Volledige versie bekijken : Thailandtrip september 2010
noglangnietuitgewandeld
16 september 2010, 06:56
Eergisteren in Bangkok aangekomen en met de skytrain naar Nanadistrict, werkt perfekt, binnen een uur ben je er. 's Avonds op Nanaplaza eerst wat zitten dollen met een paar meiden van de Hollywoodbar en tegen negenen de eerste agogo binnengestapt, de Rainbow, hier vond ik het nog niet, maar bij de G spot was het raak. Een van de danseresjes stond me wat uit te dagen, kwam na haar optreden een drankje halen en kroop aanhalig tegen me aan. Boom vond het nodig om onder het tafeltje een flinke bobbel in mijn kruis te wrijven, ik kreeg steeds meer zin in haar. Met bemiddeling van mamasan maakte we een deal voor een lt. en we maakten dat we op de hotelkamer kwamen. Hier veranderde het uitdagende meiske in een verlegen meiske. Ze kwam helemaal aangekleed terug uit de badkamer en kroop met kleren en al onder de lakens. Me shy. Haar Engels stelde ook weinig voor, dat was me in de herrie van de agogo helemaal ontgaan. Maar goed ze komt hier natuurlijk niet voor de flauwekul, dus uit die zooi. Dat ik nog eens onder de dekens een meid heb moeten uitpellen zeg, voelde me even terug in de puberteit. Die vent die die behasluitingen heeft uitgevonden moesten ze tegen de muur zetten, grrr. Om haar wat te ontdooien voorzichtig gaan zoenen en hier liet ze zich verassend lekker gaan. Dit maakte veel goed. De rest van de actie moest wel hoofdzakelijk van mezelf komen. Pijpen viel wat tegen, maar dat kwam omdat ik niet wist hoe je in het Thais zegt 'meid gebruik je tanden niet'. Eenmaal bij haar binnen was het heerlijk strak, en ze zoende er lekker bij, dat dan weer wel. Na de daad beiden gedoucht, en kroop ze zowaar weer volledig gekleed naast me. Ik liet het maar zo, was toch al niet in topvorm na die vliegreis. Een massage zat er 's morgens nog wel in, daarna liet ik haar maar gaan.
's Ochtends wat inkopen gedaan en bij een massagehuis tussen Nana en Asok de eerste massage genomen. Hele mooie meid, prima massage maar vroeg voor een handjob maar liefst 2000 bt. Die zijn hier beter te besteden dus maar niet. Achter in soi 7 wist een meisje van een van de bierbarretjes me over te halen voor een st. Sex was een beetje standaard. Wat tegenviel was dat ze niet zoende. Dat kan gebeuren als je voor de mooiste tieten gaat, dan wil er op de kamer nog wel eens een lijk uit de kast rollen. Vroeg ze ook nog 'Me take care you tonight?'. Nee, merci, ik kom de nacht wel door.
Daarna met de tuktuk een beetje door de stad gereden, dat schiet beter op dan met de taxi, het verkeersinfarkt is hier volgens mij wel een feit. Wat opvalt is dat er weinig geclaxonneerd wordt, op een of andere manier gaat het ook wel weer ordelijk toe. Nog een boottochtje op de rivier gemaakt, een snakezoo bekeken en dat was wel weer genoeg cultuur, ik kom hier tenslotte voor andere zaken.
In de avond de agogo's nog eens aangedaan, deze keer kreeg ik beet bij de Angelwitch. Kreeg sjans met de enigste danseres met geblondeerd haar. Maakte de meest wulpse en suggestieve bewegingen. Paam kwam natuurlijk bij me voor een ladydrink, had er geen enkele moeite mee om in een volle zaak uitgebreid te zoenen, lak aan de wereld. We maakten er een lt. van en gingen nog in een paar andere agogo's kijken. Ook nog in de G spot waar ik de vorige avond die meid had meegenomen, ojee. Maar, geen probleem, Boom kwam ook een drankje bietsen, de dames bleken elkaar zelfs te kennen, no hard feelings. Er zou zometeen een show komen, die wilden we nog wel even zien, maar oh wat duurt een half uur lang als er de hele tijd zo'n lekkere meid in je kruis zit te wrijven. We gingen eerst nog wat eten in een visrestaurant. Hier bleek dat ze ook een paar oesters had besteld, goed voor de libido. Dat had ik eerder gehoord ja, maar die dingen zelf stonden me altijd wat tegen, wat de boer niet kent dat vreet ie niet he. Hier kon ik echter met goed fatsoen niet onderuit, dus even flink zijn, niet te lang over nadenken en doorslikken. Viel best mee achteraf. Of het aan de oesters lag of ergens anders aan zullen we nooit weten, maar ze had in geen tijden zo'n langdurige beurt gehad, vertrouwde ze me later toe. Het neuken, of netter gezegd, de preorgastische ejakulatielatentietijd, duurde minstens een half uur. En al die tijd een open mondje met een glibberig tongetje in de buurt, heerlijk gewoon. De energie was hierna wel even op. Vandaag nog een keer op stap in Bangkok en dan waarschijnlijk eens in Huahin gaan kijken, alvorens naar Pattaya.
noglangnietuitgewandeld
18 september 2010, 06:28
Een adres in Bangkok waar je zeker bent van een goede ervaring is toch wel de Eden club. Ik koos een knap slank meisje, Oi, die vroeg er een collegaatje bij, Kung, en we begonnen met een uitgebreide wasbeurt, waarna er een uitgebreide zoen en pijpactie plaatsvond. Beide dames werden de een na de ander stevig doorgeneukt. Dan kwam Kung lekker tongend tegen me aanliggen, ik kneedde die zalige billen van haar en Oi begon heel geraffineerd te zuigen tot ik haar mondje volschoot. We douchten alledrie het zweet en de andere vloeistoffen weer weg, ik kreeg van vier handjes een rugmassage en moest me toen omdraaien. Meteen zoog er zich weer een mondje vast om mijn lid en een ander mondje op mijn eigen mond. Er werd een paar keer gewisseld, we sloegen het neuken deze keer maar over, en nu was het Kung die met een volle mond naar de douche rende. Hierna nog wat rondgeshopt, tot de zin weer terugkwam.
Deze keer bij Annie's een soapymassage genomen. Het werd Phung, een slank meisje, knap op een ingetogen manier. Lekker gemasseerd met veel schuim, maar die bak waar je in ligt is eigenlijk niet berekend op een vent van een meter negentig. Toen ze met de voorkant bezig was begon ze onverwacht ineens lekker te pijpen. Omdat het in dat hok wat onhandig was gingen we verder op het bed. Daar gaf ze me al zoenend een perfekte handjob. De middag was weer om.
s'Avonds in de beergarden gaan kijken. Hier is het best wel zaak om goed te selekteren, De meesten vallen om diverse redenen af. Te oud, te dik, te chagrijnig, enz. Ik wou al vertrekken toen ik toch nog een vrolijk snoetje zag. Sa was een gezellige goedlachse jongedame, we deden een sapje en ze wou wel met me mee, maar moest 's morgens om 4 uur weg. Okay, dan hebben we het meeste ook wel kunnen doen. De sex was prima, alleen deed het neuken haar wat pijn, dus hier maar snel mee gestopt, er zijn legio andere lekkere dingen te bedenken met zo'n mooie meid. Om een uur 's nachts waren we er wel klaar mee, en liet ik haar maar gaan, slapen kon ze me toch niet bij helpen.
De volgende dag met de trein naar Huahin. Vier uur reizen voor 44 baht, afgerond een euro. Ik dacht eerst dat ik het niet goed had verstaan, had op het tienvoudige gerekend. Maar zo'n trein zul je bij ons niet meer vinden. Een stinkende dieselloc, geen airco maar gewoon met alle ramen wagenwijd open in de tropische hitte. Toch wel leuk om het eens mee te maken. Huahin is een mooie kleine badplaats, het valt me op dat er veel Scandinaviers komen. Naast het Hiltonhotel zijn een paar straten met barretjes. Het werd na lang zoeken een knap slank meisje, met mooie strakke rondingen aan beide kanten, Tik heette ze. Ze sprak heel behoorlijk engels en wilde liever shorttime omdat ze om zes uur op moest voor haar computercursus. Toch maar lt van gemaakt, dan kon ze om die tijd gewoon bij mij vertrekken. Lekkere sex gehad met haar, maar niet echt veel passie, ze hield meer van kletsen dan van neuken. Bekend verhaal, kindje thuis bij oma in de Isaan, man weggelopen, zou graag een farangvriend willen. Ach ik begrijp het allemaal wel, maar begin er gewoon niet aan. Toen haar wekkertje afging was het halfzes en meteen begon er een handje in mijn kruis te friemelen. Er kwam nog een heel behoorlijke ochtendwip uit, toch wel attent van haar. Ik zie het hier nog een dagje aan en vertrek dan maar naar Pattaya voor de echte actie.
