PDA

Volledige versie bekijken : Marie (Duitse) nu Theke

Willi69
6 januari 2007, 13:35
Name: Marie
Haarfarbe/-länge: blond, halblang
Größe: ca. 165 cm
Figur: schlank, normale Oberweite
Herkunft/Sprache: Deutschland
Geburtsjahr: 1987
Tattoos/Piercings: Bauchnabelpiercing
Service: wenig engagiert, völlig überarbeitet
Sonstiges: braun gebrannt
Lebenslauf: ?

Ich hatte eine positive Beurteilung über Marie im RhF gelesen, aber von dem dort beschriebenen Service hat sie überhaupt nichts geboten! :nee: Ein Fuß tat ihr weh, eine Brust tat weh, und sie war, wie sagte, schon seit 11 Uhr morgens tätig. Die ersten Minuten waren noch ganz passabel, aber dann stellte sie ihre Arbeit ein und ließ mich machen. Immerhin ließ sie sich gut lecken, aber dann musste sie aufs Klo und machte danach nur noch lustlos mit Wichsen weiter, bis sie schließlich zugab: "Ich habe keinen Bock mehr!" :eek: Anschließend noch eine unerfreuliche Preisdiskussion, bei der sie mehr als die vergangene Zeit abrechnen wollte, das war´s! :mad: Immerhin blieb sie freundlich, aber der Einstieg ins neue Jahr hätte durchaus besser verlaufen können... :o

little diablo
13 januari 2007, 11:10
Woensdag effe gecheckt ,en met deze Marie was ik dus 2 weken geleden 2x naar de kamer geweest. Mijn ervaring met haar was goed. Een heerlijke meid met een paar mooie borsten. Het pijpen was matig,maar toen ik de rollen omdraaide was ze niet meer tehouden en kroop ze over de gehele matras. Maar vluchten kon niet:D haar lekker tot een hoogte punt gebracht met me tongetje. Ook de sex was goed met haar.2x in mis afgemaakt om een mooi uitzicht te houden op haar:tietjes: Nee niks mee met deze meid.
Herhalinggevaar wel aanwezig maar er loopt zoveel moois rond.Dat het onbekend is wanneer;)

Saluti L Diablo

Tiga
17 januari 2007, 20:12
Voordat ik dit onder Marie hang wil ik hier graag op inhaken:

Er was nl nog een (goud)blonde dame die wat later aanwezig was. Haar enigszins in een slag naar 1 kant gedragen, jeugdig gezicht met wat sproetjes dacht ik. Ze was niet zo lang als Marie en heel naturel. Ze zat voornamelijk aan de bar, type buurmeisje. Geen idee wat haar herkomst is etc.

Iemand?

blauwebeer
17 januari 2007, 20:32
Er was nl nog een (goud)blonde dame die wat later aanwezig was. Haar enigszins in een slag naar 1 kant gedragen, jeugdig gezicht met wat sproetjes dacht ik. Ze was niet zo lang als Marie en heel naturel. Ze zat voornamelijk aan de bar, type buurmeisje. Geen idee wat haar herkomst is etc.
Iemand?
Zou zij Josie kunnen zijn?

... een bijzonder fraai jong Duits – volgens haar echt Arisch ras, want zowel moeder als vader TÜV-geprüft - meisje met sproetjes, luisterend naar de naam Josie gespot ...

:wink:

Tiga
18 januari 2007, 06:38
Zou zij Josie kunnen zijn?

Thx Krimson, de beschrijving blijkt inderdaad overeen te komen. We gaan op onderzoek uit :)

blauwebeer
18 januari 2007, 07:38
Thx Krimson, de beschrijving blijkt inderdaad overeen te komen. We gaan op onderzoek uit :)

Krimson zou maar al te graag dit onderzoek zelf verrichten, maar ja.... :o

little diablo
27 januari 2007, 12:37
weer een goed half uurtje gehad met Marie,en het lekkerste is nog dat ze me bij me haren pakt en dwingt tot sex:D
Ze kan misschien een beetje afschrikken omdat ze wat nors kijkt buiten de kamer. Maar op de kamer babbelt ze volop en geniet er lekker van;)

Saluti L Diablo

little diablo
19 februari 2007, 09:36
Deze dame spotte ik vrijdag in Gt. Hoelang dat ze daar zou blijven wist ze niet:rolleyes:

Saluti L Diablo

Big30
19 februari 2007, 10:14
Inderdaad was bij mij typisch zo'n geval van ik heb haar eerder gezien maar waar waar ook al weer.

