Befgraag
25 september 2010, 00:44
Naam : Michaela
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Duits (goed)
Leeftijd : 27
Haarkleur/-lengte : donkerblond/schouderlengte
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : slank / a-cups
Tatoeages/Piercings : niet op gelet
Service: PZC, NMC, TZ, massage
Voordelen: mooie, lieve meid
Nadelen: te professioneel
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : standaard.
Michaela, zoals gezegd, Roemeens en qua lichaamsbouw van hetzelfde type als Daria, maar dan donkerblond.
Dat op zich was voor mij reden om haar gezelschap op te zoeken. alhoewel ze zo al genoeg voldeed aan mijn criteria, waren het haar grote schaamlippen (bij navraag en klopte ook) die de doorslag gaven. Pijpen kan ze heel lekker, maar ik had gewaarschuwd moeten zijn, toen ze me vertelde, dat ze de afgelopen 3 jaar in verschillende etablissementen die deze diensten aanbieden had gewerkt. Te professioneel en beslist niet aanbevelingswaardig. Het leuke van VM is juist, dat er veel non routiniers aanwezig zijn. Na ook bij haar mijn kruit verschoten te hebben, nog een cappuccino genomen en huiswaarts gekeerd.
Befgraag
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Duits (goed)
Leeftijd : 27
Haarkleur/-lengte : donkerblond/schouderlengte
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : slank / a-cups
Tatoeages/Piercings : niet op gelet
Service: PZC, NMC, TZ, massage
Voordelen: mooie, lieve meid
Nadelen: te professioneel
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : standaard.
Michaela, zoals gezegd, Roemeens en qua lichaamsbouw van hetzelfde type als Daria, maar dan donkerblond.
Dat op zich was voor mij reden om haar gezelschap op te zoeken. alhoewel ze zo al genoeg voldeed aan mijn criteria, waren het haar grote schaamlippen (bij navraag en klopte ook) die de doorslag gaven. Pijpen kan ze heel lekker, maar ik had gewaarschuwd moeten zijn, toen ze me vertelde, dat ze de afgelopen 3 jaar in verschillende etablissementen die deze diensten aanbieden had gewerkt. Te professioneel en beslist niet aanbevelingswaardig. Het leuke van VM is juist, dat er veel non routiniers aanwezig zijn. Na ook bij haar mijn kruit verschoten te hebben, nog een cappuccino genomen en huiswaarts gekeerd.
Befgraag