noglangnietuitgewandeld
21 september 2010, 07:02
Overdag Huahin nog wat verder verkend, plaatsje op zich is best aardig, er is ook wel een barscene, maar het mist toch dat bruisende van Pattaya. 's Middags me toch maar bij een van de massagehuisjes naar binnen laten lokken. Su, knappe meid, gaf een werkelijk uitstekende oliemassage, het happy end was technisch ook niks mis mee, maar wel weer zo dat ik nergens bij kon.
Daarna wat gaan zwemmen, als je een eindje richting het zuiden gaat, wordt het strand steeds beter. In de avond kwam ik bij de Red bar bij Mem te zitten. Hele toepasselijke naam, ze had inderdaad een paar memmen waar ik niet omheen kon. Haar gebarfined, we liepen nog wat barretjes af met lifemuziek, ze hield wel van een biertje en had het best naar haar zin. Rond middernacht ergens in een tent terechtgekomen waar een Thaise band speelde die volgens mij als hoofddoel had de trommelvliezen van de toehoorders te doen scheuren. En ik als enige blanke tussen de Thai. Als me zoiets in Afrika of Zuidamerika was overkomen, had ik me toch niet echt op m'n gemak gevoeld geloof ik. Maar in Thailand geen probleem.
Ik had me opgegeven voor het busje naar Pattaya om 10 uur, dus was blij dat de party eindelijk was afgelopen. Half vier 's nachts het bed in met een behoorlijk dronken Mem. Begon meteen al met 'boom boom in the molning.' Ja, dat had je gedacht. De halve nacht in de klereherrie en dan je echtelijke plichten verzaken. Onder enig tegengesputter haar toch maar even goed gepakt. Toen ik eruit moest om de bus te halen lag ze haar roes nog uit te slapen. De overeengekomen bahtjes op haar kussen gelegd, en wegwezen. Ik hing met een gemene grijns het bordje 'please make up this room' aan de deurknop en probeerde me het gezicht van de schoonmaakster voor te stellen.
Een minibusje met airco brengt je voor 400 bt in vier uur tijd naar Pattaya, je wordt bij je hotel afgezet. Eerst de soi's 8, 7, en 6 doorgewandeld en voor de eerste beurt bij de My friend you bar beland. Paam, begin 20, duidelijke zwangersschapssporen, maar een mondje dat zuigt als een nilfisk. Haar in twee standjes geneukt en met het mondje afgemaakt. 1000 bt all in.
's Avonds stap ik in de bahtbus richting Walkingstreet en kom tegenover een bekend gezicht te zitten. Oi, freelancer, heeft vorig jaar een paar keer bij me overnacht, zijn zelfs nog een dagje naar de zoo geweest, leuke meid, was gezellig haar weer te treffen. Maar ik was van plan een paar agogo's te gaan doen, ik zie haar later nog wel.
In de Windmill de gebruikelijke ranzigheden, een paar meiden een drankje gegeven. IJsklontjes en bananen in de doosjes stoppen die ze er dan op eigen kracht weer uitschoten en ik ze met mijn checkbin probeerde op te vangen. Met wisselend succes overigens. Niet te lang doorgaan met die ongein, je drankrekening kan behoorlijk omhoogschieten op deze manier.
In de Champions agogo trof ik een leuke dame, Tip, jaar of 35 mooi strak figuur, sprak netjes Engels. Begon lekker te zoenen, dat zat wel goed. Haar gebarfined. Ze ging zich omkleden en er kwam terug als een tot in de puntjes geklede dame, waarvan je nooit zou verwachten dat ze dit werk doet. Eerst wat gegeten op secondroad en tegen middernacht het bed in. Ze is nog maar een maand in Pattaya, dus nog niet echt doorgewinterd. Hield van eindeloos lang zoenen, liet zich graag beffen en kwam daarbij al na een minuut of vijf klaar. Mooi dan krijg je tenminste niet de krampen in je tong. Ze zoog me lekker langzaam omhoog en we neukten ons in missie naar een heerlijk hoogtepunt. Om drie uur in de ochtend een strelend handje om mijn lid. Mevrouw wilde nog een keer. Ze kreeg het nog een keer. Om negen uur hetzelfde. Zo netjes als ze eruitzag, zo geil was ze in bed. We moesten ons nog haasten om het ontbijt te halen. Ze blijft een dagje bij me, we gaan straks met de ferry naar Kohlarn, maken er een stranddagje van. Ik heb zo'n vermoeden dat het vanavond wel weer in bed zal eindigen.
noglangnietuitgewandeld
22 september 2010, 05:11
De hoofdreden waarom ik er nooit zo op gebrand ben om, buiten de sex dan, iets met vrouwen te ondernemen, is dat je er altijd op moet staan te wachten, en dan heb ik het niet over vijf minuten. Ze moest nog even een paar dingen regelen, afgesproken om 11 uur. Tegen twaalven was ze er nog niet, dus ging ik maar eens wat aan de wandel. Lolita's, blowjobbar bij uitstek, hm oraal verkeer is geen sex volgens Bill Clinton en hij kan het weten. Am knielde voor me neer, poetste het orgaan waar het allemaal om ging grondig af en begon zachtjes en langzaam te zuigen, licht fladderend tongetje, kriebelende vingertjes, stopte pas toen ze de mond vol had. De kwak verdween in de afvalbak en het feestje was weer voorbij. 700 baht, eurotje of 17.
In de straat van het hotel kwam ik Tip weer tegen, had er al niet meer op gerekend. Was in haar kamer in slaap gevallen en pas wakker geschoten toen een vriendin opbelde. Toch maar samen naar Kohlarn, was ze nog nooit geweest. De middag aan een strandje gelegen, beetje gezwommen, 's avonds een lekkere thaise maaltijd en nog een snakeshow en thaiboxing gekeken in walkingstreet. Nog even in haar agogo geweest, de barfine voldaan en haar weer meegenomen. Het keurige dametje veranderde weer in een vrouw die ongeremd van de sex geniet en diep in de nacht viel ik in slaap. Zij moest vroeg op om af te gaan rekenen bij haar cheffin, was dan een dag of wat vrij en zal bij me blijven. De volgende ochtend wederom tot de middag mogen wachten tot ze terugkwam, in tijd wat wezen shoppen, daar heb ik toch liever geen vrouwen bij, word je knettergek van.
's Middags nogmaals naar Kohlarn, nu een rustiger strandje opgezocht, ze had nu ook zwemkleding en probeerde mee te zwemmen, ging niet zo handig, maar wel veel lol. Terug in Pattaya had ze nogal last van haar keel, was ook wel erg vermoeid, dus haar laten liggen en nog eens alleen op stap. In soi honey een oliemassage van een wat oudere vrouw, was nogal stevig, maar die geven wel vaak de beste massages, zetten hun lichaamsgewicht in. Wel weer zo geraffineerd dat ik er weer met een stijve bijlag, maar de chokwow maar afgeslagen, daar heb ik ze toch weer liever wat jonger voor.
De beruchte soi six weer eens doorgelopen, voortdurend een meid aan je arm trekken, soms twee, okay, is part of the game, maar ik ga toch meestal voor een die niet zo opdringerig is. Het werd Mon van de Patbar. Knappe goedlachse meid, kleine tietjes maar een pracht van een kont. Voor de drankjes op tafel stonden zaten we al aan elkaar geplakt. Naar boven in een primitief hok, ze zakte door de knieen en gaf een zalige pijppartij weg. We gingen erbij liggen, ze zoende me buiten adem, ik kneedde die heerlijke billen van haar. Het rubber kwam eraan te pas, ze nam plaats, werkte zich om de paal heen, en liet zichzelf heerlijk gaan. We draaiden om, ze wilde zo heftig mogelijk genomen worden, het fuck me, fuck me moet buiten te horen zijn geweest ondanks de harde muziek. Voor de finale knielde ze weer tussen mijn benen en zoog het spul er vakkundig uit. Heerlijke meid, ik dacht begin twintig, maar bleek toch 33 te zijn.