LD wist natuurlijk dat ik haar van PHG moest kennen ;)! Stimmt.

Ik kan haar verhuizen (de wagen staat al klaar) maar dan weet ik zeker dat ze volgende week weer in PHG opduikt :p!

Heet ze in Gt ook Marie??

little diablo
19 februari 2007, 11:50
Heet ze in Gt ook Marie??
dat is een goeie, ik dacht het wel maar ik vraag het nog wel;)

Saluti L Diablo

little diablo
2 maart 2007, 01:36
Ja ze was weer in GT en daar heet ze ook Marie;)

Saluti L Diablo

Lekker_Hindoestaantje
30 maart 2007, 19:51
Informatie dame
Naam: Mari
Nationaliteit / uiterlijk: Duits
Leeftijd: 18 - 21
Soort contact: club
Land: Duitsland
Haarkleur: blond
Regio / Plaats: NRW
Kleur ogen: blauw
Plaats / Wijk: Brüggen - GoldenTime
Postuur en Lengte: normaal (1.55)
Adres: Heidweg 1
Cupmaat: C ()
Van welke diensten gebruik gemaakt (met beoordeling): intiem (mc) goed
Overige diensten: Frans (zc) goed
Uiterlijk van de dame: goed Prijs: 75 €
Vriendelijkheid: goed
Duur van het bezoek: 00:30
Hygiëne: goed
Dag van de week: donderdag
Afspraak nagekomen: ja
Dagdeel: avond

Van de week weer eens naar GT getogen. Mijn eerste dame was een lekker uitziend kleine Duitse blondine met een tattoo op haar rechter bil. Zij werkt reeds 5 weken in GT en komt uit Munster. Tijdens de sessie op bed hield zij haar broekje en topje aan (bikini). Ik heb daar niets van gezegd en mij gewoon lekker laten pijpen, hetgeen zij wel goed kan. Uiteindelijk haar mondje lekker gevuld en daarna nog een kleine massage gehad.

mr rocky
30 maart 2007, 21:51
Met Mari ben ik twee keer op de kamer geweest, en ik vind haar service redelijk tot goed. Haar tattoo op de rechterbil is vrij nieuw (1 week oud, het is een rode duivel). Ze is iets voller, maar dan heb je ook iets om vast te houden.Bij mij ging wel alle kleding uit, eigenlijk iets te snel naar mijn mening.

:teuflisch

ronnymiller
31 maart 2007, 09:51
Somebody doesn't know the difference between B and C it seems -

it is a C here :)

Rex
31 maart 2007, 16:36
Gisteren met deze kleine Duitse naar de kamer geweest. Ik had Marie al een paar keer eerder gezien en ook een paar keer in PHG.
Ze kijkt soms wat nors, maar deze kleine muis is zeker niet onaardig. Integendeel ze is enorm vriendelijk en super geil. :rolleyes:

Marie is klein van stuk en heeft een lekker lichaam met mooie C-cup tieten. Op de kamer uitgebreid zoenen en heerlijk door haar laten pijpen.
Een aantal standjes met haar doorgenomen en heb uiteindelijk kleine Rex laten blaffen op haar mooie tietjes, heerlijk hoor:rubbel:

little diablo
1 april 2007, 20:29
Effe geplakt van PHG af 13-01-06;)

