PDA

Volledige versie bekijken : Margareta (Roemeense)

Henk71
19 oktober 2010, 11:45
Zondag j.l. nu in in triootje met Laila met haar naar de kamer geweest.Ze is slank , ca 1.65 m., CA 24 jaar. Italiaans uiterlijk. Zoent echt heerlijk. GFE !!.
Volgens mij was ze de meest gevraagde dvp-er van allen OP DEZ MIDDAG.

SeX++
27 oktober 2010, 18:48
Gisteren heb ik met een dame gekampeerd die 'Margareta' noemt. Tegen mij vertelde ze dat ze Italiaanse, uit Sicilië, was.

Klopt de omschrijving?

Naam : Margareta

Nationaliteit/Taal : Italiaanse / Duits & Italiaans

Leeftijd : 25 à 30j. (schatting)

Haarkleur/-lengte : Pek zwart / lang & kroezig

Lengte dame : 1m70 (schatting)

Postuur/Cupmaat : B of C

Tatoeages/Piercings : neen

Service: TZ, NMC, PZC

Voordelen: echte GFE

Nadelen: spreekt amper Engels

Tijdsduur : 1u

Prijs : 100,00 Eur

Extra’s bij het bezoek: GFE

Herhalingsgevaar: onbeschrijfelijk groot.

Ik zat een beetje dromerig voor me uit te staren naar al dat vrouwelijk vlees op de banken, toen onze blikken mekaar kruisten. Ze lachte naar mij.

Ik deed teken dat mijn instrument wat rust nodig had na twee beurtjes. Ze moest giechelen. Zo ging het enkele minuutjes door. Plots stond ze op en paradeerde in eva-kostuum voorbij om een drankje te halen, en zo kwam ze ook terug voor me defileren. Na een kwartiertje gaf ik toe, en ging naast haar zitten.

In geen tijd leunde ze tegen me aan en begonnen we te TZ'en. HEERLIJK hoe ze dit deed, ik wist meteen: 'dit is GFE', en dat had ik van de andere twee DVP's niet ontvangen. Veel praten konden we niet, ik praat amper Duits en zei spreekt alleen Duits en Italiaans.

Na nog een korte pijpbeurt op de bank ging ze de sleutel halen. Op de kamer gingen we goddelijk verder. Eerst een cowgirl, dan in missionaris hijgend klaargekomen. We bleven aan mekaar geplakt, TZ'end en onze neusjes tegen elkaar wrijvend. Lang duurde het niet voor mijn fluit zich opnieuw opspande en begon haar opnieuw te naaien.

Na een poosje kon ik het fysiek niet meer houden, dat zou immers al mijn 5 keer zijn dat ik klaar kwam die namiddag. Maar we bleven teder knuffelen en maar TZ'en en veel meer.

Ze probeerde me nog al pijpend te bevredigen, maar na een poosje vroeg ik haar ermee te stoppen. We bleven wel mekaar omhelzen, TZ'en, aaien .... Het leek wel of we daar uren lagen te foefelen, maar toen we naar het kastje liepen om af te rekenen, zei ze dat we één uur weg waren geweest.

Nadien tezamen in het restaurantje gezeten en gepoogd een zinnig gesprek aan te gaan. Maar er is een te grote taalbarrière. Nadien zijn we, zonder veel woorden, hand in hand naar een bank gewandeld, waarna we een nieuwe sessie aanvingen.

Op één dag ben ik vier maal met deze DVP op afzondering geweest.
Ze moest lachen omdat ik de hik kreeg (wat te vlug gedronken met strootje). Op het einde leerde ze me nog tellen in het Italiaans en Duits. Ze maakte me duidelijk dat ze banden heeft met Albanië en een heel klein beetje met Roemenië. Maar meer conversatie was er niet, deze DVP moet je niet nemen om mee te praten.

Dit was GFE in het kwadraat.

blijemotorrijder
27 oktober 2010, 20:57
Dit is idd. Margarita,
Ze zegt dat ze uit Italie (Sicilie) komt, maar van een andere dame hoorde ik dat ze Albanese is. Wie het weet mag het zeggen.
Ik heb ooit een kamerbezoek met haar gehad, maar ik laat het bij deze ene keer.

SeX++
15 december 2010, 23:36
Datum bezoek: 10 dec 2010
Na 6 weken wachten nog maar eens naar Freude39 gereden om m'n vlam in mijn armen te voelen.
Eerst was ze nergens te zien, maar na een uurtje ijsberen riep ze me vlakbij de sauna. Verdomme, zij had mij herkent vanop wel 20m afstand. Stande pede stonden we mekaar te tongkussen, te knuffelen en te strelen. Alsof het 'coup de foudre' betrof! Het was opnieuw het vaste ritueel: voorspel op bank, kamer, douche, uitgebreid voorspel op bank, kamer, douche, etentje met z'n tweetjes, uitgebreider voorspel op bank, kamer, ...

