PDA

Volledige versie bekijken : Chantal



Goedemorgenallemaal
20 oktober 2010, 17:45
Naam : Chantal

Nationaliteit / taal : Duits (niet zo goed), volgens Babylon het beroemde vage Südlandisch, volges haarzeld Bulgarije

Leeftijd : 25 jaar volgens de website - maar tel daar maar iets bij op ...

Haarkleur/lengte : halflang donker haar

Lengte : 1.70m

Postuur / Cupmaat : Slank / C-cup echt

Tatoeage / Piercing : Yep, zijkant voor en achter op de rug, en iets blinbling door haar navel

Service : PZC (mit Aufnahme und Schlucken), NMC, zoenen, massage

Extra : Nou de massage nam ook de voorkant onderhanden, kom je niet zo heel vaak tegen.

Voordelen: Moet je zelf eens meemaken
Nadelen: weinig voorbereiding beneden, het "Zimmer" kwam GMA iets te snel (maar nog altijd minder snel dan in de GT videos :D ). Weer die wenkbrauwen, het leek meer een tatoeage van wenkbrauwen. Nog erger dan Sabrina maar misschien wordt het tijd mijn vooroordeel aan de kant te schuiven.


Vandaag maar eens de afslag Elsdorf genomen. Ha gelukkig, waarvoor ik kwam was er weer, Laura. Maar :ranting2::ranting2::ranting2: toen ik fris gedouched klaar was ging ze met een andere. En de vorige keer dat me dat gebeurde bleek ze voor meer dan een uur naar boven te gaan..

Aan de bar een raaf glaasje water en naast me zat een totaal nieuw gezicht van die zoute dingen te eten. Hallo ik ben GMA. Ich bin Chantal en na nog wat woorden over en weer "Zimmer?"
Nou okee dan.

Mijn Hemel. nadat ik haar in allerlei gate verwend heb nam ze kleine, maar snel groeiende GMA onder handen, oeps ik moet zeggen onder lippen. Het was geen Philips, het was geen huis tuin en keuken Nilfisk het was meer

http://www.hanmaro.nl/catalog/images/Kachel%202070.jpg

Wat een vermogen. Na afloop even gecontroleerd of ze niet mijn tenen door kleine GMA had meegezogen, zo voelde het wel...

Daarna nog een fantastische massage maar ik had even wat meer tijd nodig om bij te komen en beneden trof ik Laura dus echt bijkomen kwam er niet van....

Befke
21 oktober 2010, 11:43
Naam : Laura


Chantal dus :)

Goedemorgenallemaal
21 oktober 2010, 16:15
Chantal dus :)
sorry, waar het hart vol van is.....

Befke
22 oktober 2010, 10:59
sorry, waar het hart vol van is.....

Is heel goed te begrijpen ;)