PDA

Volledige versie bekijken : Paspoorten met Gum net een boodschappenbriefje



Jansen
10 oktober 2010, 09:39
Paspoorten zijn voor Roemeense dames net een boodschappenbriefje

Volgens mij zijn de Roemeense paspoorten dan ook met een bot potlood ingevuld en is de foto er op getekend.:baeh:
Natuurlijk zijn ze slim in Roemenie (niet Joop Slim ) maar echt slim zodat ze in het buitenland het paspoort zelf kunnen aanpassen met een Gum.

Als je aan een Roemeense vraagt waar ze van dan komt dan krijg je vaak een antwoord van ? vul het zelf maar in ik vind alles goed. (geen Albanie of Bulgarije )

Dus is het meestal Italaans met Duitse moeder of Spaans met Duitse Moeder :gruebel:
Waarom die Duitse moeder ? vanwege het Duits dat ze al een beetje kennen omdat ze als zigeuners Langs de Duitse clubs al hebben getrokken.:hah:

Big30 en Michel.J. Bosco en vaak ook Jansen houden wel van dames met Fantasie dat komt natuurlijk omdat je steeds weer nieuwe verhalen krijgt van deze dames.:bibber_2:

Als je nu alleen met 1 Roemeense naar de kamer bent geweest en je zou blind zijn, dan na een paar maanden heb je zoveel verschillende verhalen van dit meisje gehoord dat je echt gaat denken dat je al met 5 verschillende meiden bent geweest :rofl::rofl::rofl:

Omdat ze ook nogal eens reizen van club to club herken je ze wel vaak aan het setje wat ze aan hebben of de slip :motz::motz:

Dat het gewassen wordt geloof ik nog wel :nee::nee: WEl Knik dan geen NEE:nee::nee:
Maar geeft de pijp :smoke: maar aan Maarten en laat je niet voor je :mad_6:
kop slaan het blijven lekkere leugenaarsters :freu::freu::freu:

EEN paar feiten om een Roemeense te herkennen tussen de Spaanse en Italaanse :

Ze hebben altijd geld nodig voor een vlucht of zieke mama of zusje :redface:
Als je ze wil helpen stuur Joop er dan naar toe en ze kunnen binnen twee weken trouwen :wink2::wink2:

P.s. het kleine zusje dat meestal daarna komt moet je van afblijven die is bestemd voor Pistol Pete. :thefinger:


Effe weg :teuflisch:

Pistol Pete
10 oktober 2010, 10:18
Ze hebben altijd geld nodig voor een vlucht of zieke mama of zusje :redface:
Als je ze wil helpen stuur Joop er dan naar toe en ze kunnen binnen twee weken trouwen :wink2::wink2:

P.s. het kleine zusje dat meestal daarna komt moet je van afblijven die is bestemd voor Pistol Pete. :thefinger:


Effe weg :teuflisch:

Alweer Pistol Pete? Maar wie zit er steeds vaker aan Pistolladies in LR?? :gruebel::gruebel::gruebel:Juist ja, ja..., ja..., jansen!:hah::hah:

:thefinger::thefinger::)

joop slim
10 oktober 2010, 10:21
Ik kreeg laatst een paspoort aangeboden als garantie............... ze was aan het kwartetten met al haar ausweisen......

Dit was een gevalletje van bulgaarse roulette......rien ne va plu, de centen zijn niet meer van U :biggrin:

Een rijbewijs kost in bulgarije € 400,- (en ja ze zijn ervan overtuigd dat het een bijzonder legaal exemplaar is)
Een identeitskaart drukken ze zelf thuis met een europese printer

toch mooi als de dames voor zichzelf ook een illusie creeren en niet alleen voor ons doen........

Dus kortom we mogen niet mopperen ze zijn zeer sociaal bezig ! :freu:

Jansen
10 oktober 2010, 12:03
Ik kreeg laatst een paspoort aangeboden als garantie............... ze was aan het kwartetten met al haar ausweisen......


Een rijbewijs kost in bulgarije € 400,- (en ja ze zijn ervan overtuigd dat het een bijzonder legaal exemplaar is)
Een identeitskaart drukken ze zelf thuis met een europese printer
:freu:

Klopt het zijn net Hollanders ook ik heb 3 paspoorten/E.card's maar de mijne zijn dan wel echt ;)

Jansen
10 oktober 2010, 17:48
Mooi vraal, ze liegen vaar heel de zooi bij elkaar.:biggrin:


Volgens mij zou jij nooit een vals paspoort kunnen maken wat geloofwaardig is :biggrin:

Ascari
10 oktober 2010, 19:40
EEN paar feiten om een Roemeense te herkennen tussen de Spaanse en Italaanse :

Ze hebben altijd geld nodig voor een vlucht of zieke mama of zusje :redface:
Als je ze wil helpen stuur Joop er dan naar toe en ze kunnen binnen twee weken trouwen :wink2::wink2:


Als een dvp zegt dat ze italiaans is dan is de kans 99 % dat ze liegt, italiaanse vrouwen verlaten niet graag hun land, ook niet voor hun vent en zeker niet om de hoer te gaan spelen.

Mijn ervaring op een rijtje:

Als een dvp zegt dat ze Italiaans is: is ze eigenlijk roemeens, albaans

Als ze zegt dat ze spaans is (en ze zit bij de roemenen): is ze Roemeens

Als ze zegt dat ze Hongaars is: is ze ook Roemeens

Dvp liegen ook graag over hun leeftijd: bv als zij zegt dat ze 25 is (en ze ziet er niet zo jong uit) tel er dan maar 5 jaar bij op. Als ze russisch/pools zijn dan mag je er 7 tot 10 jaar bij optellen.

En inderdaad doen ze het niet voor hun luxe levensstijl of hun pooier maar voor hun: ouders, kind(eren), studie, broers, zussen etc etc je kunt het zo gek niet bedenken.

Jansen
10 oktober 2010, 20:10
Maar hoe kom jij aan 3 paspoorten, of heb jij ze wel zelf gemaakt ;)

Nee het zijn echte paspoorten en E cards van diverse landen uitgegeven door het Ministerie van die landen ;)

Jansen
10 oktober 2010, 20:16
Als een dvp zegt dat ze italiaans is dan is de kans 99 % dat ze liegt, italiaanse vrouwen verlaten niet graag hun land, ook niet voor hun vent en zeker niet om de hoer te gaan spelen.



In GT maar ook in VV werken dames die uit Italie komen.

Ik heb met een meisje uit Milan en ook een uit Sicilia (Palermo) in de club maar ook buiten de club contact gehad.

Picasso 1
10 oktober 2010, 20:47
In GT maar ook in VV werken dames die uit Italie komen.

Ik heb met een meisje uit Milan en ook een uit Sicilia (Palermo) in de club maar ook buiten de club contact gehad.

99% kans dat jij er dus ingetrapt bent. Vraag zo'n dame of ze bijvoorbeeld weet waar Bari ligt (te vergelijken met dat je een Nederlandse meid vraagt of ze weet waar Arnhem ligt :wink:) of zeg haar dat jij wel eens in Bari komt op slechts 10 kilometer van Milan :rolleyes:. Als ze het niet weet of jou niet corrigeert dan kun je gerust uitsluiten dat ze uit Italie komt.

Besef wel dat die meiden vloeiend italiaans of spaans spreken en dat ze vaak daar een woning hebben. Ontelbare keren heeft een dame me verteld dat ze spaanse is en kwam ik er zonder uitzondering binnen 1 minuut achter dat dat niet zo was; bijna altijd bleken ze roemeens en een enkele keer Colombiaans (Samira) of Argentijns (Laura). Een tweetal keren was het accent van de dames zo perfect spaans dat ik het bijna geloofde (Celina uit VV bijvoorbeeld) maar na enkele ontmoetingen vielen ze alsnog door de mand. Al snel komt de smoes dat ze half spaans/italiaans zijn en half roemeens maar ga er maar gerust vanuit dat zo'n type halfbloedje alleen maar mogelijk is wanneer hun mama door een spanjaard/italiaan zonder condoom is :fuck: want huwelijken tussen inwoners van deze twee landen zijn een zeldzaamheid.

