PDA

Volledige versie bekijken : Utrecht, Zandpad 110-3, Gisela



Alabama
14 september 2010, 20:30
Deze dag een hoop regen, een hoop file en dus beter even de drukte ontduiken, wat plezier maken op het Zandpad en dan weer verder. Toch in de buurt, dus kleine moeite. Dat viel vies tegen. Werkelijk elk stoplicht in Utrecht had ik tegen. Uiteindelijk toch op het Zandpad terechtgekomen en op zoek gegaan naar Serena.

Dat viel nog niet zo mee. Een hoop lolbroeken die de boel aan het ophouden waren. Schadeformulieren vul ik aan dit pad liever niet in, dus maar even opletten. Flink wat regen, maar toch flink wat mensen op de been. Ook heel wat Bulgaren. Helft van de bootjes was gevuld met vlees. De gordijntjes van Serena waren dicht en geen licht te zien, die is er dus niet. Voor het overige heel veel Bulgaarse meisjes en allemaal lijken ze op elkaar: graadmager, opgepompte borsten, aarsgewei boven de billen geinkt in combinatie met een of andere tribal op de onderbuik, behoorlijk opgemaakt en het straalt er vanaf dat ze onder invloed van het een of ander zijn. Voor veel Roemeense meisjes geldt hetzelfde, al zijn veel Roemeense Roma's wat molliger.

Uiteindelijk in het bootje van Gisela binnengestapt. Was al een keer bij haar binnengeweest en toen heeft ze voor 50 euro heerlijk aan m'n buks gezogen zonder jasje, wat drooggeneukt en uiteindelijk cowboy girl het afgemaakt! Toen ruim drie kwartier binnengeweest, maar toen was het vroeg en rustig, nu een drukke middag.

Uiteindelijk 30 minuten binnengeweest en dezelfde service als de vorige keer gekregen. Voor aanvang van de sessie kreeg ik nog 'n klap omdat ze had gezien dat ik bij Serena was binnengewipt en dat is volgens haar een slet. Tja... :wand: Niets te klagen, geld meer dan waard, maar vaker dan 2 keer naar dezelfde moet je niet gaan op het Zandpad. Volgende keer maar kijken of Serena er weer is.

Overigens: denk wel dat hier heel wat mogelijk is zonder extra prijzen. Ze geniet van het vak en is niet vies van wat extra service die bij de meisjes uit Bulgaristan niet in het standaardpakket zit.

Weet zeker dat als je anaal wil, dat je dan niet eens bij hoeft te betalen.