PDA

Volledige versie bekijken : Groningen, Nieuwstad 50-I, Andrea



Dennis
29 mei 2006, 06:21
Andrea.... heerlijke, mooie, lieve meid uit Hongarije. Werkt al zo'n 8 a 9 jaar in Groningen (korte tussenstop in Den Haag). 8 jaar? Ze ziet er uit als 25! Hoe kan dat? Nou, ze is dus 28, maar ziet er gewoon jonger uit!!

Deze meid is de enige reden waarom ik nog uberhaupt de moeite neem door de Groningse roodverlichte straten te lopen. Ja echt, voor de rest is het de moeite niet meer waard. Onbekend maakt onbemind, maar ik neem het risico op een sof niet meer. Liever geld in de knip houden en dan later naar Dorsten, Oedt of Koln.

Maar voor Andrea maak ik graag een uitzondering. Andrea is wat reserveerder als haar voormalige collega en vriendin Kati, maar als je haar wat langer kent, dan wordt ze wat opener. En de sex dan? Geweldig! Standaardprogramma (helaas geen zoenen en beffen), maar wat ze doet, doet ze fantastisch. Pijpen (MC) en neuken (ook MC) zo geweldig sensueel.... HEERLIJK!

Ik denk niet dat Andrea zich in een FKK-club zou thuisvoelen (alleen al vanwege de diensten die daar worden verwacht), maar als ze het wel zou doen; miljonair in no-time!

Befke
30 juli 2007, 09:15
Laatste recensie is inmiddels meer dan een jaar geleden geplaatst...
Is bekend of deze mevrouw hier nog werkt?
Dank u wel voor uw berichten!
Befke