PDA

Volledige versie bekijken : Fun Garden, Cindy (voorheen Angelina VM)

fervent
30 september 2010, 19:59
Naam : Angelina

Nationaliteit /taal :Duits (engelse moeder)/ primaDuits en engels

Leeftijd : 20 jaar

Haarkleur/lengte : donkerblond schouderlang haar

Lengte : 1.63 m

Postuur /Cupmaat :Slank, B cups

Tatoeage /Piercing : Nee/Nee

Service : PZC, NMC, zoenen, beffen

Extra : zie PP

Vandaag was er een nieuw meisje, Angelique. Het was haar eerste dag in de villa en ook haar eerste dag in dit vak. Spreekt engels heel goed en duits ook heel goed. Engelse vader en duitse moeder, dan heb je dat. Verder slank, maar niet zo graatmager als die `roemeense meisjes, 20 jaar, mooi B cup en vooral een vriendelijke en warme uitstraling. Alsof ze wil zeggen: het is mijn eerste dag en ik ga er iets van maken.
Op de kamer maakte ze het meer dan waar. Ze vrijt zoals ze met haar vriendje doet, actief, lief, aanvoelend wat ik wilde, soms een beetje onstuimig, maar daar houd ik wel van. Ook wel komisch: je merkt de onervarenheid me het aanbrengen van een condoom. Uiteindelijk maar zelf gedaan. Natuurlijk heb ik haar ook uitgebreid verwend. Ze lag ervan te genieten. Het was een feestje. Jammer dat ik morgen moet werken anders reed ik er zo weer heen.

Pistol Pete
10 oktober 2010, 16:22
Angelina is inderdaad een pareltje, paspoortje:

Naam : Angelina

Nationaliteit /taal :Duits (engelse moeder)/ primaDuits en engels

Leeftijd : 20 jaar

Haarkleur/lengte : donkerblond schouderlang haar

Lengte : 1.63 m

Postuur /Cupmaat :Slank, kleine appelronde B cups

Tatoeage /Piercing : Nee/Nee

Service : NMC, PZC, beffen, kussen, FT (?)

Extra: heerlijk naturelle meid, type girl next door met heel fraai sexy gezicht. Rond de heupen ietsje mollig maar o zo lekker. Villa Marisol heeft met Angelina een nieuw toppertje in huis. Naast Denisa, Sara en Tina nog een paar van deze meiden en het is de beste club ten noorden van Oberhausen. qua faciliteiten en uitstraling is het dat al.

(Edited with Tapatalk (c) registered version)

kotlet2
20 oktober 2010, 10:21
weiss jemand wann an welchen tagen die angelina in der villa marisol ist? danke

joop slim
24 oktober 2010, 10:26
Angelina was vrijdag en gisteren aanwezig...

Een erg positief ingestelde en goed gemutsde dame die van dollen en party machen houd ;)

Erg leuke vrouw die een aanwinst is voor Villa Marisol.

mrourke
1 november 2010, 21:31
In korte tijd twee keer achter elkaar Marisol met een bezoekje vereerd. De ontvangst is altijd prettig en zeer hoffelijk, kan niet anders zeggen. Het aantal vrouwen verschilt van dag tot dag, maar dat is in de andere clubs die ik frequenteer niet anders.
Afgelopen vrijdag trof ik Angelina onder de douche. Geweldig met haar zitten dollen, ik had haar nog niet eerder getroffen. Een heel lief meisje met een heel guitig koppie, en die ogen..... Wauw. Groen/grijs met een goudbruine kern. Prontige kogelronde borsten, B cup, een strak lichaam met een huidje waar de Hongaarse meiden jaloers op kunnen zijn. Hongaars staat voor kwaliteit in mijn optiek. Afijn, een paar uur later na een intensief en lekker gesprek, heerlijk met deze stoeipoes liggen stoeien. Stelde haar voor om haar mee naar huis te nemen, brrrrr wat een lekker velletje heeft zij toch. Uren heb ik aan haar zitten plukken en zij aan mij. Engels en Duits zijn haar Sprache, dus je kunt de meest gore grappen van allerlei leuke nuances voorzien. Intelligente meid waar je dus gewoon zeer goed mee kunt converseren. Zal haar nog heel vaak gaan zien dat is zeker. I'll track you down...............

