Volledige versie bekijken : Partyhaus Krefeld (voorheen MFZ), heropening 18-09
Tiga
15 september 2010, 20:16
De voormalige MitfickZentrale, Partytreff in Krefeld heropent komende zaterdag haar deuren onder de nieuwe naam Partyhaus Krefeld.
Vanaf 11.00 uur zouden net als vroeger minimaal 10 dames aanwezig zijn. Entreeprijs bedraagt € 75,- all-in.
Ontbijt, warm buffet en alkoholvrije dranken zijn zoals gebruikelijk inbegrepen. Shows, openlijke actie en levend buffet maar ook gangbangs moeten de mannelijke hormonen door je lichaam laten gieren...
Meer info: http://partyhaus-krefeld.de/
blauwebeer
15 september 2010, 21:27
Vanaf 11.00 uur zouden net als vroeger minimaal 10 dames aanwezig zijn. Entreeprijs bedraagt € 75,- all-in.
Die waren er vroeger ook niet, maar toen was er wel Nicole, en die was geil voor 10. :smile2:
jan j
15 september 2010, 23:48
Die waren er vroeger ook niet, maar toen was er wel Nicole, en die was geil voor 10. :smile2:
leuk dat ze het weer willen proberen volgens het oude concept.
ik vond het vroeger altijd een leuke PT ,ik ben er vaak geweest.
het was vooral top als het duo Nicole en Steffi daar was.
ik zie dat ze nu de kamers aan de andere zijde ook weer willen gaan gebruiken.
is ook wel nodig als er 10 meiden zijn.;)
ik zal ze binnekort eens met een bezoekje vereren.
kinky Jan
18 september 2010, 21:12
All-in betekend dat ook als je gaat kameren met dames of moet je daar appart voor betalen?
Dus wat ik eigelijk wil vragen is is dit een pauschalclub, saunaclub of een Partytreff? want dat is mij niet hellemaal duidelijk.:dontgetit[1]:
blauwebeer
19 september 2010, 08:40
Dus wat ik eigelijk wil vragen is is dit een pauschalclub, saunaclub of een Partytreff? want dat is mij niet hellemaal duidelijk.:dontgetit[1]:
Het oude concept was een combinatie van Partytreff (met meerderen, waarbij Nicole meestal de aanstookster was, op één grote matras) en Pauschalclub (met één vrouw in een kamer voor ongeveer 20 minuten).
Tiga
19 september 2010, 08:47
Dat is het nog steeds, die combinatie. Ben er gisteren geweest. Ik weet niet hoe het er vroeger uitzag maar als ik de andere beren moet geloven is er het een en andere gerenoveerd. Het ziet er nu in elk geval netjes uit. Er waren nog een paar kinderziektes zoals een verstopt toilet en een douche die aan bleef, maar dat duidt er mijns inziens alleen maar op dat ze aan het werk zijn geweest.
Ik hoorde dat Nicole ook weer gepolst was om op het oude nest terug te komen, iemand had contact met haar gehad. Of ze ook daadwerkelijk komt weet ik niet. De sfeer was verder gemoedelijk, top 40 muziek, niet te hard, prima service en net geen 10 dames dacht ik. Voor 75 euro denk ik zeker het proberen waard.
jan j
19 september 2010, 10:41
Dat is het nog steeds, die combinatie. Ben er gisteren geweest. Ik weet niet hoe het er vroeger uitzag maar als ik de andere beren moet geloven is er het een en andere gerenoveerd. Het ziet er nu in elk geval netjes uit. Er waren nog een paar kinderziektes zoals een verstopt toilet en een douche die aan bleef, maar dat duidt er mijns inziens alleen maar op dat ze aan het werk zijn geweest.
is er nog steeds een sauna ,zo ja is die ook vernieuwd ?
Tiga
19 september 2010, 11:20
is er nog steeds een sauna ,zo ja is die ook vernieuwd ?
Ik heb de sauna vluchtig gezien, hij zag er niet nieuw uit maar oud kan ik ook niet zeggen. Hij was in elk geval goed op temperatuur!
kinky Jan
19 september 2010, 22:32
Dus als ik het goed begrijp is het een pauschalclub en dat voor 75 euro dat is geen geld ik denk dat ik het zeker een keer ga proberen ik heb namelijk nu vakantie en nog geen plannen om weg te gaan.
