PDA

Volledige versie bekijken : Krefeld, Mevissenstrasse Eros -Vanessa, Spanje

papi
25 september 2010, 07:35
Ik ben op zoek naar wat reacties van mijn mede-ijsberen;
Zo'n 2 maanden geleden heb ik hier de Spaanse Vanessa, [Banessa] zegt ze dan;), vereerd met 2 bezoekjes van papi. Wat een top-wijf!!! ze was te vinden boven, trap op, gelijk links en gelijk recht, in het portiekje.
Ze zat in een kamer waar voorheen ook een andere spaanse zat....iemand Vanessa, lange bruine haren, nog gespot lately?

papi
26 september 2010, 08:04
Ik bedacht mij dat ik wel even wat meer details kan geven over deze Spaanse furie;
Ze is niet te klein, mooie C-cup (welgevormd door wat silicoontjes), heerlijk kontje en ze heeft en uitdagende look. Heb met haar voor 50e een hele goeie sessie gehad met geil tongzoenen, PZC en uiteraard NMC via links en rechts:-)
Die Spaanse die er voorheen in die kamer zat was een geblondeerde meid, klein, grote tietjes, beugeltje, maar heel lief en weer vol Spaanse furie!

papi
9 november 2010, 14:21
Even een update hier; die Vanessa is dus een Colombiaanse, maar die zit er nu niet. Nu zit die kleine Spaanse weer in nkamer 36; ze is niet meer lief, maar een klein fickertje geworden die je zsm wil afwerken, liefst nog met je pantalon op half elf....ik ben er even klaar mee; ik ga weer eens naar een Sauna-club, wat meer doekoe neerleggen maar wel betere sex en een betere sfeer