PDA

Volledige versie bekijken : Even voorstellen ... FireQ



FireQ
9 oktober 2010, 22:51
Hey,

Na al wat gelezen te hebben op dit forum dan ook maar besloten om lid te worden van de "schrijvende" leden :-) en waar kan dat beter dan in deze rubriek.
Dat gezegt zijnde:
ben een "laat twintiger" (of hoe zeg je dat).
Woon in Belgie (Antwerpen)
Heb tot nu toe nog geen enkele ervaring in de betaalde liefde. Loop wel al even met het idee rond om een DVP te bezoeken, maar iedere keer ik de stap wil wagen, blijkt de drempel net wat te hoog voor mij :) een club durf ik niet zo goed binnen wandelen en van een ramenbuurt wordt ik nu niet direct super geil, nog vindt ik het makkelijk om dan even een praatje te maken met zo een dame.

Na hier wat gelezen te hebben lijkt een FKK club mij wat makkelijker om naar toe te gaan, maar kan zijn dat ik dit ook weer verkeerd zie :) Ik wil me bij deze dan ook scharen bij de groep van leerberen en hoor graag wat momenteel de beste (zo die er al is) FKK club is die makkelijk bereikbaar is vanuit Antwerpen. Alle andere tips zoals welke houding je best aanneemt in zo een club of welk uur je er best binnen wandelt zijn natuurlijk ook welkom :-)

Ik hoop deze vrijdag mijn eerste bezoekje te plegen aan YY, PSR of Golden Dreams (voornamelijk omdat die mij allebei niet te veraf lijken), dit vanaf de middag tot een uur of 6-7. Mochten er nog mensen gaan of meewillen, laat maar weten :)

Grtz

MichelJ
9 oktober 2010, 23:01
:welcome2:

Jansen
9 oktober 2010, 23:06
Hey,

Na al wat gelezen te hebben op dit forum dan ook maar besloten om lid te worden van de "schrijvende" leden :-) en waar kan dat beter dan in deze rubriek.
Dat gezegt zijnde:
ben een "laat twintiger" (of hoe zeg je dat).
Woon in Belgie (Antwerpen)
Heb tot nu toe nog geen enkele ervaring in de betaalde liefde. Loop wel al even met het idee rond om een DVP te bezoeken, maar iedere keer ik de stap wil wagen, blijkt de drempel net wat te hoog voor mij :) een club durf ik niet zo goed binnen wandelen en van een ramenbuurt wordt ik nu niet direct super geil, nog vindt ik het makkelijk om dan even een praatje te maken met zo een dame.

Na hier wat gelezen te hebben lijkt een FKK club mij wat makkelijker om naar toe te gaan, maar kan zijn dat ik dit ook weer verkeerd zie :) Ik wil me bij deze dan ook scharen bij de groep van leerberen en hoor graag wat momenteel de beste (zo die er al is) FKK club is die makkelijk bereikbaar is vanuit Antwerpen. Alle andere tips zoals welke houding je best aanneemt in zo een club of welk uur je er best binnen wandelt zijn natuurlijk ook welkom :-)

Ik hoop deze vrijdag mijn eerste bezoekje te plegen aan YY, PSR of Golden Dreams (voornamelijk omdat die mij allebei niet te veraf lijken), dit vanaf de middag tot een uur of 6-7. Mochten er nog mensen gaan of meewillen, laat maar weten :)

Grtz

Golden dream is wel ver weg van Antwerpen 200 km
Ik woon vlakbij Antwerpen en kies voor LR of GT de beste clubs momenteel

Woensdag ga ik naar PHG is ook niet slecht maar minder dan de bvengenoemde.

YY en PSR zijn ook veel minder dan GT of LR.
Morgen ga ik wandelen in Antwerpen daar woon ik ook dicht bij met de fiets naar toe.:smoke:

FireQ
10 oktober 2010, 11:56
Hey Janssens,

ik zie dat je naast het schrijven van de nodige stukken proza ook nog met de nodige breins begiftigd bent ;-) blijkt dat mijn geografie inderdaad niet zo sterk is als ik ze graag had. GD is inderdaad wat ver (komende van antwerpen zuid). Dus ga eens wat kijken naar de clubs die jij aanhaalde... Kan je me mss ook vertellen of er iets te beleven valt in GT en LR tijdens de dag ? Of begint de actie in zo een fkk pas 's avonds ?

Denk dat ik je ook maar eens pm (van zodra ik dit kan) om je wat aanraders te ontfutselen over antwerpen :)

Ow ja, nog 1 ding, mijn duits is zo goed als onbestaande, ik slaag erin om het niveau van jean-marie pfaff te evenaren. Hoewel dit qua ludieke waarde zeker niet valt te onderschatten, betwijfel ik toch of dit begrijpbaar is voor de dames. Moet dat de pret drukken ? Aan de andere kant kan ik wel goed engels en OK frans en pools.

Stiffmaster
10 oktober 2010, 18:00
Ik hoop deze vrijdag mijn eerste bezoekje te plegen aan YY, PSR of Golden Dreams (voornamelijk omdat die mij allebei niet te veraf lijken), dit vanaf de middag tot een uur of 6-7. Mochten er nog mensen gaan of meewillen, laat maar weten :)Grtz

:welcome: FireQ, jammer dat Golden Dreams iets uit jouw richting is, je had daar mooi de gelegenheid om vrijdag de 15e met je neus in de boter te vallen. Een feestje en veel ijsberen die je wegwijs hadden kunnen maken met het fenomeen saunaclub. Als GD toch tever is zou ik voor Goldentime kiezen, succes meestal verzekerd, de tip van Facial zal ik zeker ter harte nemen, de dames ruiken jouw onschuld en voor hun ben je dan kanonnenvoer, veel plezier hier op dit forum en wij kijken uit naar jouw bevindingen in de wereld van Sadom en Gomorra. :teuflisch:

Gr. Stiffie

CLUBSPORT
11 oktober 2010, 18:00
en zoals ze bij mij wel eens gezegt hebben na mijn eerste clubbezoek :We hebben er weer een verslaafde bij :biggrin: