PDA

Volledige versie bekijken : Eva



Wagons-Lits
30 september 2010, 17:47
Naam : Eva (soms Ewa)

Haarkleur/-lengte : geblondeerd (?), halflang

Lengte dame : 1.70

Postuur/Cupmaat : toch wel iets van gezet/C

Nationaliteit/Taal : Russisch-Bulgaars/Bulgaars, Duits

Leeftijd : Rond de 24

Tatoeages/Piercings : weet niet

Service : alles

Bijzonderheden : lekker knuffelig


-------------------------------------------------------------------------

Wie tegenwoordig het Elsdorfse bezoekt zal, zeker na het recent weggaan van twee nogal gezichtsbepalende dames, met name stuiten op een half dozijn nogal eenvormige dames uit het Oostblok: slank, lang donker haar, een knap gezichtje met grote bruine ogen en rode lippen, en nogal vlot in het navigeren richting kamer. Goed, er zijn zeker positieve uitzonderingen bij (Laura en Lori), maar ook een paar die bepaaldelijk minder indruk op mij maakten.

En gelukkig is daar Eva.

Eva is niet lang en slank, eerder wat gezet. Het maakt haar wel vrouwelijk.
Eva heeft geen lang donker haar, maar iets halflangs, en geblondeerds.
Eva is niet te animeer-derig en heeft alle tijd, ook in de publieke ruimten.
Eva doet niet aan theater op de kamer.
Eva is zacht en heerlijk knuffelbaar.

Ik heb nu twee keer de kans gehad Eva te leren kennen, en dat is me beide malen erg goed bevallen. Eva is niet moeilijk in de omgang, doet wat ze zegt, heeft daar geen haast mee en maakt geen irritant theater. Goed, ze zal iets minder hoog scoren op het Optik-gehalte, maar daar krijg je ook een lief buurmeisjesachtige dame mee, die een prima vrouwelijk lichaam heeft en heeeerlijk knuffelbaar is. Een verademing.

Herhalingsfactor: levensgroot.


W-L

Goedemorgenallemaal
1 oktober 2010, 08:38
Ik heb nog nooit met deze dame gekamerd. Ik heb haar wee keer gezien en ik oet zeggen dat ze er op een FKK dag beter uitziet dan op de dessous-vrijdag in een roze visnetding.
Ze staat zeker op mijn "to do" lijst al was het alleen maa omdat je er met je bordje ete gewoon naast kunt zitten en een vrijblijvend gesprek kunt voeren, zoals je zegt, wat minder animeerderig. Nou ben ik inmiddels een wat bekender gezicht daar en ik het het idee dat men tegenover wat meer vertrouwde gezichten iets minder opdringerig is, in ieder geval zijn ze nu minder opdringerig dan enkele GT hertjes.... Of zou ik iets hebben waardoor ze niet????

Wat betreft de twee LL-tjes, bij mijn laatste bezek opgevangen dat Lori (samen met "zus" (zou dat echt waar zijn??)Alexa) ergens anders werkzaam is. Het kan natuurlijkk ook eene rg lang "Urlaub"zijn, de Babylondames willen regelmatig weken van de Elsdorfse bodem verdwenen zijn. Van Laura weet kennelijk niemand meer iets, bij mijn laatste paar bezoeken was ze er niet en ook bij telefonische navraag (wordt in mijn ervaring toe nu te correct en snel (soms te onverstaanbaar snel) gedaan) van de bezetting was ze net op de aanwezigenlijst.

Wagons-Lits
1 oktober 2010, 17:08
Eva in een rose visnet ? Lijkt op een saucisse...

o, sorry :tongue:

BefBeer
2 oktober 2010, 19:21
Eva in een rose visnet ? Lijkt op een saucisse...

o, sorry :tongue:

Hangt ervan af hoe strak de touwtjes spannen;
anders wel een overeenkomst hoor!:roll3:
Ook wel eens gezien welke vrouwen er een hotpants aantrokken?:joke:


Maar het gaat meer om de inhoud dan om de buitenkant!! :lostit:


BefBeer

MiniME
7 november 2010, 21:00
Lieve meid, maar niet mijn type. Was vandaag aanwezig.

blauwebeer
7 november 2010, 21:26
Te stevig in 't vel, een halve fles massage-olie aan verspild.

BefBeer
12 november 2010, 20:20
Ook Eva gezien en eens uitgeprobeerd.

Het is meer dan een handje vol vrouw wat ze te bieden heeft.
Vrij nuchter en geen kapsones.
Vond het aardig en beter dan het standaard verhaal van de standaard oostmeid, maar ook weer niet zo heel veel beter.
Goed maar niet top.
Het kan natuurlijk ook aan mij gelegen hebben of zo.
Misschien beter bij een herhaling?
Wil beslist niet iets negatief zeggen want dat was er beslist niet.

Niet de juiste klik op dat moment?!?

Het is trouwens eigenlijk verbazend hoe vaak het wel goed gaat!
Je neemt een meisje mee naar de kamer en je duikt in het diepe; hoe vaak heb je niet hele goede sessie!
Iemand die je nog nooit gezien had en binnen een half uur of uurtje heb je een spetterende date.


BefBeer

Wagons-Lits
18 november 2010, 19:06
Te stevig in 't vel, een halve fles massage-olie aan verspild.

Hmmmm...

