PDA

Volledige versie bekijken : Nadia / Nadja (Duitse)

Knabbel
6 oktober 2010, 17:06
Haarkleur/-lengte : Platinablond, soms stijl maar ook krullend tot op schouders
Lengte dame : ca. 1.65m
Postuur/Cupmaat : slanke hardbody / grote A tot kleine B-cup
Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : blanco
Service: NMC, PZC, beffen, tongzoenen
Voordelen: Goede pre- en aftersales
Nadelen: Pijpt niet graag met voorvocht
Tijdsduur : 60min
Prijs : 100 euro (€ 50.- per half uur)
Extra’s bij het bezoek: Geen
Bijzonderheden: Eindelijk weer een dame zonder kunstnagels en soortgelijke prullaria

Ik had haar in de middag in het voorbijgaan al op een bankje zien liggen. Eerste indruk: lolita barbie.
Blond, gebruind, ongeïnteresseerde indruk en dus waarschijnlijk een gemuteerde Roemeense of iets dergelijks.

Gelukkig bleek niets minder waar. Wat later op de middag besluit ik een potje te gaan poolen, waarna zij dezelfde ruimte binnenstapt en we even later samen een potje spelen. Nu pas merk ik hoe relaxed en vriendelijk deze, naar nu blijkt, Duitse dame is. Ik bekijk haar nog eens beter en doe dat stiekem daarna nog een keer of 23. Een echte hardbody: kleine, maar stevige tietjes en perfect passend bij haar superstrakke lichaam. En in verhouding tot haar smalle gezichtje, heerlijke volle zoenlippen. Daarnaast een lekkere ronde kont en slanke doch gespierde en goed geprononceerde bovenbenen. Ze blijkt dan ook veel aan vechtsport te hebben gedaan. Ze draagt een zuurstokroze bikini, waarbij in haar broekje haar lipjes zeer verleidelijk afsteken. Een onvervalste cameltoe, oftewel kamelenteen, maar dat klinkt niet zo geil als dat het er uit zag. Gelukkig win ik het potje vrij snel (ik hou niet van verliezen) en zetten we ons gesprek buiten voort op een bankje. Hier babbelen we lustig en luchtig over allerlei zaken en blijkt ze een echte dame te zijn: ze heeft nl. 80 paar schoenen...

Onder het motto "wie de schoen past, trekke hem aan" streel ik haar en in no-time valt ze in katzwijm tegen me aan. Ze kan er geen genoeg van krijgen, maar de afgekoelde buitenlucht verplaatst ons naar binnen. Hier zetten we het spel voort op een slaapbank bij het zwembad. Of ik haar nu streel, aai, of masseer; ze vindt het heerlijk en heeft overal kippevel. Voor ik het weet liggen we uitgebreid te zoenen en fluistert ze met gepaste schaamte in mijn oor dat ze haar slipje beter uit kan doen, omdat ze hier veel te nat van wordt. Uit ongeloof mag ik dit controleren en waan ik inderdaad mijn vingers even later in een kleverig potje jam. Ondertussen zijn we al een halfuur verder en hou ik het ook niet meer uit. Snel besluit ik een douche te nemen, hoewel het nog niet meevalt dat schaamteloos te doen met een niet af te stoppen erectie. Ondertussen volgen haar ogen continu mijn bewegingen en poeiert ze snel maar vakkundig een potentieel volgend slachtoffer af, in afwachting van mijn komst.

Snel regelt ze een sleutel, verfrist zich en toont haar heerlijke naakte lichaam op de kamer. Ik sta daar nog steeds met dezelfde niet aflatende erectie een beetje schaamteloos naar haar te kijken. Ze drukt me met de rug tegen de muur en begint met die heerlijke kont tegen mijn blokfluit aan te rijden. Ik zak langzaam door mijn knieën en mijn mond, tong en handen verdwijnen op allerlei plaatsen. Snel nestelen we ons op het bed waar het hele spel verdergaat. Ondertussen houdt ze niet op complimentjes te strooien en vraagt me haar te likken. Nou ben ik normaal niet zo’n beffer, maar aangezien ze heerlijk fris en glad geschoren is waag ik er maar een poging aan. Geleidelijk aan laat ze eerst 1 en daarna ook 2 vingers toe en lik ik me een slag in de rondte tot de blaren op mijn tong staan. Ondertussen houden we geil oogcontact en stuurt ze mijn hoofd met haar handen. Langzaam wordt het tijd om de rollen om te draaien en daalt ze nu bij mij af naar beneden om op blokfluitles te gaan. Door alle geiligheid ben ik bijna niet meer te houden en verlies zelf ook redelijk wat voorvocht. Het is duidelijk dat ze hier niet zo van houdt, doch slaat ze zich hier dapper doorheen. Omdat ik merk dat ze dit onder de huidige omstandigheden niet zo prettig vindt, gaan we al snel over tot het knalwerk.

