PDA

Volledige versie bekijken : Eltern befreien Tochter (18) aus Teenie-Bordell!



Big30
21 september 2010, 17:45
http://www.bild.de/BILD/news/2010/09/21/teenie-puff/eltern-befreien-tochter-aus-teenie-bordell.html


Für Eltern ist der Gedanke unerträglich: Die eigene Tochter schafft im Bordell an, hat für Geld Sex mit fremden Männern. Jetzt stürmten eine verzweifelte Mutter und ein Vater einen Puff in Köln.

SIE HOLTEN IHRE TOCHTER AUS DEM BORDELL!

Tochter Jasmin (18)* arbeitete einige Wochen in einem sogenannten „Teenie-Puff“: Die Betreiber des Rotlicht-Etablissements werben damit, dass hier angeblich Schulmädchen die Freier bedienen.

Dabei lag vor dem Teenager eine ganz normale Zukunft: Jasmin hat einen Schulabschluss, einen Ausbildungsplatz, wo sie demnächst ihre Lehre beginnen sollte.

Jansen
21 september 2010, 17:49
En mijn dochter dan Jaqueline in LR

Ja ze is weer terug :freu::freu:

boemboem69
22 september 2010, 19:50
Vandaag tegengekomen op Provla:
http://www.bild.de/BILD/news/2010/09/21/teenie-puff/eltern-befreien-tochter-aus-teenie-bordell.html

Big30
22 september 2010, 19:58
Vandaag tegengekomen op Provla:
http://www.bild.de/BILD/news/2010/09/21/teenie-puff/eltern-befreien-tochter-aus-teenie-bordell.html

Link stond hier al. Zal je bericht verplaatsen omdat deze in een dames recensie topic staat. Wordt momenteel op de Duitse Fora veel discussie over gevoerd omdat de dame in kwestie (18j!) te kennen gaf het werk te willen blijven doen.
Ze is dus niet door de ouders of ex-vriend uit de club gehaald maar is daar nog steeds werkzaam.

Frauenblick
22 september 2010, 20:07
En mijn dochter dan Jaqueline in LR

Ja ze is weer terug :freu::freu:

Herr Jansen, ich finde du solltest solche Themen ernster nehmen!!!!:angryfire:
Oder kannst du dich in nichts mehr hineinversetzen?

Gondolas9
22 september 2010, 20:15
Eigenlijk een doordenkertje...
Die heerlijke Oost-Europese meiden van 18 of een beetje meer zijn allemaal iemands dochter. En die iemand is waarschijnlijk maar al te vaak kapot van het leven dat zijn/haar dochter leidt (moet leiden).

tifkad
23 september 2010, 15:51
Eigenlijk een doordenkertje...
Die heerlijke Oost-Europese meiden van 18 of een beetje meer zijn allemaal iemands dochter. En die iemand is waarschijnlijk maar al te vaak kapot van het leven dat zijn/haar dochter leidt (moet leiden).

Ja dat klopt. Ik heb het er eens over gehad met een roemeens meisje in een club. De familie weet dat ze in Duitsland in saunaclubs werkt. Haar moeder is er op z'n zachts gezegd niet blij mee, maar ja, haar man is overleden en ze krijgt geld van haar dochter om in haar levensonderhoud te voorzien.

Maar dit kan natuurlijk ook het zoveelste tear jurker verhaal zijn dat ik te horen kreeg. :tietjes:

Jansen
23 september 2010, 20:27
Herr Jansen, ich finde du solltest solche Themen ernster nehmen!!!!:angryfire:
Oder kannst du dich in nichts mehr hineinversetzen?


Ga naar LR en vraag aan Jaqueline wie haar vader is :eek: of vraag het even na aan Sonny.PP of MJ die kunnen het bevestigen.
Anders helpt een DNA test nog;) ;)

solche Themen ernster.:cool:

Frauenblick
23 september 2010, 20:29
Herr Jansen, das will ich nicht glauben!!!!

Jansen
23 september 2010, 20:38
Herr Jansen, das will ich nicht glauben!!!!



Och en het is toch zo'n lieve meid staat altijd klaar voor haar vader ;)

MichelJ
23 september 2010, 20:39
Ga naar LR en vraag aan Jaqueline wie haar vader is :eek: of vraag het even na aan Sonny.PP of MJ die kunnen het bevestigen.
Anders helpt een DNA test nog;) ;)

solche Themen ernster.:cool:

Ja Jansen, Jacqueline is jouw dochter en mijn vriendinnetje :biggrin:

:eek: Ben jij dan mijn schoonpa? :eek: :biggrin:

Jansen
23 september 2010, 20:47
Ja Jansen, Jacqueline is jouw dochter en mijn vriendinnetje :biggrin:

:eek: Ben jij dan mijn schoonpa? :eek: :biggrin:

Wanner je een bruidsschat betaald dan kunnen we verder praten

Minimaal 6 kamelen, 2 paarden, 2 kilo goud, 1doos condooms en jaar gratis entree in GT en LR :biggrin:

Frauenblick
23 september 2010, 21:17
Herr Jansen, fehlt da nicht noch was in der Liste???? sonst hast du doch von all dem nichts. :thefinger:

MichelJ
23 september 2010, 21:24
Wanner je een bruidsschat betaald dan kunnen we verder praten

Minimaal 6 kamelen, 2 paarden, 2 kilo goud, 1doos condooms en jaar gratis entree in GT en LR :biggrin:

ja kamelen, paarden en goud regel ik wel, condooms heeft je dochter genoeg :biggrin: en de rest regelt W2 wel voor jou ;)

yep3
26 september 2010, 07:36
Gaat dat bericht eigenlijk over lr?

MichelJ
26 september 2010, 09:37
Gaat dat bericht eigenlijk over lr?

Nee.

Frauenblick
28 september 2010, 16:24
ja kamelen, paarden en goud regel ik wel, condooms heeft je dochter genoeg :biggrin: en de rest regelt W2 wel voor jou ;)

das stimmt nicht, W2 verteilt keine Pillchen :hah: