PDA

Volledige versie bekijken : Cassandra (Russische) ex-GT

Willem2
19 oktober 2005, 06:37
Naam : Cassandra

Haarkleur/-lengte : Blond half lang haar

Lengte dame : 1.65m

Postuur/Cupmaat : Superslank, C-Cup (siliconen)

Nationaliteit/Taal : Russische,duits en engels

Leeftijd : 21 jaar

Tatoeages/Piercings :

Service : NMC ,PZC , zoenen, FT, aftrekken,beffen.

Bijzonderheden : Afentoe LR en andere clubs

Stiffmaster
24 oktober 2005, 20:31
Ik weet een ding absoluut zeker, een top ervaring mee gehad, maar liefst bijna 2 uur met haar op de kamer geweest, waar ze me een heerlijke massage heeft gegeven, dacht dat alleen Sasha dat goed kon maar deze mooie russische heeft meer in huis dan het gewone duwwerk:fuck:, ik vindt het een geweldige verschijning en hoop daar zeker vaker gebruik van te maken:p

MiniME
25 oktober 2005, 08:07
Klaarkomen niet alleen over de borsten hoor W2! :ignore:

Stiffmaster
20 maart 2006, 09:07
Na op zaterdag een keertje naar Amnesia te zijn geweest, gisteren toch maar weer naar GT gereden, zag ik tot mijn grote vreugde de mooie Cassandra weer lopen na een lange tijd haar hier niet gezien te hebben, ze herkende me en een spontane kus van dit mooie en vooral lieve meisje was het vervolg, heb haar maar meteen een sleutel laten halen en heb wederom een fantastisch uurtje met haar beleefd, echt een heerlijk ding met ook zeer goede sex :lostit:

Jorah Mormont
12 mei 2006, 13:45
Als eerste begrijp ik niet dat er zo weinig over deze dame is geschreven......

Donderdag 11 mei:

Als ik het alleen had moeten doen, was ik niet met deze dame in de blokhut beland, echter dankzij het doorzettingsvermogen van RANDY heb ik toch mijn monogaamheid doorbroken met deze Cassandra!:freu: De laatste weken was ik niet meer aan de vrouw te krijgen. Geen lust meer om in iets nieuws te investeren, omdat een bepaalde dame alle troeven van Sonny in handen had. Reeds Collega Jansen en nu ook RANDY konden het echt niet meer aanzien dat ik monogaam rondliep en ook ikzelf begon te twijfelen dat dit wel helemaal de juiste insteek was:wand: Uiteindelijk m’n leads aan RANDY kenbaar gemaakt en wij samen vele rondjes gaan ijsberen op zoek naar die potentiële dame. In de bar liepen we Cassandra tegen het lijf. RANDY deed het woord, stelde ons aan elkaar voor (thanks dude) en de vriendelijke reactie van Cassandra deed mij besluiten overstag te gaan. Het ijs was gebroken. We zijn eigenlijk direct naar de blokhut (22) gegaan nadat we vijf minuten op de sleutel hadden gewacht. Cassandra is een heel mooi geblondeerd meisje van 21 met een prachtig mooi figuur. Ze heeft een typisch rond Russisch gezicht, waar Sonny erg gevoelig voor is:smile2: , vandaar dat zij dan ook in mijn linker rijtje stond. Eenmaal op de kamer beland voelde ik al dat het klikte. Zij ontdeed zich van haar PSU en mijn netvlies werd blootgesteld aan een voorstelling van de mooiste vrouwelijke vormen welke ik in mijn ijsberen bestaan heb gezien:eek: . Niet te dun, Niet te dik, gewoon alles in perfecte proporties! Direct viel mij haar tatoeage op haar onderbuik op, wat later bleek haar naam in het Arabisch te zijn. Cassandra benaderde me direct en we stonden in mum van tijd heerlijk met elkaar te tongzoenen. De kriebels in mijn buik bevestigde dat het wel goed zat met deze dame. Cassandra voorgesteld om eerst met een massage te beginnen omdat ik dan nog beter in de stemming kon komen en direct een gelegenheid had om het meisje beter te leren kennen. Masseren is toch een manier van communiceren. Zij wilde direct mij gaan masseren, maar ik wimpelde dat af en stelde voor haar te masseren. Die WEICHE HAUT wilde ik toch graag in mijn handen voelen! Helaas was het flesje met massage crème zo goed als leeg, maar met veel knijp en uitlepel werk, toch nog voldoende van dit goedje kunnen produceren om de daarop volgende 40 minuten twee lichamen te masseren. Tijdens de over en weer massage lekker met Cassandra gekletst en ik was er klaar voor: De voorstrijk zat erop en de gang kon gewit worden! Cassandra begon mij overal te kussen waarop een heerlijke pijpsessie volgde. Langzaam positioneerde we in 69 waarop ik de kans kreeg haar heerlijk uitziende vrucht te mogen proeven. En ze was heerlijk schoon, gewoon allemaal perfect. Omgedraaid en haar verder gebeft terwijl ze op haar rug lag. Cassandra begon heerlijk te kronkelen, maar wou nog niet toegeven aan een hoogtepunt. Plotseling komt ze overeind en verplaatste haar aandacht naar mijn Yogert buks. Na deze gedurende een langere periode heerlijk met haar tongpiercing bewerkt te hebben was de tijd gekomen om de beschermingsmiddelen aan te brengen. Cassandra komt direct op haar hurken bovenop je zitten en berijd je zondanig dat je in breedbeeld 16:9 je penis op en neer in haar gerritje ziet schuiven. Het duurde dan ook niet lang dat Sonny (en ook Cassandra, al weet je dat nooit zeker) tot een geweldig en intensief orgasme kwamen. Pff…. Als after sales hebben een samen een peukje gerookt en nog lekker na geknuffeld. Ja, ik geloof dat ik er een leuke aanwinst bij heb,…..en toch weer Russisch! Bestaat dat Duogaam???? Ja, Sonny voelde zich goed, Hij zit weer op de trein. Het boek kan thuisblijven de volgende keer. Maar dan zal het wel PHG worden, want…………….:lostit: :lostit:

BR, Sonny

Gustomass
21 mei 2006, 10:30
@Jansen

Hoi, Cassandra schitterde gisteren ook weer in GT. Opvallend voor dit meisje is dat ze gisteren best veel tijd in de bar te bewonderen was. Heb nog nooit met haar gesproken maar op de een of andere manier kwamen er van die lieve lachtjes van uit haar richting alsof we elkaar al langer kenden.;) Volop kans gehad gisteren dus maar Gustomass had een wat ander verlanglijstje op zak.

Cassandra blijft een mooie verschijning, die het helpt het mooiheidsgehalte in GT mooi op peil te houden. :freu:

Het oog van Gustomass wil ook graag verwend worden...

Jorah Mormont
21 mei 2006, 11:50
Toen er plotseling een zeer bekende van Jansen binnen was gekomen namelijk geen Philips maar een So. die ergens Cassandra vandaan had gehaald en meteen een afspraak maakte van rond 22.30 tot 23.30 u dus had Janssen de pech dat hij haar te laat gespot heeft.:o
Ja en als goede vriend pik je dit dan (heb wel spijt dat ik hem gebeld heb rond 18.30 u dat de kust voor hem veilig was). Heeft een beetje last van mensen schuwheid deze week in GT.:rolleyes:
Heb nog wel even met Cassandra mogen spreken van hem, ook toen hij een douche ging nemen mocht ik wel van hem even met Cassandra op hem wachten.:o
Aardige vent he die S.:mad:
Volgende week neem ik eerst Cassandra en dan bel ik hem pas als ze er is.:rofl: :teuflisch

OF ga ik naar Oedt wan(T) ! een van mijn vriendinnen uit Rusland (Marina) komt terug deze week. en dat vertel ik hem dan ook niet dat ik dan donderdag overdag ga.

Tja, het was een kans die ik niet kon laten lopen. Dit meisje is nou eenmaal bijna altijd bezet. Ik zat met DeBril aan de bar, toen Cassandra als "beschikbaar" op de kruk bij het raam ging zitten. Direct met haar oogcontact gezocht en onze aanwezigheid was voor elkaar bevestigt. Ik zeg nog tegen DeBril, ik moet NU naar haar toestappen, anders is ze bezet. En ja hoor, ik had de zin nog niet uitgesproken, of er stond al een andere ijsbeer bij haar. (volgens mij had hij op de loer gelegen). Schijnbaar zag Cassandra mijn teleurstelling in haar ooghoeken, want de ijsbeer was zo weer vertrokken. "En nu ik" dacht ik, en ik zat binnen 2 seconden naast haar. Toen zij ze zoiets moois:"Heute abend gibt da schon eine volle Flasche mit MassagOil, sollen wir nach Zimmer gehen?" wat bevestigde dat mijn massage beurt vorige week haar schijnbaar goed is bevallen. Ja, dan staan op dat moment alle neuzen dezeflde kant op.:lostit: Het duurde dan ook niet lang dat we op de kamer zaten.
Ik ben bijna 1,5 uur met haar weggeweest, waarvan we ruim een uur elkaar aan masseren zijn geweest. Echt, deze dame heeft de mooiste vormen. En zijde zachte huid:roll: . Zelfs haar poesje is zo zacht, alsof het lijkt dat je een paard een suikerklontje geeft.:D :rofl: Ik moet ook zeggen dat haar poesje er ook prachtig uit ziet, geen uithangende binnenvoeringen, gewoon perfect. Volgens bij heeft deze dame voor de geboorte op de tekentafel gelegen.

Ja Jansen, Wanneer je het jachtterrein maar even verlaat, kan je zo maar iets mislopen. Maar goed, jullie hebben al kennis gemaakt, dus volgende week kan je dat hoofdstuk overslaan. Maar let wel, gelijk toeslaan wanneer ze vrij is!

Cassandra gaat Sonny vaker zien:wink:

BR, Sonny

Flurkman
21 mei 2006, 12:00
Zelfs haar poesje is zo zacht, alsof het lijkt dat je een paard een suikerklontje geeft.:D :rofl:

Wat wordt daaaaar nu weer mee bedoeld???
En in bijkomende orde: klontjes zijn helemaal niet goed voor paardengebitten... Cassandra heeft overigens helemààl geen paardengebit, maar mooie witte "bieterkes" (bijtertjes) waarmee ze (samen met haar lippen) ineenzakkende lichaamsdelen in positie weet te houden....

Jorah Mormont
21 mei 2006, 12:03
Hoi, Cassandra schitterde gisteren ook weer in GT. Opvallend voor dit meisje is dat ze gisteren best veel tijd in de bar te bewonderen was. Heb nog nooit met haar gesproken maar op de een of andere manier kwamen er van die lieve lachtjes van uit haar richting alsof we elkaar al langer kenden.;) Volop kans gehad gisteren dus maar Gustomass had een wat ander verlanglijstje op zak.

@Gustomass,

DAN HEB JE ECHT EEN KANS GEMIST:o

Stond toevallig Alicia op dat verlanglijstje?:rofl:

BR, Sonny

Jorah Mormont
21 mei 2006, 12:07
Wat wordt daaaaar nu weer mee bedoeld???
En in bijkomende orde: klontjes zijn helemaal niet goed voor paardengebitten... Cassandra heeft overigens helemààl geen paardengebit, maar mooie witte "bieterkes" (bijtertjes) waarmee ze (samen met haar lippen) ineenzakkende lichaamsdelen in positie weet te houden....

@ Flurkman,

Heb jij nooit een paard een suikerklontje van je platte hand laten eten. Nou, dat gevoel:rofl: :rofl:

PS. Waarom schrijf jij trouwens sommige woorden vetgedrukt? Ben alleen nieuwsgierig.

BR, Sonny

Jorah Mormont
1 juni 2006, 08:44
Wanneer je een aantal malen met een dezelfde dame bent geweest, dan loop je de kans dat je bij de dame in het geheugen blijft hangen. Zo gebeurde dat ook gisteren in GT. Ik was nog niet binnen of ik werd door Cassandra aan mijn ijsberenvel getrokken. Even knuffelen, en terwijl ze dat deed, fluisterde ze in mijn oren, "Ich habe bereits ein termin, aber sehen wir uns noch heute Abent" :lostit: :lostit: Oke, de toon is gezet.;)
Later op de avond met naar de blokhut geweest.
Deze vrouw is gewoon TOP. Ik kan niets anders zeggen.

Cassandra, Увидимся!

BR, Sonny

Rex
2 juli 2006, 00:57
Wanneer je een aantal malen met een dezelfde dame bent geweest, dan loop je de kans dat je bij de dame in het geheugen blijft hangen. Zo gebeurde dat ook gisteren in GT. Ik was nog niet binnen of ik werd door Cassandra aan mijn ijsberenvel getrokken. Even knuffelen, en terwijl ze dat deed, fluisterde ze in mijn oren, "Ich habe bereits ein termin, aber sehen wir uns noch heute Abent" :lostit: :lostit: Oke, de toon is gezet.;)
Later op de avond met naar de blokhut geweest.
Deze vrouw is gewoon TOP. Ik kan niets anders zeggen.

Cassandra, Увидимся!

BR, Sonny

Ja idd Sonny,

Cassandra is idd een toppertje. Gisteren ook met haar weggeweest. Een echt lief en leuk meisje met een lekker lichaam waar ik geweldige sex mee heb beleefd. SUPER!!:luvlove:

Jorah Mormont
3 juli 2006, 10:12
Ja idd Sonny,

Cassandra is idd een toppertje. Gisteren ook met haar weggeweest. Een echt lief en leuk meisje met een lekker lichaam waar ik geweldige sex mee heb beleefd. SUPER!!:luvlove:

Ja Rex, gewoon super deze vrouw. En nog bedankt dat je jezelf onder controle heb gehouden door maar een half uurtje met haar te gaan en mij de resterende tijd van deze avond met haar te gunnen;) (daar zijn vrienden voor:knuddelz: ). Ik zal inhoudelijk niet over haar schrijven, want dan treed ik alleen maar in herhaling (zie hierboven). Nu is het de beurt aan Jansen om deze Cassandra het hof te maken:thefinger

BR, Sonny

Jorah Mormont
23 september 2006, 20:09
:ola2: :ola2: :ola2:

Ja Sonny liep snel met zijn kruiwagentje achter Cassandra aan want ze was er weer :freu:

:aola: :aola: :aola:

Het was voor mij de grote verassing van deze vrijdagavond. Een medeijsbeer verwittigde me ervan dat Cassandra binnen liep, en dit nadat ik nog geen halfuur daarvoor van Vivian had gehoord dat ze gestopt zou zijn. Na dit goede bericht direct de bar in gestormd. En daar zat ze, de mooie Cassandra. Direct haar aangesproken. Nog geen twee minuten later had ik een Termin met haar versprochen. Ze wilde eerst nog even bijkletsen met de andere dames, maar ik zou haar eerste klant gaan worden sinds 2,5 maand:lostit: :lostit: :lostit: :lostit:

Uiteindelijk had ik iets niet goed afgesproken met haar, namelijk, waar zouden we ons dan treffen??? Kennelijk heeft ze me niet gezien toen ze er klaar voor was, dus was een andere ijsbeer welke deze eer toegewezen kreeg.

Dan toch als tweede met haar geweest. Vanaf het terras zag ik haar weer in de bar zitten en ik snel op haar af. Niet veel later lagen we in een blokhut. Over de service hoef ik niet veel te vertellen, dit staat al voldoende onder haar draadje beschreven. Wel merkte ik wat onwennigheid bij haar. Tja, wat wil je wanneer je 2,5 maand niet heb gewerkt. Maar goed, voor de Cassandra fans, ZE IS ER DUS WEER:freu:

BR, Sonny

Rex
24 september 2006, 13:28
Het was voor mij de grote verassing van deze vrijdagavond. Wel merkte ik wat onwennigheid bij haar. Tja, wat wil je wanneer je 2,5 maand niet heb gewerkt. Maar goed, voor de Cassandra fans, ZE IS ER DUS WEER:freu:
BR, Sonny

Na mijn tweede sessie gisteren zo rond de klok van 00:30 uur zag ik ineens Cassandra aan de bar zitten; ik liep op haar af en werd innig begroet.
(Toch leuk dat ze nog precies wist wie ik was en dat na pas twee keer kamer bezoek met haar ruim twee maanden terug ).

Gezellig met haar zitten kletsen en wat zitten drinken. Helaas hadden we geen tijd meer op nog van elkaar te kunnen genieten.................Gelukkig vertelde ze dat ze voorlopig in GT blijft en dat ze er ook op vrijdag en op zaterdag is, DAT GAAT DUS HELEMAAL GOEDKOMEN!!!:luvlove:

Jorah Mormont
17 november 2006, 09:29
Zit ik gisterenavond samen met een ijsbeer bij de kino op de rand, zie ik plotseling een blonde verschijning in m'n ooghoeken voorbij komen. Cassandra!!! Ik vlug naar de bar en op haar gewacht. Alleen op haar wachten is niet zo slim, want wanneer zij in het openbaar verschijnt, dan is ze zo op de kamer. GT-Junky ging even checken of ze er inderdaad was, en kwam bevestigend terug. Ik was blij..:lostit: :lostit: :lostit:
Nu nog e.e.a. strategisch aanpakken. Ik had geluk, Binnen een aantal minuten sprak ik haar aan en had een afspraak met de favouriet van mij:baeh: Nog even op de sleutel wachten en toen naar kamer 2.

Cassandra, wat een vrouw!! Wanneer er een TOP lijstje gemaakt zou moeten worden, dan staat zij bij mij wel heel erg hoog. Ik ben twee uur met haar op de kamer geweest, in 1 woord, geweldig.

Mijn avond kon niet meer stuk.

Spasiba Cassandra!!

BR, Sonny:wink:

little diablo
18 november 2006, 16:51
Effe plak werk verricht i.v.m de verkiezingen;)

Om 00.30 stond ik eigenlijk op het punt om tatjana weer gedag te zeggen en te vertrekken. Gustomass kwam ook nog even de nieuwe julliete aan me voor stellen maar helaas moest ik haar mededelen dat de energie van little don op was Maar toen ik langs het bubbelbad liep kreeg ik een tip van een mede ijsbeer ;) dat er een dame was die absolut in staat was om mijn laatste energie eruit te halen. Haar naam was kassandra een mooie blonde russissch verschijning van 21 jaar met een kleine tattoo op haar buik en een geile tong piercing. Nadat ik had afgewacht om het juiste moment te kiezen om haar aan te spreken ging ze de sleutel halen van de grote kamer{6}. Daaraan gekomen zei ze dat ze al 1 jaar werkte in Gt:eek: tot verbazing van mij want deze dame was me nog nooit opgevallen en kende ik ook niet bij naam en dat is heel bijzonder voor me waarschijnlijk is ze veel op de kamer geweest. Nadat ze zich had ontdaan van haar mooie lingerie setje kwam er een mooi strak getraint lichaam te voorschijn met mooie natuurlijke tietjes. Ze tongt met haar piercing vol overgave en laat zich helemaal gaan, ze vergeet met haar tongetje geen een puntje van je lichaam. Ook het pijpen was een dikke 10. De motor begon langzaam weer wat op gang tekomen. Nadat ik haar nog lekker heb verwent waarvan ze zichtbaar genoot en zich vol overgave overgaf, nog wat van de kamasutra handleiding doorgenomen en tot me verbazing weer tot een hoogte punt gekomen.

saluti L Diablo

Rex
26 november 2006, 15:31
Yes Yes Yes, wat had ik geluk afgelopen vrijdag avond , want terwijl ik onder de douche stond, kwam ze net de kleedruimte binnengehuppeld om zich te schminken. Zij zag mij en ik zag haar en gelijk kwam ze naar me toe gerend en gelijk vol op mijn bek gepakt. Binnen een mum van tijd samen met haar op de kamer beland.............:rolleyes:

En wat er toen volgde, gewoon SUPER!!!:luvlove:

Lekker uitgebreid zoenen, met die lekkere zachte lipjes van haar en daarna lekker uitgebreid pijpen, waarbij ik haar ook niet was vergeten. Wat een lekker zacht kutje heeft deze vrouw. ( zoals Sonny al een keertje had gezegd en geschreven ;net een gevoel als het geven van een suikerklontje aan een paard, zo zacht is het kutje van Cassandra ook..........):baby2:

Heerlijk elkaar oraal bevredigd en daarna in diverse standjes lekker relaxed neuken met haar en uiteindelijk ( nee niet in doggy) in missionaris klaargespoten...........:rubbel:

Na het uitbreide programm nog lekker naknuffelen met elkaar weer lekker zoenen en elkaar nog lekker gemasseerd. Ja dat kan deze vrouw ook heerlijk.........

SUPER!!!!!!!!!!!

Jansen
2 december 2006, 21:25
Ja gisteren met haar naar de kamer geweest en het was super.
Na wat pijpwerk en heerlijk haar zacht poesje gelikt te hebben werd het standjes tijd.
ook hierna heerlijk in haar mondje klaar gekomen met twee mooie ogen die er om vroegen.
Mijn vingers deden het andere werk zodat we samen een heerlijk hoogte punt hadden.
Daarna nog wat massage en wat liggen zoenen tot het tijd werd om de rest maar eens te vertellen dat zij super was.
Ja op dit moment is zij nr.1 op de kamer met een hele kleine voorsprong op Nicolle maar dat komt omdat zij na de daad nog lekker navrijt.
Wel heel de avond pijn gehad omdat ze vrij strak was dus de volgende keer glijmiddel er bij.

Herhaling : ja zeker zo vlug mogelijk als ik in GT ben.

Jorah Mormont
6 januari 2007, 01:02
Een mooier begin van een nieuw jaar kon het gisterenavond voor mij niet zijn. Het was ca. 19:30uur, ik was reeds 5uur binnen en nog steeds maagd. Stiekem hoopte ik dat Cassandra mijn eerste dame van het nieuwe neukjaar zou worden en had ik me dus voorbereid op een eventuele komst van haar (dus nog even niet naar de kamer met een andere dame,), al wist ik niet of ze er zou zijn. Collega Jansen duikt de kamer op met Kiara en enkele minuten later zie ik Cassandra in burger het pand binnen komen. Dit betekend voor Sonny strategisch opstellen, want Cassandra zal binnen 15 minuten de arena binnentreden. Nou, die kans heeft ze amper gehad. Ze was op weg van de kleedruimte door de lange gang naar de bar en vond op haar weg "Mne":baeh: :baeh: :bowlol: :baeh: Gauw haar "c navem godam" gewenst en haar gevraagd of ze me eerste dame van het nieuwe jaar wilde zijn.
De afspraak stond. Nog geen kwartier later vang ik aan met een sessie van 1.5uur met haar welke zoals ik gewend ben van Cassandra weer buitengewoon SUPER was.:lostit: :lostit:

Toen ik met haar had afgerekend kon ik maar 1 conclusie trekken. 2007 kan voor mij al niet meer stuk!

CASSANDRA HEEFT SONNY VOOR HET JAAR 2007 ONTMAAGD!!!

Jorah Mormont
7 januari 2007, 00:23
Heb al zo dikwijls in de rij gestaan voor deze lady
Als van alles geprobeerd, afspraken etc...
Help allemaal niets.........., wordt er alleen maar chagrijnig van.
Dus heb in principe de moed maar opgegeven
Komt het er een keer van……, dan is het o.k. en anders is het zo

Binky

Zal de volgende keer maar een agenda voor Cassandra meenemen, want afspraken nakomen is ze niet zo sterk in. Ze had gisteren na onze sessie zo FC Bruggen en Jansen kunnen afwerken, maar om onverklaarbare reden ging ze steeds met een andere ijsbeer naar de kamer.
Ze was trouwens flink afgevallen, toen ze voor me liep naar de blokhut, moest ze steeds haar gele bikinibroekje ophijsen. Ze verterlde me dat ze prive een wat minder prettige periode achter de rug had.

Jorah Mormont
14 januari 2007, 14:38
Afgelopen vrijdagavond laat is Cassandra gesignaleerd in Living Room. Een getuigende ijsbeer heeft me dit via sms laten weten. Het is niet duidelijk of ze tijdelijk daar werkt of dat ze gaat pendelen tussen GT en Livingroom.

BR, Sonny

Mauriceyep
14 januari 2007, 14:46
Dat is vreemd. Ik weet het exacte tijdstip niet, maar diezelfde vrijdagvond was ze in GT, want ik heb nog kort met haar gesproken.

Jorah Mormont
14 januari 2007, 14:49
Ze kwam pas laat (01:30) in Livingroom.

Dus van GT naar LivingRoom gereden en daar verder gaan werken.

Zo kan 't ook:D

Gustomass
14 januari 2007, 15:45
Ze kwam pas laat (01:30) in Livingroom.

Dus van GT naar LivingRoom gereden en daar verder gaan werken.

Zo kan 't ook:D

Tja, afgelopen vrijdag hebben Carpe Momentum en Gustomass kort na middernacht Marina aan de theke van Golden Time een goede nacht gewenst en naar Living Room in Kaarst gereden. Je wil je vrienden graag een beetje wereldwijs maken en een kennismaking met Kaarst zou geen kwaad kunnen , dacht Gusto.....
Dat dit wereldje af en toe een beetje vreemd is, zal voor de iets ervarener beertjes niks nieuws zijn. Ijsbeertjes die dames volgen als ze op toernee langs clubs gaan , dat kennen we wel een beetje.
Maar, dat je als nietsvermoedende Carpe en Gusto wordt gevolgd door een dame als jij van club wisselt, tja dat is toch net wat anders nietwaar?? Moet niet gekker worden..
Dat uitgerekend Cassandra ons dit biedt, tja....wat wil je nog meer...
Ze was duidelijk blij dat ze enkele bekende gezichten zag, en we raakten volop......aan de praat..... Dat is me in mijn hele ijsberen carriere nog niet overkomen dat Cassandra de tijd neemt en krijgt om zomaar een praatje met je te maken...Was heerlijk en we hebben kunnen genieten van een mooie, lieve Cassandra, maar helaas tis net geen Latina..... ondanks dat was dat niet genoeg aanleiding ook voor Carpe om de handjes te laten wapperen...
Ze had aardig door dat het bij een praatje zou blijven, en daar was ze natuurlijk niet op dit late tijdstip voor naar Kaarst gebracht/gekomen. Doorhalen wat niet van toepassing is.
Daarna nog zeker 7 en halve minuut kunnen genieten van een Cassandra vrolijk in gesprek met een Kaarster beer. Maar wilde meer....
Eso es todo...We hebben haar daarna niet meer gezien...
Ze voelde zich blijkbaar meteen op haar plaats.....
Cassandra "Still the same" - Bob Seger.

Casa Kaarst weer iets anders voor Cassandra...

Zo lukt het Kaarst op elk bezoek voor een verrassing te zorgen....

ps. Omdat Gusto nog aan het bijkomen was van een super vuelta :freu: :freu: met Cubaanse Marina en even geen dames aan zijn ijsberenlijf kon verdragen, had ie een hele reeks collegaberen willen sms-sen en het Cassandra nieuws willen brengen.
Het is bij een sms-je gebleven. Heb Sonny laten raden wie er zojuist was binnengekomen. Indien goed geraden mocht ie alsnog naar Kaarst komen.
Ondanks het verlengen van de openingstijd, om half 4 zijn wij vertrokken, hebben we Sonny niet meer gezien....

valt me een beetje tegen Sonny.....;) ;)

Gustomass.

Jansen
14 januari 2007, 18:23
Sonny was in diepe slaap met Marina :sleep: :sleep: :sleep: in PHG en kan niet klok kijken :rofl:

Maar dan gaan we toch een keer naar Kaarst als zij er is.
Kijk en echte vrienden sturen een sms zodat je weet waar je auto dan naar toe stuurt.;)

Rex
14 januari 2007, 22:53
Afgelopen vrijdagavond laat is Cassandra gesignaleerd in Living Room. Een getuigende ijsbeer heeft me dit via sms laten weten. Het is niet duidelijk of ze tijdelijk daar werkt of dat ze gaat pendelen tussen GT en Livingroom.

BR, Sonny

Als we de volgende keer in GT zijn en na sluitingstijd het pendelbusje staat te wachten om enkele dames op te halen,
rijden we gewoon ff mee en verzoeken de chauffeur of ie ons even dropt in Kaarst...............:rolleyes:

Jorah Mormont
14 januari 2007, 23:00
Sonny was in diepe slaap met Marina :sleep: :sleep: :sleep: in PHG en kan niet klok kijken :rofl:

Nee, dat was op zaterdagavond......:happy: :slaap: :patpat[1]

Jorah Mormont
14 januari 2007, 23:10
Het is bij een sms-je gebleven. Heb Sonny laten raden wie er zojuist was binnengekomen. Indien goed geraden mocht ie alsnog naar Kaarst komen.
Ondanks het verlengen van de openingstijd, om half 4 zijn wij vertrokken, hebben we Sonny niet meer gezien....

valt me een beetje tegen Sonny.....;) ;)

Gustomass.

Tja, tegenvallen.....

Jammer dat ik je sms pas zaterdagochtend las, want op het moment dat je hem stuurde was ik net onderweg van Oase naar huis. Maar ik vraag me af of ik na het trio met Tony en Denise nog wel in staat zou zijn geweest om Cassandra te behappen. Maar toch bedankt dude voor het bericht.

Net wat Rex schrijft, mocht Cassandra in GT zijn en we komen niet aan bod, dan kunnen we haar altijd achterna rijden en dan in Kaarst met haar de kamer op. Zeg maar "KOOPAVOND" bij Cassandra. Het mooiste zou zijn om in GT de sleutel te vragen en het afwerken laten gebeuren in Kaarst.:bowlol:

Binky007
15 januari 2007, 09:53
Gisteren ( Zondag ) was ze weer gewoon in GT

Wel gezien

Alleen raak ik er niet mee op de kamer :o

Binky

Jorah Mormont
15 januari 2007, 11:32
Gisteren ( Zondag ) was ze weer gewoon in GT

Wel gezien

Alleen raak ik er niet mee op de kamer :o

Binky

Om succes te hebben moet je een plan van aanpak maken. Strategisch denken. Aanval in drie fasen opbouwen......

1. Kijken wannner ze binnenkomt in burger kleding
2. In de gang staan wachten totdat ze is opgetut
3. Zodra ze de uit de kleedkamer komt, toehappen.

Fase 2 en 3 is niet zo moeilijk, alleen op de juiste plek zijn wanneer ze binnenkomt.

Succes,

Sonny:wink:

Binky007
15 januari 2007, 11:50
Om succes te hebben moet je een plan van aanpak maken. Strategisch denken. Aanval in drie fasen opbouwen......

1. Kijken wannner ze binnenkomt in burger kleding
2. In de gang staan wachten totdat ze is opgetut
3. Zodra ze de uit de kleedkamer komt, toehappen.

Fase 2 en 3 is niet zo moeilijk, alleen op de juiste plek zijn wanneer ze binnenkomt.

Succes,

Plan van aanpak werkt niet

Zag haar binnenkomen in gewone kleding,

Op haar afgestapt, gevraagd of ze met haar kon afspreken

Geen probleem, ik zou de eerste zijn, helemaal gelukkig, eindelijk gelukt :thefinger

Wacht even ga me even omkleden, o.k. geen probleem

Ik wacht in de gang me uitzicht op de kleedkamer,
heb dit geleerd omdat ik volgende keer moest wachten in de bar
en mevrouw liep langs de kino en bingo, en ik kon blijven wachten.

Ze kwam uit de kleedkamer, en zei dat ze even iets wilde drinken
heb ik geen probleem mee en zei tegen haar waar ik zat tegenover haar
en als ze zo ver was me daar kon vinden.

Hou haar in het oog, zie dat er iemand op haar afstapt,
nadat ze 1 minuut in de bar zit.
30 sec later gaat ze naar de receptie om een sleutel,
ik erachteraan, denk nu gaat het gebeuren :D
Nee ze had nu nog weer even met iemand afgesproken
Hier ga je toch echt van Baaaalen :eek:

Voortaan kijk ik maar naar haar
Krijg ik de kans, dan zal ik haar grijpen :lostit:

Maar ga er niet meer actief achteraan
Wordt daar alleen maar heel chagrijnig van.

Maar als je er een keer bent als ik er bent
En je kunt iets voor me regelen,
Bij voorbaat dank.

Binky

Jorah Mormont
15 januari 2007, 14:38
... Nee ze had nu nog weer even met iemand afgesproken
Hier ga je toch echt van Baaaalen :eek:

Ik heb vaker meegemaakt bij andere beren dat ze plots van plan veranderd. Laatst nog waren er beren die na mij hadden afgesproken en uiteindelijk ging ze met een totaal andere beer naar de kamer. Waarom, ik weet het niet. Heb het zelf nooit meegemaakt.

We wachten de volgende keer wel af...

Succes,

Jorah Mormont
27 maart 2007, 00:46
Sonny, voor het eerst op een zondag in zijn favourite club. En wat is dan mooier om een minitour af te sluiten met een dame waarvan je zeker weet dat ze het 8ste hoedje stijfsel van dit weekend uit je patroontassen weet te veroveren. Cassandra, heelaas voor mij wat teveel afgevallen, maar de service is er zeker niet minder om geworden. Ze heeft af en toe wat uistapjes gemaakt naar LV, maar prefeert GT. Dus voorlopig deze blonde GT diva te bewonderen in GT.

Na deze sessie had Sonny het echt gehad en was het tijd om al die mooie dames nog eens met de binnenkant van je ogen te bekijken:sleep: :sleep:

Jansen
27 maart 2007, 22:40
Wat een bofkont om deze toer af te kunnen sluiten met Cassandra. :rolleyes:

Het is maar goed dat je met haar niet bent begonnen,want dan had je de toer afgeblazen.:sleep:

Het Rode Mannetje
29 maart 2007, 21:12
Inderdaad Cassandra is een heel mooi en lief meisje. Gewoon goede seks mee gehad.

:wink:

Jansen
3 juni 2007, 01:15
Vrijdag was een dag dat er veel dames aanwezig waren en niet zoveel ijsberen dat kon je zien aan de wachtrij bij het eten.
Daardoor was zelfs Cassandra vele malen niet bezet.
Ik zat gezellig met Big30 te genieten van al het schoons wat voorbij liep om daarna even bij de kino te gaan kijkenIn de hal kwamen we Cassandra tegen en heb maar meteen haar begroet met een dikke kus en de sleutel laten halen.
Na op de kamer van haar een heerlijke PZC te hebben gehad was het mijn beurd om haar te verwennen met mijn tong op haar poesje.
We zouden wat standjes gaan doornemen hierna maar dit ging niet door omdat zij hem weer in haar mond nam en zo goddelijk pijpte dat ik voelde dat ik mijn lading zo in haar mond ging spuiten.
Ook zij voelde dat dat ging gebeuren en pijpte zo diep dat ze alles ook inslikte wat met diverse scheuten in haar keel verdween.
Ze bleef hem doorzuigen totdat mijn tenen begonnen te krullen en mijn ogen gingen sluiten.
Nadat ze hem uit haar mond nam en haar lippen schoon had gelikt met haar tong kreeg ik een diepe Ananas zoen van haar. (sonny uitspraak) ;)
Ja dit was weer eens super een FT (zoals rplover het niet zou willen):mad:
Ik heb haar nog gezegd dat ik haar graag op :fuck: nog had willen nemen maar droog neuken ( uitspraak van Jaqnsen )zie ik niet zo zitten.
Herhalingsgevaar in GT met haar zeer groot weer.