Deze Siciliaanse lijkt wel gemaakt om mij te liefkozen. Als een computer kan berekenen welke vrouw mij fysiek het best past, komt daar zeker een kopie van Margarita tevoorschijn. Nooit liggen we ongemakkelijk, steeds aan mekaar geplugd. Als we tongzoenen kom ik in wereld terecht waar andere ijsberen een koffieshop-spul voor nodig hebben. Ook het bij 'ficken' beleef ik een superieur genot, met geen woorden te beschrijven.

Normaal zou ik deze intiemste gevoelens voor mezelf willen houden, maar ik openbaar dit uit erkentelijk voor het Ijsberenforum die me de sauna en fkk wereld liet ontdekken.
Ja, ik heb de rubriek 'verliefd op een DVP' gelezen. Maximaal eenmaal per maand, dan heb je het nog onder controle? Misschien zijn er die zeggen 'zo begon het ook bij mij'.
Als Onze Heer dit zo hemels lekker gemaakt heeft, zal het wel geen duivelse zonde zijn.

hitman
16 december 2010, 04:29
Dit is idd. Margarita,
Ze zegt dat ze uit Italie (Sicilie) komt, maar van een andere dame hoorde ik dat ze Albanese is. Wie het weet mag het zeggen.
Haar moeder komt uit Catania op Sicilië, daar is zij ook geboren en opgegroeid, haar vader is van geboorte Albanees.

MiniME
16 december 2010, 21:01
Idd een combi Albanees en Sciciliaans. En ze spreekt nog een aardig woordje Roemeens ook.

Lekkere dame kan zeker goed mee met nivo andere dames in Freude.

FT en MMT kunnen aan haar service profiel worden toegevoegd :biggrin:

blijemotorrijder
19 december 2010, 22:50
Vandaag weer met deze dame op de kamer geweest. En ik moet zeggen, dit was zeer veel beter dan vorige keer. Haar Duits was ook stukken beter.
Het is toch een vak dat je moet leren.
Nu denk ik, dat ik nog wel eens met haar zal gaan.
BMR

SeX++
29 december 2010, 23:14
Dat ik een speciale relatie heb met deze DVP is reeds aangehaald. Hoelang en hoeveel ik haar vorige dinsdag heb mogen beminnen, weet ik niet meer; een boekhouder neem je niet mee als je gaat wandelen.
Alles wat ik over deze dame schreef, was ook nu weer geldig, en het wordt alsmaar beter, in tegenstelling tot andere relaties. Te vermelden is zeker het triootje met de Roemeense Melissa (zie aldaar (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=196434&postcount=3)). Ze noemt me steeds 'my baby'. Ja, dan is zij mijn babysit. Jammer dat ze niet de hele avond vrij had. Ze ziet me zeker terug!

SeX++
30 maart 2011, 23:03
Het wordt eentonig, maar deze dame blijft me gepassioneerd bezig houden.

Misschien nu toch iets negatiefs vermelden, nl.: de nicotine. Ze vertelde me dat ze zoveel rookt omwille van het lange wachten op de bank, terwijl ze niets anders kan doen. Dat kan ik nog begrijpen, maar je onderbreekt toch geen kamersessie van een uurtje om een sigaret op te steken.

Natuurlijk zou ik ook al het positieve over haar kunnen herhalen.

Henk74
1 mei 2011, 08:28
Ze vroeg me weer over haar te schrijven ( VOOR DE RECLAME ) Ik had weer een goede sessie met haar tezamen met Veronika ( een niuewe Roemeense ). Bij dezen aan haar verzoek voldaan . Oh ja , ik heb ook nog gevraagd naar haar roots. Half Italiaans en half Albanees,. Ze was licht ontstemd dat ik dat niet meer wist.

Bart
27 september 2011, 11:49
Afgelopen zondag was ik vroeg in Freude, het was er niet echt druk. Adela had weer eens een gestreste bui tijdens het ontbijt, geen goed voorteken. Dus maar een plaats op de bank ingenomen en daar loopt Margarita langs met “buongiorno”.

De koe maar meteen bij de horens genomen en haar achterna gelopen.

Wat een lieve meid, geweldig ontspannen, zacht, lief, heerlijk zoenen, knuffelen en uiteindelijk met een vriendinnetje de kamer op. Daar heerlijk van elkaar genoten.

Later op de avond – tegen mijn principes in – weer voor deze leuke dame gekozen en een tweede geweldige sessie gehad.

Bart

Henk74
28 september 2011, 00:20
NAAM VRIENDINNETJE ?????

blijemotorrijder
28 september 2011, 21:43
Quote: "NAAM VRIENDINNETJE ????? "

Wat denk je van "Margareta" ?

BMR

Henk74
28 september 2011, 22:26
Quote: "NAAM VRIENDINNETJE ????? "

Wat denk je van "Margareta" ?