Woensdag effe gecheckt ,en met deze Marie was ik dus 2 weken geleden 2x naar de kamer geweest. Mijn ervaring met haar was goed. Een heerlijke meid met een paar mooie borsten. Het pijpen was matig,maar toen ik de rollen omdraaide was ze niet meer tehouden en kroop ze over de gehele matras. Maar vluchten kon niet haar lekker tot een hoogte punt gebracht met me tongetje:p Ook de sex was goed met haar.2x in mis afgemaakt om een mooi uitzicht te houden op haar :D Nee niks mee met deze meid.
Herhalinggevaar wel aanwezig maar er loopt zoveel moois rond.Dat het onbekend is wanneer

Saluti L Diablo

little diablo
13 april 2007, 14:05
Nog en goed herkenningspunt aan deze dame,ze draagt een zwart stropdasje en loopt topless;)

Saluti L Diablo

Stiffmaster
14 april 2007, 09:05
Ik werdt eigenlijk meer afgeleid voor waar die stropdas tussen hangt :green_smi :green_smi .

Nog en goed herkenningspunt aan deze dame,ze draagt een zwart stropdasje en loopt topless;)

Saluti L Diablo

Ace2
6 mei 2007, 21:22
Naam : Maria

Nationaliteit / Taal : Duitse

Leeftijd : 20-22jaar

Haarkleur/lengte : blond lang haar

Lengte : 1.60m

Postuur / Cupmaat : Wat voller / C/D-cup

Service : PZC, NMC, FT, zoenen, aftrekken

Extra: Voorheen werkzaam PHG (naam ???)

Recensie :

Na het douchen kwam ik wederom in de bar aan en zag ik een kleine, ietswat gezette, blonde (lang haar), rondborstige, knappe dame. De vorige keer had ik ze ook al gespot, maar toen was ze mij ontglipt. Dat zou nu niet gebeuren. Ik knoopte een gesprek aan en ze bleek Maria uit Duitsland te heten. Ze is 20 jaar. Ooit had ik mijzelf voor genomen niet met Duitse dames naar de kamer te gaan, vanwege het risico van een slechte service. Maar Maria bleef mij trekken. Positief was dat ze rustig doorpraatte en totaal geen aanstalten leek te maken om een kamerbezoek te stimuleren. Daar kwamen wij wel op uit, al bleek er een wachttijd van een kwartier te zijn. Die wachttijd bracht ik niet alleen door. Op de kamer deed ze haar schoenen met hoge hakken uit. Ze slonk gelijk een aanzienlijk deel in lengte.
Samen gingen wij naakt op bed liggen en gingen verder waarmee wij in de bar waren gestopt en dat was praten. Een aller aardigst gesprek vond plaats, dat rustig overging in zoenen en strelen. Zoenen doet Maria niet vol overgave maar wel goed. Na het zoenen ging ze mijn lichaam zoenend verkennen om bij mijn penis te komen, die ze voorzichtig in haar mond nam. Langzaam ging mijn penis beetje voor beetje naar binnen tot ongeveer de helft en toen ging die er weer uit en er weer in. Maria pijpt lief, teder, nat en goed. Haar kleine handjes probeerde mijn penis te omklemmen en eraan te trekken (ik zou er wel eens te lang over kunnen doen). Nu wij toch oraal bezig waren, besloot ik ook eens beneden op onderzoek uit te gaan. Eerst zoende ik uitbundig haar mooie grote borsten. Ik kreeg er geen genoeg van. Langzaam ging ik verder naar beneden om bij een mooi, schoon en geschoren poesje uit te komen. Precies zoals ik het graag zie. Voorzichtig begon ik te likken en te likken. Dat had het gewenste effect. Maria werd kletsnat. En zo lagen wij, zij mij pijpend en ik haar likkend en alleen zacht gesteun van ons beiden was nog hoorbaar. Ineens trok ze haar poesje van mijn mond weg. Ik keek verbaast, maar ging weer verder, maar na een minuut trok ze haar poesje weer weg. Ze wilde duidelijk niet klaar komen. Eigenlijk is dat wel grappig. De hele tijd proberen de dames ons de illusie te geven dat ze echt genieten en klaarkomen, maar als ze echt klaarkomen, proberen ze het te voorkomen. Maar goed, ik liet mij niet weg jagen en dus ging ik weer door. Maria probeerde nog een keer haar poesje weg te trekken, maar ik liet haar niet los. Nu ging Maria rustig (gelaten) op haar rug liggen en liet mij mijn gang gaan. Ik werd ondertussen niet meer gepijpt. En ja hoor, binnen een minuut kwam het door mij gewenste orgasme. Rustig schokkend kwam ze klaar en ik hoorde alleen een paar kleine zuchtjes. Nu was het even gedaan met de fysieke activiteiten. Wij lagen tegen elkaar aan, in elkaars armen en zeiden niets. Na een paar minuten verbrak Maria de stilte en begon weer voorzichtig te zoenen en te strelen. Snel werd het condoom om mijn penis gedaan en ik moest nu aan de slag en wel in de missionarishouding. Ik begon rustig, maar voerde al snel het tempo op. Maria probeerde mijn stoten wel op te vangen door ook met haar bekken te stoten, maar over het algemeen liet ze mij mijn gang gaan. De missionarishouding werd verwisseld doordat ik haar van achteren ging nemen. Ik zat van achteren en zag hoe mijn penis in en uit haar poesje ging. Haar kutspiertjes zaten strak om mijn penis en het was een mooi gezicht. Dit mocht uren duren van mij. Maar ik had ook door dat Maria het allemaal wat gelaten over zich heen liet komen. Ik besloot met het neuken te stoppen en het condoom van mijn penis af te rollen. Maria duwde mij na achteren zodat ik lag en zij ging met haar hoofd op mijn buik liggen. Ze ging voorzichtig met haar hoofd naar mijn penis en liet mijn penis in haar mond verdwijnen. Ze pijpte goed en ik kon alles goed gadeslaan in de spiegel. In deze context heb je ook geen flimpje meer nodig. Het duurde ook niet lang of ik kwam schokkend in haar mond klaar. In de spiegel zag ik hoe ze beetjes sperma uit haar mond liet druppen over mijn penis.
Nog even nagepraat en vastgesteld dat het herhalingsgevaar 100% zal zijn. Voor degenen die de loopbanen van de meisjes bijhouden kan ik zeggen dat Maria voorheen in PHG heeft gewerkt.