Jansen
9 juni 2007, 21:20
Afgelopen donderdag op de verjaardag van de grote(kleine)onbekende heb ik weer kunnen genieten van de topper uit Gt Cassandra.
Ze liep er weer stralend bij in een rose setje.
Vele ijsberen staan dan ook vast gekluiserd aan de grond als deze verschijning voorbij loopt.
Het mooie van haar is dat zij niet alleen heel mooi van verschijning is maar ook super op de kamer.
Vorige week ben ik niet verder met haar gekomen dan een heerlijke PZC en bef beurd met afronding een FT.
Maar nu wou ik haar weer eens na PZC en heerlijk gebeft te hebben heerlijk nemen in diverse standjes.
En dat heb ik ook gedaan en ook :fuck: .
Toen ik haar heerlijk van achteren nam dacht ik terug aan vorige week de FT.
Heerlijk was dat.
Dus ik meteen weer snel het condoom eraf en haar meteen weer in de mond laten nemen.
En ja hoor weer een heerlijke FT.
Daarna nog een rug massage van haar gehad.
Ja dit was weer een heerlijke verjaardag van de Grote onbekende :rofl:

Rex
10 juni 2007, 21:36
Eindelijk is het me dan toch weer een keertje gelukt, een heerlijke tijd door te brengen met deze Russische Topper!!!
Afgelopen donderdag was het weer eens zover............................

Kort en krachtig: Super lekkere sex, met een hele mooie, aardige en slimme meid:luvlove:

Rex
19 juni 2007, 00:00
Cassandra is zo'n meisje die meestal pas later op de avond ineens verschijnt en toch wel weet dat de meeste mannen voor haar vallen.................

Zo ook afgelopen zondagavond, waarop ik weer eens een nummertje moest trekken.
Gelijk na haar eerste sessie naar haar toe gestapt en alleen maar geroepen, '' Hi Cas Zeit????''

Tien minuten later lagen we wederom op de kamer. Wat is dit toch een heerlijke meid.
Alles kan en mag en de sex met haar is gewoon echt fantastisch.:luvlove:

seqoya
29 juni 2007, 12:07
woensdag zag ik cassandra staan.... en damnzzzzz wat een kontje wat een kontje.. als iemand de ass of the year award verdient is zij het wel..

ze kijkt een beetje arrogant en maakt niet echt veel oogcontact dus ik liet haar maar even staan tot ik haar inde gang tegen kwam en ze me vroeg waar ik heen ging... nou ik zei ik ga met jou naar de kamer wat dacht jij dan... nou zij meteen sleutel halen en aangekomen begon ze me heerlijk te zoenen met haar tongpiercing... lekker... nou toen beetje geknuffeld te hebben daalde ze af waar ze super begon te pijpen.. na een min . of 10 wilde ik haar ook maar even helpen... dus lekker in 69 verder gegaan.... en mannen ik weet niet of jullie dit ook zo hebben ik kom in GT bijna noooit verder als 69 of gepijpt worden iedere keer neem ik het me voor om te neuken maar vind ik het steeds welletjes om gepijpt te worden... anywayz we eindigden in een heerlijk orgasme in het mondje van cassandra en daarna nog ff lekker in elkaars armen na genoten....toen vond ik het welletjes om weer richting NL te rijden...

volgende keer ga ik toch echt met Cassandra neuken wat een heerlijk ding is het ook !!

:freu:

Stiffmaster
20 augustus 2007, 14:11
Ja de afsluiting van dit te gekke weekend dat op vrijdag met de blonde topper Ivonne in YY begon, zou nu aan het eind van dit gebeuren wederom met een blonde stoot zijn, Cassandra :luvlove: , wat een verschijning blijft dit toch. Na Carry weer even naar de kino in de stille hoop dat Cassandra er nog zou zijn, en jawel hoor ze zij ik wist dat je terug zou komen, hoe bedoel je ze kent haar klanten. Wederom een perfecte sessie met haar gehad, dat eindigde in waar Cassandra het wint van de rest, haar mondje :blow2: :blow2: :blow2:
Total los was ik toen ik de auto naar huis reed, onderweg enkele keren gestopt want de oogjes zakten steeds verder dicht, toch veilig rond 02.15 thuis gekomen. Nu zal de Stiffmaster even een korte onderbreking nemen om dan met zijn maatje Ontstopper weer fit ten strijde te kunnen trekken. :wink: :wink:

Jack42
26 augustus 2007, 18:42
Afgelopen donderdag met Cassandra naar de kamer geweest; met dank aan Boedha die als tussenpersoon goed werk afleverde. ;)
Ja de kwaliteiten van Cassandra zijn goed te noemen maar eerlijk gezegd ik had er iets meer van verwacht.
Ik vond het niet echt een GFE en een uurtje wilde ze ook al niet.
De sex was zeker goed te noemen, goede pijpkwaliteiten maar het kwam me allemaal wel een beetje professioneel over. Kan ook zijn dat mijn sessie met Silvana nog niet zo lang geleden was en dat ik nog niet voldoende hersteld was daarvan en een eerste keer is toch vaak ook wat wennen aan elkaar.
Ik zal Cassandra zeker nog eens uitnodigen voor een nieuwe afspraak.

Jack42

ps het paspoort van Cassandra mag wel aangepast worden.
Haar postuur is nu echt niet meer normaal maar stevig te noemen maar eerder superslank en daardoor heeft ze een (mooie) A cup.

mr rocky
19 september 2007, 18:08
Ze kwam zoals zo vaak pas laat binnen (zo rond 7 uur schat ik). Ze was mijn derde en laatste van de avond . Het was zoals ik het mij herinnerde met haar, heftige lekkere sex.
:freu:

Rex
9 februari 2008, 15:21
Gisteren in GT was ik aangenaam verrast dat ik Cassandra nu eens wat eerder op de avond tegenkwam dan normaliter zo tegen een uur of 10 pas................

Ze had een heel sexy zwart setje aan en ze zag er wonderschoon uit.:luvlove:
Ietsje aangekomen en volle blonde krullen heeft ze nu en ze heeft nog iets nieuws.........................
ze was ruim twee maanden afwezig omdat ze haar borstjes heeft laten vergroten, van een A-cupje naar een C-cup.

Ik moet zeggen dat het heel goed is gedaan en dat het haar erg mooi staat.
Gisteren ruim anderhalf uur met haar wezen stoeien op de kamer, wat een heerlijke meid...............:love2::luvlove::fuck::rubbel:

@ Speciaal voor Sonny; ik denk dat je volgende week maar weer eens naar GT moet gaan, ze wacht op je.:rolleyes:

mr rocky
9 februari 2008, 17:01
ze was ruim twee maanden afwezig omdat ze haar borstjes heeft laten vergroten, van een A-cupje naar een C-cup.

Wat een zonde!!!:angryfire

MiniME
9 februari 2008, 17:19
Inderdaad erg jammer, het was ooit een schatje, maar nu vergane glorie (en dat al op je 22e jaar! :eek:)

Rex
10 februari 2008, 23:31
Inderdaad erg jammer, het was ooit een schatje, maar nu vergane glorie (en dat al op je 22e jaar! :eek:)

Minime,

wat heeft een borstvergroting te maken met socialiteit?:confused:

Dit slaat echt als een tiet op een drumstel!
Nergens op dus.................:plapper:

Ik begrijp je niet?:confused:

Jansen
10 februari 2008, 23:43
Ze had een heel sexy zwart setje aan en ze zag er wonderschoon uit.:luvlove:
Ietsje aangekomen en volle blonde krullen heeft ze nu en ze heeft nog iets nieuws.........................

@ Speciaal voor Sonny; ik denk dat je volgende week maar weer eens naar GT moet gaan, ze wacht op je.:rolleyes:

Speciaal voor Sonny :eek::eek: !!!!!!!!!!!!!!! en Jansen dan:eek::eek::rofl: ???????????

Jorah Mormont
11 februari 2008, 03:29

Zij ook al??? Sonny is eventjes ver weg van GT, maar komt snel weer naar het Oosten vliegen.......

Ja, ik wist dat ze haar borsten ging vergroten. Ben benieuwd naar het resultaat.

MiniME
11 februari 2008, 20:34
Minime,

wat heeft een borstvergroting te maken met socialiteit?:confused:

Dit slaat echt als een tiet op een drumstel!
Nergens op dus.................:plapper:

Ik begrijp je niet?:confused:

sorry, was niet helemaal duidelijk, wilde 2 dingen zeggen in 1 zin, maar goed:
- Cassandra vond ik een jaar geleden super, maar ze is te profi/geraffineerd/etc geworden en dus geen topper meer in mijn ogen
- daarnaast heeft ze nu neptieten en dat vind ik gewoon jammer, en geen recht doen aan haar mooie lijf (maar dit heeft dus niets met haar teruglopende service te maken)

Zo weer duidelijk? :D

Rex
11 februari 2008, 22:47
sorry, was niet helemaal duidelijk, wilde 2 dingen zeggen in 1 zin, maar goed:

Zo weer duidelijk? :D

Voor wat betreft het tweede gedeelte van je verduidelijking , nl :
- daarnaast heeft ze nu neptieten en dat vind ik gewoon jammer, en geen recht doen aan haar mooie lijf (maar dit heeft dus niets met haar teruglopende service te maken) ben ik het gedeeltelijk met je eens en kan ik je niet helemaal ongelijk geven, het zijn inderdaad geen echte tieten meer, dat klopt.................

Maar met het eerste gedeelte van je uitleg :
- Cassandra vond ik een jaar geleden super, maar ze is te profi/geraffineerd/etc geworden en dus geen topper meer in mijn ogen

ben ik het niet eens; persoonlijk vind ik haar nog steeds een topper en heb ik van haar - door jou aangehaalde geraffineerdheid c.q. profi gedrag - allerminst dit gevoel, integendeel zelfs, het is en blijft gewoon een lekkere meid, die weet hoe ze een man moet bespelen, persoonlijk houd ik hier wel van.:rolleyes:

Ok we zijn het niet helemaal met elkaar eens, geeft ook helemaal niets, reden des te meer plezier voor mij doordat jij haar nu links laat liggen.:rolleyes:

Binky007
18 februari 2008, 09:17
Was een week of drie vier geleden in GT op een maandag
Cassandra was er toen ook,
Denk dat ze driekwart van de tijd in de bar op een kruk heeft gezeten.
Kan me herinneren dat je een jaartje geleden heel veel geluk moest hebben
wilde je met haar op de kamer geraken.

Binky

MiniME
18 februari 2008, 10:27
tjsa, zie mijn eerdere posting

Jorah Mormont
19 februari 2008, 02:16
tjsa, zie mijn eerdere posting

Was een week of drie vier geleden in GT op een maandag
Cassandra was er toen ook,
Denk dat ze driekwart van de tijd in de bar op een kruk heeft gezeten.
Kan me herinneren dat je een jaartje geleden heel veel geluk moest hebben
wilde je met haar op de kamer geraken.

Binky

En wat zegt dat over de huidige kwaliteiten van Cassandra? Toehappen wanneer ze zo lang alleen zit. Was met haar de kamer op gegaan dan had ik graag gelezen of haar kwaliteiten zijn afgenomen. Ben recentelijk nog met haar geweest. Cassandra is en blijft voor mij een topper in GT.

Sonny

Bart
22 februari 2008, 13:31
Na bij Maria geweest te zijn (waar ik haar levensverhaal te horen kreeg, waar ik op dat moment pertinent geen behoefte aan had) en na de zeer slechtte ervaring bij Ina wilde ik vertrouwde topkwaliteit. Dus, na lange tijd Cassandra maar eens bezocht. Ze wist nog precies wie ik was en dat ik niet rookte, dit ondanks dat ik ca. een jaar geleden haar had bezocht.

Ze ziet er inderdaad iets minder mager uit, een perfect figuurtje, helaas ontsiert door wat plastic bossen hout voor de deur. Het ziet er misschien nog wel een beetje uit maar als ze tegen je aan ligt, dan voelt het toch wel erg onnatuurlijk. Jammer, Jammer , Jammer.

Ik wilde gewoon ongecompliceerd seks, en wie is daar beter voor dan Cassandra, haar te blonde haren doen toch echt vermoeden dat er verder niks zinnigs uitkomt dat je daarvan kan afhouden.

Haar meteen aangegeven dat ik een uurtje wilde en wat mijn tarieven zijn (€ 50 per half uur).

Vol overgave ging ze van start, geweldig om door zo'n mooie vrouw professioneel onder handen genomen te worden. Ik lag er bij en keer er naar zullen we maar zeggen.
Toen ze na 20 minuten het condoom er om deed zei ze dat dit voor de eerste ronde was. Haar heerlijk in een variatie van standjes mogen nemen waarbij ik er op lette om niet te komen.

Toen vond ze het tijd voor een pauze en een sigaret. En toen heb ik een heel andere Cassandra leren kennen, gewoon een leuke en innemende dame die ook echt warmte en interesse kan geven. Het blonde haar misstaat haar. We hebben uiteindelijk een klein uur zitten kletsen, het had makkelijk langer kunnen worden maar liever dan niet als de teller loopt.

Ik heb haar toen ook aangegeven dat voor mij de teller stil stond. Zich realiserend dat de jonge man nog niet volledig aan zijn trekken was gekomen heeft ze het hele programma in haar eigen tijd weer herhaald. Uiteindelijk heerlijk gekomen.

Cassandra, je het was heel gezellig en lekker.

Bart

Rex
28 februari 2008, 22:50
Jansen, volgende week is Cassandra voor jou...............
Ik kaapte haar net voor zijn neus weg. Gelukkig kon hij het wel begrijpen.

Ik was bijhoorlijk geil gisteren en had ook niet veel tijd nodig om heerlijk los te gaan
met deze geweldig lekkere meid, wederom heerlijk genoten.......:fuck::rubbel:

mr rocky
8 maart 2008, 13:52
slechts 2 keer voorbij zien lopen gisteren , ze kwam laat en was denk ik zeer druk bezet, het zag er van afstand wel goed uit, gelukkig heeft ze niet overdreven , misschien dat ik haar nieuwe aanwinsten toch wel een keer ga onderzoeken, maar dan moet je haar wel te pakken kunnen krijgen.:freu:

Willem2
28 maart 2008, 00:36
In Living Room actief.
De vraag is uiteraard of ze weer heen en weer gaat reizen.
Maar kennelijk blijft ze nu een tijdje in Living Room....

Willem2
28 maart 2008, 20:21
In Living Room actief.
De vraag is uiteraard of ze weer heen en weer gaat reizen.
Maar kennelijk blijft ze nu een tijdje in Living Room....

Heen en weer .....

Picasso 1
28 maart 2008, 20:26
Woensdag was ze in GT.
Opvallend hoe snel ze soms weer terug kwam van de kamer. Volgens mij heeft het bij eentje hooguit 5 minuten geduurd...

oblix
28 maart 2008, 20:42
Casandra werkt al lang (zeker meer als een jaar) in GT en LR.
Ook regelmatig in het verleden overdag in GT en later in de avond in LR.

Ik denk dat je dames die in meerdere clubs werken maar beter bij iedere werkzame club een draadje kunt geven, anders blijf je aan het heen en weer schuiven, of WillemII moet zich een beetje vervelen.

Willem2
28 maart 2008, 20:46
Casandra werkt al lang (zeker meer als een jaar) in GT en LR.
Ook regelmatig in het verleden overdag in GT en later in de avond in LR.

Ik denk dat je dames die in meerdere clubs werken maar beter bij iedere werkzame club een draadje kunt geven, anders blijf je aan het heen en weer schuiven, of WillemII moet zich een beetje vervelen.

Als mensen van de club tegen mij zeggen dat ze een tijdje in Living Room zal blijven dan geloof ik dat wel :rolleyes: Maar het is waar dat Cassandra wat heen en weer wordt geschoven.Letterlijk en figuurlijk :o

oblix
28 maart 2008, 21:04
Als mensen van de club tegen mij zeggen dat ze een tijdje in Living Room zal blijven dan geloof ik dat wel :rolleyes: Maar het is waar dat Cassandra wat heen en weer wordt geschoven.Letterlijk en figuurlijk :o

Ja het klopt zeker dat ze een tijdje in LR zal werken, maar dat geldt ook voor GT :rolleyes:
Maar waneer ze met vakantie gaat bepaald ze toch zelf :nee: :mad:

Raoul
2 april 2008, 15:08
ik ben onlangs met haar naar de kamer geweest in GT.
goede ervaring echter sinds de vorige keer komt ze wel meer profesioneler en ook wat afstandelijker bij mij over, ondanks dat een goede ervaring.

ze blijft hoe dan ook een druk bezette dame.

Stylo
26 april 2008, 15:46
weet er iemand wanneer en waar deze dvp te bewonderen is?

RAUL7
26 juli 2008, 09:38
Zij het niet dat amigo Raul7 een afspraak had lopen waarop ie lang zou moeten wachten. En wat doe je dan als sociale beer, juist je houdt zo'n jongen gezelschap. Ik kon echt niet meer. Toch zei ik ja tegen .......(?) :Haar wel duidelijk gemaakt dat 10 minuten wachten op de sleutel in mijn toestand niet verantwoord was en dat ze dan haar premie wel eens mis zou kunnen lopen. Dus zochten verderop in de wei de grote tent op, R7 bij de halte met als bestemming het warme oord Cassandra/centrum alleen achterlatend.

Gisteren nog eens in de Jété geweest :lostit:!
Omstreeks 17.45 kwam de Cassandra express voorbij, ze stond opeens buiten op het terras maar omdat ik dacht dat ze besproken was sprak ik haar niet aan en ging ik binnen een koffie bestellen. Terwijl ik op mijn koffie wachtte kwam zij ook een drank halen, ik keek haar aan en toen zei ze tegen mij: met jou was ik al op kamer hé :smile:, neen zei ik :eek:. Maar ik heb u de laatste 4 weken wel iedere keer aangesproken maar je bleek telkens bezet, ze lachtte :D. Dan wordt het nu tijd om naar de kamer te gaan zei ze, ik antwoordde: ga de sleutel maar halen :freu:!
Op kamer is ze heel goed, heerlijk kussen, pijpen is ook héél lekker, dan in 3 standen :fuck:.
Op het einde zei ze tot de volgende keer, ik antwoordde: als het weer zolang duurt voor ik u te pakken krijg dan gaat dit pas eind augustus of begin sepetember zijn :smile2:! Ze moest erom lachen :D! Neen zei ze, volgende keer kom ik naar je toe dan duurt het zolang niet meer :freu:!
Het was een heerlijke sessie :dance[1]:!

Toppie
26 juli 2008, 16:23
hier ook een stukje uit mijn verslag wat ik later in Geile Tijden zal posten:

.......Het was na negenen en ik ging al snel voor de bijl, want Cassandra liep de bar binnen. Raul7 keek bewonderend naar haar, ze had een andere outfit aangetrokken en ze had nu een diamantenbikini aan :) Eigenlijk is Cassandra iets te ordy voor me, ik zeg ook altijd dat ze eruit ziet als een hoer ;) Dat is zeker niet slecht bedoeld, maar ze is gewoon een tikkie teveel opgemaakt en haar haren zijn net iets te blond. Maar toch zag ze er erg lekker uit aan de bar en zeker na alle goede ervaringen van oa Raul7 en Sonny, wilde ik t ook wel eens proberen. Ze zat op een krukje aan de bar, en terwijl er net twee geinteresseerde ijsberen toch doorliepen, richtte Cassandra al snel haar aandacht op mij. Na tweemaal kort oogcontact stond ze op en liep naar mij. "Aiai nu ben ik de klos", zei ik tegen Raul7, maar die stelde me gerust en zei dat ze echt geweldig was op de kamer.
Na me voorgesteld te hebben, vroeg ze of we vrienden waren. En daarop knikte Raul7 bevestigend en antwoordde dat we elkaar al één dag kenden :) Tja vriendschappen worden snel gesloten in het ijsberenwereldje. "Sind die echt?", vroeg ik aan Cassandra duidend op de nepdiamanten van haar bikini, maar Cassandra dacht eerder dat het over de inhoud van de bikini ging :). "Nein sowas fragt ein Mann doch nicht!" lachte ik en maakte haar duidelijk dat ik over haar nepedelstenen had. Dat de inhoud ook nep was had ik natuurlijk allang gezien :)
Uiteraard wilde Cassandra "was Schönes machen" en aangezien mijn accu weer was opgeladen besloot Cassandra de sleutel te halen. En weer had ik de pech dat ik op een kamer belandde zonder airco. Vantevoren zei ik nog dat ik behoorlijk bang voor haar was, want ik had alleen maar goeds over haar gehoord van mijn ijsberenvrienden en dat ik zo'n geile stoot moeilijk partij kon bieden :)
Cassandra kleedde zich uit en daarbij viel één van haar diamanten uit haar bikini. "Wenn du heute Nacht nach Hause fährst, hast du keine Steine mehr im Bikini", zei ik lachend.
Cassandra kwam naast me liggen en gelijk stak ze haar tong in mijn keel.... "Wauw das andere koek", dacht ik. Cassandra is een echte seksmachine. Al zoenend ging ze er helemaal voor klaar liggen en greep ze mijn hand en leidde die naar haar "grotje". Het was een behoorlijk vochtig grotje en al zoenend beval ze me haar te vingeren. Ondertussen liet Cassandra zich ook niet onbetuigd en greep ze ook naar mijn toppertje. Het zoenen is btw ook toppie :) Nat, geil en uitgebreid waarbij Cassandra zelfs mijn nek en oren niet oversloeg. Na een poosje dook Cassandra af naar mijn toppertje en nam deze goed onder handen of beter gezegd in haar mondje :) Terwijl ze zo bezig was vond Cassandra dat het tijd was dat ik oraal aktief werd en behendig ging ze op me zitten en in standje 69 had ik een prachtig uitzicht op haar kutje. Haar kutje smaakte naar kut :) en niet zo zoet als die van Madlene (die gebruikt waarschijnlijke kunstmatige zoetstoffen ;)) , maar lekker was t zeer zeker wel.
Daarna ging Cassandra er echt voor liggen op haar rug. Ik nam wat meer het initiatief en al zoenend , likte ik haar tepels, haar buikje en uiteindelijk weer haar natte kutje. Cassandra tilde haar billen iets op zodat ik er nog beter bij kon. Ik kon me heerlijk uitleven of beter uitlikken op haar en Cassandra leek er van te genieten. Leek te genieten, want ondanks haar zachte gekreun en geschok met haar heupen en ondanks alle nattigheid weet je dat natuurlijk nooit zeker.
Ik had t inmiddels behoorlijk warm gekregen niet alleen van de aircoloze kamer maar ook van Cassandra. "Rauchpause?", vroeg ik aan Cassandra en dat leek haar ook een goed idee (lees je Randy? ;)). Samen rookten we een sigaretje en kletsten we over de meest onzinnige dingen (oa befkwaliteiten ;)). Maar nog voordat ik mijn sigaretje kon doven greep Cassandra me en hartstochtelijk zoenden we verder. Ik zei tegen Cassandra dat t te warm was om te neuken en die hint begreep ze en na een kwartiertje kwam ik klaar in haar mondje.
Al met al een buitengewone ervaring met haar. Zeker een aanrader. Niet zo mooi als Madlene, maar wel een stuk geiler. Zeker ruim een uur gekamerd met haar (denk zo'n dikke 70 minuten) en met FT heb ik haar netjes 100 euro betaald. Cassandra zeurde ook niet over de tijd. Kortom echt een topmeid!!!

