PDA

Volledige versie bekijken : Shiva (voorheen Aylin)



mauli
23 oktober 2010, 15:30
Hallo Zusammen,

zunächst an Wilhelm einen herzlichen Dank für die Freikarte.
Da ich noch nie dort war, kam das ganz gelegen ;-)

Gestern am frühen Nachmittag bin ich dann mal hin. Es waren 4-5 Mädchen anwesend. Der Empfang war sehr nett und Lucie fürte mich durch die Räume.
Leider war ich wohl der 2. Besucher an dem Tag - der andere war mit Laura beschäftigt. Mist, das wäre wohl meine Favoritin gewesen.

Da es etwas blöd ist als einziger Kerl im Gastraum zu sitzen entschloss ich mich Ailyn zu buchen. Guter Standart, aber GFS ist noch ein bischen was anderes.
Aufgrund des kurzen Zeitfensters musste ich leider schnell wieder weg.
Die Lokation ist schön und sauber, allerdings waren beide Saunen ausgeschaltet.
Viele Grüße
Tim

MiniME
7 november 2010, 21:02
Dit zal dan de blonde Duits/Turkse dame zijn die vandaag aanwezig was.

Veel te jagerig en voor mij niet in de doelgroep vallend.

blauwebeer
7 november 2010, 21:23
Keuls superlijf, geen zoenen, maar geeft dit op voorhand aan; geniet wél van een massage.

Wogerwabbit
28 juni 2011, 09:39
Mijn ervaring met Aylin is heel anders.
In de open ruimte is ze ontspannen, vrolijk, vriendelijk met goede presales en aftersales; altijd een vriendelijke glimlach en een aai in het voorbijgaan.
Zoenen, met en zonder tong, doet ze met veel gevoel.

In de kamer enthousiast met uitstekende PZC, geniet van beffen en ook van de sex zelf. Heerlijke GF6 wat mij betreft.
Komt naar eigen zeggen altijd klaar als de sex maar lang genoeg doorgaat (meeste mannen houden wat haar betreft te snel op).

Is mijn favoriet bij Babylon voorlopig.

woods25
8 januari 2012, 10:14
Heißt die Frau jetzt nicht Shiva?
Gruß
woods25

blauwebeer
8 januari 2012, 12:21
Heißt die Frau jetzt nicht Shiva?
Gruß
woods25
Genau, sie hat ihren Namen geändert, ihre super Figur bleibt. :baby2:

Breezahlover
6 mei 2012, 22:24
Klopt.... Aylin heet nu Shiva. Ik vond er weinig goddelijks aan. Presales-technisch is ze erg sterk: vriendelijk, attent en geil. Als de delivrables moeten worden gedaan, dan is het snel afwerken en asap door naar de volgende presales bij klant 2. Over aftersales bij klant 1 maar niet te spreken....