Ace2
13 mei 2007, 11:11
In de bovenstaande recensie noem ik deze dame Maria. Het moet echter Marie zijn. Onder deze naam heeft ze volgens eigen zeggen ook in PHG gewerkt.

little diablo
13 mei 2007, 11:33
klopt ace;) http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4413&highlight=marie

Saluti L Diablo

Binky007
26 juni 2007, 16:25
Volgens mij is deze topic van dezelfde dame

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5777

LD plaatst in elk geval dezelfde recensie in elke van deze topics

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=26719&postcount=2

en

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=35604&postcount=5

Wie weet meer ??? LD

Kan het zijn dat een van deze twee onder PHG stond en is verplaatst naar GT
waar inmiddels al een topic van haar was aangemaakt

Binky

Big30
26 juni 2007, 16:32
Klopt is dezelfde dame.

Marie heeft in Januari in PHG gewerkt en heb haar in Februari in Gt gezien.

Zal beide topics samenvoegen!

Thxs for the tip!

Groet,
Big30

Jorah Mormont
14 februari 2009, 23:06
Het doet mij een genoegen het draadje van deze Marie na ca 1,5 jaar weer te mogen activeren. Ik had al bijna een nieuw draadje voor deze dame aangemaakt naar aanleiding van mijn kamerbezoek met haar onlangs in FKK-World. Het feit dat ze me vertelde in GT gewerkt te hebben, daardoor ook meteen de herkenning tijdens de Halloween party op 31.10.2008, deed mij toch even checken of er reeds een draadje van haar bestaat. En ja hoor, na even gezocht te hebben vind ik hier haar draadje. Even afstoffen en hup Marie is niet langer meer incourant.