harrie van veen
10 november 2010, 23:11
In korte tijd twee keer achter elkaar Marisol met een bezoekje vereerd. De ontvangst is altijd prettig en zeer hoffelijk, kan niet anders zeggen. Het aantal vrouwen verschilt van dag tot dag, maar dat is in de andere clubs die ik frequenteer niet anders.
Afgelopen vrijdag trof ik Angelina onder de douche. Geweldig met haar zitten dollen, ik had haar nog niet eerder getroffen. Een heel lief meisje met een heel guitig koppie, en die ogen..... Wauw. Groen/grijs met een goudbruine kern. Prontige kogelronde borsten, B cup, een strak lichaam met een huidje waar de Hongaarse meiden jaloers op kunnen zijn. Hongaars staat voor kwaliteit in mijn optiek. Afijn, een paar uur later na een intensief en lekker gesprek, heerlijk met deze stoeipoes liggen stoeien. Stelde haar voor om haar mee naar huis te nemen, brrrrr wat een lekker velletje heeft zij toch. Uren heb ik aan haar zitten plukken en zij aan mij. Engels en Duits zijn haar Sprache, dus je kunt de meest gore grappen van allerlei leuke nuances voorzien. Intelligente meid waar je dus gewoon zeer goed mee kunt converseren. Zal haar nog heel vaak gaan zien dat is zeker. I'll track you down...............
Vandaag van deze heerlijke dame genoten.

Mijn date had vanmorgen afgezegd, en hevig teleurgesteld bedacht ik mij , wat nu ???
Daar ik niet veel zin had om weer een uur te rijden , werd de keus om VM te bezoeken.
Voor mij is VM bijna om de hoek, dus snel met de autobiel de snelweg op en goed 20 min. later kwam de villa al in beeld.
Eenmaal binnen blijf je, je verbazen over de luxe en nette tent.Wel klein maar sfeervol.
Eerst even netjes 35 euro tjes afgerekent , en gevraagd hoeveel dames binnen waren.
De vriendelijke dame vertelde dat er 8 dames aanwezig waren.
Na de gebruikelijke rituelen, mijn witte vel aangetrokken en genietend van een kop koffie aan de bar, voorzichtig de aanwezige dames begroet en beoordeeld.
Helaas zag het er slecht voor mij uit.....heb nogal een uitgesproken en voor mij een verwende smaak. Aardige dames en beslist leuk, maar mijn smaak is die meer van Pistol Pete....namelijk jong,fris fruitig.......zeg maar zoals de eerste aardbeien die een zee aan zon hebben gehad , daarnaast moeten ze ook nog een leuk gesprek kunnen voeren.
Zat al te denken om weer te vertrekken, komt Angelina binnenlopen. Schit , wat een mooie verschijning, ze was gekleed in een rose jurkje dat alles liet zien, maar net niet.
Na een tijdje geklets te hebben, haar de kamervraag gesteld, en haar do s en don ts.
Ze vertelde dat ze de normale dingen deed, ook zoenen maar geen tongzoenen.
Ooh, was mijn reaktie, ze zag aan mij dat mij dat niet beviel. Vind dat ook niets, ben er een liefhebber van, en wil je iets opbouwen aan spanning , dan hoort het er bij.Ze verbeterde zich zelf, door te zeggen dat ze soms wel tongzoende, en nu geen probleem mee had.
Eenmaal op de kamer is deze dame echt zacht en lief, zoenen kan ze als de beste , absoluut! Na enige tijd elkaar al zoenend , en langzaam van kleding te hebben ontdaan, belanden we op het bed. Heren deze dame is puur natuur, een figuur van jewelst, voor mij de perfecte borsten , een gezichtje en ogen waar je warm van word en langzaam in verdrinkt. De klik was geboren tussen ons, en het feest kon beginnen.
Al vrijend , dat de speters er afvlogen werkte ik mij lanzaam naar beneden, eerst haar borsten lekker afgesappeld, echt ze zijn perfect om je heerlijk mee te vermaken.
Na dat haar borsten en tepels strak en hard naar voren wezen,Ja deze dame begon te genieten, dat voel je als het echt is. Begon ik langzaam naar haar driehoek af te dalen.
Heb haar zuigend likkend zoenend onder handen genomen, ze was zeiknat , echt.
En de smaak, ja hoor aarbeien......een ander bijzonderheid is dat ze zeer strak is , meer een K.K.K . Maar pas op bij deze dame vliegt de tijd haha
Herhaling is 200% en sluit mij volkomen aan bij de ervaring van Pistol Pete en Mrourke.
Wees aardig voor haar en je krijgt er alles voor terug, mooi, lief , brains , nivo en jong.

