 100,-- meisje. Hoop dat ze het goed naar haar zin heeft in GT en dan ze nog lang mag blijven. Weet iemand welke dagen ze werkt? Volgende keer is ze weer de mijne.

Cupido
11 september 2010, 21:52
Heet ze Hanina of Anina? Eergisteren een Anina leren kennen. Beschrijving komt redelijk overeen met het beeld wat ik van Anina heb.

adje10
12 september 2010, 20:24
geen idee of die H er voor moet of niet. maar het zal haar wel zijn. TOPPER

Cupido
12 september 2010, 21:28
Dus moderators, svp deze link samenvoegen!
Alvast bedankt

adje10
15 september 2010, 22:45
heb der vandaag weer geneukt. speciaal voor haar naar GT gegaan. wat een TOPPER, misschien wel mijn beste GT ervaring ooit! weer een leuk uurtje met haar doorgebracht. echte GFE ervaring. als je haar in GT ziet zitten denk je niet dat het een topper is. ze jaagt totaal niet. ga je met haar praten komt ze los.

Bronson
16 september 2010, 18:04
Did Hanina kissed you all?

Because at Samya club she only kissed men who she thought were good looking....

She dissapeared from Samya because only a few men booked her...

adje10
18 september 2010, 14:33
yes she kissed me all. and very intensively!

rolo
18 september 2010, 14:39
Ben dit meisje ook tegengekomen denk ik, donker haar en bruine ogen en dacht dat ze roemeens was, we hebben het er niet over gehad. Ze is inderdaad erg stil maar begon uit zichzelf rond de nieuwe paal te dansen en dit deed ze niet voor het eerst, ondersteboven tegen het plafond en zo, ze werd zelfs door de gastvrouw hiertoe aangespoort en dat bracht wat leven in de brouwerij.

Ze zag me naar haar dansprestaties kijken en kwam op me af, vertelde dat veel met haar mogelijk was. Dus dat maar even geprobeerd terwijl ik eigenlijk net van de kamer kwam, ze beloofde me te laten klaarkomen, ik dacht dan zal je wel een tandje moeten bijsteken om het voor mekaar te krijgen.

Op de kamer vroeg ze naar me fantasien en al doende stelde ze zelf anaal voor, ach dat is niet zo mijn ding maar als een jonge meid hem op eigen initiatief al hurkend boven me naar binnen probeert te proppen dan roep ik niet NEE NIET DOEN. Voorzichtig door gewerkt en ja hoor dat ging best. Posities en lichaamsopeningen gewisseld en zo een half uurtje vol gemaakt, en haar ook.

Bij het afrekenen was ze zeer correct, dit werd later nog een keer bij het verlaten van de fabriek bij mij ondervraagd door de portiersters, die dit de laatste tijd zeer doortastend doen, loopt het met de overige dames dan zo vaak fout?

Overigens stond ik onder de douce met het meisje dat altijd in een kort spijkerrokje rond loopt/rent en die wel zeer felle blauwe ogen heeft, ben haar naam vergeten te vragen maar dat geile smoeltje blijft in mijn geheugen rond dolen, weet iemand haar naam?

Some1
12 oktober 2010, 20:09
Iemand misschien info over deze mooie dame of ze nog bij GT werkt en op welke dagen?

masseurke
15 oktober 2010, 09:57
Dit pareltje is verhuisd naar PHG... Mods, do the job please!

Hanina, deze ranke Argentijns / Italiaanse, 22 jaar, lang zwart haar, die reeds 15 jaar bij den Duits woont. Ze zag er fan-fucking-tasties-ge-wel-dig uit en deed me bovendien denken aan een heerlijk buurmeisje van in mijn jeugdjaren waaraan ik me destijds nooit had gewaagd. Ik had dus de kans om “haar” nu dan alsnog te palen. “Nich fingeren, war ich vergessen, entschuldigung süse…” Ik sprak haar steeds aan met "Sie", waarop ze me verbeterde en zei dat ik ook "du" mocht zeggen, wat me dan weer onmiddellijk deed denken aan dat liedje van Peter Maffay en ik zong het ook voor haar; "Du, bist alles, was ich..." Applaus werd mijn deel ... :freu:

Hanina is geweldig mooi, perfecte maten, prachtige naturelle B cup, lief… de sessie was eerder gewoon te noemen, maar dat wordt ruim gecompenseerd door haar verschijning. De “crash-boem-boem-bang” die volgde was dan ook heerlijk…
Ik zag haar later op de dag nog vaak terug en dat leverde steeds een aangenaam praatje en aanraking op. Eerlijkheidshalve moet ik toevoegen dat ik haar als afsluiter een heerlijke massage heb gegeven, draagt wellicht ook bij…

Note aan de admin, ik vond geen draadje over Hanina, maar als ik het me goed herinner zei ze me dat ze een GT verleden had. (ja dus) Draadjes samenvoegen is voor de kenners onder ons.
PS; dit is mijn nieuwe liefje, do not touch her, you bastards!!! :ranting2: :mad_6:

pipokoeien
23 oktober 2010, 09:23
pipo komt niet meer zo vaak in PHG maar heeft dit pareltje wel eens in GT proberen te ontmoeten en is die altijd mis gelopen.
Was de bovenstaande ontmoeting een toevals treffer of werkt ze nu vast in PHG?
Iemand enig idee welke dagen/tijden ze werkt?

Met dank,
Pipo

Willi69
23 oktober 2010, 15:07
of werkt ze nu vast in PHG?
Ja. :)

Iemand enig idee welke dagen/tijden ze werkt?
Tipp: im PHG anrufen und fragen... ;)

XXXman
3 december 2010, 22:33
Is dit meisje nog aanwezig..?

Heb destijds een keer een trio gedaan, samen met haar Portugees/Duitse vriendin Pamela. Een van de beste trio's wat 'k ooit gehad heb.

Het leek er op alsof deze twee meiden altijd samen waren... Leuke meiden. Ze gingen zelf uitgebreid mee douchen na de sex.

Willi69
5 december 2010, 00:19
Is dit meisje nog aanwezig..?
Nein, derzeit nicht. :redface:

Bronson
27 december 2010, 20:24
Who knows where Hanina works right now?

egon, Dr. Rammler
28 december 2010, 18:34
Nein, derzeit nicht. :redface:

:cool: und wo ist sie ? Hab ich auch ein Rezept für von meinem Hausarzt !!! :tongue:

Bronson
28 december 2010, 20:04
Die ist bestimmt in der schweiz.

sie sagte mir, dass man dort besser verdient...

egon, Dr. Rammler
29 december 2010, 15:31
Die ist bestimmt in der schweiz.

sie sagte mir, dass man dort besser verdient...

stimmt allerdings :smile: :smoke:

Bronson
29 december 2010, 20:38
Man sollte aber auch nicht vergessen, dass dort alles teurer ist.....