PDA

Volledige versie bekijken : Wie wordt Landskampioen Voetbal 2010-2011?



facial
9 september 2010, 09:14
Dit jaar is PSV weer aan de beurt, Als Ajax het maar niet wordt.:biggrin:

Jansen
9 september 2010, 09:43
Kan alleen PSV zijn dit jaar

Gewoon de beste Kampioenuhhhhhhhhhhhhhhhhhh:freu::freu::freu:

seqoya
9 september 2010, 09:48
100% ajax !!!! Met 2 topspitsen garant voor heel heel veel goals !! Eindelijk de 3e ster |!

Stiffmaster
9 september 2010, 10:33
Oke heb nu wat Ajax en PSV fans de voorspelling zien doen, wel dan zal ik nu als Feijenoord fan de enige echte landskampioen van Nederland voorspellen en dat is...............................Ajax, ja je moet eerlijk zijn ook als Feijenoord fan. :heul::heul:

Ricardo Banana
9 september 2010, 11:17
PSV en Helmond Sport. In Eindhoven kunnen ze ook het beste feesten.

seqoya
9 september 2010, 13:27
kijk stiffie heeft er verstand van ;)

seqoya
9 september 2010, 17:17
Maar PSV moet nog langer wachten voor ze zover zijn !! Let maar op deze zomer zijn we er al !! PSV wordt weer nix dit jaar ! met Fred kutte

Patrick2010
9 september 2010, 17:43
1. AJAX3.
2. Péé.eS.Véé
3. FC Twente'n
4. sc Heerenveen
5. FC Utreg
6. FC Groningen
7. 010
8. Roda JC
9. AZ
10. Vitesse
11. NEC
12. Heracles Almelo
13. NAC Breda
14. ADO Den Haag
15. De Graafschap Superboeren
------------------------------------
16. VVV-Venlo
17. Excelsior
------------------------------------
18. Willem II

Patrick2010
9 september 2010, 17:45
Lees Ajax3 als AJAX.

gatenvuller
12 september 2010, 15:54
Anderlecht in mijn hart Standard Luik :heul:

phoenix
12 september 2010, 16:00
ik zag ee nkeer nec in het lijstje, ook wonderen bestaan, als twente kampieon kan worden dan kan nec dat ook , dus met stip op 1 kampioen van nederland NEC uit nijmegen

Alabama
12 september 2010, 16:10
Ik vermoed PSV. Hebben toch het meest evenwichtige team, al is Twente ook aardig begonnen en heeft Ajax ook een prima team. In elk geval wordt het ´n spannende competitie bovenin. Feyenoord zie ik niet meedoen. 4e of 5e plek op gepaste afstand van de top 3 lijkt me het maximaal haalbare dit jaar.

Sphinx
12 september 2010, 18:07
Verwacht:

- Suarez dat Ajax weer aan doelpunten helpt
- PSV weer een goede start
- VVV dat na Honda's vertrek moeite heeft aan te klampen
- Heracles dat inzakt na het vertrek van Verbeek

Verrassingen tot nu toe:

- Suarez nog steeds bij Ajax
- Ruiz nog steeds bij Twente
- Roda dat maar blijft winnen
- Excelsior dat maar blijft winnen
- AZ dat maar blijft verliezen
- Feyenoord dat maar blijft verliezen
- NAC dat ondanks alle trammelant (Rat Maaskant die het zinkende schip verlaat, zeurende mislukte Ajax-spits, beste middenvelder (Kwakman) die ook het zinkende schip verlaat, trainer die eerst wel dan niet dan weer wel en dan toch niet komt) aardig mee blijft doen. En nu zul je zien dat het stel incompetente bobo's daar dezelfde fout gaat maken als toen met Ernie Brandts en de heren Karelse en Aandewiel zsm op straat probeert te krijgen.

Ik denk dat het dit jaar opnieuw tussen Ajax, PSV en Twente gaat. PSV start altijd goed, maar is zoals Rutten zelf al zegt erg wisselvallig. Zolang Suarez, El Hamdaoui en De Jong doelpunten blijven maken, zal men zich bij Ajax niet zo'n zorgen hoeven maken om de verdediging. En Twente verrast me tot nu toe ook. Michailov is een veel betere doelman dan ik verwacht had, Ruiz en Douglas zijn niet vertrokken en met Janko, Rosales en Bajrami hebben ze een eventueel vertrek van de Costa Ricaan in de winterstop goed afgedekt. Maar of ze dan een vertrek van Douglas op kunnen vangen, dat moeten we maar zien.

Toppie
14 september 2010, 13:12
Iedereen mag kampioen worden behalve Ajaks....