In soi 7 nog een tijdje met een dame van een van de bierbarretjes zitten spelen, leuke meid wel, zou best gebarfined willen worden, maar ik had er al een op de kamer, dus no way. Alleen terug naar het hotel. Het vrouwtje was diep in slaap, ik kroop ernaast, en werd in de ochtend toch wakker van een spelend handje aan de edele delen. Ze was nog lang niet in vorm, maar een lekkere handjob zat er wel in. Vandaag nog wat rondslenteren in Pattaya, hoop dat ze zich vanavond beter voelt.
noglangnietuitgewandeld
24 september 2010, 06:56
Het voordeel van omgang met een local is dat je nog eens op plaatsen komt waar je anders niet zo snel zou komen, dingen te eten krijgt die je uit jezelf niet zou bestellen enz.
Ik ben nu in ieder geval verzekerd van een goede bedpartner, maar de homo sapiens is van nature nu eenmaal niet monogaam, en het exemplaar dat nu dit forumbericht zit te tikken al helemaal niet. Af en toe moet ik toch ook eens alleen op stap. In soi Honey herkende ik een masseuse waar ik vorig jaar een lekkere wip mee had gemaakt. Deng herkende me ook nog, zij was het die me toentertijd met een brandende jongeheer naar de douche had doen rennen. Pijpen direkt na een thaise currymaaltijd zonder eerst de mond te spoelen. We lachten er samen nog even over na en gingen nog een keertje op herhaling. De massage duurde niet zo heel lang. Wat erna kwam wel. Wat zoent die meid lekker, dat alleen al is de centen meer dan waard. Ze reed me tergend langzaam met de monden op elkaar naar een heftig hoogtepunt. Haar zoek ik zeker nog een keer op.
Later kwam ik met het tirakje door de straat lopen. Deng liet niets merken, alleen wisselden we in het voorbijgaan een heel subtiel knipoogje uit. In de avond deden we een paar agogo's aan, het werd na middernacht voor we het bed ingleden en waren tegen drieen pas klaar met de sex.
Volgende dag een uitje naar de Tigerzoo, 's avonds wou ze liever niet mee naar de bierbarretjes. Ze is niet achterlijk, weet ook wel wat een vent die alleen op stap is in Pattaya uitspookt, maar was wel zo slim om me voor dat ik wegging eerst in bad en daarna in bed te trekken voor een wilde vrijpartij. Kijk, die laat me niet ongeneukt de deur uit gaan. Het hielp wel voor even maar niet voor lang. Eerst wat zitten dollen met de meiden van de Windmill, in soi 7 een paar barretjes gedaan, en uiteindelijk werd het Nung van de Annajet. Mooie strakke jonge meid, lekkere ordinair gestifte lippen, ik wist meteen al waar ik ze wilde hebben. Even later zaten ze daar. Heerlijk geil gepijpt, en haar langdurig in missie genomen, likkend tongetje in de buurt, mooi besluit van de dag.
En daarna weer lekker bij het tirakje in bed. Boom boom in the molning, dat vond ik deze keer eigenlijk ook wel een goed idee. Vandaag maar weer zien wat de dag brengt.
