PDA

Volledige versie bekijken : Schippersstraat 05/1, De Nicolle Bulgaarse

Jansen
18 september 2010, 17:25
Nicolle2

Land: Bulgarije
Haren: Blond lang
Figuur : mooi slank
Benen : lekker lang
Lengte : 170 cm
Borsten : Cup C echt
Taal : Engels
Tatoo : jammer genoeg een grote op haar arm
Piercing : klein neus puntje

Service PMC NMC Aftrekken de rest tegen extra betaling

Ik was met Porsch aan de wandel en zag haar lachen dus wij extra langs gelopen en gekeken of het een Jansen meisje was.
Ik zeg tegen Porsch ik ken die meid aan haar lach en tatoo ?
Porsch zegt jansen je vergeet tegen woordig alles omdat je meer neukt dan eet.
We lopen nog even verder en ik ga naar binnen en Porsch naar een andere schoonheid.
Binnen zegt ze hello its a long time :gruebel::gruebel: Ik zeg ja klopt maar je hebt ook een andere kamer (ja ik herken haar weer )
Nu zitten we boven de vorige keer was ik daar met raul en was het beneden waar de boel afgewerkt werd.
Na 20 min sex PMC en NMC heb ik haar weer terug gebracht benende naar de deur en ben bij Nancy nog even gaan buurten.

Met deze Nicolle ben ik een keer eerder geweest verwar haar niet met de andere Nicolle.

p.s. de oude man was niet in het SKW

Jansen
19 september 2010, 22:02
Omdat ik vandaag weer terug moest voor een beetje werk kon ik het daarna niet laten om weer even te gaan kijken in het schipperskwartier.
Ik had geen internet bij me anders had ik Raul en Lustman gevraagd om daar ook even te wandelen.
Dus dan maar alleen door de straten heen ( ja in het weekend hah:biggrin:)
Kijk een middag effe weg kan natuurlijk altijd even zeker als je daar op 5 auto minuten af zit.
Na een rondje lopen zie ik Nicolle er weer staan ze herkend me meteen en ik loop naar haar toe om goeden dag te zeggen.
Ze vraagt of ik nog weg ben geweest, of sinds gisteren hier al rond loop :biggrin:
Ik zeg nee maar ik ken wel iemand die dat doet :frown: dus vertel ik over de oude man die hier al jaren rondloopt ;)
Die ken ik zegt ze :eek: hij zwaait naar vele dames en heeft ook vaak vrienden bij zich een soort gids lijkt hij wel :frown: ik zeg ja doe hem de groeten van jansen de volgende keer.:freu:
Ze vraagt wat mijn plannen zijn en ik zeg dat er aan de overkant een meisje zit met een gele bikinni die er wel geil uit ziet.
Hahah ze lacht en zegt dat is een omgebouwde of een kwee? (vrouw met lulletje in haar slip)
Ja nu had ik eigenlijk onze kenner RP nodig om te weten hoe en wat het is met een kwee.
Ik zeg nee maar denk aan Lustman die er wel een antwoord op gehad zou hebben ( gewoon anaal pakken zou hij zeggen de Holtor :biggrin: )
Maar ik loop weer een paar rondjes en ga alles vergelijken wat er zit met de mooie Nicolle :redface::redface:
Ook bij de gele bikinni sta ik even stil en ze lacht naar me alsof ze weet wat ik denk :gruebel:
Ja ik stap naar de deur zeg ik tegen mezelf en vraag wat het kost dan hoor ik het wel aan de stembanden en vraag de prijs om alleen te neuken :rolleyes:
Ze lacht en wenkt, dus ik met mijn plannetje er naar toe.
De deur gaat open en ik zie echte vrouwenhandjes en vraag wat het kost ?
Ze zegt met een echt vrouwen stemmetje E50,0 pijpen en neuken.:huch:

Ik zeg met heel veel moet maar het neuken hoe gaat dat ?
hahaha ze lacht me uit en ikzelf denk Jansen wat een lul ben je :angryfire: ze zegt heb je nog nooit anaal geneukt waarop ik antwoord ja natuurlijk maar ik dacht dat ik een lul in je slip zag.:eek:
Klopt zegt ze je ogen mankeren niets maar ik gebruik mijn lul alleen om te plassen net als jij.:angryfire::angryfire: kut daar staat dan die jansen met altijd zijn grote mond.:wand:
Ik zeg tegen haar ik moet er even over nadenken dus loop nog even door.
Ze zegt oke maar mijn pijpen dat kan niemand beter.
Terwijl ik weer aanloop zie ik aan de overkant Nicolle lachen ze komt niet meer bij en valt bijna door de ruit :angst:
Ik denk gewoon naar Nancy gaan en snel daarna weer weg.
dus rondje afmaken en naar nr 39.
Maar dan slaat het lot toe ik wil toch weer Nicolle en eigenlijk ook die kwee een keer.
Ik stap bij Nicolle naar binnen en ze lacht zich dood ja zegt ze dat is nu het mooie van dit werk mensen bestuderen achter het raam en we voelen dan precies aan wat zo,n man denkt en eventueel doet zonder dat we ze kunnen verstaan.
Dan zegt ze tegen me jij hebt wel zin in iets speciaals uit te proberen denk ik ?
Dus lijkt het haar ook wel leuk om dit meisje er bij te vragen. Ook zei heeft nog nooit iet gedaan samen met een trans of een kwee.
Ja een trans is het niet ze is te vrouwelijk zegt ze anders zie ik het aan het gezicht,jukbeenderen,handen,benen,tenen en stembanden.
Maar dit meisje is gewoon helemaal vrouw verder.
Ik zeg oke dus laat ze mij dat meisje halen.
Dat meisje heeft ook gezien dat ik aan de overkant het over haar had dus gaat mee naar de overkant bij Nicolle.
We gaan naar boven en ik kleed me uit de afspraak is 2x E.50,- Nicolle kleed zich uit en Vivi zo heet ze doet alleen haar boven stukje af.:bibber_2:
Nicolle vraagt of Vivi mij een PMC geeft terwijl zei een showtje geeft door wat vinger en streel werk waarbij ik haar borsten streel en zoen.
Vivi doet het super met een zacht mondje en ik kan echt geen mannen trekjes vinden.
Na een minuut of 5 wil ik dat Nicolle het overneemt met een PMC en NMC
Vivi staat op en lacht waarbij Nicolle vraagt of Vivi haar slip uit trekt.:eek:
Meteen doet Vivi haar slip omlaag en komt er een klein onderontwikkeld penisje te voorschijn.:plapper:
Nicolle vraagt pakt hem beet en vraagt er een condoom om te doen zodat ze hem een beetje groter wil maken terwijl ze mij aan het pijpen is.
Vivi probeert hem wat stijf te maken maar helaas geen reactie waarbij Nicolle het ook niet gaat proberen.:cool:
Dan zegt nicolle tegen mij wie neuk je het eerst Vivi of mij ?
Ik zeg jou en denk omdat anaal niet bij mijn favorieten staat.
Ze gaat op haar knieen zitten en ik ga haar van achteren in haar poes planten
om daarna haar lekker te neuken.:moon:
Vivi komt naast me staan en speelt met mijn ballen ik pak haar ook even bij haar borsten die een echt gevoel hebben dus geen neppers zijn.
Ik voel dat ik ga spuiten en Nicolle faked mee terwijl Vivi een vinger tegen mijn anus drukt spuit ik het condoom vol.:rofl:
Na wassen van mijn handen en penis gaat Nicolle op het bidet zitten en wast zich daarna wast ook Vivi haar handen en penisje.
Ik betaal en verlaat het pand samen met Vivi waarbij ik Nicolle nog een snelle kus geef.
Ik ga meteen naar mijn auto om even bij te komen van deze wel heel vreemde ervaring voor me.
Ik moet echt zeggen dat Vivi alles had en aanvoelde als bij iedere andere vrouw op alleen dat klein penisje wat net een duim leek. ( klein duimpje bestaat dus :baeh: )
Ik heb gedacht ik schrijf dit mooi niet maar och waarom niet.;)

jaja Lustman wat zou je gelachen hebben als je er bij was geweest.:smile2:

