PDA

Volledige versie bekijken : Livia



Wagons-Lits
1 oktober 2010, 17:28
Naam : Livia

Haarkleur/-lengte : donker, lang

Lengte dame : 1.55

Postuur/Cupmaat : klein/B

Nationaliteit/Taal : Hongaars/Hongaars (niet getest), Duits

Leeftijd : 21

Tatoeages/Piercings : weet niet

Service :

Bijzonderheden : heeft theateracademie gedaan


-------------------------------------------------------------------------

Zoals de Amerikanen zo mooi zeggen: 'Your mileage may vary'...

Er staan veel dames op de homepage van 'Babylon' die een bezoeker nauwelijks tegen zal komen, daar wishfull thinking het motto van het bedrijf schijnt te zijn en wie dus komt voor een bepaalde dame, kan wel eens lang moeten wachten - of tot Sint Juttemis.

Maar Livia is er wel, en is zichtbaar aanwezig. Ze ziet er bepaaldelijk fraai uit met een knap figuurje en mooie borsten. En: ze werd me van harte door een kennis aangeraden. Eigenlijk had ik toen de alarmbellen moeten horen rinkelen, want zijn smaak is niet altijd de mijne, maar allez, ik had zin en ging voor de optiek.

Snel kennisgemaakt. Erg snel ook naar een kamer, dat begint niet goed. Nog sneller ligt de dame in een houding tussen de benen waar ze een an sich redelijke fellatio begint, maar je kan zelf helaas niets meer doen. Dan een rubbertje, de dame gaat liggen en er start een theatervoorstelling, de Vlaamse Schouwburg waardig (voor de niet ingewijden in het Brusselse: om de hoek daarvan wordt er vrolijk getippeld). Tiens. Als ik het gekreun en gesteun moet geloven ben ik een kruising van Richard Gere en John Holmes (geloof me, dat ben ik geenszins). Het is genant en irritant tegelijk.

Bon. Komen doe ik wel, er is genoeg te zien en te voelen, en de dame heeft een strak lijf, daar gaat het niet om. Maar actief meedoen en -denken zit niet in dit Programm. En na de finale ook meteen het gordijn: van enig nablijven op de kamer is geen sprake. Ik ga dus maar douchen, mijn zonden overdenkend.


Na het gebeuren meld ik me beneden, onder andere bij Mahe. Ze ziet zo wel aan m'n gezicht hoe het was en zegt: 'Ik had je die 50 euro wel kunnen besparen, de meid houdt niet van haar job. Maar jullie mannen gaan allemaal voor de Optik'. Ze heeft waarschijnlijk zoals altijd gelijk. Ik geloof het graag.

Ik schrijf niet graag een eerste recensie van een dame als die negatief is, want dat is een slecht begin. Maar ik heb even op andere fora gekeken, en de score is daar 50-50. de ene helft vindt haar prima (het kan dus waarschijnlijk wel) de andere vergelijkt haar met de spreekwoordelijke plank. Ik heb dus pech gehad, maar zoals de Amerikanen zeggen: 'Your milage may vary'. Er is nog hoop.



W-L

protea
2 oktober 2010, 09:13
Naam : Livia

Haarkleur/-lengte : donker, lang

Lengte dame : 1.55

Postuur/Cupmaat : klein/B

Nationaliteit/Taal : Hongaars/Hongaars (niet getest), Duits

Leeftijd : 21

Tatoeages/Piercings : chinesische letters boven op de rug

Service :

Bijzonderheden : heeft theateracademie gedaan


-------------------------------------------------------------------------




Laatste week heb ik ook Livia getest.
De sessie was een beetje beter als deze door W-L beschreven: lecken en vingeren stonden op het programma.
Maar ik heb dezelfde algemene indruk gehad: mooi meisje, standard-service, herhalingsfaktor bijna nul.

BefBeer
2 oktober 2010, 19:34
Is Mahe weer terug?

:confused::confused::confused::confused::confused: :confused:



BefBeer




Na het gebeuren meld ik me beneden, onder andere bij Mahe. Ze ziet zo wel aan m'n gezicht hoe het was en zegt: 'Ik had je die 50 euro wel kunnen besparen, de meid houdt niet van haar job. Maar jullie mannen gaan allemaal voor de Optik'. Ze heeft waarschijnlijk zoals altijd gelijk. Ik geloof het graag.

W-L

stano
3 oktober 2010, 00:35
Maar ik heb dezelfde algemene indruk gehad: mooi meisje, standard-service, herhalingsfaktor bijna nul.
Eigenaardig ... ik heb met Livia een heel goede sessie gehad. Ik ben nochtans ook niet meer de jongste :redface:

protea
3 oktober 2010, 08:00
Eigenaardig ... ik heb met Livia een heel goede sessie gehad. Ik ben nochtans ook niet meer de jongste :redface:

Ja hoor... met mij was het ook niet zoooo slecht, liever gewoon. Ik zou onze sessie als "aseptisch" bestempelen.
Je weet dat ik in't algemeen een uur met een meisje blijf. Met Livia is een half uur ruimschoots genoeg geweesd: ik had de "tour de la question" gemaakt...:wink:
Groetjes.

Alabama
29 november 2010, 22:18
Vandaag gezien. Niet echt mīn type eigenlijk en ook niet het type dat voor een goede service gaat.

Goedemorgenallemaal
29 november 2010, 22:51
Livia....

Hoe zeg ik het, ik heb het vaker slechter getroffen dan dat ik het beter dan met haar getroffen heb. Echter, vergeleken met een paar anderen in Babylon is ze middenmoot

Alabama
29 november 2010, 22:55
Livia....

Hoe zeg ik het, ik heb het vaker slechter getroffen dan dat ik het beter dan met haar getroffen heb. Echter, vergeleken met een paar anderen in Babylon is ze middenmoot


Zegt dat iets over haar of over die anderen? ;)

Goedemorgenallemaal
30 november 2010, 09:28
Zegt dat iets over haar of over die anderen? ;)
de anderen waaronder jouw geliefde Alexa...

Alabama
30 november 2010, 10:39
de anderen waaronder jouw geliefde Alexa...

Service van Alexa (de Roemeense) vind ik uitstekend. Bij Livia kreeg ik dat idee niet, maar kan het mis hebben. :)

Goedemorgenallemaal
2 december 2010, 17:59
Service van Alexa (de Roemeense) vind ik uitstekend. Bij Livia kreeg ik dat idee niet, maar kan het mis hebben. :)
nee, Livia is minder maar ach, je gaat ook niet weg met het idee dat het slecht of matig was, gewoon geen topervaring...