Volledige versie bekijken : Alexia
Bart
26 september 2010, 21:42
Haarkleur/-lengte : donker, lang
Lengte dame : 155 cm
Postuur/Cupmaat : slank / B
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels iets, duits zeer beperkt
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings :
Service: Zoenen /Pzc / Zoenen / Nmc /zoenen / anaal /Zoenen
Voordelen: ziet er goed uit en neemt de tijd
Nadelen: geen
Tijdsduur : 1 1/2 uur
Prijs : 150
Extra’s bij het bezoek:
Ik zat rustig te eten, bijkomend van een banksessie met - de altijd voor een geintje in zijnde - Jessica e ik zie daar een klant die probeert af te rekenen met een jonge dame. Dat lukt niet echt want hij word helemaal omhelst en van dikke kussen voorzien.
Een later kom ik dat parmantig meisje tegen, ze kijkt me met van die ZVO's aan,...., ik weet het zeker, dat wordt mijn volgende slachtoffer, nog niet wetend dat ik het slachtoffer ga worden.
AL op de bank achter begint het gelijk, ook wel handig want ze is pas een maand in Duitsland en zes dagen in Freude. Ze moet het dus nog van het scholl duits hebben.
het is helemaal mijn type. Een wat donkere huid, klein, kleine tietjes, mooie lichaam, spits kopje, brede glimlach, lang haar een en bekje om te zoenen.
Op de kamer wordt ik dan ook aan alle kanten afgezoend. ondertussen wil ze dat ik haar vinger, continu aanwijzingen geven. In eerste instantie wil ze niet gebeft worden, maar uiteindelijk belandt ze toch boven op mijn gezicht en dan is het ook snel gebeurt,
Zoenen dan maar weer. Het is inmiddels twee dagen later maar ik weet nog dat ze al weer snel nat werd en dat ik haar voor de tweede keer klaar gelikt heb.
Stand 2-0
Het pijp werk was nog wat amateuristisch, maar ze slaat niks over, ze pijpt ook heerlijk de stam van je lid. Met een beetje oefenen wordt ze echt een pro.
En het leuke is, ze lacht met alles. Een heerlijk brede grijns, of het nu tijdens het neuken is of tijdens het zoenen. Ze heeft er lekker zin in.
Tot slot in allerlei standjes geneukt, ik weet nog dat ze bij "lepeltje =lepeltje" zei; "maar we moeten wel blijven zoenen".
Nog heerlijk zitten napraten, nee dat was na-zoenen.
En ook bij het afrekenen werd ik weer helemaal afgelebberd. Ik ben een liefhebber, maar moet tot mijn schande bekennen dat ik mijn meerdere heb gevonden i een 21 jarig klein Roemeins meisje.
Bart
Rex
26 september 2010, 22:00
ze kijkt me met van die ZVO's aan,....,
ZVO's????????? Zielige vragende ogen????
The Saint
26 september 2010, 22:18
ZVO's????????? Zielige vragende ogen????
ZAADvragende ogen :sex2:
Bluefox
31 oktober 2010, 12:31
Würde mal denken Alexia ist bei mir Alexa?
Tatzeit 27.10, Tatort ein Haus das Freude macht gleich neben der Autobahn mit der Nr. 39 dran.
Das Girl: Ca. 22 und sehr schlank, würde mal sagen KF 34 aber an den entscheidenden Stellen schön gerundet. A Cups, lange dunkle Haare (gerne zusammengebunden ;-))), schöne dunkle Augen, leicht gebräunter süßer Body, südländischer Typ. Kurz um für mich eine Augenweide.
Haben uns zunächst im hinteren Bereich des Hauses immer mal etwas an geflirtet bis ich mich dann neben Ihr aber auf trotzdem auf Distanz niedergelassen habe. Das Ganze war wie ein Spiel.
Hier dann auch flirtmäßiger Smalltalk (Engl. von Ihr bevorzugt) bis wir uns nach vielleicht 10 Minuten langsam näher gekommen sind. Dann erst zaghafte u. etwas später leidenschaftliche Küsse die mein Schwert stark anschwellen ließen. Musste Sie darauf hinweisen, was Sie da angerichtet hat.
Sie wollte dann mit pusten u. blasen etwas heilen, aber es wurde nur noch schlimmer, das Blasen dann eben auch. Irgendwann sind wir dann in eine der gleich gegenüber liegenden Boxen gefallen.
Dort hat Sie dann das Kommando übernommen.