noglangnietuitgewandeld
26 september 2010, 18:53
Overdag gaan we vaak wat op uit, d.w.z. na de middag, tirakje houdt van uitslapen, ik ben er zo een die om 8 uur al aan het ontbijt zit, in de ochtenduren valt er weinig te beleven, 's avonds permitteer ik me meestal nog een uitspattinkje. Gisteravond in een bar in een van de soi's 13 bij een leuke meid beland, Kee, jaar of dertig, vond zichzelf wat te dik. Ik vond het wel meevallen. But my ass too fat. Helemaal niet, ik heb de handen juist graag goed vol. We kwamen op een shorttimekamertje, zij ging eerst douchen. Toen ik zelf uit de douche kwam, lag ze in haar mobiel te praten. Geen reden om niet alvast te beginnen dacht ik, liet mezelf voor haar neerploffen en hapte meteen toe, voor ze de benen bij elkaar kon doen had ze de eerste lik al te pakken. Half lachend probeerde ze me nog weg te duwen, maar dat lukte niet best met een hand. Ineens realiseerde ik me dat ze engels sprak in plaats van thais. Of wat ervoor door moest gaan. Thainglish dus. Haar antwoorden deden me vermoeden dat het om een of ander vriendje ging, die haar uitvroeg wat ze aan het doen was. No work now, me clean my loom. Om tien uur 's avonds, ja ja. Ik kreeg wel schik in de situatie en ging eens extra goed mijn best doen. Mevrouw zat in een lastig parket. Ze kon de natuurlijke reactie van haar lichaam moeilijk negeren, getuige haar op en neer golvende buik. Daarbij had ze moeite haar lachen in te houden, ze zag de komische kant van de zaak zelf ook wel in. En dat vriendje moest afgepoeierd worden. Irritante gozer, kan hij nou niet even wachten tot ik klaar ben zijn meid te neuken? Ze koos maar voor een klassieke oplossing. 'Line vely bad, me no heal you', en liet de foon uit haar hand vallen. Ik had het zelf niet beter kunnen bedenken. Nu kon ze zich overgeven aan haar eigen genot. Ik ging met lange trage halen over haar klitje en liet mijn vingers zachtjes pianospelen in haar drijfnatte liezen. Ze was echt hypergevoelig, gebruikte nu twee handen, maar deze keer om me dichter tegen zich aan te trekken. Ineens spande haar lichaam zich en stond ze gespannen als een boog van voetzolen tot schouderbladen. Er klonk een diepe luide kreun, ze schoot achteruit, en nu werd ik resoluut weggeduwd. Terwijl ze lag na te schokken checkte ik even haar mobiel, had nog een stille hoop dat ze misschien vergeten was het gesprek weg te drukken, maar helaas, het scherm was zwart. Jammer, het zou echt de kers op mijn taart geweest zijn als die controlfreak, waar ook ter wereld, hier zijn meid had horen klaarkomen.
Maar alles heeft een keerzijde, ik realiseerde me al snel dat ik met deze actie mijn eigen glazen had ingegooid. Het zag er niet naar uit dat er voorlopig nog geneukt ging worden. Ze lag met haar kont naar achteren en een hand in haar kruis gedrukt, en kromp al in elkaar als ik er maar naar wees. Sommige vrouwen hebben dat. Maar ze zou het goed met me maken, I give you good smoking. Dit maakte ze inderdaad waar, er werd heerlijk langzaam en diep gepijpt. But no shower in mouth. Okay dan, toen ik er dicht tegen aan zat kwam ze tegen me aanliggen, ik pakte haar eens goed bij die heerlijke billen en samen keken we hoe ze het cumshot eruitschudde.
De volgende ochtend eens op zoek gegaan naar een goede massage, zo tussen tien en elf is er nog weinig open. Op soi bukhauw bij een masseuse gekomen die me wel wat leek. Jing masseerde best lekker, het happy end bestond uit een gecombineerde blow/handjob, maar was verder niet spectaculair.
Overdag lekker aan het strand op Kohlarn gelegen, beetje gezwommen, goed gegeten en 's avonds nog een keer op stap. Ditmaal de Devil's Den eens geprobeerd. Kost een paar bahtjes, maar dan heb je ook wat. Je merkt hier toch wel dat de dames worden geselecteerd op seksuele vaardigheden, een meid van een bierbar kan soms wat tegenvallen, maar hier ben je verzekerd van prima service. Ik koos de in mijn ogen twee mooiste meiden uit, het werden Kim en Toeng. Slank, schitterende rondingen, zowel voor als achter. Eerst even verkennen, wie het lekkerste zoent (Kim) en het lekkerste pijpt (Toeng). Na een lang voorspel Kimmetje toch maar even goed doorgeneukt, en daarna Toeng maar weer door laten pijpen met een zalig zoenende Kim in de arm, tot ik Toengs mondje volschoot. Ze bleef met bolle wangen op het bed zitten en deed pesterig of ze ons wilde zoenen. Veel lol met zijn drieen. Ze ging toch maar haar mond spoelen. Er werd even kort gemasseerd en de rollen werden omgedraaid. Deze keer het neuken maar overgeslagen en in een keer door Kim afgepijpt. Was wel de geilste ervaring tot nu toe van deze trip, dit zal niet snel geveenaard worden, hoewel je weet het nooit hier.
noglangnietuitgewandeld
30 september 2010, 04:20
Even een paar daagjes ertussenuit geweest naar Koh Samet, een eilandje ca. 100 km van Pattaya. Rustig, mooie stranden, alleen een abominabel slecht wegennet. Ongeplaveid, vol gaten en kuilen. Je kunt er ook een motorbike huren, maar tenzij je echt verschrikkelijk sportief bent, zou ik het afraden. Wandelmogelijkheden zijn er waarschijnlijk niet, ik heb ze tenminste niet kunnen ontdekken. Maar om een paar dagen met je vriendinnetje te relaxen is het wel geschikt.