Jansen
19 september 2010, 23:00
Ik ben nog nooit in een Partyhaus -pauschalclub geweest.
Zou dat voor mij iets zijn een keer ?
:gruebel::gruebel:
De afstand naar Krefeld valt wel mee dus ?
blauwebeer
20 september 2010, 16:47
Enkel op voorwaarde dat je de plinten terug tegen de muren lijmt. :hah:
jan j
20 september 2010, 17:22
Ik ben nog nooit in een Partyhaus -pauschalclub geweest.
De afstand naar Krefeld valt wel mee dus ?
ik denk dat het meer Partytreff is dan pauschalclub.
ze schrijven op de site "Motto : So wie Früher! "
en Früher was echt partytreff .
blauwebeer
20 september 2010, 18:20
en Früher was echt partytreff . :gruebel:
kinky Jan
20 september 2010, 18:36
Früher betekend: eerder
http://www.vertalen.nu/zinnen/#
kinky Jan
20 september 2010, 18:41
mischien dat ik aankomende woensdag een kijkje in deze club ga nemen ik ben toch wel heel benieuwd wat je voor 75 euro daar krijgt ik verwacht niet veel want als je onbeperkt kan sexen en eten en drinken voor die 75 euro is dat geen prijs.
Ik ben alleen bang dat de dames niet moeders moeiste zijn
blauwebeer
20 september 2010, 18:59
Früher betekend: eerder
http://www.vertalen.nu/zinnen/#
... en volgens diezelfde website betekent 'Betekend' : Mittel :hah:
.357 magnum
20 september 2010, 19:54
Medio maart van dit jaar heeft er ook nog saunaclub aroma gezeten.
Deze club heeft er maar heel kort gezeten.
Dit is na het MFZ tijd.
De toko is wel iets veranderd, maar in grote lijnen is het toch hetzelfde gebleven.
:wink2:
jan j
20 september 2010, 23:19
ik bedoelde met " en Früher was echt partytreff " dat het weer net als vroeger/eerder is .
en vroeger was het dus een Partytreff en geen pauschalclub.
joep75
21 september 2010, 17:05
Ik ben van plan er heen te gaan in het weekend,zijn er aantrekkelijke meiden aanwezig
tussen de 20 en 30 of is het merendeel ouder??
Piepo777
21 september 2010, 18:25
Volgens het Duitse "Rheinforum" stelt de tent niet veel voor.
Van de aangekondigde 10 dames zijn er vaak maar 4 of 5 :(
Ook zijn er verschillende die hoognodig naar de tandarts moeten ;)
Ben benieuwd wie van ons als eerste hiervan verslag uitbrengt.
Piepo
kinky Jan
22 september 2010, 10:11
Ik zou vandaag hier naar toe gaan maar toen las ik dit
Volgens het Duitse "Rheinforum" stelt de tent niet veel voor.
Van de aangekondigde 10 dames zijn er vaak maar 4 of 5 :(
Ook zijn er verschillende die hoognodig naar de tandarts moeten ;)
Ben benieuwd wie van ons als eerste hiervan verslag uitbrengt.
Piepo
Nu hoeven de dames van mij niet super knap of in de 20 te zijn te zijn (het liefst natuurlijk wel) maar ze moeten er wel verzorgd bij lopen anders ben ik bang dat dit :fuck: er niet van komt
Tiga
22 september 2010, 12:38
Ik zou vandaag hier naar toe gaan maar toen las ik dit
Nu hoeven de dames van mij niet super knap of in de 20 te zijn te zijn (het liefst natuurlijk wel) maar ze moeten er wel verzorgd bij lopen anders ben ik bang dat dit :fuck: er niet van komt
Jammer want ik heb het bericht op RF ook gelezen en dan zie je weer hoe een bericht geïnterpreteerd wordt. De gast die het bericht schreef zei nl ook dat herhalinggevaar 80% is en dat is niet slecht.
Red Devil
22 september 2010, 13:27
Kijk ook eens op Freiercafe (http://www.freiercafe.com/showthread.php?t=8325).
Groeten,
Red Devil
forgetskinnyletsgetfatty
28 september 2010, 18:36
Maandagavond in de heropende partytreff in Krefeld wezen kijken. Bij binnenkomst geinformeerd naar het aantal dames en medegasten, voor een beeldvorming. Die thekefrau, waar heb ik die eerder gezien? Even de hersencellen laten werken. 75 euro afgerekend in ruil voor 2 handdoeken, slippers en kastsleutel, Na de omkleedprocedure de salon betreden, waar het vervolg van de korte rondleiding begint, van de bar langs het buffet langs 2 speelweide's, naar de sanitaire ruimte met de sauna. Even douchen en dan terug naar de bar om wat drinken te scoren. Op de terugweg naar de bar 6 dames en 3 heren geteld.
De chef liet ook zijn gezicht zien, en toen werd het voor mij duidelijk waar ik de thekefrau eerder gezien had, dit is het duo wat tot voor kort de PT Viersen in de Grosse Bruchstrasse beheerde.
Omdat ik zo bezig was met de hersencellen te laten werken, had ik nog niet de tijd genomen om de dames goed te bekijken, een van de dames komt naast me aan de bar zitten en zo gebeurde het dus dat een van de dames mij eerder herkende dan ik haar:rolleyes:, al was het wel een jaar geleden dat we elkaar voor het laatst gezien hadden, in een pt in een heel andere plaats en zeker niet in de buurt van Krefeld. Ze is toch wel verrast als ik haar naam noem.;)
Als we richting van de prive kamers lopen klinkt er nog "viel spass", maar als we bijna een uur later terugkomen volgen er jaloerse blikken.:teuflisch:
Later samen met Anna nog even de sauna geprobeert, de combinatie temperatuur/vochtigheid stond verkeerd, waardoor het een kort verblijf is geworden.
Na de afkoelingsperiode weer terug naar de bar gegaan waar Tamara en Anna een stukje entertainment opvoeren door te gaan dansen. Al dansens begint Tamara te teasen, van een onschuldig handje onder de handdoek tot een smaaktest, om te kijken of er al leven onder de handdoek is. Na het dansentertainment samen met Tamara een kamer opgezocht, ook nu blijkt er van tijdsdruk geen sprake, na 45 minuten verlaten we kamer.
Tijd voor een lange rustpauze, maar even op een van de banken plaats genomen om te ontspannen, Tina komt even later bij me zitten, en bij gebrek aan zitplaatsen, de thekefrau eiste haar plaats op, komt ze op schoot zitten, Tamara voert weer een dansshow op, rustig gaan wel elkaar op de bank speels betasten, na het einde van de show, toch maar even een kamer opgezocht, weer een lange sessie, en met een goed gevoel de kamer af.
Zal de door mij aangetroffen dames beschrijven.
Anna: Turks/Bulgaars, klein ca. 1.45m, zwart haar volslank begin 20
Betty : Getinte huid, geblondeerd haar, mollig/volslank 1.60m eind 20
cindy : Zwart haar, getinte huid, begin 20,tongpiercing
Lola : Hongaars, blond, normaal postuur eind 20 mist tanden.
Tamara: Spaans?, lang donker haar normaal postuur, ca. 1.65m midden 20
Tina : Turks, ca. 1.60m zwart haar tot aan de schouders eind 20/ begin 30 slank
Algemeen:
De dames zijn zeker geen top- of fotomodellen, maar zien er doorsnee uit (wat je ook aantreft in andere low-budget PT's), ze roken (bijna) allemaal.
De standaard dienstverlening bestond bij mijn bezoek uit ; pzc, nmc en beffen, misschien is er in overleg meer mogelijk.
Voor 75 euro een leuke avond gehad, met een aangenaam weerzien voor mij met Anna, hopelijk kan de leiding de stijgende lijn van de dames doorzetten.
want de concurrentie blijft hoog.
Grtz forgetskinnyletsgetfatty
kinky Jan
28 september 2010, 20:30
Ik denk er toch over om hier te gaan en niet naar Xanten vrijdag, omdat ik meer hou van wat jongeren vrouwen en in Xanten zijn de meeste vrouwen boven 40 en ik ben 30 en na deze redelijke positieve recensie van forgetskinnyletsgetfatty (fokking lange naam)
kinky Jan
28 september 2010, 20:34
Kun je er ook een beetje fatsoenlijk je auto parkeren forgetskinnyletsgetfatty?
kinky Jan
28 september 2010, 20:40
Ik las dat je deze maand de hele dag mag blijven voor 75 euro en normaal kun je daar 6 uur voor blijven als ik het goed heb begrepen (mijn Duits is niet al te best)
Big30
28 september 2010, 21:20
Ik las dat je deze maand de hele dag mag blijven voor 75 euro en normaal kun je daar 6 uur voor blijven als ik het goed heb begrepen (mijn Duits is niet al te best)
Klopt inderdaad. Normaal 75 Euro/6u maar in de openingsmaand geldt de tijdsbegrenzing niet.
forgetskinnyletsgetfatty
28 september 2010, 22:30
Kun je er ook een beetje fatsoenlijk je auto parkeren forgetskinnyletsgetfatty?
In de doorgaande straat (Uerdingerstrasse) geldt op werkdagen tussen 08:00 en 19:00h een parkeertarief van toch wel 0,75 euro per uur;), het vervelende is dat je er in die periode slechts 2 uur mag parkeren:angryfire:.
In de zijstraten geldt geen parkeertarief en tijdslimiet. Het tijdstip van aankomst en de verblijfsduur spelen een belangrijke rol "in waar te parkeren".
Grtz forgetskinnyletsgetfatty
kinky Jan
29 september 2010, 08:08
Dus in de zijstraat parkeren en het is niet zo dat daar alleen mensen mogen parkeren die daar wonen want ik zou niet graag als ik uit de club kom er achter komen dat m,n auto is weggesleept:(
jan j
30 september 2010, 21:29
ik ben er vroeger vaak geweest , en heb er altijd in 1 van de zijstraaten geparkeerd.
het kan soms wel zijn dat je een paar minuten moet rond rijden om een plekje te vinden .
Piepo777
1 oktober 2010, 07:50
Klopt, je kun het beste de club voorbij rijden en dan de 1e straat rechts nemen, daar staat naar 100 meter aan je linkerkant (hand) een kerk, daar zijn voldoende plaatsen, altijd.
kinky Jan
1 oktober 2010, 09:05
Kun je direct je zonden belijden:annieengel:
joejackson
6 november 2010, 11:26
Gisteren deze club weer eens bezocht.
Weer eens: want hier was mijn allereerste party-treff ervaring jaren geleden, voordat de zaak verhuisde naar Nettetal.
Mooie entreeprijs, dus op verkenning dan maar, ik belde om ongeveer half 6 aan.
De bedrijfsleider, Ollie, deed open en vertelde me de mogelijkheden en dat er 5 dames binnen waren en nog 4 op komst waarvan hij niet met zekerheid kon zeggen hoe laat ze zouden komen. Nu die 5 waren er en die 4 andere heb ik niet gezien en ik vertrok om half een.
Da's op zich wel jammer, ik hou niet zo van loze beloftes.
Toch geen verkeerde dag gehad, mede dankzij een half groen-blauw pilletje;).
De dames die er waren (als ik me de namen allemaal goed herinner...)
Aicha: Turks, 30-35,volslank met buikje en erg gewillig / meewerkend ;)
Helena (?): Turks, 30-40, volslank geblondeerd en lekker :D
Sylvia: Macedonisch, 20-25, slank met n buikje en DD!! :p
Tamara: 20-30, Spaans, slank en aardig :rolleyes:
Tina: 20-30, zeer slank maar had geen aandacht/interesse voor mij behalve in het aanvullen van n drankje enz...:(
In totaal 8 (!) keer 'spass' gehad, te beginnen met een trio met de 2 turkse dames, daarna met de andere dames apart behalve met Tina dus.
Tussendoor een bord pittige Spaghetti met garnalen op van middelmatige kwaliteit, maar ja: het vulde.
Softdrinks (cola, fanta en water) en koffie zoveel je wilde.
De dames nemen voldoende initiatief om je bezig te houden dus dat was prima!
De sauna was te heet en droog, dus daar heb ik het maar 10 minuutjes in uitgehouden.
Sanitair was netjes en schoon.
Ik denk dat ik er nog wel eens terug zal komen.