Jansen
30 september 2010, 21:19
1. AJAX3.
2. Péé.eS.Véé
3. FC Twente'n
4. sc Heerenveen
5. FC Utreg
6. FC Groningen
7. 010
8. Roda JC
9. AZ
10. Vitesse
11. NEC
12. Heracles Almelo
13. NAC Breda
14. ADO Den Haag
15. De Graafschap Superboeren
------------------------------------
16. VVV-Venlo
17. Excelsior
------------------------------------
18. Willem II


Mooi niet :

1. PSV
--------------------------------
2. 020
3. Twente
4. Groningen
5. Roda
6. AZ
7. Utreg
8. Heereveen
9. Feijenoord
10. Nac
11. Vitesse
12. Nec
13. Heracles
14. ADO Den Haag
15. VVV
16. Excelsior
--------------
17. Graafschap
18. Willem2 :biggrin:

facial
1 oktober 2010, 10:23
Helemaal mee eens Jansen alleen Willem2 mag blijven die ruilen we dan wel met 020 :biggrin:

seqoya
1 oktober 2010, 10:38
gelukkig hebben jullie meer verstand van vrouwen dan van voetballen !! ;)
pee- es -vee gaat t echt niet halen dit jaar ... niet constant genoeg... waardeloze trainer..
en geen goaltjesdieven voorin die in vorm zijn ! De 3e ster komt dit jaar op het shirt !!

ijsbeer11
1 oktober 2010, 10:48
PSV

facial
1 oktober 2010, 12:24
Voor die 3e ster moet 020 eerst kampioen worden dat gaat nooit gebeuren :asshole:

Jansen
2 oktober 2010, 13:42
Moderators plaats een nieuwe enquete.

Uit 7 ploegen wie er kampioen wordt.

1. PSV
2. Ajax
3. Fc.Twente
4. AZ
5. Groningen
6. Fc.Utrecht
7. Feijenoord

Uit 4 ploegen wie er degraderen of als onderste eindigen.

15. ADO
16. Excelsior
17. Graafschap
18. Willem2

ilovethaigirls
2 oktober 2010, 13:57
Waarom een nieuwe enquête, iedereen is het er toch over eens dat WillemII degradeert

Cupido
2 oktober 2010, 15:26
We moeten toch eindelijk een keer dat 3e jodenster op ons shirtje mogen spelden. Nooit gedacht dat we in Amsterdam nog eens zo zouden verlangen naar een 3e ster op ons shirt! Dit jaar moet het er van komen en dan snel op jacht naar de 4e!!!!! Maar ik schakel PSV, Twente en ook Groningen niet uit. Niet voor niets hebben die al punten gepakt van AJAX en PSV. Utrecht heeft al heel wat punten verloren en ik hoop dat er morgen nog wat puntenverlies bij komt, maar is een gevaarlijke outsider, net als Heerenveen (met Dost) en Roda JC. Trouwens geweldig zoals Utrecht tegen Liverpool heeft gespeeld, chapeau. Voor Feijenoord hoop ik echt dat ze gauw weer in dat linker rijtje komen, want ik durf al enkele jaren verwoede Feijenoordsupporters niet meer te stangen. De rivaliteit tussen AJAX en Feijenoord was altijd mooi, maar loopt nu al tig jaren averij op en resulteert ook al jarenlang in frustratie bij de feijenoordaanhangers, zo jammer. Ook zo zonde voor ze dat ze niet in de groepsfase zijn gekomen, slecht voor Feijenoord en voor het Nederlandse voetbal.

Voor NEC en Vitesse hoop ik dat ze niet verder in degradatiegevaar gaan komen. Vooralsnog ga ik er vanuit dat Willem2 (sorry Willem) toch echt een keer gaat degraderen en VVV, heracles en Graafschap moeten strijden om wie er wel en niet nacompetitie moeten spelen (degradatieduels welteverstaan).

Jansen
3 oktober 2010, 21:31
sinds vandaag wordt PSV weer de kampioen :freu:

kampioenuh

Big30
3 oktober 2010, 23:18
Nieuw enquête geopend en de oude gesloten.

Ik voorspel nu dat het PSV, Twente of Ajax zal worden ;). Parijs is nog ver!

facial
4 oktober 2010, 10:51
Als je sterren wilt verdienen met handbal heb je sjuaarus nodig

maar PSV wordt natuurlijk WEEEEEEER kampioen :freu::freu::freu:

SFL
4 oktober 2010, 10:55
AJAX Amsterdam !!!

facial
4 oktober 2010, 13:06
Ik hoop voor jou dat je meer verstand hebt van neuken dan van voetbal SFL Die j**** uit 020 worden het echt niet. (voetballen doe je met je voeten en je hoofd) PSV Boere Boere Boere :freu::freu::freu:

Jimbo1
4 oktober 2010, 13:20
Ik heb gestemd op Groningen. Niet omdat ik het echt geloof maar omdat het gevoel nu eenmaal sterker is dan de rede. (Vandaar ook dat ik ijsbeer ben geworden :) )

Golden Dreams
4 oktober 2010, 16:34
Ik ga toch voor de heren uit 020 ;)

facial
5 oktober 2010, 08:18
Als jij zo over voetbal denkt ga ik dus echt nooit naar Golden Dreams en alle PSV supporters ze zijn daar voor 020

SFL
5 oktober 2010, 10:18
Ik hoop voor jou dat je meer verstand hebt van neuken dan van voetbal SFL Die j**** uit 020 worden het echt niet. (voetballen doe je met je voeten en je hoofd) PSV Boere Boere Boere :freu::freu::freu:

Met mijn J***** roots ben ik natuurlijk trouw aan de club. Vandaar dat ik zeg dat ze ook kampioen zullen spelen. Eigenlijk is die kans nog groot ook!

En nee, ik heb helemaal nergens verstand van... Niet van voetbal, noch van neuken. Zolang ik er zelf maar plezier aan beleef, dan ben ik tevreden. De rest is bijzaak

:thefinger:

seqoya
5 oktober 2010, 11:26
PSV gaat echt nog wel punten verliezen. Als je ziet hoe ze tegen VVV spelen gewoon te erg voor woorden. Het publiek was het er ook niet mee eens. Krijg je met een laffe coach!

facial
5 oktober 2010, 12:46
Nu Reis op gang komt is alles wat niet zo goed ging snel vergeten en maakt hij ons met glans kampioen.

facial
5 oktober 2010, 12:47
en volgend jaar is hij te koop voor zo'n 20 miljoen en is PSV weer de enige rijke schuldevrije club.:freu::freu::freu:

Jansen
24 oktober 2010, 21:29
Mooi niet :

1. PSV
--------------------------------
2. 020
3. Twente
4. Groningen
5. Roda
6. AZ
7. Utreg
8. Heereveen
9. Nac
10. 010 10-0
11. Vitesse
12. Nec
13. Heracles
14. ADO Den Haag
15. VVV
16. Excelsior
--------------
17. Graafschap
18. Willem2 :biggrin:

Ik blijf deze stand houden :freu:
met op 10 ? 010 10-0

edward
25 oktober 2010, 19:22
Het kengetal van Rotterdam is sinds gisteren niet meer 0-10 maat 10-0

Jansen
25 oktober 2010, 19:43
Op de 10de speelronde in de 10de maand in 2010is feijenoord met 10man met 10-0 terug gestuurd naar 010

:freu::freu::freu:PSV Kampioenuuuhhhhhhh :freu::freu::freu:

MichelJ
25 oktober 2010, 20:00
vanwege netwerkomstandigheden is in rotterdam het netnummer veranderd in 10-0 Excuses hiervoor..

Waaron lezen Feyenoorders de krant ondersteboven? Omdat ze dan ook eens boven aan staan!

Een man loopt naar een loket bij de kuip en legt 200 euro neer op de toonbank. Zegt de man achter de kassa: Wat wil je hebben? een speler of een seizoenskaart?

Er was eens een juf en die kwam bij een nieuwe school aan. Ze probeert een goede indruk te maken en dus praat ze over voetbal. Ze vraagt:"Wie is er hier allemaal Feyenoord-supporter? Iedereen de handjes in de lucht op 1 na. Jantje had de hand niet opgestoken. De juf vraagt geirriteerd aan Jantje:"WAAROM BEN JIJ GEEN FEYENOORD-SUPPORTER/. Waarop Jantje antwoord:"Nou mijn moeder en vader zijn AJAX supporters en dan ben ik dat automatisch ook."Nou",zegt die juf:"maar als je moeder een hoertje is en je vader een nietsnut, wat ben jij dan? "Ja,dan ben ik inderdaad een FEYENOORD supporter.

Binnenkort wordt er op het veld van Feyeoord beton gegoten. Zodat ze niet verder kunnen zakken.

Hoe kun je een old timer herkennen?: Met een sticker er op "Feyenoord landskampioen"

Waarom zijn domme blondjes niet voor feyenoord? Zo dom zijn ze nou ook weer niet.

Wat is het enige goede wat uit Rotterdam komt? De trein naar Amsterdam.

Een man loopt met zijn huilende hond langs de Kuip, een andere man ziet het en vraagt: "Waarom huilt uw hond zo?" Antwoordt die man: "Feyenoord heeft verloren en dan huilt hij altijd." Vraagt de andere man: "Wat doet hij dan als Feyenoord wint?" Antwoordt de man: "Dat weet ik niet, ik heb mijn hond pas 3 jaar..."