Terug in Pattaya moest er natuurlijk weer wat ondernomen worden, we zitten hier tenslotte niet in Gasselternijeveen. Een avondje in soi 6 op stap, geweest. Ik kwam bij in een bar die zich 'sexy in the city' noemde bij een meid met een knap snoetje en een schitterende voorgevel, die echt helemaal van haarzelf was. Toen ze opstond bleek de achterkant ook prima in orde te zijn. Khoi kwam uit de Isaan en sprak voor de verandering eens geen enkel woord engels. Ze kwam lekker tegen me aanzitten, begon wat te zoenen en als ik haar gebaren goed begreep was ze nog maar net in Pattaya aangekomen en was ik haar eerste farang. Navraag bij een collegaatje bevestigde dit. Ze had best wel wat moeite met het geheel, maakte af en toe van die huilgebaren, werd dan weer heel aanhalig, enz. We gingen toch maar naar boven. Toen de kleren uit gingen bleek haar buik totaal verknald door de baby. Jammer toch dat die meiden zich al zo jong laten bezwangeren.
Maar wat een lekkere tieten en billen. Ze zoende heerlijk, maar gebaarde of ze alsjeblieft niet hoefde te pijpen. Okay, dan slaan we dat maar over. Ze wees naar mijn lid en vervolgens naar haar onderarm. Nou, zo groot is ie nou ook weer niet, maar evengoed bedankt voor het compliment. Met een half flesje glijmiddel kwam ik er toch wel in. Ze liet zich het ene moment lekker gaan, vond het toch eigenlijk best wel lekker, maar maakte even later weer van die huilgebaren. Duidelijk was dat het haar eerste keer was met een klant. Uiteindelijk liet ik het er maar bij, had ook wel een beetje met haar te doen. Ze zal er wel even doorheen moeten. Goed, ik ben nog vrij netjes al zeg ik het zelf, ze had ook een enorme botterik kunnen treffen. Toch nog met een volle zak de bar uit, in een straat waar je aan elke vinger letterlijk tien mooie meiden kunt krijgen, voor een luttel bedrag, dus op naar de volgende. De meiden van de My friend you bar weten van de hoed en de rand. Oem kwam lekker zoenend tegen me aanliggen, ging naar beneden, begon langzaam en zacht te pijpen en stopte pas lang nadat ik was klaargekomen.
De volgende dag weer eens begonnen met een massage. Deng, mijn favo, had een dagje vrij, deze keer werd het Bo, nam me goed onderhanden, eerst van achter, dan van voren, en maakte het af met een lange trage pijpbeurt.
Overdag nog wat aan het strand gelegen, terug op de kamer werd ik door het tirakje het bed in getrokken. Voelde ze zich soms wat verwaarloosd? Het werd een lange rustige vrijpartij, tot beider tevredenheid. Het is best lekker met haar, maar ik kom hier niet om het bij die ene te houden, dus 's avonds nog een keertje naar soi 7.
Ik had de afgelopen week al een paar keer een sapje gedaan met Oi, een meisje van een van de vele beerbarretjes. Isaanmeisje van 23 lentes, rustig en vriendelijk, niet zo opdringerig als de meeste andere meiden daar. Ik begon haar steeds aardiger te vinden, en deze keer vroeg ik haar maar eens mee voor een shorttime. Nu bleek weer eens hoe je je in mensen kunt vergissen, en deze keer op een positieve manier. Toen die hobbezakkerige kleren uitgingen, kwamen er eerst een paar mooie stevige borsten tevoorschijn, en vervolgens een paar heerlijke mollige billen, alles goed in proportie. Daarbij was ze ook nog eens botergeil, al vanaf de eerste lik. Heel anders dan haar uiterlijk deed vermoeden. Had ik helemaal niet verwacht. Ze zoende heerlijk lang en diep. Na een paar minuten beffen kwam ze al gillend klaar. Ze pijpte lekker diep, en wilde dan zo hard mogelijk genomen worden. Glijmiddel was hier overbodig, ze was kleddernat van zichzelf. Begonnen met haar boven, omgedraaid, lang in missie gelegen, van opzij, van achter, iedere stoot werd beantwoord met een gesmoorde gil. Ik ben zelf niet zo'n snelle, kon er extra lang van genieten. Ze was meerdere keren klaargekomen, voordat ik zelf afging. Echt eentje om te onthouden, de geilste die ik tot nu toe had hier. Misschien vanavond nog een keer, ik plan maar niks hier, we zien wel.