Randy
26 juli 2008, 16:37
...
"Rauchpause?", vroeg ik aan Cassandra en dat leek haar ook een goed idee (lees je Randy? ;)). Samen rookten we een sigaretje en kletsten we over de meest onzinnige dingen
...

Zie je nou dat rokers vooral onzin spuien? :teuflisch

Maar je ziet, ik lees het wel ;)

choko
2 september 2008, 10:16
Weet iemand of wanneer ze er weer is in GT of LR ??

Toppie
2 september 2008, 18:47
Weet iemand of wanneer ze er weer is in GT of LR ??

haar afgelopen vrijdag nog s avonds gezien in GT (wel pas na 19.00)

choko
15 september 2008, 16:24
Het schijnt heel moeilijk te zijn om haar te ontmoeten ! Weet iemand mogelijk een telefoonnummer ????

Willem2
15 september 2008, 16:35
Het schijnt heel moeilijk te zijn om haar te ontmoeten ! Weet iemand mogelijk een telefoonnummer ????

Hier heb je een telefoonnummer : Tel. 0049-2163-8894760

Ja, gewoon van Golden Time en vragen of ze aanwezig is :cool:

Die van Cassandra komt niet op het forum te staan en voor interne mail moet je nog even een recensie schrijven over Cassandra waarom je haar dan wel zo graag zou willen ontmoeten.

choko
17 september 2008, 08:17
Hoi Willem2,
Zoals ik al zei is het moeilijk om haar te ontmoeten, na het lezen van de berichten zou ik haar ook willen ontmoeten om daarna mijn ervaringen te vermelden.
Ik ben enkele keren daar gewwest zonder succes en als ik bel is het meestal niet duidelijk of ze er zal zijn.
Omschrijving van haar klinkt helemaal goed, dus wil je haar nummer delen ????

Willem2
17 september 2008, 11:50
Hoi Willem2,
Zoals ik al zei is het moeilijk om haar te ontmoeten, na het lezen van de berichten zou ik haar ook willen ontmoeten om daarna mijn ervaringen te vermelden.
Ik ben enkele keren daar gewwest zonder succes en als ik bel is het meestal niet duidelijk of ze er zal zijn.

Ik heb haar nummer niet en dat heeft bij haar ook weinig zin. Het is lastig om met haar afspraken te maken een paar dagen vantevoren. In de club moet je er soms als de kippen bij zijn anders zijn andere ijsberen jou voor ;) :D

choko
17 september 2008, 11:59
Willem2 Dank je !

thesickboy
17 september 2008, 12:24
....als de kippen bij zijn anders zijn andere ijsberen jou voor ;)

Voor een échte ijsbeer mogen kippen dan weer geen enkel probleem vormen...:rolleyes:

;):wink:

blijemotorrijder
18 september 2008, 23:19
Ze was er vandaag en zag er weer heel erg lekker uit.
Ze was zelfs vroeg, (vanaf een uur of 3)
Bijna had ik met haar gekamerd, want er waren vandaag in GT heel veel, vrouwen en iets minder (ook wel veel) ijsberen.
Daarom stond zelfs Cassandra ongeveer een half uur voordat ze een nieuwe klant had.

choko
19 september 2008, 08:36
He Blijemotorrijder niet aan je medeijsbeer gedacht ??
En geen telefoonnummer ?
Helaas kan ik er nog niet over meepraten hoe lekker ze is !

blijemotorrijder
19 september 2008, 10:19
He Blijemotorrijder niet aan je medeijsbeer gedacht ??
En geen telefoonnummer ?
Helaas kan ik er nog niet over meepraten hoe lekker ze is !

Choko,
Kennelijk snap je het niet. Zoals Willem al vermeldde, worden telefoonnummers niet doorgegeven. Ik heb geen tel.nummer van Cassandra en als ik het had dan gaf ik het nog niet aan jou. Duidelijk zo ?

Gisteren was je kans, want zoals ik al schreef, stond ze wel een half uur lonkend bij de deur. En dat zag er heeel lekker uit.

choko
19 september 2008, 10:41
Niet zo bijdehand blijemotorrijder,
Lezen is lastig niet ?

Binky007
19 september 2008, 11:04
Choko, zal je even uit je droom helpen

Als je in GT bent, je ziet Cassandra, je spreekt met haar af,
ze belooft naar je toe te komen,
zelfs dan is het nog niet zeker dat je met haar op de kamer geraakt.

Heb het Idee dat vaste klanten bij haar voorgaan,
is mij naar veel inspanningen in elk geval nog niet gelukt
om met haar op de kamer te geraken
Wel al een aantal keer voor niets zitten wachten

Ze is ook niet vaak vrij, meestal is ze bezet.

Binky

choko
19 september 2008, 11:42
Dag Binky,
dank je voor je reaktie en vriendelijke toon.
Begon te twijfelen of de forum voor het uitwisselen van info was.

thesickboy
19 september 2008, 11:58
Dag Binky,
dank je voor je reaktie en vriendelijke toon.
Begon te twijfelen of de forum voor het uitwisselen van info was.

Beste Choco,

Uiterààrd dient het forum om info uit te wisselen.

Definitie van info uitwisselen: informatie géven en krijgen, dus niet enkel bedelen om telefoonnummers die hier toch niet zullen verschijnen.

Wat betreft je pogingen om Cassandra te strikken: véél geluk, je zult het nodig hebben.;)
Zonder gekheid, probeer het volgende eens: Spreek één van de ijsberen aan waarmee ze gekamerd heeft. Misschien wil hij je wel voorstellen en maak je een grotere kan om haar effectief te :fuck:.
Bedenk ook nog dit: Hoe meer je naar iets verlangd...hoe groter de teleurstelling kan zijn als het effectief wordt gerealiseerd.

En nu graag weer ervaringen met Cassandra.

TSB

Binky007
19 september 2008, 13:05
en nog een tip :rolleyes:

Staar je niet helemaal blind op Cassandra,
er loopt daar nog veel meer leuks rond.

Gewoon naar GT gaan,
Krijg je de kans, met haar naar de kamer gaan,
Krijg je die kans niet, lekker genieten van al die anderen.

Ben er eens geweest op een maandagmiddag,
was toen zeker een half jaar niet meer geweest
Had toen ook al een tijdje niet meer op het forum gelezen

Cassandra heeft toen zeker twee uur werkeloos in de bar gezeten, :eek:
op een of andere manier wist ik niet wat ik er toen mee aan moest
ben toen niet met haar naar de kamer geweest,
was bang dat haar service was teruggelopen.

Later bleek dit niet het geval, was dus een gemiste kans :mad:

Binky

sjaakie
18 december 2008, 12:34
Ik was een beetje ongerust over mijn toppertje van weleer. Maar gelukkig daar was ze weer gisteren woensdag 18 december. Als altijd sexy en mooi opgemaakt kon ik niet om haar heen toen ik na 2 ronden huiswaart wilde keren. Op de kamer net voorbij de Kino met 2 bedden en een bank heb ik een halfuurtje fun beleeft. Op advies van andere maar eens een keer niet 10 minuten en hup naar de volgende. Zoals gebruikelijk goed oraal werk en een mooise finish in diverse standjes. Zij blijft toch een van de beste in GT.

rolo
4 maart 2009, 13:24
Heb Kasandra al vaker zien rond lopen, maar ze geeft me een dubbel gevoel.
Ze lijkt me te profi met haar te geile uitstraling en kunstwerk als kapsel. Aan de andere kant is haar figuur weergaloos en vooral de manier waarop ze staat en beweegt trekt me verschrikkelijk aan. Gisteren droeg ze weer die schoenen met beenwindsels, string en iets om haar nek wat wel een kinky uitstraling gaf. Dus besloten haar aan mijn steeds langer wordende liijst van GT-rinnetjes toe te voegen :eek:

Helaas hield ik geen rekening met de overige ijsberen :motz:, langer dan 5 minuten heeft ze niet alleen gestaan. En dat terwijl ze daarvoor alleen in de kino lag te rusten ,had ik haar toen maar aangesproken, dom dom dom. Heb nog wel even met haar gekletst en een optie voor later op de avond aangeboden gekregen maar dat is er niet meer van gekomen, liep kandy tegen het lijf :bowlol:

Wat mij gisteren verbaasde was dat ik op slag geil werdt van de aanblik van haar perfecte figuurtje, een kontje to die for. Echter nu ik vandaag bij kennissen was en daar de barbiepop van hun dochter in mijn hand hield viel plotseling het kwartje ..... ;)

En dit is de kracht van de saunaclub, iedere keer blijft er een verlangen om terug te keren over die zelfs door kinderspeelgoed getriggerd wordt, waarschijnlijk ben ik intussen een echte GT-junk die nog niet aan een afkicking denkt :thefinger

choko
20 april 2009, 14:48
Heren kan iemand me vertellen of ze alweer terug is van Vakantie ?
2 weken geleden vertelde ze dat weg zou gaan.

timjava
20 april 2009, 16:50
Hoi Willem2,

Heren kan iemand me vertellen of ze alweer terug is van Vakantie ?
2 weken geleden vertelde ze dat weg zou gaan.

Geen idee, maar ben nu wel heel benieuwd naar je ervaring met haar. Hoe was het met haar 2 weken geleden?

RAUL7
20 april 2009, 17:43
Geen idee, maar ben nu wel heel benieuwd naar je ervaring met haar. Hoe was het met haar 2 weken geleden?

Niet teveel vragen :D!

choko
21 april 2009, 09:06
Ze is geweldig !

Om haar op kamer te krijgen is het best moeilijk, erg druk en veel vaste klanten (geloof ik). Vaak heeft ze al afspraken als ze binnen wandeld (hoe men het doet ????). Als ze op kamer is is het een heel ander meisje, ze kan best arrogant overkomen. Ik ben nu een paar keer met haar meegeweest en elke keer op mijn gemak en lekker gevoel.
Ik krijg gevoel dat ik echt met haar vrij.
Achteraf kun je leuk met haar kletsen en ze heeft ook echt een mening.
Heerlijk dus, voor mij de reden om naar GT te gaan

The Saint
24 mei 2009, 02:16
Om haar op kamer te krijgen is het best moeilijk

Gisteren viel het mee. Hoewel ze niet 100% mijn type is, heb ik toch voor haar gekozen omwille van haar service. Het was een beetje een vreemde sessie. Ze begon goed rechtopstaand te zoenen, maar dit was heel kort.... een beetje verbouwereerd nam ik na haar plaats op het bed: we zaten beiden op de knieën, ik dacht dat we het zoenen gingen verder zetten, maar ze kuste mijn hals en vrij vlug begon ze mij te pijpen wat ze
overigens wel goed deed.... maar toch ... ik vond het voorspel-denk ik-veel te vlug voorbijgaan en little saint dacht er precies ook zo over, want na 5 min. -nochtans lekker pijpen- was hij niet meer op oorlogssterkte. Ook Cassandra merkte dit natuurlijk en vroeg wat er scheelde.... ik had er op dat moment ook geen verklaring voor.... en nu blijft het nog steeds gissen: ik had mss haar erop moeten wijzen dat ze langer moest tongzoenen.... ofwel had ik gewoon een slaptitude....
Cassandra besloot dan maar me te laten proeven van haar lekkere tepels,
nog wat kussen, 69, daarna nog wat pijpen.... en toen little saint eindelijk overeind stond.... condoom erover en cowgirl... maar weer weigerde hij dienst... ook doggystyle ging het niet... gummi eraf en Cassandra ging nu vol voor een FT. Vreemd genoeg kreeg ze mijn kleine vriend nu wel vrij vlug op oorlogssterkte en 5 minuten later mocht ik dan toch nog lekker in haar mondje klaarkomen.
Ik verontschuldigde me bij haar met de woorden: das war viel Arbeit für sie.
Beetje jammer dat het stroef verliep en dan nog in blokhut 15 met een lawine aan spiegels.... ik zal het toch nog eens met haar moeten overdoen, want deze schone wil ik zeker eens :fuck:

MeesterMixer
24 mei 2009, 09:54
Ach, Cassandra was ooit een topper, nu veel te profi en verbaast me dus niet dat ie niet hard werd. Gewoon een andere topper kiezen, die zijn er voldoende.

paul-kuhn
25 mei 2009, 01:25
hatte am wochenende auch das vergnügen mit cassandra, aber diesmal war ich nicht wirklich zufrieden mit der leistung...ein wenig auf die tube gedrückt, wollte heute wohl schnelles geld machen...... sonst war ich eigentlich immer begeistert von ihr

thesickboy
3 juni 2009, 09:59
Een beetje verwonderd door de laatste negetieve berichten over Cassandra heb ik haar vorige week wat geobserveerd (van veraf én dichtbij;)) Cassandra loopt nu en dan werkeloos rond in de club en ik zag haar zelfs samen met een collega jagen op triootjes. Verder viel mij op dat ze ook wat huidproblemen heeft gekregen, maar ze ziet er nog steeds ravisant uit.

Op de kamer was het een teleurstelling (vooral in vergelijking met haar prestaties in het verleden). Gewoon zoenen, gewoon pijpen, gewoon neuken...
Alles behoorlijk, maar zonder de 'bevlogenheid' van weleer... jammer!

TSB,
allicht een verwende ijsbeer

paul-kuhn
16 september 2009, 22:39
wo steckt eigentlich cassandra???
:confused::confused::confused:

Ace2
16 september 2009, 22:41
wo steckt eigentlich cassandra???
:confused::confused::confused:

Nicht im GT

avogel
6 februari 2010, 19:48
Ook volgens broederforum Youppie duikt Cassandra (http://www.youppie.net/forum/showpost.php?p=241333&postcount=37)regelmatig op in LR.

com2branco
10 februari 2011, 10:34
Waar is Cassandra gebleven? Dit is de beste die ik ooit gepompt heb. Wat een vrouw is dat? Kassandra of Cassandra. Weet iemand waar zij nu werkt?
is een blonder russische. Beetje Paris Hilton met dikke tieten!

paul-kuhn
11 februari 2011, 00:07
das würde ich auch gerne wissen....
ich glaube sie hat aufgehört.... leider.
war ein echter optikschuss mit gutem service.

Rudi_NL
11 februari 2011, 20:58
Ook volgens broederforum Youppie duikt Cassandra (http://www.youppie.net/forum/showpost.php?p=241333&postcount=37)regelmatig op in LR.

Deze Cassandra die in Livingroom opduikt, is volledig Duits. Wel een aanrader trouwens, maar niet de hier gezochte dame. :angst:

avogel
29 maart 2011, 13:18
Het is inmiddels al een tijdje geleden, maar het was wel degelijk dè blonde Russische Cassandra die toen in Living Room is opgedoken.

Ik heb haar een poosje gekend in Golden Time, en die bewuste keer met haar een sessie gehad in Living Room. Een korte recensie hiervan heb ik gepost op broederforum Youppie.

superwescoast
2 september 2012, 13:01
Nobody know if she's still to work anywhere? I miss her so much!

"de souza"
19 april 2014, 07:12
Gisteren in PHG!

lekkersfan
19 april 2014, 14:46
Die Russische Cassandra, die in het begin in GT werkte ? Tig jaar geleden, mooie live meid, met volgens mij rond 2006 van die mooie haarextensies ? Kleine borstjes en een typisch Russisch, beetje rond, gezicht, en een blowjob kwaliteit waar je u tegen zegt!

Pietjepik
19 april 2014, 16:58
Gisteren in PHG!

dan hebben we bij deze de identiteit van de ongeveer 25 jarige blonde Russin uit het bericht van BIG30 achterhaald!
ik ga vrijdag kijken.

Big30
19 april 2014, 17:01
dan hebben we bij deze de identiteit van de ongeveer 25 jarige blonde Russin uit het bericht van BIG30 achterhaald!
ik ga vrijdag kijken.
Neen die was het niet, heb ze beide gezien en deze dame kende ik nog (met wat moeite) van jaren geleden uit GT. Kleine borstjes heeft ze nu ook weer niet maar is wel de dame uit de begintijd van GT.

Pietjepik
19 april 2014, 17:05
Het mysterie begint nu alsmaar meer aantrekkingskracht op me uit te oefenen. Er zit niets anders op dan zelf waarneming ter plaatse te gaan plegen....

paul-kuhn
19 april 2014, 23:58
???
versteh grad nichts...
war oder ist cassandra (blondierte, silikon, hammer body, rundliches gesicht, russland/deutschland) nun im phg, oder war es doch eine andere??

Big30
20 april 2014, 00:45
war oder ist cassandra (blondierte, silikon, hammer body, rundliches gesicht, russland/deutschland) nun im phg, oder war es doch eine andere??
Cassandra war Freitag in Happy Garden.

palimo
20 april 2014, 07:51
Heb deze bloedmooie blonde dame afgelopen woensdag ook gespot. Haar preektaal was volgens mij Roemeens, ze sloot enkele malen aan bij een Roemeens groepje dames.
Ze stelt zichzelf zeer hautain op, neusje omhoog, geen kamergangen voor zover ik heb gezien.

Big30
20 april 2014, 10:46
@aribaba,

Dame die jij zag was dan zeker niet deze 100% Russische Cassandra. Weet ook niet zeker of haar naam in Happy ook Cassandra is.

Pietjepik
20 april 2014, 11:00
Misschien spreekt ze naast Russisch tevens Roemeens?
Onderschat ze nooit, deze wereldwijze meidjes!

The Saint
20 april 2014, 11:33
Gisteren in PHG!

Ik heb het volste vertrouwen in het oordeel van "de souza" :biggrin:

Picasso 1
20 april 2014, 11:53
Ik heb het volste vertrouwen in het oordeel van "de souza" :biggrin:

Ik alleen wanneer zijn oordeel zo vroeg mogelijk op de dag is geweest. :prost:

palimo
20 april 2014, 11:58
@Big30

"Dame die jij zag was dan zeker niet deze 100% Russische Cassandra. Weet ook niet zeker of haar naam in Happy ook Cassandra is".
=====
Er was maar 1 dame aanwezig die aan de benoemde uitgesproken verbeelding voldoet. Ik heb haar zelf niet gesproken, ik vond haar zelf een Russisch uiterlijk hebben? Ik verbaasde mijzelf dat zij met de Roemeensen in gesprek ging.

Ik zat nog haar haardos te observeren, of ik nog zwarte uitgroei kon ontdekken. Maar nee, ze blijkt van nature licht gekleurd haar te hebben, in haar geval wel zeer licht blond, dus mogelijk nog extra geblondeerd.

Big30
20 april 2014, 12:01
Ik alleen wanneer zijn oordeel zo vroeg mogelijk op de dag is geweest. :prost:
Ik was getuige en hij spotte haar reeds vroeg ;), maar genoeg geleuterd! Blijft een mooie dame met haar typisch Russische voorkomen maar is uiteraard niet meer het jonge poppetje uit de begintijd. Spreekt ook geen woord Roemeens en vrijdag trok ze meest alleen op of heel soms met andere dames uit de Russische clan. Dame die Aribaba bedoelt is waarschijnlijk de Roemeense Cindy.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36030-Cindy-%28Roemeense%29&highlight=cindy

Twijfelde wel even of ze Russisch was of Roemeens, had dus niet de typische 13 in een dozijn Roemeense uitstraling.

Cindy is bloedmooi en Cassandra is gewoon mooi :tongue:!

paul-kuhn
21 april 2014, 14:30
dann war es wohl doch nicht die cassandra...
schade schade

Big30
21 april 2014, 15:43
dann war es wohl doch nicht die cassandra...
schade schade
Es war 100% sicher die cassandra. De souza kennt sich da aus :wink:.

Jansen
21 april 2014, 19:23
Es war 100% sicher die cassandra. De souza kennt sich da aus :wink:.

Big dit is toch niet De Cassandra waar Sony en ik ook mee gingen in GT die was toch uit Litouwen of Letland ?

Caligula
21 april 2014, 19:34
De enige echte Russische (K)(C)assandra heeft een tattoo op haar rechter lies!

7228

Big30
21 april 2014, 20:32
Big dit is toch niet De Cassandra waar Sony en ik ook mee gingen in GT die was toch uit Litouwen of Letland ?
Ja dat is ze. Het is gewoon de cassandra van dit topic :wink:. Vandaag echter niet gespot. Mila wel.

Big30
21 april 2014, 23:22
Later op de avond haar wel gespot maar dat duurde niet lang of ze was al weer met een klant vertrokken.

paul-kuhn
22 april 2014, 14:01
nach heutigem telefonischem kontakt, wurde mir bestätigt, dass cassandra NICHT im phg gewesen ist !!!

Willi69
22 april 2014, 14:26
Mit wem hast Du denn gesprochen? :confused: Eigentlich weiß nur Elena darüber Bescheid, und die fängt erst in der Abendschicht (nach 18 Uhr) an.

paul-kuhn
22 april 2014, 14:31
hab mir den namen des mädels am telefon nicht gemerkt (sprach gebrochen aber gut deutsch), sie sagte es gäbe etwa 4 russinen, von den eine roxana und nicht cassandra hiesse. es gab wohl einige anrufe und anfragen wegen cassandra, aber sie sei nicht dort gewesen, so sagte sie mir am telefon...

wenn du was genaueres weisst, oder sie selbst vor ort gesehen hast... sag mir bitte bescheit...

Willi69
22 april 2014, 14:39
Ich kenne Cassandra nicht, deswegen habe ich mich bis jetzt nicht in die Diskussion eingemischt. ;)

Roxanna (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25808-Roxanna-(Roemeense)-ex-Yvon-LR) ist Rumänin. :rolleyes:

Am besten heute Abend noch mal anrufen und nach Elena fragen, die kennt die Mädels und ihre Vergangenheit. ;)

Pietjepik
22 april 2014, 14:47
gebt mir eine freikarte und ich werde es dieser freitag nachverziehen und entgultig darüber berichten! Es wird denn auch einiges an erotische nahkampfberichte geben :luvlove:
Nicht für mich, aber selbstverständlich mache ich das denn nur für euch. :baeh:
:wink2:

Big30
22 april 2014, 22:19
Pffffffffffffffff :tongue::tongue::tongue:!!!

Also noch einmal:
1.
Gisteren in PHG! Gemeint ist diese Cassandra, und ich habe sie Freitag auch gesehen und wieder erkannt als ein Mädel das ich 2006-2007 auch in Gt gesehen habe. Aber DS kennt sich da viel besser aus. Er hat es bestätigt.
2. Sie war Montag auch wieder in Happy Garden.
3. Ob ihre Name in Happy Cassandra ist weiss ich nicht. Wahrscheinlich nicht.
4. Habe Heute auch die Theke angeruffen (war nicht Elena), auch zu mir sagte sie hier arbeitet keine "Cassandra".