Ik voel hier concurrentie. Ach, ze is pro en kan wel meerdere lovers aan (niet parallel, natuurlijk). En wat de olie betreft: ik heb ook de ervaring, en ik vind 't helemaal geen verspilling. Een waargeworden natte droom, zoals je op dat prachtige lichaam los mag :teuflisch: .

een jaloers ingestelde
(maar vooruit: tolerante)

W-L

BefBeer
18 november 2010, 21:38
Hmmmm...

Ik voel hier concurrentie. Ach, ze is pro en kan wel meerdere lovers aan (niet parallel, natuurlijk). En wat de olie betreft: ik heb ook de ervaring, en ik vind 't helemaal geen verspilling. Een waargeworden natte droom, zoals je op dat prachtige lichaam los mag :teuflisch: .

een jaloers ingestelde
(maar vooruit: tolerante)

W-L

Wat is hier de concurentie?
Oliebaronnen? Snap het niet.

BefBeer

Wagons-Lits
19 november 2010, 20:11
Wat is hier de concurentie?
Oliebaronnen? Snap het niet.

BefBeer

Blauwebeer (Herr Dr Fummler) - die ook aan de olie (en Ewa) zit :heul: .


W-L

Deepreamer
21 november 2010, 17:02
Auszug aus meinem Bericht (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=190933#post190933) aus dem Allgemeinthema:

Ich hatte für einen Zimmerbesuch recht schnell 3 Mädels ins Auge gefasst: Natascha, Livia und Eva. Die Wahl fiel am späten Abend letzlich deutlich zu Gunsten von Eva. :biggrin:

Als Eva alleine unten im Whirpool saß, gesellte ich mich zu ihr und wir unterhielten uns ein wenig. Wir verstanden uns auf Anhieb und nach einer Weile im Whirlpool und anschließender Dusche gingen wir direkt auf's Zimmer.

Eva (http://babylon-privatclub.info/cms/front_content.php?idart=157) ist aus Bulgarien (lt. eigener Aussage bulgarisch-serbischer Abstammung), 24 Jahre, ca. 175cm groß, hübsches Gesicht, blaue Augen, lange braune Haare mit ein paar hellen Strähnen, C-/D-Cups, kräftige Statur mit schönen weiblichen Kurven. Eva spricht sehr gut Deutsch.

Wir knutschen ein paar Minuten und dann will ich diesen prächtigen Körper mit der Zunge erkunden. :tongue: Eva ist zwar von kräftiger Statur, jedoch ist jeder cm² ihres Körpers unglaublich fest. Die großen Titten sind schon beinahe ein Traum, leider ist sie an diversen Stellen des Körpers ein wenig kitzlig bei zu sanfter Liebkosung. Die Muschi ist fast noch schöner als die Titten, was schon schwierig genug ist.

Das Lecken genießt sie, die Feuchtigkeit nimmt merklich zu und die Atemfrequenz ändert sich, aber leider gelingt es mir nicht zu punkten. Während ich sie lecke, massiert sie mir mit dem Fuß den Schwanz und die Eier, und irgendwann will ich sie einfach nur noch ficken und zwar genau so, wie sie just in dem Moment vor mir liegt. :tongue:

Eva liegt auf der Seite, ich kniee vor ihr, sie hebt das obere Bein an und ich dringe ein. Dann umschlingt sie mich mit dem oberen Bein und es fühlt sich wunderbar warm, weich, feucht und eng an. Ein absolut tolles Gefühl, sie so zu ficken. Ihr scheint es auch zu gefallen, jedenfalls geht sie glaubhaft engagiert mit. Leider halte ich das nicht lange durch und die Tüte ist gefüllt. Anschließend erfolgt zärtliche Reinigung durch Eva.

Wir machen eine kurze Pause und plaudern ein wenig. Immer wieder versucht sie, meine kitzligen Stellen zu finden. Trotz meines Hinweises, daß sie da nur schwer was finden wird, gibt sie nicht auf, was immer wieder zu beiderseitigem Gelächter führt. :)

Knutschend geht es in Runde 2, dann demonstiert mir Eva ihre französischen Fähigkeiten. Für meinen Geschmack ein wenig zu fest, da ich aber nichts zu ihr sage, darf ich mich auch nicht wirklich beschweren. Umso besser macht sie das Eierlecken, das beherrscht sie richtig klasse. Sehr schön ist es auch, wie sie während dem Blasen bzw. poppen mit den Fingernägeln leicht an meinen Lenden rauf- und runterkratzt. :teuflisch:

Dann wird geil gefickt. Beim Poppen geht sie schön mit und scheint dabei auch durchaus fester angefasst werden zu wollen. Leider schwächel ich und bin deutlich schneller fertig, als es mir lieb gewesen wäre. Auch Eva hätte es wohl noch gerne einige Zeit länger genossen, ins Schwitzen bringt man sie wohl nicht so schnell. Abschließend werde ich wieder zärtlich von Eva saubergemacht. Blick auf die Uhr verrät, Dauer der Session war 1.5 Stunden, Kostenpunkt 150€.

Fazit Eva: Eva ist eine sympathische, hübsche Frau. ZK waren gut, FO mir persönlich ein wenig zu fest, Eierlecken war klasse, ficken war super. Den passiven Teil genießt sie. Mein Eindruck war, daß sie eher die zärtliche Nummer bevorzugt, beim Ficken selbst aber schon gerne richtig rangenommen werden will. Von mir gibt's eine uneingeschränkte Empfehlung.