Ik fluister haar in dat ik waarschijnlijk snel mijn kruid zal verschieten, waar ze duidelijk niet van gediend is. Met “Ich will ficken, und aber richtig!” spreekt ze duidelijke taal. Doordat de pijpsessie relatief kort was hou ik het zowaar nog lang uit ook. De olie komt tevoorschijn en ik verras haar met een body-to-body en een massage. Ze pijpt me weer snel op oorlogssterkte, maar nu met gummi. Allerlei standjes passeren de revue en we eindigen, zij wijdbeens bovenopzittend voor de grote spiegel, terwijl ik mezelf met een rood aangelopen hoofd (zowel boven als onder) tekeer zie gaan. In missionaris en hevig zoenend kom ik spetterend tot een einde en lig nog enige tijd in haar te schokken. Enkele minuten later merkt ze op dat mijn blokfluit, die nog steeds in haar doosje zit, zijn vorm uitstekend vast kan houden. Inderdaad, normaal verslapt ie vrij snel, maar nu ben ik nog steeds geil. Ze maakt hier handig gebruik van door haar bevallige kontje te lichten en wederom langzaam weer mijn pik te gaan berijden. Damn, wat een uitzicht…

Wat een energie legt die meid aan de dag. Redelijk timide verlaat ik dan ook de kamer en we rekenen af bij de kluisjes. Terloops merkt ze op dat ze elastieken benen heeft. Ik beken haar dat ik ook met knikkende knieën rondloop. Sterker nog een verkwikkende douche en sauna later voel ik het nog steeds. Een dag later zelfs vergezeld van spierpijn. Tsjaa, ik kan het wel ontkennen, maar ik ben ondertussen ook geen twintig meer.

Of een volgende sessie weer zo zal gaan weet ik niet, maar het klikte deze dag gewoon tussen ons. Later op de avond nog even wat plezier met haar gemaakt en bijna weer op kamer gegaan, ware het niet dat ik toch eerst weer wat moest eten. En wie Knabbel kent, weet dat dat minstens zo belangrijk en lekker is. Snel fluisterde ze nog in mijn oor dat ze alleen in de weekenden werkt omdat ze doordeweeks enkele dagen een normale baan heeft. Gelukkig ben ik doorgaans in de weekenden vrij.

Note: Ik zie een zeer sterke gelijkenis met onderstaande dame. Ze zou het maar zo kunnen zijn, maar dat weet ik dus niet op zeker. Het geeft op zijn minst een treffende indruk van haar looks.

http://www.salon-cora.de/girls/mandy.html

Naar eigen zeggen heeft ze voorheen kort in in een privehuis gewerkt en ook enkele dagen in PHG. Het zou dus zo maar kunnen.

Knabbel
25 april 2011, 14:58
Postuur/Cupmaat : slanke hardbody / grote A tot kleine B-cup

Een echte hardbody: kleine, maar stevige tietjes en perfect passend bij haar superstrakke lichaam. En in verhouding tot haar smalle gezichtje, heerlijke volle zoenlippen. Daarnaast een lekkere ronde kont en slanke doch gespierde en goed geprononceerde bovenbenen.

Had haar tijdens mijn laatste bezoeken na onze eerste encounter niet meer gespot, tot dit weekend. Ze blijkt duidelijk wat kilo's erbij gekregen te hebben, met name haar achterwerk en bovenbenen. Ze heeft echter nog steeds een prima figuur en een kamergang zal me er ook zeker niet van weerhouden, maar de categorie "hardbody" is ze ontgroeid. Wel zijn hiermee haar borsten tevens duidelijk in omvang toegenomen en op natuurlijke wijze gegroeid tot een prachtige spitse flinke b-cup. Ze ligt ook duidelijk goed in de markt in PSR, want ze was de hele dag door vrijwel continu geboekt waarbij ze veel tijd voor pre-sales neemt.

The Saint
25 april 2011, 21:03
ware het niet dat ik toch eerst weer wat moest eten. En wie Knabbel kent, weet dat dat minstens zo belangrijk en lekker is.

:biggrin: