PDA

Volledige versie bekijken : Constanz



dupke
12 september 2010, 09:42
Haarkleur/-lengte : Zwart tot de schouder
Lengte dame : rond de 1,70m
Postuur/Cupmaat : normaal tot iets vollerl, fraaie C-cups
Nationaliteit/Taal :Roemeens, Engels
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : niets momenteel
Service: gfe++, vrij nieuw in het vak, technisch goed genoeg,TZ PZC NMC Likken Vingeren Massage
Voordelen: leuke meid
Nadelen: maakt zelf geen contact
Tijdsduur : uur
Prijs : EUR 100
Extra’s bij het bezoek:

dupke
12 september 2010, 09:43
Dit meisje nieuw in het vak en god weet hoe in PSR beland.

Ze had het moeilijk, kende niemand en Vera die net van LR verhuisd was was ook nieuw daar, kende nog niemand, maar kende wel al het klappen van de zweep en ontfermde zich een beetje over dit nieuwe Roemeentje.

SexMachine had aan tafel haar al bijna haar eetlust doen verliezen en heeft mogelijk voor eeuwig haar idee over mannen verandert.... Varkens zijn het allemaal meneer, Varkens... zelfs tijdens het eten kunnen ze in het bijzijn van een 'Dame' het zelfs niet nalaten.

Later in de bar... SM ontfermt zich over een steeds radelozer wordend meisje, ... ik denk nog, wat doet die nu, dat is niks voor jou, wil je haar helemaal naar de sodemieter werken SM, dat overleeft ze niet....

SM die meestal niet op een half uurtje terug is stond naar mijn mening veel te vroeg terug in de bar.... ik dacht nog, zie je wel, volledig misgelopen....

Maar SM laat me weten wat een schatje het is, veel te lief voor hem maar zeker iets voor mij, hij is er zeker van....

Een beetje tegen mijn zin koppelt hij me aan haar later die avond, ik was niet van zin met haar te gaan.....

Ergens begon het gesprek met haar te lopen, hoe ze zich voelde, hoe moeilijk ze het had naar mannen toe te stappen, dat geen mannen naar haar toe kwamen, dat ze maar wat zat te wachten en ... dat zei ze wel niet maar dat de centjes op geraakten.

Steeds meer voelde ik overeenkomsten tussen haar en mij en begon mijn idee van niet met haar te kameren om te slaan.

Zelf nam ze nog steends geen initiatief, dus langzaam aan zocht ik wat meer lichaamscontact, een armpje om haar schouder, langzaam aan opbouwen en het visje binnen halen....

Een streeltje hier, een kusje daar, langzaam, zeer langzaam, uiteindelijk zelf maar gevraagd een kamertje te doen. Echt waar dacht ze .....

Een maal op kamer, 100% wat ik gehoopt had, een enkele idee van hoe andere dames 'werken', enkel hoe ze met haar vriendje moest vrijen.....

Langzaam aan opbouwen dupke, neem je tijd, werk haar niet af ging door mijn hoofd en hoe langer we bij elkaar waren hoe beter het werd.... Ze fluisterde me toe dat ik zo lief was, Ja ja SM....de master was aan het werk.... Deze dame werd binnen gedaan en niet andersom

Botergeil werd ze er van , een uurtje vloog voorbij tot ons beide genoegen, Sinds lang nog eens een meid die zich liet gaan en niet alleen aan de centjes lag te denken....

Ik weet niet wat ik er van moet denken, hopen dat ze snel terug naar Roemenie kan, totaal niet geschikt voor de stiel, of een toppertje in spe ?

Optiek is niet alles en deze meid heeft zeker een dijk van een service. Nu maar hopen dat ze niet bedorven geraakt in Duitsland.

dupke
12 september 2010, 09:44
Gisteren wilde ze in de late namiddag gaan bijpraten in de kino.

Ik had haar die dag onbewust een beetje gemeden en dat zat haar blijkbaar niet lekker. Ze vroeg of ik kwaad op haar was.

Haar tachten uit te leggen dat dit helemaal niet het geval was en van het een kwam het ander. Tja , als je met een meid naar de kino trekt weet je dat ze bijbedoelingen heeft.

Omdat me de vorige keer met haar zeer goed meegevallen was me niet verzet en van een leuk samenzijn in de kino genoten.

Voor beiden was dit echter een opwarmertje en na een half uurtje zochten we dan ook een kamertje op.

Het geplande half uurtje werd al snel een uurtje super service.

Eens terug van kamer kreeg ik van mede beertjes al snel de opmerking dat we wel erg lang weg geweest waren.

Ach ja al bij al een zeer leuke dame, niet gemaakt voor de stiel, dat maakt ze nu net zo leuk voor mij.

seksenfun
14 september 2010, 20:27
Ach ja al bij al een zeer leuke dame, niet gemaakt voor de stiel.

:gruebel: Helaas zijn ook de andere dames nooit gemaakt geweest om deze arbeid te gaan verrichten. Misschien daar toch even bij blijven stil staan :smoke:.

Hendrikdeleuter
18 november 2010, 23:40
Zo op het eerste oog niet een echte stunner, maar op de kamer blijkt dat ze aardig heeft bijgeleerd.
Super halfuurtje met haar gehad.