Tijdens mijn laatste bezoeken aan FKK-World sinds eind oktober vorig jaar was Marie een vaste waarde in deze club. In FKK-World trekt ze veel op met Janine (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=13914) en Georgische Leila. Echt een koppel apart deze drie dames. Marie is een naturel meisje met een mooi gebruind lichaam. Tijdens de Fasching party in FKK-World heb ik eens voor Marie gekozen. Uiteindelijk geen slechte zet geweest. Wat geeft deze dame een preformance op de kamer! Haar omgang buiten de kamer in pre and after sales met verschillende klanten gaf eigenlijk al aan dat Marie bijzonder moest zijn. Het zoenen is haar biertje. Vol pakt ze iedere willekeurige prooi al snel vol op de mond (lees hier een Bulgaarse Vanja, GT).

Marie laat zich vol overgave gaan op de kamer en weet een ijsbeer helemaal te verwennen. Voor mij een Topper in de scene. Bij Marie is het prachtig om te zien dat ze zelf ook goed kan genieten tijdens haar werk. Vaak wanneer ze terugkomt van de kamer verraden haar blosjes op haar wangen, de doorgelopen mascara en wankelend lopen dat ze er weer helemaal voor gegaan is. Marie kun je eigenlijke bij een volgende bezoek niet meer overslaan.

@ Mods; Marie kan dus worden verplaatst naar FKK-World.

Sonny:wink:

HalJam
7 juni 2009, 18:05
Marie
ca. Anfang 20, 165 cm groß, lange braune Haare
Tits: C, naturbelassen
Mumu: absolut blankrasiert
Tatoos: am Po eine Rose und über der Leiste am Bauch
Küssen: ja, aber zaghaft - für einen Erstbesuch ok.
kommt aus: Deutschland (man glaubt es kaum)
war angebl. vorher in der FKK World Pohlheim, erst wenige Tage in der F39
bezahlt: 50€

Mein samstäglicher Kurzbesuch in der F39 schien bereits zum Flop zu werden, da in diesen frühen Stunden tatsächlich nur rund 10 Frauen von ca 25 Eisbären belauert wurden.
Viele bekannte Gesichter und ich wusste, daß diese erfahrenen Eisbären auf ihre Beute warten können. Tatsächlich trudelten gegen oder bis 13 Uhr mittags - als ich schon wieder ging - dann noch etliche Frauen ein.
Soviel Zeit hatte ich heute leider nicht, also hieß es VORDRÄNGELN.

Da meine Sweethearts Sofie und Nana (Urlaub) nicht da waren, musste ein Basistest über die Bühne gehen.

Gerade kreisten meine Gedanken um Alternativen, da wurde ich zufällig Zeuge einer gelungenen Couch-Action. Dem jungen Mann wurden gerade nach aller Regeln der Kunst die Eier ausgeblasen. Naturgemäß konnte ich das Gesicht der Holden nicht sehen, aber ihr Body war schon mal klasse. So wurde ich zum Spanner und entdeckte Marie.

Als "dat Marieschen" den Freier entsaftet hatte und wieder Platz nahm, habe ich sie in "Geier Sturzflug-Manier" gebucht und wurde eigentlich nicht enttäuscht. Sie ist zwar vom Gesicht her nicht so ganz mein Typ, aber diese herrlichen Titten ließen meinen Blick sowieso ständig nach unten rutschen. Es folgte die gleiche Couchaction wie bei meinem Vorgänger. JAAAAAAAAAAAA ! !!
Auf dem Zimmer ging das so weiter und ich musste abbrechen, weil ich kein FT wollte. Zum Beruhigen meiner unteren Regionen habe ich sie dann erst mal lange ausgeschleckt. Superlecker. Ihre Mumu sieht aus wie ein kleiner Schmetterling und ist wirklich absolut spiegelgleich, wenn man die beiden Seiten betrachtet, was eigentlich selten der Fall ist. die meisten Frauen sind ehr "asymetrisch", Ihr wisst was ich meine ? :D
Der Abschuß erfolgte dann nach Hausmannsart in missio in den Conti. Sehr geil.

Nach zu erwähnen:
Vorteil: sie lässt die Haare offen, also kein dämliches Zusammenbinden, was ich sehr gerne mag.
Nachteil: nach dem Abschluß sehr geschäftsmäßiges Ende und Gang zum Kassieren, vermutlich eine Nachwirkung von FKK World in Pohlheim.

