PDA

Volledige versie bekijken : Rotterdam, Angel & Devils, Wolphaertsbocht 323b, Angela



marioamsterdam
21 september 2010, 19:27
Ik kwam dit nieuwe privehuis op het spoor via Zuzana.com. Hier bleken enkele modellen in Rotterdam te zijn. Als je doorklikt kom je uit bij AngelPrivate.com.
Vorige week was ik hier ook al geweest. De club wordt nog omgebouwd, dus het is een beetje een rotzooi.
De dames echter zijn erg mooi en geil. Ik heb deze week dus Angela uit Hongarije gekozen. Erg lekker figuurtje, jong, strak, lekker borsten. Ze is een tikje verlegen, maar eenmaal bezig komt ze los. Ze pijpt bij meerbetaling (EUR30) zonder condoom. Dit kan ze erg lekker, nat, zacht, diep, met tong over je eikel...errgggg lekker. :Xrated:
Daarna haar lekker gebeft. Ze heeft een heerlijk strak kutje en laat zich ook zachtjes vingeren. Haar kontje ook eens lekker uitgelikt.
Daarna mijn keihard pik zachtjes in haar natte poesje geschoven. Ze is heerlijk strak dus ik wou haar al snel volspuiten. Maar even aan iets anders gedacht om de spanning af te bouwen. Daarna alle standjes gedaan: cow girls, reversed cow girl (heerlijk uitzicht op haar billen), doggy etc. Haar kutje tweemaal volgespoten. Wat lekker is dat ze daarna je pik lekker pijpt en al het sperma eraf likt. Mmmmm prima service.
In totaal was ik EUR 150 bij de bar kwijt en daarn nog EUR 80 bij Angela. Dat is behoorlijk duur maar de full-service (:smile2:) was dan ook van top klasse. Tegen de eigenaar gezegd als hij zulke meisjes blijft werven dat ik bij hem in kom wonen....
Een aanrader dit adres. Elke week komen er nieuwe meisjes, dus je zal je niet zo snel vervelen......
:ola2:

altijdzin
22 december 2010, 21:19
Ik kom uit Rotterdam, maar zie op dit adres Angels & Devils zitten Is dat dezelfde zaak?

renegade
23 december 2010, 20:52
Kent iemand deze club? en weet iemand hoede de dames daar zijn?

altijdzin
24 december 2010, 15:17
Kent iemand deze club? en weet iemand hoede de dames daar zijn?

ja heet echter nu Angels & Devils, ben er bij 2 dames geweest, Belle & Latoya, beide goed en lekker. Is een privehuis, is het 2e huis van Karin's Home een ander bekend privehuis in Rotterdam, al jaren een begrip hier in Rotjeknor:)