PDA

Volledige versie bekijken : Taylor (Russisch/Duits)



Megaboob
25 september 2010, 22:02
Haarkleur/-lengte : blond, lang
Lengte dame : 170 cm
Postuur/Cupmaat : ultraslank, mooi volle B cup, peervormig
Nationaliteit/Taal : Russisch/Duits, en komt uit Cyprus gaf ze aan.
Leeftijd : 23 jaar
Service: helemaal goed, pzc met ft, nmc, zoenen, let op, vingeren niet toegestaan.
Tijdsduur : 30 min
Tatoeage : ja, tussen de schouderbladen in.
Prijs : 65,-

Megaboob spotte deze absolute schoonheid, en was verkocht. Toen ze dan ook op de bank naast me kwam zitten na het eten, ging ik er snel bij zitten, en even voorstellen. Zij gaf aan op Cyprus te zijn geboren, maar een Russisch/Duitse achtergrond te hebben. Mooie blonde dame, lang haar, zeer, zeer slank (ik denk een maatje 32), redelijk lang, 1,70 m, mooi gezicht, prachtige B cup die qua figuur toch zeer vol overkomt omdat ze zo slank is, puur natuur, en wat peervormig met mooie tepels. Tongzoenen doet ze wat voorzichtig, maar daarna vol overgave gelukkig. Toch voor mij altijd bijzonder als een dergelijk zeer mooie vrouw zo fijn tongzoent met me, alsof ik haar vriend ben, super gewoon dat dat nog kan. Door haar schoonheid, en het zoenen stond Megaboob Jr al in de juiste stand, waarna zij met een fijne PZC begon, Dat voelde ook al heerlijk. Toch eerst maar sex in cowgirl, doggy en missionaris, waarna zij aangaf dat ik ook wel in haar mondje klaar mocht komen als ik dat wilde. Tja, dat wilde megaboob wel :teuflisch:

Omdat het de eerste sessie van de dag was, en ik al weer een weekje droog stond, werd het een echt grote ontlading, waar zij ook echt van opkeek, en aangaf dat dat toch wel veel was :freu: Maar niet getreurd, alles netjes schoongemaakt, even nagepraat, en met een zeer voldaan gevoel van de kamer gegaan.

Ze gad aan al 3 jaar te werken in vele diverse clubs, waaronder Oase, Palace, World, PSR, maar niet in GT. Ze zal dus ongetwijfeld onder een andere artiestennaam bekend zijn bij andere ijsberen, indien dat zo is graag topic samenvoegen!

Ik hoop dat ze voorlopig in Acapulco blijft, want een dergelijke schoonheid is altijd een verrijking!

:) Megaboob

bad pritt
9 oktober 2010, 07:34
Dit is idd een beauty uit de buitencategorie en heel aardig en naturel.
Een prachtig gezicht, ogen om in te verdrinken, en een geweldige glimlach.

Werkt om de 2 weken, 1 volle week doordeweeks zei ze, en over 2 weken weet ik hopelijk meer.:biggrin:

bad pritt
25 november 2010, 16:15
Deze schoonheid is nu te boeken deze week ze was er gisteren...waarschijnlijk tot en met zaterdag.