noglangnietuitgewandeld
1 oktober 2010, 14:05
Na een rustig dagje aan het strand die lekkere Oi nog eens opgezocht en voor een paar uurtjes meegenomen. Herhaling van de vorige avond, haar diverse orgasmes bezorgd, ze was weer zeer luidruchtig. Had ik eerder moeten weten, dan had ik meer werk van haar gemaakt.
Toen kwam er een stom misverstand opzetten. Om 10 uur 's avonds een smsje, uw vliegtuig vertrekt vannacht om 00.15, terwijl ik ervan overtuigd was dat het de volgende avond zou zijn. De data nogmaals gecheckt, en maar het zekere voor het onzekere genomen, hals over kop naar de luchthaven. Daar vond de mevrouw van de vliegmaatschappij uit dat het idd toch wel de volgende dag zou zijn. Door die fucking sms dienst een dag te vroeg uit Patts vertrokken. Dus zat ik om 1 uur 's nachts weer in Bangkok op Nanapaza. Wel een mooie tijd om nog even een meid te scoren, dat dan weer wel. Weinig bezoekers in de agogo's, duidelijk laagseizoen. In de eerste agogo meteen twee figuren bij me waar ik nou net niks mee op heb. De ene was onmiskenbaar een ladyboy. De andere leek er ook verdacht veel op, maar bezwoer me dat ze/hij een vrouw was. Ik mocht het aan de tieten navoelen. Dat zegt eigenlijk helemaal niks, die kan iedereen zich aan laten meten. En natuurlijk meteen om ladydrinks zeuren. Ik was nog verre van overtuigd. Ze/hij trok haar/zijn slip naar beneden en liet me haar/zijn doos zien. Hm, good surgeon, flapte ik eruit. Werd ze/hij me daar toch pissig, dus snel wegwezen hier. Bij de G-spot binnengestapt, en wie stond daar ineens weer voor me te dansen? Boom, het meisje van de eerste nacht, 3 weken terug. Degene die zo verlegen was dat ze met kleren en al bij me in bed kroop.
Om de spanning erin te houden eerst een van de andere meiden een drankje gegeven, maar dat liet ze niet op zich zitten, kwam er gewoon gezellig bij. Handje in het kruis, lekker aanhalig doen. Ze wou natuurlijk weer graag mee, maar dan moeten deze keer de kleren wel uit in bed. Ze had het door, ging zich omkleden, bleef nog lekker lang met de collegaatjes kletsen, tot een van de andere meiden me bij de arm nam en mee naar buiten ging. Lachend kwam ze er achteraan rennen. Deze keer kwam ze uit de douche met de handdoek om. Die had ik zo weggeratst. Het is best een lieve lekkere meid, als ze eenmaal over de verlegenheid heen is. Eindeloos lang zoenen, langdurig voorspel, en na een rustige vrijpartij lekker klaargekomen in dat strakke doosje. Ze kroop zowat in me, armen en benen om elkaar heen en samen in slaap gevallen. 's Morgens wakker geworden met een strelend handje aan de ballen, lekker op het gemak nog een klein uurtje gestoeid en om 10 uur eruit. Samen ontbeten en bye maar weer. Overdag met de skytrain en de riverboat nog wat door de stad getrokken en voor de finale nog een keer naar club Eden. Het werden Lin en Noi. Ze hebben er wel wat voor moeten doen, maar kregen de laatste druppels toch aan de oppervlakte. Vanavond weer naar dat koude Nederland, heb er totaal geen zin in. Maar volgend jaar hoop ik nog weer een thaitripje te maken, in dit land ben ik gewoon echt noglangnietuitgewandeld.