BMR

EERST GOED HET VORIGE LEZEN EN DAN ER JE NIET MEE BEMOEIEN . de vraag was gesteld aan Bart .

Big30
28 september 2011, 23:43
EERST GOED HET VORIGE LEZEN EN DAN ER JE NIET MEE BEMOEIEN . de vraag was gesteld aan Bart .
Je mag best wat vriendelijker reageren ;). Je stelt een vraag en BRM geeft een antwoord, dan zou ik eerder aan een bedankje denken.

Henk74
29 september 2011, 11:11
Ik stelde die vraag niet aan hem , dus waarom te bedanken vooir iemands antwoord dat foutief was.

Wellicht heeft Big 30 ook niet alles goed gelezen .

Bart
30 september 2011, 08:09
Lange teentjes Henk ?

Als je een antwoord wilt misschien is het dan verstandig om met volzinnen te communiceren.

Of gewoon goed lezen zoals BMR doet.

Bart

Henk74
18 oktober 2011, 11:13
M. probeerde eerst Juju te roepen voor een trio , maar helaas dook er al weer een man naast J, dus dit mislukte.Na wat rond gekeken te hebben naar een vervangster alleen met haar naar kamer 21 .
M. wilde echter een triootje en reeds klaar liggend op bed ging ze weer op jacht in de club. Na een mislukter poging , kwam ze aanzetten met ik dacht dar ze heette Lizzy .
Dit meisje zit altijd op een van de banken bij binnenkomst rechts van de welnessingang.

Ze is slank, lange zwarte haren , ca 1.70 m. 21 jaar , Pools en doet niet erg haar best klanten te werven . Eigenlijk wel een mooi meisje .
Ze is toch wel aan te bevelen .Zoende op verzoek vaak en lekker.
M. wilde weer dat ik positief over haar schreef , toen ik aan L vroeg of ik over haar mocht schrijven antwoordde ze EGAL.
PS.Later vroeg ik me af waarom M. toch zo graag een triootje wilde:
a. gezelliger
b. hopen dat een collegaatje haar dan ook eens vraagt , dus extra verdienste
c. gemakkelijker voor haar . Hoeft misschien iets minder te doen en van twee vrouwen wordt je extra geil , dus kom je sneller klaar

blijemotorrijder
18 oktober 2011, 14:16
Lange teentjes Henk ?

Als je een antwoord wilt misschien is het dan verstandig om met volzinnen te communiceren.

Of gewoon goed lezen zoals BMR doet.

Bart

Dank je Bart

BMR

Henk, het is dat ik je net gesproken heb en dat je me een goede tip gaf maar anders......

Henk74
19 oktober 2011, 18:17
Dank je Bart

BMR

Henk, het is dat ik je net gesproken heb en dat je me een goede tip gaf maar anders......

Jammer dat je erop terugkomt .

Er staat met een vriendinnetje , dus dat kan niet M. zijn . Als oud-docent nederlands begreep ik deze kromme zin verkeerd . Inderdaad dan de les te worden gelezen schoot mij in het verkeerde keelgat.

WELLICHT MOET IK GEWOON STOPPEN MET SCHRIJVEN EN LEZEN , MAAR IK BEN SOMS OOK BLIJ MET TIPS VAN COLLEGA-H.....-LOPERS

40 JAAR LERAAR GEWEEST ZIJN LOOPT ECHT UIT OP BEROEPSDEFORMATIE ., NU : ECHT GENOEG IS GENOEG .
<

blijemotorrijder
19 oktober 2011, 22:05
Henk,
Zullen we zeggen "Zand erover" ?

Hoop je binnenkort weer eens te zien. Kunnen we weer over onze "vriendinnen" praten.

BMR

Bart
20 oktober 2011, 08:33
Henk,

Blijkbaar zijn het tropenjaren geweest voor je voor de klas. Als Leraar Nederlands zou ik toch mogen verwachten dat je:

a/ volzinnen kan schrijven
b/ kan begrijpen dat "vriendinnetje" op twee manieren geinterpreteerd kan worden. Het is absoluut goed Nederlands als ik daarmee refereer aan M.

Maar laten we er in ieder geval zand over gooien.

Bart

Henk74
20 oktober 2011, 09:57
helemaal mee eens .

Henk74
4 november 2011, 11:25
M . stond erop dat ik wederom over haar schreef. Bij dezen . Ze was ook in een lesbisch triootje een vakvrouw . Hiervoor is ze ook aan zeer te bevelen .
Voor de rimmers onder u ook zeer een to do .
.

SeX++
16 januari 2012, 15:26
Gisteren kon ik deze dame nogmaals aan de haak slaan voor een uurtje plezier.
Ze is nogal wispelturig waardoor ik tijdens mijn laatste bezoekjes aan Freude minder kamerbezoekjes met haar had. Maar vorige zondag bezorgde ze me opnieuw de sexy-kriebels.

Ze krijgt een ratingverhoging (A+) met een positieve outlook.