Brian Jones
6 december 2010, 13:28
Angelina een topper klopt, ben ook met deze dame op de kamer gaweest. Je kunt wel zeggen een topper onder de toppers.smullen geblazen bij deze dame!!!

protester
15 maart 2011, 10:25
Inderdaad een topper. Eerst op de kamer keek ze even de kat uit de boom. Mijn verschijning is natuurlijk ook niet niks :biggrin:
Na een paar minuten kwam ze los, heerlijke GFE ervaring gehad. Was echt weer eens toe aan een potje heerlijke sex met een Duitse, en dat heb ik geweten.
Voor iedereen een aanrader, gewoon een TOPPER!

Brian Jones
27 juli 2011, 21:45
Heb Angelina al lang niet meer gezien, weet iemand waar deze topper is gebleven.Grote vakantie?!

Manonneponnetje
27 november 2011, 22:47
Hallo Beren!

Angelina zal aanstaand weekend in villa marisol zijn.. Vanaf vrijdagavond.. Hoelang ze precies blijft weet ik niet..
Doe er je voordeel mee.. ;)

Dikke kus Manon

phoenix
27 mei 2012, 10:51
maar weer het zelfde verhaal? Cindy daar heb ik een leuk contact mee en zowel voor als na de wip valt er goed te praten met Cindy...maar je moet natuurlijk wel ene beetje aanvoelen waarover de dame wenst te spreken....als dat goed gaat dan gaat de kamer hemels, zoenen, onophoudelijk flink hard en dan weer zacht pijpen, een kont die ik echt heerlijk heb kunnen bewonderen toen ik zina van achteren nam... ook toen Zina erbij kwam bleef Cindy doorgaan met me te verwennen en zo heb ik twee prachtige dames kunnen wippen die zich echt volop gaven..., een echte aanrader als je eens een trio wilt proberen, wel is het een voorwaarde om veel voor elkaar te krijgen , praten, praten, liefkozen en ..........respect tonen wat ze wel willen niet, en als je dat goed doet dan kan veel , alleen bij mij kan nooit zonder , en die dames ontmoet ik ook nooit die daarom vragen...wel fransosisch totaal kan als ze je beter kennen...in elk geval bij Cindy bij Zina weet ik het niet....

Virtuabeer
18 augustus 2012, 08:19
Gisteren nog gezien, stond nu echter achter de theke

Speelkwartier
25 augustus 2012, 09:07
Vanaf enkele weken geleden gestopt. Blijft Thekefrau ivm relatie binnen FG. Voor de beren die haar voordien kende is dit wel een gemis.....

hollanda
5 september 2012, 11:53
Jammer!!

Piet Plezier
5 september 2012, 12:24
De mooiste vrouw in FG zetten ze achter de tap,hoe stom kunnen ze zijn.geen relatie binnen een club met ander personeel,of eruit.

phoenix
11 september 2012, 16:00
gelukkig maar zou ik bijna zeggen, blijkbaar vindt cindy het zo wel goed en wil thekewerk doen en kan er wellicht een andere dame opstaan en ons verleiden...wel lastiger want florence is er al een tijdje niet meer, er zijn nog wel een aantal dames warvan ik denk ...tja maar ja ieder zijn eigen keus...en smaak.