Picasso 1
25 oktober 2010, 20:17
De juf gaat de klas langs en vraagt de leerlingen wat voor beroep hun vader heeft. Alle beroepen komen langs, brandweerman, politieagent en ga zo maar door.
Dan vraagt ze aan Henkie: 'En Henkie, wat voor beroep heeft jouw vader?' 'Mijn vader?' antwoord Henkie. 'Mijn vader die is stripper in zo'n Gay Cafe.' De juf gaat snel verder met de volgende leerling en vraagt aan het eind van de les aan Henkie: 'Werkt jouw vader daar echt?'
Nee, tuurlijk niet.' antwoord Henkie. 'Hij is keeper van Feyenoord maar daar schaam ik me zo voor.'

Jünther
26 oktober 2010, 04:31
Twente pakt te veel punten met matig spel, en toont redelijk veel veerkracht.
Dat zijn de kwaliteiten van een kampioen.

Maar de aanval van PSV geeft mij echt wel weer hoop (Reis, Lens, Tonny en Doedelzak); aangedreven door het motortje Appelvlaai.
In Eindhoven zijn we weer trots op Philips. De 10-0 op Rotjeknor deed mij weer denken aan de 'aanvalsstormen' die eind jaren 80 veelvuldig door het Philips-stadion joegen. Het waren vooral de stoere kopgoals van Reis en Tonny die daaraan deden terugdenken. Echt een prima elftal dit seizoen.

Maar toch......Twente pakt WEL de punten (na een mindere start) als het slecht loopt. Die hebben namelijk kanjers als Ruiz, Jansen en Brama.

Maar ik moet een keuze maken?
Met het hart dan: ons Philips !

En Ajax? Alle ballen op het renpaard Suarez en hollen maar. 'El ham d'n dieje' zal ongeschikt blijken voor een teamsport.
Daarmee word je hooguit derde, op gepaste achterstand, achter een bende Tukkers en Boeren.
Maar Jeroen Verhoeven is een kanjer. Echt wel. Die moest Philips maar 's gaan kopen.

RAUL7
30 oktober 2010, 21:39
PSV - Twente 0-1 :eek:

Dalton
30 oktober 2010, 23:42
VITESSE dat wordt de nieuwe wereld-kampioen,die verliezen na de volgende week geen enkele wedstrijd meer:capito[1]::closed10[1]:

Big30
2 mei 2011, 21:59
Uit deze enquete blijkt maar weer dat Ijsberen niet goed kunnen voorspellen of dat veel beren PSV fan zijn. Nou ja misschien wel is het zo dat beide waar is.

Nu PSV uitgeschakeld is hoop ik op FC Twente maar als ik mijn geld zou moeten zetten op een club, dan zou ik toch voor AJAX gaan.
Daar is de druk toch het grootst + thuisvoordeel + Twente heeft genoeg aan 1 punt en dat is eigenlijk een nadeel want spelen ze op de 0 zul je zien dat net voor tijd de goal toch valt.

facial
3 mei 2011, 08:41
TWENTE, het is erg dat wij psv niet meer mee mogen doen, maar alles beter dan 020

phoenix
3 mei 2011, 11:08
ajax wint de beker en dan worden ze overmoedig en dan grijpt twente zijn kans, maakt me niet uit wie er kampioen wordt...maar dat is mijn analyse, met een zeer wisselvalig spelend ajax...............wint twente de beker tja dan is ajax voor mij favoriet in de thuiswedstrijd.

Alabama
5 mei 2011, 12:12
Ajax zal wel kampioen worden. Ajax speelt thuis en moet winnen. Natuurlijk heeft Twente aan een gelijkspel genoeg, maar voor 'n puntje gaan kan je duur komen te staan. Is ook lastig: vol gaan voor de voorsprong of de 0 houden heilig verklaren?

Je zag het bij Real - Barça. Een soortgelijk scenario is denkbaar. 0-0, rode kaart in de 75e minuut voor Douglas en dan alsnog de overwinning voor Ajax.

facial
5 mei 2011, 12:36
Het moet gewoon Twente worden 3 sterren kan echt niet

Destoomboot
13 augustus 2011, 13:54
Ajax once again, Twente maakt ook kans, en PSV de eeuwige derde misschien wel het nieuwe feyenoord?

Big30
13 augustus 2011, 14:33
Deze enquete is wat actueler!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26914-Wie-wordt-kampioen-van-Nederland-2011-2012-Voetbal

(Deze enquete gesloten!)