Relax nannte sich die Ansage und schon wurden meine Knochen sorgfältig so sortiert, dass Sie sich sehr schön auf mich legen und an mich heran kuscheln konnte. Nachdem Mund und Ohren Ihren teil bekommen hatten, ging’s dann langsam abwärts mit ausgiebigem Zwischenstopp an meiner Brust der Sie sich ausgiebig widmete. Später dann, unten angekommen wurden die Eier und der Damm mit einer Mischung aus Zärtlichkeit und Schauder bedacht, die gar nicht endete. Im Laufe der Zeit wurde auch das Schwert selber intensiv mit einbezogen so dass mich immer mehr danach dürstete, Ihre wirklich zauberhaft süße Muschi nicht nur mit den Fingern zu verwöhnen sondern auch den Geschmack zu kosten.
Later! Lautete das Kommando. Relax! Und schon ging’s wieder weiter nach Süden wo Sie Ihr kombiniertes Spiel von Zügeln, mit den Fingernägeln reizen und so weiter nach allen Regeln der Kunst genüsslich fortsetzte.
Dann war es soweit, Sie krabbelte über mich und ich konnte diese hübsche Muschi verkosten während Sie immer weiter blasenden und saugenden Tätigkeiten nachging, dabei wurde Sie schon je nach dem manchmal etwas zappelig. Als das wohl zu viel war, wurde wieder Relax! Verkündet und Sie krabbelte beiseite um sich voll auf mich zu konzentrieren.
Nach einer gefühlten Ewigkeit stand dann die Begattung an und Sie hockte sich auf mich, laaangsaaam, gaanz langsaam u. vorsichtig drang mein Schwanz in Ihre viel zu kleine enge heiße geschwollene Muschi ein. Sie ritt dann herrlich laziv mit leicht kreisendem Becken auf mir rum, dass es nur so eine Freude war. Wahnsinn. Als die Konditon Abwechselung verlangte, drehten wir den Spieß um und ich gab Ihr von hinten auch wieder zunächst sehr vorsichtig was Sie brauchte bis wir beide endlich fertig waren. Hammer dachte ich, doch der kam erst jetzt.
Die kleine Vampiersfrau legte sich auf mich und wo andere einen AST halten wurde ich gebissen, mal zärtlich, mal fordernd und auch fast schon brutal. Wir schmusten und wälzten und durch die (nein das) Bett und hin und her, verdammt noch mal, was ist denn hier los. Etwas was ich nicht so gut in Worte fassen kann.
Da auch die schönsten Dinge irgendwann enden, machten wir uns dann eng umschlungen in Richtung Schließfach auf, Küsschen und ein letztes Augenzwinkern und dann weg.
Fazit: Eine im wahrsten Sinne des Wortes einmalige Sache mit absolutem Mehrwert. Nein ich werde das nicht wiederholen, wie gesagt „Einmalig“. So Einmalig dass ich danach selbst meine Putri nicht mehr wollte und stattdessen mit tiefen innerem Grinsen Richtung Heimat gedüst bin.
Noch ein Satz zur Besetzung: Viele Schüsse, viele Brasis (u. a. Maria, Dand.., Fabiana, Lana usw.), Putri, Celine, Mim, Aleyna, …… man könnte sagen „alles andere als Schlecht“
boo
22 november 2010, 21:13
Omdat mijn toppertje Michelle er niet was, moest (mocht) ik op zoek naar ander vermaak. Nu is dat in Freude nooit een probleem, er loopt daar altijd voldoende speelgoed rond.
Na mijn eerste ronde met Putri zag ik onder het genot een slank, klein petiterig meisje voorbijschuifelen. Er waren in de grote ruimte geen banken meer vrij dus liep ze door naar achter. Ik er achter aan .....
Toen ze besluiteloos om zich heen kijk zij ik "setzen wir uns" en hand in hand liepen we naar de Kino. Na een sigaretje en wat gebabbel knuffelen en daarna begon het. Alexa zette zich op haar knietjes voor de bank en begon dat te doen wat wij allemaal zo lekker vinden (toch ?).
Toen naar de kamer .... Als je van wilde sex zijn moet je niet bij Alexa zijn. Als je houdt van rustige, langzame, slow-sex ben je bij haar aan het goede adres. Ze vraagt tussendoor ook steeds of het OK is.
Geëindigd met FT en daarna nog even geknuffeld. herhalingsgevaar is groot, maar dat is Freude moeilijk te voorspellen.
Alexa komt uit Roemenië, werkt naar eigen zeggen ongeveer 1 maand in Freude en is dus niet te verwarren met Alexa uit Rusland !!
blijemotorrijder
26 november 2010, 00:34
Dit is heel duidelijk Alexia, waar al een draadje over is.
Jouw bericht mag dus verplaatst worden naar het Alexia draadje.
Het verbaast me wel dat ze weer FT doet.
BMR
blijemotorrijder
26 november 2010, 22:11
Mod,
Bedankt voor snelle service. Zo blijft het forum te overzien.
Was vandaag overigens in F39 en ze was er weer.
De afrit vanaf A43 komend uit DO is gesloten. Heb 20 min in file gestaan bij volgende afrit (Hamme).
En er was niks aan de hand met die afrit. Gemeenteambtenaren, hun besluiten blijven ondoorgrondelijk.:mad:
BMR
rob_stedje
26 november 2010, 22:38
Vandaag de Roemeense Alexa/Alexia ontmoet op een bankje helemaal achterin. Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik deze dame verkeerd ingeschat had; ik dacht dat deze dame qua service niet tot de top zou behoren, maar niets is minder waar: Wat een schatje, ze sprak me vriendelijk aan vanaf haar bankje en ik besloot me bij haar neer te vleien. Hoewel ze eigenlijk heel meisjesachtig overkomt, neemt ze meteen het heft in handen........Wat een vurige passie en wat een GEWELDIG prettig lichaam. Na zo'n 10 minuten op het bankje verwend te zijn, zijn we de kamer ingedoken en daar nog ruim een uurtje door gegaan. Pijpen, zoenen, strelen, passie, alles een dikke 10!
Dennis
23 januari 2011, 21:39
Aanbod was vandaag niet goed, maar gelukkig kwam deze fraaie slanke, kleine en niet te vergeten ondeugende Alexia ten tonele. Overige berichten zeggen genoeg (en ja, ze biedt FT aan!).
Zeker, en dit bevestigde een onafhankelijke getuige, meer dan 30 minuten op de kamer geweest (mede omdat ze nog een sigaretje met me wilde roken en omdat ze kleine Dennis zo lekker vond om aan te zuigen (en dat zijn haar woorden, niet de mijne!). Desondanks verlangde ze gewoon 50 euro, hetgeen ze zeker verdiende en dus ontving.
Herhalingsgevaar zeker aanwezig, hoewel ze een beetje lolita aandoet. Inzet en enthousiasme absoluut bovengemiddeld, zelfs voor Freude begrippen. Ik kan dan ook slechts zeer tevreden zijn :):tongue:
Haar Duits is overigens ondertussen van redelijk tot goed nivo, dus een gesprek is heel goed mogelijk. Ze claimt 5 maanden in F39 te zijn, wat dan wel klopt met de berichten hier.
Voor de liefhebbers van bank- actie; u bent bij Alexia aan het goede adres. Op de bank wordt al een voorproefje op het orale werk gegeven. Kudos dus voor deze dame
gignnl
15 februari 2011, 20:23
Had haar al door het pand zien lopen,een wat frele dame maar met hele leuke pretoogjes.
Samen even gaan kennismaken en ook bij haar heerlijke tz.
Service op de kamer was ook top,verder met heerlijk tz uitstekend blaasconcert met el en amazone.
Heb me prima vermaakt met deze roemeense vampiere!
Als ik terugkom mede voor haar.
Henk74
17 februari 2011, 10:55
Is zij dat meisje dat achterin heel dicht bij het welnesscentrum zit en het zo vebazend druk heeft. ???
Bart
18 februari 2011, 15:42
Ze zit inderdaad vaak achterin. Je herkent haar door die mooie lach, maar ook door het wat lomp en gehaast lopen. En als je naast haar gaat zitten merk je het ook gelijk, of je krijgt een tongzoen of ze gaat gelijk serieus te werk :biggrin:
jaro
28 februari 2011, 20:00
Vandaag weer even een bezoekje gebracht aan deze topper. Bij mijn binnenkomst hadden we gelijk al oogcontact, dus ze stond al op mijn lijst.
Het was er overigens een drukke dag, veel dames, veel heren, gewoon leuk.
Alexia zat als gewoonlijk weer achter in de gang, naast de deur naar het saunagedeelte.
Het leuke is, als je al vaker met haar gekamerd heb het steeds beter wordt.
De vorige keren was het al niet echt afzien, vandaag was het echt top!
Het amateurgehalte is er aardig af inmiddels, het is nu gewoon een prof.
De rust, de passie, ze gaat er gewoon voor, ik kan niet anders zeggen Alexia is :freu::freu:
Freude blijft toch een leuke tent, vandaag liep er weer vanalles rond waardoor je steeds terug blijft komen hier!
Grtz........