Jansen
10 oktober 2010, 20:56
99% kans dat jij er dus ingetrapt bent. Vraag zo'n dame of ze bijvoorbeeld weet waar Bari ligt (te vergelijken met dat je een Nederlandse meid vraagt of ze weet waar Arnhem ligt :wink:) of zeg haar dat jij wel eens in Bari komt op slechts 10 kilometer van Milan :rolleyes:. Als ze het niet weet of jou niet corrigeert dan kun je gerust uitsluiten dat ze uit Italie komt.

Haha mooi meegedacht.

Ik ben bij haar in Milaan geweest ze woonde en studeerde daar.
;)

Picasso 1
10 oktober 2010, 21:04
Haha mooi meegedacht.

Ik ben bij haar in Milaan geweest ze woonde en studeerde daar.
;)

Behalve een paar Spanjaarden hier op het forum zijn er ook een aantal Italiaanse ijsberen die zich weinig laten horen. Ben benieuwd wat hun ervaring is met meiden die zich voordeden als Italiaanse....

Big30
10 oktober 2010, 21:05
Een tweetal keren was het accent van de dames zo perfect spaans dat ik het bijna geloofde (Celina uit VV bijvoorbeeld) maar na enkele ontmoetingen vielen ze alsnog door de mand.

Is Celina ook door de mand gevallen? Kan me nog goed herinneren dat je haar intervieuwde ;).

Overigens omdat Roemeensen zo vaak beweren Spaans/Italiaans te zijn geloof je nu eigenlijk per definitie geen enkele dame meer die zegt uit Spanje te komen.

Gisteren in PHG stelde een Engels beertje waar ik mee in gesprek was haar favoriete dame voor, een Spaanse zei die.
Ze zag er wel Spaans uit en ja sprak ook zo leek het goed Spaans, maar ja zoals P1 al zegt ik kan echt niet onderscheiden of ze echt Spaans is dan wel daar jaren heeft gewoond en dus vrij aardig Spaans spreekt.

In ieder geval is nu de standaard reactie als een dame zegt dat ze Spaans is "ja, ja heb je weer zo'n Roemeense die zegt Spaanse te zijn".
Dat dacht ik bij deze dame dus ook en zal denk ik ook wel weer zo zijn :tongue:!

Jansen
10 oktober 2010, 21:09
Zelfs als je de Tom Tom aangeeft om naar Boekarest te rijden dan kom je zelfs in Barcelona terrecht.:eek:

Dan snap ik nu ook waarom Extince in Barcelona verblijft :confused:
Zijn vriendin wou naar huis :rofl::rofl::rofl:

Picasso 1
10 oktober 2010, 21:21
Is Celina ook door de mand gevallen? Kan me nog goed herinneren dat je haar intervieuwde ;).

Overigens omdat Roemeensen zo vaak beweren Spaans/Italiaans te zijn geloof je nu eigenlijk per definitie geen enkele dame meer die zegt uit Spanje te komen.



Celina is 100% roemeens maar heeft een perfect spaans accent en kent Spanje goed.

In 6 jaar saunaclubs bezoeken over heel Duitsland ben ik nog nooit een spaanse tegen gekomen. Wel honderden keren aangehoord dat ze spaans zijn en nooit klopte het.
Zelfs in spaanse clubs zijn ze moeilijk te vinden. Drie jaar geleden kwam ik in Estark een Madrileense tegen en recentelijk in een grote club in Malaga eentje uit Barcelona. Dus zelfs in Spanje zijn ze een speld in een hooiberg.
Als een dame zegt dat ze spaanse is mag je gerust achterdochtig zijn want de statistieken spreken haar enorm tegen.

Van Italiaanse weet ik het minder zeker maar het zou me niet verbazen als de meerderheid van de italiaanse dames helemaal niet uit italie komt.

Jansen
10 oktober 2010, 21:25
Ja wat Picasso schreef heb ik ook meegemaakt zowel met Italaanse als Spaanse dames.
Ook in Spanje in diverse clubs rond Gerona en Figureas vertelde de dames dat ze Spaans waren maar bleek ook veelal Roemeense te zijn.

Ik vind het wel gevaarlijk worden omdat ze dadelijk ook Nederlands leren spreken en dan vertellen dat ze Nederlandse zijn. :gruebel:

Picasso 1
10 oktober 2010, 21:27
Haha mooi meegedacht.

Ik ben bij haar in Milaan geweest ze woonde en studeerde daar.
;)


Zelfs als je de Tom Tom aangeeft om naar Boekarest te rijden dan kom je zelfs in Barcelona terrecht.:eek:

Dan snap ik nu ook waarom Extince in Barcelona verblijft :confused:
Zijn vriendin wou naar huis :rofl::rofl::rofl:

Extince zit dus ook bij een Spaanse in barcelona. Ze woont en studeert daar :rofl::rofl::rofl:

Stiffmaster
10 oktober 2010, 21:29
99% kans dat jij er dus ingetrapt bent. Vraag zo'n dame of ze bijvoorbeeld weet waar Bari ligt (te vergelijken met dat je een Nederlandse meid vraagt of ze weet waar Arnhem ligt :wink:)

Slecht voorbeeld P1 elke inwoner van Nederland leert op school waar Arnhem ligt en wat deze stad heeft betekend in de oorlog, had je toch beter iets als Kerkdriel of zo kunnen nemen :cool::cool: Of is jou toevallig niet geleerd waar Arnhem ligt :gruebel::gruebel:.

Picasso 1
10 oktober 2010, 21:32
Slecht voorbeeld P1 elke inwoner van Nederland leert op school waar Arnhem ligt en wat deze stad heeft betekend in de oorlog, had je toch beter iets als Kerkdriel of zo kunnen nemen :cool::cool: Of is jou toevallig niet geleerd waar Arnhem ligt :gruebel::gruebel:.

Dat is het hem nou juist, Stiffie. Elke Nederlander weet waar Arnhem ligt ;). Elk Italiaan weet ook waar Bari ligt.

Stiffmaster
10 oktober 2010, 21:35
Speciaal voor de Italiaanse lezeressen.

Bari is de hoofdstad van de gelijknamige provincie en van de regio Apulië in Zuid-Italië. De stad telt ongeveer 330.000 inwoners en ligt aan de Adriatische kust. Zo ook weer opgelost :teuflisch::teuflisch:

Picasso 1
10 oktober 2010, 21:39
Speciaal voor de Italiaanse lezeressen.

Bari is de hoofdstad van de gelijknamige provincie en van de regio Apulië in Zuid-Italië. De stad telt ongeveer 330.000 inwoners en ligt aan de Adriatische kust. Zo ook weer opgelost :teuflisch::teuflisch:

Dan vertel je ze dat Monica Bellucci spaanse ouders heeft. Als ze niet boos wordt en je flink tegenspreekt dan is ze geen Italiaanse :teuflisch:

Jansen
10 oktober 2010, 21:41
Dan vertel je ze dat Monica Bellucci spaanse ouders heeft. Als ze niet boos wordt en je flink tegenspreekt dan is ze geen Italiaanse :teuflisch:

En Belle Perez Is een Belgische Roemeense met Spaans bloed uit Vlaanderen :biggrin:

MichelJ
10 oktober 2010, 21:45
Tegen MJ zeggen ze altijd dat ze Roemeens zijn, anders zijn ze bij voorbaat al kansloos op een 50 EUR biljet :biggrin:.

Overigens pas 1x meegemaakt dat een dvp (in GT) zei dat ze uit Spanje kwam, geloof dat het Lucia was, maar dat was ook een ras-echte Oostblokker...

Picasso 1
10 oktober 2010, 21:46
En Belle Perez Is een Belgische Roemeense met Spaans bloed uit Vlaanderen :biggrin:

Dan is Wesley Sneijder ook met een half roemeense getrouwd :biggrin:.

De spaanse/italiaanse leugen is meer iets voor dvp's die zich willen distantiëren van een groep die volgens hun een slechte naam heeft bij klanten

MichelJ
10 oktober 2010, 21:48
...Monica Bellucci...
http://www.tejavideos.com/wp-content/uploads/2009/12/Monica-Bellucci-2.JPG

Monica Bellucci (Città di Castello (http://nl.wikipedia.org/wiki/Citt%C3%A0_di_Castello), 30 september (http://nl.wikipedia.org/wiki/30_september) 1964 (http://nl.wikipedia.org/wiki/1964)) is een Italiaans (http://nl.wikipedia.org/wiki/Itali%C3%AB) supermodel (http://nl.wikipedia.org/wiki/Supermodel) en actrice (http://nl.wikipedia.org/wiki/Acteur).
Bellucci is geboren in Città di Castello, Umbrië, Italië, dochter van Maria Gustinelli, een schilder, en Luigi Belluci, die een transportbedrijf bezat. Op haar achttiende is ze aan de universiteit van Perugia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Universiteit_van_Perugia) rechten (http://nl.wikipedia.org/wiki/Rechtsgeleerdheid) gaan studeren. Als bijbaan had ze vanaf haar 16e modellenwerk bij de Liceo Classico. Twee jaar later is ze echter met haar studie gestopt en in Milaan gaan wonen, waar ze een contract met het modellenbureau Elite (http://nl.wikipedia.org/wiki/Elite_Model) tekende. In deze tijd begon ze ook met acteercursussen.
Bellucci was in de jaren 90 (http://nl.wikipedia.org/wiki/1990-1999) vooral bekend in Italië en Frankrijk. Door haar rol in de film l'Appartement kreeg ze in heel Europa bekendheid. Vanaf 2000 verscheen Bellucci ook in Amerikaanse films.
Bellucci is getrouwd met acteur Vincent Cassel (http://nl.wikipedia.org/wiki/Vincent_Cassel). Ze hebben twee dochters, Deva (2005) en Leonie (2010).

Jansen
10 oktober 2010, 21:50
Dan is Wesley Sneijder ook met een half roemeense getrouwd :biggrin:.

De spaanse/italiaanse leugen is meer iets voor dvp's die zich willen distantiëren van een groep die volgens hun een slechte naam heeft bij klanten

Klopt Anders had Wesley zijn bruiloft wel netjes betaald nu wil hij er goedkoop van af komen (echt Roemeens) :rofl:

Met die Monica zou ik het wel kunnen en maakt niet uit waar ze geboren is.:freu:

Picasso 1
10 oktober 2010, 21:53
Bellucci is getrouwd met acteur Vincent Cassel (http://nl.wikipedia.org/wiki/Vincent_Cassel). Ze hebben twee dochters, Deva (2005) en Leonie (2010).
Vraag ze maar bij welke partij Berlusconi hoort en hoe vaak hij aan de macht was :rofl:

lustman
10 oktober 2010, 21:55
In 6 jaar saunaclubs bezoeken over heel Duitsland ben ik nog nooit een spaanse tegen gekomen.

Vanwaar was die Gabriella in Gt dan ? Enig idee ?

Picasso 1
10 oktober 2010, 22:01
Vanwaar was die Gabriella in Gt dan ? Enig idee ?

Daar zit een hoop Braziliaans bloed in :wink:

Big30
10 oktober 2010, 22:01
Vanwaar was die Gabriella in Gt dan ? Enig idee ?



Ze behoort beslist tot de betere meiden van GT. Overigens, ze is niet spaans!
Bij mij vallen ze in dat opzicht snel door de mand :thefinger.
Ik weet niet meer of ze Colombia of Cuba had gezegd, maar zulke details onthou je niet zo tijdens het neuken :rofl:.

Lees haar topic door en je zou zweren tis een Roemeense :tongue:!

Jansen
10 oktober 2010, 22:18
Dat is het hem nou juist, Stiffie. Elke Nederlander weet waar Arnhem ligt ;). Elk Italiaan weet ook waar Bari ligt.

Is Spanje dan ook een Provincie van Roemenie :eek::eek:

En nu we er toch mee bezig zijn :

Geef maar toe Picasso1 Dat je Roemeens bent :freu

Is de naam dan Picesco1:bibber_2:

Picasso 1
10 oktober 2010, 22:26
Is Spanje dan ook een Provincie van Roemenie :eek::eek:


Nee, maar Roemenie was ooit wel een provincie van Rome :rolleyes:: De naam Roemenië (România) komt van Român (Roemeen), dat weer komt van het woord Romanus ("Romein") uit het Latijn.
Dus toch Italiaansen :biggrin: :freu:

Jansen
10 oktober 2010, 22:58
Nee, maar Roemenie was ooit wel een provincie van Rome :rolleyes:: De naam Roemenië (România) komt van Român (Roemeen), dat weer komt van het woord Romanus ("Romein") uit het Latijn.
Dus toch Italiaansen :biggrin: :freu:

De Romeinen hebben het hele volk vermoord omdat ze rijker waren dan de Romeinen zelf.
Daarna is het land bevolkt met Zigeuners uit Italie.

Jack42
11 oktober 2010, 06:20
Picasso1 beweert dus dat er geen spaanse DVP's zijn en natuurlijk zijn er dan ook geen spaanse hoerenlopers.
Wat een net volk toch dat Spaanse volk. :hammer:
Hebben ze wel sex eigenlijk? :eek:

Gondolas9
11 oktober 2010, 06:27
Tja, een echte man betaalt toch niet voor seks. Vraag maar aan Berlusconi!

Costana
11 oktober 2010, 08:11
De Romeinen hebben het hele volk vermoord omdat ze rijker waren dan de Romeinen zelf.
Daarna is het land bevolkt met Zigeuners uit Italie.

Dus alle Roemeense zijn eigenlijk Italiaanse ? :gruebel:

en van waar eigenlijk die link met Spanje ? Er werd mij verteld dat er veel spaanse tv-programma's op de tv komen in roemenie (uitgaande dat het waar is natuurlijk)

Willem2
11 oktober 2010, 08:41
Speciaal voor de Italiaanse lezeressen.

Bari is de hoofdstad van de gelijknamige provincie en van de regio Apulië in Zuid-Italië. De stad telt ongeveer 330.000 inwoners en ligt aan de Adriatische kust. Zo ook weer opgelost :teuflisch::teuflisch:


Het ligt allemaal aan : Sinterklaas (http://geschiedenis.vpro.nl/artikelen/19946709/). Lees het verhaal en je komt er achter, hoe de vork in de steel zit :rolleyes: ;)

Admin
11 oktober 2010, 12:18
en van waar eigenlijk die link met Spanje ? Er werd mij verteld dat er veel spaanse tv-programma's op de tv komen in roemenie (uitgaande dat het waar is natuurlijk)

Dat klopt inderdaad wel. Het Roemeens is (de naam zegt het al) een Romaanse taal net als het Spaans, Italiaans en Frans. Zie ook opmerking van Picesco1.
Deze talen zijn erg verwant aan het Roemeense en voor hen dus relatief eenvoudig te leren. Deze landen zijn daarom ook vrij populair onder de Roemenen om werk te gaan zoeken of te gaan wonen.
De meeste Roemeense dames die je in de clubs ziet en goed Spaans/Italiaans spreken hebben of een tijdje daar gewerkt of daar wat tijd bij bekenden doorgebracht.

Picasso 1
11 oktober 2010, 16:14
Picasso1 beweert dus dat er geen spaanse DVP's zijn en natuurlijk zijn er dan ook geen spaanse hoerenlopers.
Wat een net volk toch dat Spaanse volk. :hammer:
Hebben ze wel sex eigenlijk? :eek:

Ik bedoel alleen maar dat door veel roemeense hoeren er veel nederlandse hoerenlopers zijn. Komt omdat roemeense dames veel liegen en het bij nederlandse hoerenlopers als zoete koek ingaat :rofl:

Bosco
11 oktober 2010, 17:00
Dus Picasso, ik heb volgens jou in Spanje 3 Roemeense genaaid? ipv 2 Spaanse en 1 Colombiaanse. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=170683&postcount=4):eek:

Gelukkig maar.....dacht dat ik toen last had van een zonnesteek. :freu:

Picasso 1
11 oktober 2010, 17:58
Dus Picasso, ik heb volgens jou in Spanje 3 Roemeense genaaid? ipv 2 Spaanse en 1 Colombiaanse. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=170683&postcount=4):eek:

Gelukkig maar.....dacht dat ik toen last had van een zonnesteek. :freu:

Ik denk eerder dat je een roemeense en een colombiaanse hebt gepakt en een keer gerukt. Het rukken vond je dramatisch slecht :rofl:

Costana
11 oktober 2010, 19:03
Gelukkig dat er geen passportcontrole is vooraleer lul en kut kunnen ontmoeten.