Knabbel
15 oktober 2010, 16:02
Haarkleur/-lengte : Donker, halflang stijl haar in een staartje
Lengte dame : 165cm
Postuur / Cupmaat : zeer slank / grote A tot kleine B-cups
Nationaliteit/Taal : Roemeense / beperkt Engels
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : Geen
Service: NMC / PZC / Beperkt zoenen
Voordelen: Mooie en lieve dame
Nadelen: Glijmiddel, doet haar best maar bakt er niet veel van
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : 40 euro per half uur
Extra’s bij het bezoek: Tweemaal ongewenst bezoek op de kamer
Wordt vervolgd...
Pistol Pete
15 januari 2011, 20:19
Had ik dit draadje maar eerder gelezen....had ik vandaag ws toch voor een andere damegekozen. hoewel ik niet ontevreden was over de orale sessie...Nmc was niet mogelijk...mijn pink ging niet eens naar binnen:huch::huch:...
Wel een stunner deze meid...wow..helaas inderdaad beperkt zoenen...
maar de facesitting was heerlijk.:baby2::baby2:
Knabbel
16 januari 2011, 11:56
Extra’s bij het bezoek: Tweemaal ongewenst bezoek op de kamer
Wordt vervolgd...
Ik was dus nog even in gebreke gebleve. Bij deze:
Ik had het aangename geluk dat ik ongevraagd aan tafel vergezeld werd door 3 uiterst bevallige donkerharige slanke Roemeense dames van een jarig of 20. Deze waren ook wel in voor een geintje, hoewel de communicatie indirect en daardoor wat stroever liep. Slechts 1 van de drie (Ellie) had niet alleen de meeste babbels, maar sprak ook het beste Engels en deed tevens het vertaalwerk voor de andere dames. Mijn oog viel echter niet direct op Ellie, maar op een andere dame (Katia) die verlegen haar blik afwendde. Ik werd er tevens van verdacht stiekum Roemeens te spreken omdat ik enkele woorden opving en daarop reageerde. Was het maar waar, of misschien ook eigenlijk maar beter van niet. Na een koffie, en voor de dames een Redbull, vond ieder zijn weg weer naar een hangbank. Uiteraard volgde ik Katia met mijn ogen en niet veel later bleek ik zomaar naast haar op de bank zitten. Wat een toeval. Het bleek een bijzonder lief en fraai schatje te zijn die nog maar kort in het vak, en dus ook in Acapulco, werkzaam was. Ze sprak dan dus beperkt Engels en af en toe werden we geholpen door Roemeense Melek (betekenis: Engel) die op het bankje achter ons zat.
De sleutelvraag kon desondanks niet uitblijven en na enige omzwervingen eindigden we helemaal achteraan in het pand op een rustige kamer. Katia bleek een leuke spring in ’t veld, maar tegelijk ook een beetje onwennig en onzeker over zichzelf en haar lichaam, overigens volledig onterecht. Getracht haar op het gemak te stellen wat ook lukte met wat gestreel en grapjes. Voorzichtig werden wat lipzoentjes uitgewisseld en ondernam ze een poging om me te pijpen. Helaas werden alle handelingen door haar onzekerheid te snel maar met name te lang onderbroken, waardoor ik telkens met een slappe opgescheept zat. Net toen ze me weer behoorlijk op oorlogssterkte gehad, en ik met mijn rug naar de deur zat, werd deze ineens geopend en keek er een zuidelijk ogend figuur met foute blik en dito baardje naar binnen. Na een vermaning mijnerzijds werd de deur snel gesloten en droop de gluurder af, mij met een slappe achterlatende. De lul…
Katia deed opnieuw haar best een kreeg hem toch weer omhoog. Nadat de vereiste sterkte weer bereikt was probeerde ze het geheel van gummi te voorzien, echter kon de juiste afrolrichting niet vinden. Het duurde dusdanig lang dat ik weer met een slappe kwam te zitten. Wederom begon ze te pijpen en het bloed verplaatste zich weer enigszins zuidwaarts, waarop verdomd als het niet waar is, de deur weer openging, en die achterlijke (naar later bleek Albanenese) lul nogmaals de deur opende. Meteen sprong ik met een halfslappe lul van het bed, Katia letterlijk met open mond achterlatende, en sprong kwaad schreeuwend richting deur. De Albanees maakt zich “Sorry, sorry” roepende snel uit de voeten, ook wel wetende dat ik hem natuurlijk niet met een halfslappe na zou rennen op de gang. Weer alles verziekt en de tijd ook al bijna verstreken. Katia keek me schuldig aan, maar samen probeerden we er maar om te lachen.
De zoveelste poging werd ondernomen om leven in de brouwerij te krijgen, en zowaar kreeg ik weer een 80% erectie en voorzag deze maar snel zelf van een gummi, onderwijl zij bezig was om de durex playgel uit de bus te krijgen. Alsof de duvel ermee speelde was deze bijna leeg en zat ze onhandig schuddend en knijpend minutenlang de tube te bewerken alsof het laatste druppel mayonaise was die er nog uit moest. Tsjonge wat had ik een moeite van erectie van 80% niet nog verder te laten dalen dan 60%. Het was maar goed dat ik niet daags teveren bloed had gegeven aan het rode kruis. Penetratie diende dus te geschieden met een bijkans slappe lul waardoor het geen wippen maar wappen werd; oftewel wappen = wippen met een slappe… Tsjonge wat een idiote sessie en eigenlijk kon ik haar ook nog niets eens iets kwalijk nemen. Ik wist van tevoren dat bij zo’n jong en onervaren ding de slagingskans nou eenmaal minder is dan bij een vakhoer (…vrij naar Jünther) maar mijn hemel wat was ze prachtig. Slappe lul van de dag was dus niet alleen ikzelf, maar met name die verdomde koekebakker die tweemaal onze kamer binnenkwam.
Pistol Pete
23 januari 2011, 00:30
Jammer. Deze dame heeft Acapulco verlaten en schijnt naar Londen gegaan te zijn. De laatste tijd heb ik meer dames naar Londen zien gaan. zonder uitzondering waren ze zeer snel weer terug. PP hoopt dat dit ook voor deze lekkere pistollady geldt.