PDA

Volledige versie bekijken : Beata - Beathe (Poolse)



Boobies101
27 oktober 2010, 13:31
Naam :Beathe

Nationaliteit/Taal : Pools/Duits

Leeftijd : 27

Haarkleur/-lengte : Blond/Kort

Lengte dame : 1,76 (nagemeten)

Postuur/Cupmaat : A

Tatoeages/Piercings :Tongpiecing

Service: Alleen FT ondergaan

Voordelen: Heel aardig communicatief

Nadelen:-

Tijdsduur :1 uur

Prijs :100 Euro


Deze Dame was nieuw voor me maar viel op door haar enthousiaste Couch actie in de Kino. Daar moest ik ook maar eens gebruik van maken.

Kwam haar leter tegen in het achterste gedeelte van Freude waar ze alleen op een bank zat. Niet langer wachten maar meteen naast haar gaan zitten
Zo ontstond een leuk gesprek ze vertelde me dat ze sinds Ostern in Freude aan het werk is ( vreemd dat ik haar nooit eerder gezien heb) Hiervoor in andere clubs gewerkt weet niet meer welke. Anyway op de bank nam ze al snel het initiatief en werd er een uitgebreid pijpsessie opgestart. Aangezen Beathe nummer 4 van die dag was dacht ik wel dat het eens wat langer kon duren maar deze Beathe heeft de Akademski Oralski Cum Laude doorlopen ongelofelijk wat een inzet. Op en gegeven moment vroeg ze Gummi ? waarop ik haar vroeg wat ze zelf het lieftse doet haar antwoord was duidelijk luid slurpend ging ze als een tornado verder waar ze me bezig was. Het duurde dan ook niet lang of een spetterend orgasme volgde.

Over de ander kwaliteite in de dienstverlening van de dame kan ik niet veel zeggen (ja (tong) zoenen) was ook in het pakket aanwezig.

Al met al een goede ervaring en herhalingsgevaar is dan ook aanzienlijk

Blijkbaar toch weer wat nieuwe dames in Freude gearriveerd veel nieuwe gezichten gisteren ontdekt !

egon, Dr. Rammler
14 oktober 2011, 07:22
Name ist: B e a t a
Anlässlich des Events "Herbstficken in der Freude" am 11.10.11 von www.freiercafe.com
Sie ist nunmehr schon 28 J. Haare schulterlang blond, Cup 85 B !!! , Kf 38 , Zungenpiercing und Bauchnabel, trägt silb. Brille, hübsche Frau mit sehr gutem Service, wie man ihn allg. von Poln. DVL gewohnt ist
kenn sie noch aus dem Jahr 2005 aus dem Club Samya Köln, wo sie dabei war wie ich das Bett auf Zimmer 2 kaputtgepoppt habe :biggrin::smile2::baby2: