PDA

Volledige versie bekijken : Utrecht, Zandpad, 120-2, Selina (Bul)

Alabama
14 september 2010, 20:36
Berichtje van 16-8 jl.

Ze werkt toch weer ´s nachts kennelijk. Vanochtend gevallen voor haar charmes en zo te zien had ze de hele nacht doorgehaald en niet alleen op basis van wat blikjes Red Bull. Ze maakte een wazige indruk.

Het was vanochtend al druk op het warmste pad van Utrecht. Een groep van 10 wandelaars hield iedereen op, een stel ganzen besloot ook maar eens langs de dametjes te lopen. Daarna nog minutenlang achter een vuilkar staan wachten. Echt haast hadden de vuilnismannen om begrijpelijke redenen niet.

Daarna naar binnen gegaan bij Selina. Ze zei uit Italie te komen, maar da´s gelul. Buiten had ik het vermoeden al en binnen was ik er helemaal zeker van dat dit meisje uit Bulgaristan komt.

Alles wat met harde muziek op de bruggetjes hangt, flink opgemaakt is en opgepompte borsten heeft moet wel uit Bulgaristan komen. De tattoo op de onderweg was helemaal een afknapper. Had ik van buiten af niet gezien.

Maar goed, harde paal en niet veel tijd, dus afgerekend en er maar aan begonnen. Pijpen was meer handwerk dan mondwerk en heeft bij elkaar niet eens een minuut geduurd. Daarna maar neuken. Moest persé doggystyle van haar en het was al gauw te hard en te diep... handje er tussen... maar even een paar flinke stoten gegeven en weer in de auto gestapt. Afknapper.