PDA

Volledige versie bekijken : Schippersstraat 38, Gina

Jovibeer
25 oktober 2010, 09:47
Haarkleur/-lengte : zwart, in een staartje
Lengte dame : 170
Postuur/Cupmaat : normaal figuur met redelijke borsten
Nationaliteit/Taal : Roemeens / engels
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : op heup
Service: massage, nmc, pmc, standjes, vingeren, kussen
Voordelen: mag overal strelen en is in voor extra's voor leuke prijs (20 euro)
Nadelen:
Tijdsduur :30 minuten
Prijs :50 euro
Extra’s bij het bezoek: leuke babbel en spontaan.

Op zondagavond weer eens een rondje gereden en na 2 rondjes een keuze gemaakt. Aan het raam op falconplein 38 zag ik Gina wat verlegen staan. Na een kort gesprek ben ik bij haar binnen gekomen. Haar probleem zei ze was dat ze een kamer op de eerste verdieping had (ben een rollende beer!!) Maar snel naar boven geklommen. Eenmaal boven was de verlegengheid weg. Op bed nam ze al snel het initiatief met kussen en strelen. Daarna kon ik haar gewoon vingeren waar ze enorm van kon genieten. Op de tijd werd niet echt gelet...ja toen we klaar waren en veel langer bezig zijn geweest. Na het neuken, vingeren en ander spel.....vroeg ze of ik nog meer wilde. Maar ik was tevreden. Tijdens het omkleden vertelde ze mij dat ze eerst in een cafe had gewerkt, maar die baas die wilde met haar neuken en dat wilde zij niet....dus heeft hij haar op straat gezet, zodoende is ze hier beland. Dit meisje rekent in ieder geval niet veel voor haar service, waarvan ik het idee heb dat veel meisjes dat daar wel doen. Zij was in ieder geval het geld waard en denk dat ik haar op korte termijn wel terug kom. Ze werkt onregelmatig in de ochtend of avond. Verder is ze hier nog maar een week aanwezig. Dussss zeker een aanrader!!!

felrops
25 oktober 2010, 14:36
Een raam op het Falconplein? Dan heb ik al die jaren iets gemist! Schippersstraat lijkt mij waarschijnlijker. Wel leuk te vernemen dat sommige meiden ook voor de anders-validen een keurige service blijven geven en hun tijd nemen!

Jovibeer
25 oktober 2010, 15:23
Het was in ieder geval aan de tweede ramen naast de pittazaak. Volgens mij was dat het falconplein...maar schippersstraat is ook goed. Naar mijn idee is het niet meer dan normaal dat ze keurig blijven. Nu alleen nog leren dat ze niet zo absurd moeten doen met die prijzen. Maar dat zullen anderen ook wel hebben denk ik.

Big30
25 oktober 2010, 17:03
Moet dan inderdaad Schippersstraat geweest zijn, zie kaartje:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=48224&postcount=1

Nr. 38 is 2 ramen van die Pitta Snacks en is een 20m voor dat je het Falconplein nadert. Maar inderdaad daar zijn geen ramen, wel een lekkere friettent trouwens. Ik bedoel een friettent met lekkere frieten!

Alabama
25 oktober 2010, 18:54
Het was in ieder geval aan de tweede ramen naast de pittazaak. Volgens mij was dat het falconplein...maar schippersstraat is ook goed. Naar mijn idee is het niet meer dan normaal dat ze keurig blijven. Nu alleen nog leren dat ze niet zo absurd moeten doen met die prijzen. Maar dat zullen anderen ook wel hebben denk ik.

Service van veel Roemeense dames in het SKW is tegenwoordig heel behoorlijk. PMBC, NMC en TZ voor 50 euro. Er wordt dan ook niet echt op een vervelende manier op de tijd gelet.

De laatste tijd een paar goede ervaringen gehad aan het SKW en dat staat haaks op de reputatie die het SKW heeft en bij mij ook altijd had. Heel vroeger eens ´n paar waardeloze sessies gehad daar, toen een tijd niet meer geweest, maar recent was ik toevallig in de buurt en na ´n goede sessie ben ik er weer vaker op bezoek gegaan. Gevolg: hoop hele goede sessies, zeker voor ´n raambuurt.

De buurt is verder ook aardig netjes geworden. Ok, er loopt wat veel politie rond, maar ik heb verder weinig te verbergen en veel meer dan rondrijden doen ze niet. Plus: als met die patrouille toestanden zoals aan het Zandpad wat voorkomen worden, vind ik het helemaal prima. Na de sessie een pak lekkere frieten halen bij de frituur en dan voldaan naar huis.

Doe ik geregeld als ik niet heel veel tijd heb en het bevalt me prima.

Jovibeer
31 oktober 2010, 14:13
Nou, vrijdagmiddag kon ik het weer even niet laten....was in het skw. Voordat ik mijn eerste rondje deed had ik een gesprek met het bulgaarse meisje (ook zwart lang haar en zwarte jurk, wat ze naar mijn idee vaker in te zien is!!), maar was nog niet echt overtuigt. Nadat ik mijn rondje had gedaan en weer weg wilde gaan, zat ik Gina weer staan. Ze vroeg of ik bij haar binnen kwam...dus zo gezegd....zo gedaan. Boven reageerde ze wat gefrustreerd omdat ze in 5 dagen maar 250,00 euro had verdiend en dat was te weinig voor haar. Dus het slechte nieuws is dat ze vandaag (zondag 31-10-'10) voor het laatst in het skw zou zijn. Ze was al volbesloten en ging naar een club Dokx in Antwerpen. Die club ken ik verder niet. Maar tijdens de sessie was het leuk....toch was ze vandaag niet meer zo leuk als de eerste keer en bleef wat gefrustreerd en afstandelijk reageren. Toch zijn we weer wat langer dan de 20 min. bezig geweest. Terwijl ze in het begin al vertelde......we houden het vandaag wel bij 20 min. hoor, maar het werd weer wat langer.
Na de sessie was het weer genoeg en ben weer huiswaarts gegaan!!! Dus wie nog van deze dvp wil genieten.....moet vandaag nog gaan ik vermoed dat ze er tot 19u zal zijn.

seksenfun
31 oktober 2010, 15:04
Denk niet dat er nog iemand zal willen "genieten" met haar in het SKW. Dat jij niet op je passen terugkeerde na haar bijzondere voorspellingen aan een gekende klant zoals: "vandaag maar 20'".... Je moet maar lef hebben als dame.

In den Dox zal ze toch een goeie service moeten leveren, die een stuk hoger licht dan doorsnee in SKW of ze zal daar nog minder verdienen. Gekende collegafora hebben lof voor deze privé :smoke:.

Jovibeer
2 november 2010, 13:42
Dit is de link naar die site van Dox. Niet dat ik daar ga kijken...maar voor wie geinteresseerd is!!! http://www.pinkpagesbelgium.com/searchpro/prive_01dox.htm