PDA

Volledige versie bekijken : Ramona (Zandpad 108-1, avonddienst)



Megaboob
15 september 2010, 23:56
Na mijn bijzondere ontmoeting met Chelsea Charms van gisteren zat er nog heel wat zaad opgebooreld in me. Dus vandaag naar het zandpad gegaan, op zoek naar wat bijzonders. Daar heb ik Ramona aangetroffen:

Naam: Ramona

Nationaliteit / taal : Oostenrijk (zegt ze, ik vermoed Tjechisch of Slowaaks), ze sprak goed Engels

Leeftijd : ca 25 jaar

Haarkleur : blond (lang, geblondeerd)

Lengte : 1.70m

Postuur - Cupmaat : Slank - D-cup

Tatoeage : nee

Service : PZC, NMC, Tongzoenen

Prijs : ± 100 euro half uur

Extra : Tongzoenen en PZC, de meerprijs voor deze diensten was 50 euro bovenop de standaard prijs van 50 euro. (100 euro totaal dus). Ze keek niet echt op de klok, dus 20 minuten werd zonder protest een half uur.

Ramona gaf dus aan te zullen pijpen zonder condoom, en daar was Megaboob aan toe, ook aan tongzoenen, dus werd het daadwerkelijk een saunaclub-kwaliteit sessie met deze zeer fraaie dame! Heerlijk zachte huid, tongzoenen uitstekend met veel gevoel, mooie zachte D cup, en pijpen zonder condoom ook met veel gevoel, en niet gehaast.

Ze vond me klaarblijkelijk echt leuk, want ze gaf aan opgewonden te worden van me, en dat was te voelen ook! De sex in cowgirl reversed, cowgirl en doggy was ook meer dan uitstekend te noemen.

Vermeldenswaardig is ook dat het het PZC enkele malen onderbrak om lekker op me te komen liggen, me diep in de ogen te kijken en me daarna heerlijk te tongzoenen, echt goed!

Na de daad ook lekker even samen gewassen, ook prima ervaring. geen haast bij het afscheid. Deze dame kan zo in een FKK gaan werken wat mij betreft, maar voor de hoge nood was het perfect dat ze nu in Utrecht was!

Ze ziet mij zeker terug!

:freu: Megaboob