WF: über 90%
Hoffentlich bleibt sie ein wenig.

PS: als ik heb geen Marie onder FKK World gevonden, vind ik dat zij er anders geheten hebt of er is niets geschrieven worden (?)

Extince
7 juni 2009, 18:52
PS: als ik heb geen Marie onder FKK World gevonden, vind ik dat zij er anders geheten hebt of er is niets geschrieven worden (?)Marie van FKK World :cool:

Rheinschwimmer
8 juni 2009, 08:13
hallo zusammen,

in anderen foren, spricht man wenn man über marie schreibt, auch von der GOLD-Marie :smile:

gruß vom

rheinschwimmer

HalJam
10 juni 2009, 20:13
GOLD-Marie :smile:

Versteh ich jetzt nicht :confused: Verdient sie so gut...?

Knabbel
12 juli 2009, 22:20
Versteh ich jetzt nicht :confused: Verdient sie so gut...?

Vielleicht... aber dann jetzt in Acapulco - Velbert.

Jorah Mormont
15 juli 2009, 00:29
Vanavond Marie gespot in Acapulco. Ze gaat as we speak als brunette door het leven. Was erg aangenaam om weer eens met haar te kletsen. Tot een sessie is het helaas niet gekomen. Ze was net geboekt toen ik binnenkwam. Echter ze nam wel even de tijd met me te kletsen. Later heb ik ze niet meer gezien:nixweiss[1]:

Sonny

Rex
4 oktober 2010, 22:12
Haarkleur/-lengte : Blond, lang
Postuur/Cupmaat : Normaal, D (echt)
Nationaliteit/Taal : Duitse
Lengte: 1,65m
Leeftijd : 26
Tatoeages/Piercings : geen
Service: Full options

Marie kwam ik op een gegeven moment tegen beneden in de loungeruimte toen ik lag bij te komen van een vorige sessie. We keken elkaar aan en wisten dat we elkaar beiden ergens anders hadden gezien..........
Marie heeft een aantal jaren terug in GT gewerkt en ik wist dat het dus een goeie sessie zou worden met deze kleine maar heerlijke Duitse meid......

Op de kamer gaat ze er helemaal voor en wordt je als een Koning behandelt. Alles is mogelijk. Ik heb heerlijk van haar genoten.
Tongzoenen deed ze echt heerlijk, rustig en zacht en ook het pijpen deed ze echt heel lekker zacht en met veel gevoel........Het neuken met haar was ook erg lekker......heerlijk rustig en totaal geen tijdsdruk........

Knabbel
4 oktober 2010, 23:40
We keken elkaar aan en wisten dat we elkaar beiden ergens anders hadden gezien..........
Marie heeft een aantal jaren terug in GT gewerkt en ik wist dat het dus een goeie sessie zou worden met deze kleine maar heerlijke Duitse meid....

Sterker nog, je hebt al met haar liggen knallen:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=17229

bergm550
4 oktober 2010, 23:48
Tongzoenen deed ze echt heerlijk, rustig en zacht en ook het pijpen deed ze echt heel lekker zacht en met veel gevoel........Het neuken met haar was ook erg lekker......heerlijk rustig en totaal geen tijdsdruk........

Kan ik bevestigen. Ik ben al een paar keer met haar op de kamer geweest in World en het is een geweldige vrouw met heerlijke Cup D klokken, een lekker lichaam en kont om in vast te knijpen. Ik krijg nu al een strakke plasser als ik er aan denk.

Ze heeft inderdaad in GT gewerkt in 2007. Daar heb ik haar voor het eerst ontmoet.

bergm550
29 oktober 2012, 12:44
Marie is ook weer terug in World.

bergm550
19 januari 2014, 16:40
Marie werkt nu achter de theke.

mechelen
8 maart 2015, 03:43
Marie werkt nu achter de theke.

Nog steeds, ze is wellicht definitief gestopt als DVP. Dit topic mag dus naar het archief.