Vivi : is 23 jaar en komt uit de regio vanTailand
Spreekt : Engels en heeft een moi slank lichaam met alle rondingen die er horen te zijn
Borsten : Cup B echt
Haren : lang zwart
gezicht :gewoon vrouwlijk
Lengte : 165 cm mooie benen
tenen : mooi klein met nagellak
Handen : echt vrouwlijk met lange spitse nagels met lak
Stem: vrouw
Schipperstraat 2 tegenover Nicolle

lustman
20 september 2010, 15:59
jaja Lustman wat zou je gelachen hebben als je er bij was geweest.:smile2:

Spijtig , want er was blijkbaar nog een Thais gaatje beschikbaar voor mij. :teuflisch:

Jansen
20 september 2010, 19:02
Spijtig , want er was blijkbaar nog een Thais gaatje beschikbaar voor mij. :teuflisch:

Haha ik heb niet alle gaatjes bekeken maar :gruebel: Ut :gruebel: was een lekkere :gruebel::gruebel:

Ook Nicolle was in de ban van Ut :gruebel: meisje ?

lustman
3 oktober 2010, 19:52
Nicolle was er vandaag en zag er super uit. :freu: Vivi Kwee aan de overkant niet te bespeuren. :frown:

Jansen
3 oktober 2010, 20:30
Nicolle was er vandaag en zag er super uit. :freu: Vivi Kwee aan de overkant niet te bespeuren. :frown:

Haha Jammer dat ik niet mee kon ik was wel in de buurt op 2 km afstand van je :wink:

Jansen
10 oktober 2010, 19:04
Ja het was weer D.day.

Zou ik Nancy even prikken of een heel mooi meisje tegenover Nicolle :rolleyes:
Nee er zit ook nog een blond poppetje ergens rond nummer 21 met een groen setje aan.
Een trio met Nancy ? Nancy was heel lang bezet.
Nee na even met Nicolle aan de deur te hebben gekletst heb ik een snel rondje gelopen en tussen de meiden moeten kiezen.
De meiden die ik niet kon waren wat uitsraling en knapheid toch iets minder dan Nicolle dus lekker met Nicolle naar boven geweest.

Ik zal het niet uitgebreid maken omdat we ook niet zoveel gedaan hebben.
Een PMC en een geil vingerspelletje van Nicolle om me nog geiler te maken heb ik afgerond met een Doggy.:bibber_2:

Ja ze is de mooiste vrouw die in Antwerpen werkt, echte natuurlijke borsten,prachtig figuur,mooie lange benen,en knap gezicht met mooie witte tanden en bloedmooie ogen.

Zelfs in Duitsland loopt er niemand tussen die zo knap is.

P.S. geen oude bekende gezien :biggrin:

Big30
10 november 2010, 22:18
Topic wat schoongemaakt!

Overigens op welk adres zit Nicolle?

Jansen
10 november 2010, 23:00
Topic wat schoongemaakt!

Overigens op welk adres zit Nicolle?

Schipperstraat 5

antoine
11 november 2010, 07:02
Schipperstraat 5

Jansen,

Het JUISTE adres is Schippersstraat 05/1 !

Jansen
3 juli 2011, 23:13
Jansen,

Het JUISTE adres is Schippersstraat 05/1 !

Gisteren ben ik weer bij haar naar binnen gegaan het was 5/3 het blijft een mooie meid niet super best omdat ze iets te commercieel is maar
haar lichaam en haar gezicht maakt alles goed voor een snelle wip.
Moet wel toegeven dat als Agniska er was geweest ik bij haar de condoom had volgeschoten.
Ook vandaag was Nicolle weer aanwezig op 5/3 in weer hetzelfde mooie witte setje.