Goed mogelijk dat ze in Happy wel Roxanna a heet want die naam werd wel door de Thekefrau genoemd als een Russin die er werkt, tezamen met de namen van Oksana en Mila maar weer niet die van Julia die gisteren ook aanwezig was.

Pfffffffffff ;););)!

superwescoast
26 april 2014, 14:12
Is she in PHG yes or not? What's her name?
:confused:

Jansen
26 april 2014, 14:47
yesterday No !!

Pietjepik
27 april 2014, 17:55
Er verkeert de laatste tijd af en toe wel een slanke Russin met redelijk lang witblond haar en een rond gezicht. Niet Julia, dus mogelijk is de illustere Kassandra wel degelijk waargenomen. Door mij voor het laatst een week of twee geleden.

Big30
3 mei 2014, 00:18
Vrijdagavond weer in Happy Garden gespot door o.a. Jansen, hoewel de herkenning van de Souza natuurlijk al eenduidig was :wink:.
In Happy heet ze ook Cassandra volgens Elena.

Pietjepik
3 mei 2014, 10:56
Vrijdagavond weer in Happy Garden gespot door o.a. Jansen, hoewel de herkenning van de Souza natuurlijk al eenduidig was :wink:.

Eenduidig geidentificeerd inderdaad, ik heb er ook even mee staan praten en baalde dat mijn kracht en potentie vervlogen waren. Ik wilde dit ongrijpbare Russische meidje sinds ik van haar bestaan hoorde al een keertje verschalken.
Jammer! maar mogelijk binnenkort een keertje.

Maar de nieuwigheid is er wel vanaf bij deze dame hoor... Siliconenborsten, lelijke tattoo in haar flank en putjes van acne in haar gezicht. Porno blond haar, het mooiste aan deze dame vond ik haar kont, benen en haar mooie blauwe ogen. Over de kwaliteit van haar voeten kan ik (nog) niets zeggen. Dat ze Russisch is echter, dat is voor mij doorslaggevend, :luvlove: al weegt ze 95 kilo en is ze daarbij 1.53cm en heeft ze slechts zwarte stompjes als gebit. :luvlove:
:wink2:

Jansen
3 mei 2014, 23:55

Ze zag me op afstand staan en begroeten me waarbij ik haar een lekkere knuffel heb gegeven.
Ja dit was al weer 4 jaar terug dat we in GT regelmatig de kamer opgingen.
Ze is 4 jaar uit de running geweest maar blijft nu in PHG.
GT wil ze niet meer naar toe vanwege haar privé standpunt.

Dus als er iemand twijfelt dan vergeet het maar dit is de echte Cassandra en ze blijft hier haar zelfde naam voeren.

Lekker figuurtje nog steeds alleen te veel tato's voor mij en de siliconen staan ook nog recht.
Op de kamer was het een echte slet vroeger.

Pietjepik
4 mei 2014, 09:41
Op de kamer was het een echte slet vroeger.

aha.... Daar ga ik dus snel eens 150 euro aan wagen, met dank aan het vrijkaartje kan ik gunstig binnentreden bij PHG :luvlove:

paul-kuhn
4 mei 2014, 14:57
ich frage mich was hier so geschrieben wird....
laut telefonischer auskunft arbeitet keine cassandra im phg...
punkt...

Big30
4 mei 2014, 15:20
punkt...
Also stimmte die auskunft nicht, punkt :tongue:. Das war doch klar?

De Souza hat es bestätigt (er kennt Cassandra), Jansen hat es bestätigt (er kennt Cassandra), Thekefrau Elena hat es bestätigt, usw. Du bist hartnäckig und nicht leicht zu überzeugen :biggrin:!

Willi69
4 mei 2014, 15:25
punkt...
Kann Dir doch egal sein, Du fährst ja eh nicht mehr ins Happy... :rolleyes:

das war mein zweiter und vorerst auch letzter besuch im phg.. da lob ich mir das wenige km entfernte gt...

Pietjepik
15 mei 2014, 12:26
Uit mijn recensie gekopieerd:

Deze dame is op en top profi en oogt als een keiharde kille dame. intimiderend, dat zeker.

Op de kamer aangekomen begint ze me op heel leuke wijze lekker inleidend te zoenen en dat worden al snel geile tongzoenen. Ze trekt haar setje uit en ik word met de minuut geiler en geiler, ook al vanwege de gedachte dat ik eindelijk sex ging hebben met deze vanwege haar beperkte aanwezigheid en volle balboekje lastig te boeken dame. Ze heeft mooie silliconenborsten en is onzettend gespierd, ook in haar schouders. Ze doet aan taiboxen geeft ze aan. Wat een indruk maakt ze op me, een sterke vrouw die je helemaal niets wijs kunt maken. RMJ zei nog, ga niet met haar, het is een vies wijf met haar geblondeerde haar en vele tattoos. Maar dat trekt me juist aan, zo'n heerlijk ordinair ogende vrouw.
Ze gaat op haar zij liggen terwijl ik haar streel en in klaarmakerszit naast haar zit. In die positie begint ze me te pijpen en ik streel met mijn vingers door haar kont en stimuleer haar anus. De geilheidsmeter sloeg door en ik liet me gaan. Ik bef haar onzettend mooie kutje, ondanks haar verleden lijkt deze poes volledig ongerept. Echt nat of smaakvol wordt ze niet helaas en ze pijpt me weer wat. daarna neuken we in missio totdat de pik iets slap wordt en we pauzeren kort. Rubber eraf, en ze pijpt me heerlijk weer op sterkte in positie 69, ik lik haar lekkere kutje en ditmaal komt ze na mijn gezicht intensief bereden te hebben, volgens haar zeggen klaar. Ik denk dat het puur acteerwerk was, deze vrouw is top professioneel.
Daarna neuk ik haar in doggy, als een machine neem ik haar, ik neuk en neuk en ze spoort me aan dieper en harder te rammen. Wat een inspanning, ik neuk en treed bijna buiten mijn lichaam van inspanning terwijl ik in de spiegel zie hoe die mensen elkaar vreselijk hard en lang aan het neuken zijn. Ze heeft echt een prachtig stel benen en een heeeeerlijke kont. haar voeten en handen zijn tot in de puntjes verzorgt, gewoon een fijne vrouw.
Deze doggy sessie mag in de boeken want qua inspanning en duur zijn er niet veel gelijkwaardige aan voorafgegaan. Ik kwam helaas niet klaar maar heb een brute doch zeer geile sex sessie gehad met deze gespierde atlete die goed aan weet te geven hoe ze de sex wil. Ondanks haar kille en profi uitstraling heb ik haar ervaren als een zeer vriendelijke en zachtaardige dame, ik heb er na de sex heel prettig en intermenselijk mee gesproken. Ik zou bijna zeggen dat het een heel lief meisje is. Voor dat uurtje gaf ik haar 100 euro, GT dame immers... Kanttekening bij de Cassandra legende: deze dame is niet Russisch!!! in Duitsland geboren uit een Russische vader en Duitse moeder. Haar Russisch is zeer beperkt, haar Duits echter uitstekend want dat is haar moedertaal. Ik heb dus geen Russin geneukt, maar gewoon een Duitse! Had ik dat vooraf geweten dan was ik niet met haar gegaan, het enige motief voor een kamergang was haar veronderstelde nationalieit.
De sex echter was van topniveau, dus ik klaag zeker niet. Leuke vriendelijk en erg geile vrouw.

Jansen
17 mei 2014, 16:13
Was niet aanwezig gisteren.

Willi69
18 mei 2014, 03:18
Was niet aanwezig gisteren.
Aber auf der Eisbären-Party. ;)

Pietjepik
18 mei 2014, 18:00
Cassandra (Russland)

Lieber junge.... Cassandra ist Deutsche.... definitiv nicht Russisch......

Willi69
18 mei 2014, 21:10
In ihrrem paspoort steht etwas anderes: Cassandra (Russische) ex-GT (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?230-Cassandra-(Russische)-ex-GT) ;)

Ihr macht mich noch verrückt mit Cassandra! :wand:

Pietjepik
18 mei 2014, 22:52
In ihrrem paspoort steht etwas anderes: Cassandra (Russische) ex-GT (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?230-Cassandra-(Russische)-ex-GT) ;)

Ihr macht mich noch verrückt mit Cassandra! :wand:

garantiert ein deutsches mädel. Hat sie mir bestätigt. Bitte ändern im passport :baeh:

Jansen
18 mei 2014, 23:44

Mooi niet ze is pas vanaf haar 8 jaar in Duitsland en haar vader is Russisch vraag het hem zelf maar !!!

Pietjepik
18 mei 2014, 23:46
Mooi niet ze is pas vanaf haar 8 jaar in Duitsland en haar vader is Russisch vraag het hem zelf maar !!!

als ik uit haar mondje te verstaan krijg: ich bin hier geboren, papa russisch, mama deutsch, ich spreche kaum Russisch, dan is het voor mij duidelijk dat deze dame haar beetje russisch bloed slechts aanwendt om daarmee de aandacht van jan en alleman te trekken. Ik lul beter Russisch dan deze meid, moest haar zelfs verbeteren.... In DTL geboren en getogen vanaf de eerste minuut, dan ben je Duitse. Ik heb ook Duits bloed, ben echter in Nederland geboren, ben ik dan volgens jou ook Duitser? :confused:

Pietjepik
18 mei 2014, 23:48
big30 verplaats deze off topic discussie maar naar mijn Hoekkie, zou ik erg mee vereerd zijn. Heb ik lekker een Duitse Russin in mijn hoekkie :luvlove::luvlove:

Jansen
18 mei 2014, 23:52
als ik uit haar mondje te verstaan krijg: ich bin hier geboren, papa russisch, mama deutsch, ich spreche kaum Russisch, dan is het voor mij duidelijk dat deze dame haar beetje russisch bloed slechts aanwendt om daarmee de aandacht van jan en alleman te trekken. Ik lul beter Russisch dan deze meid, moest haar zelfs verbeteren.... In DTL geboren en getogen vanaf de eerste minuut, dan ben je Duitse. Ik heb ook Duits bloed, ben echter in Nederland geboren, ben ik dan volgens jou ook Duitser? :confused:

Je geloofd de verkeerde en ja jij bent een echte Duitser als je zo door dramt !! :biggrin: maakt me verder niets uit maar ik ken dit meisje pas 6 jaar vanuit GT.

Pietjepik
18 mei 2014, 23:53
Je geloofd de verkeerde en ja jij bent een echte Duitser als je zo door dramt !! :biggrin: maakt me verder niets uit maar ik ken dit meisje pas 6 jaar vanuit GT.

ach de waarheid zal altijd wel in het midden blijven... jij en ik waren er immers niet bij toen het meidje ter wereld kwam.
Voor mij in ieder geval op zeker een imitatie-Russin :baeh:
Maar wel een erg lekkere... :luvlove:

Big30
18 mei 2014, 23:53
Verdere discussie zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37474-PietjePik-zijn-hoekkie!

superwescoast
4 november 2014, 16:08
Missing? :confused:

Big30
4 november 2014, 18:54
Last time I saw Cassandra and spoke with her was begin June.

superwescoast
8 december 2015, 01:05
No news?

Big30
8 december 2015, 13:05
No news?
No, did no see her in Happy recently.

superwescoast
11 juni 2016, 13:35
No more news? :redface:

Pietjepik
24 juni 2016, 12:40
Deze dame zal inmiddels haar slipje aan de wilgen hebben gehangen. Ik naaide haar eens kapot toen ik nog jong was en van alle dellen die ik deed was dit de meest intensieve en uitputtende sessie ooit. Ze spoorde aan om ontzettend hard geneukt te worden, ik mikte op het knappen van het condoom maar dat lukte helaas niet....