PDA

Volledige versie bekijken : Leili (Roemeense) ex-Anca LR



timjava
23 oktober 2010, 11:13
Haarkleur/-lengte : zwart / lang
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : Stevig / b/c-cup
Nationaliteit/Taal : roemeens / engels
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings : geen
Service: PZC / TZ / NMC
Tijdsduur : half uur
Prijs : standaard

Flashback: 16-10-2010



……….. Ik had nl. mijn oog ook laten vallen op een andere prachtige Roemeense dame. Mooi lang zwart haar, grote borsten iets gezet. Vaak heb ik haar zien lopen in een bruine bikini, vandaag had ze een zwart LR t-shirt aan. Echter ik kon geen oogcontact krijgen met haar, dus besloten om maar weer terug naar Viki te gaan…………


Gisteren zag ik haar weer lopen en weer kon ik geen oogcontact met haar krijgen. Uiteindelijk haar gespoken. Eerst natuurlijk een uitgebreide discussie over wie wie niet zou aankijken. Want volgens haar was het omgekeerd.;) Het is een hele leuke vriendelijke dame. Na even gepraat te hebben haar de sleutel laten halen. Op de kamer eerst een tijdje liggen zoenen. Het neuken was niet echt een groot succes, uiteindelijk op zijn russisch afgemaakt. Nogmaals, het is een lieve vriendelijke dame met heerlijke borsten. Herhalingsgevaar: aanwezig.

Carlitos
22 september 2012, 04:42
Deze mooie Anca is weer terug in LR. Opvallend zijn haar mooie blauwe ogen, en lekkere naturel borsten. Deze week het genoegen gehad met deze dame wat tijd door te brengen. Maar net als alle andere dames klaagde zij ook over het aantal actieve beren.
Ik miste waarschijnlijk door de verveling van heel wat uurtjes van haar kant wat spontaniteit. Sessie was daardoor niet echt spannend.

Alexander de Grote
24 oktober 2012, 16:35
LR verlaten omdat :confused:

Badslippers
24 oktober 2012, 20:48
Ik ken wel een Anca uit "LR". Volgens mij is het niet deze. De Anca die ik ken is stevig, schouderlange donkerblonde haren en ze heeft haar borsten laten liften (vergroten). Heb in Oktober nog met haar gekamerd en een week later was ze weg (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=285256#post285256). Is ongeveer anderhalve maand uit de running geweest en volgens mij was ze op de 22 september nog niet terug zoals GJ schrijft. Die naturelle borsten kun je dus ook schrappen. Waarom de Anca die ik ken weg is, is onduidelijk. Wel na gevraagd maar geen sluitend antwoord.

Bosco
16 december 2012, 09:49
Gisteren ben ik ook met deze Anca geweest. Het is een mooie en leuke meid, ietsje aan de stevige kant zonder dik te noemen met grote naturel C-cup. Heerlijk TZ, kluivuh en stootuh is ook niet verkeerd, het duurde alleen een beetje lang voordat we over onze lachkick heenwaren. Waarom we daar in zaten weet ik niet meer. :confused:

Dit is dus niet de Anca van Badslippers!!

Bosco
28 januari 2013, 09:00
=> ouwe doos

Carlitos
8 augustus 2013, 12:24
She's back! MAGNUM!