PDA

Volledige versie bekijken : Nathalia (Bulgaarse)

Badslippers
1 november 2010, 03:07
Haarkleur/-lengte : Zwart/Lang
Lengte dame : 1.69
Postuur/Cupmaat : stevig/B
Nationaliteit/Taal : Bulgaarse/Duits
Leeftijd : 31
Tatoeages/Piercings : katachtig (Lynx of tijger of zoiets) op linker schouder
Service: TZ, PZC, NMC, FT, Beffen, Vingeren,
Voordelen: Lieve dame met uitstekende service
Nadelen: Geen
Tijdsduur : dik uur
Prijs : 100 euro (met FT), 20 euro fooi. Ze wilde die 20 teruggeven de schat. Vond ze te veel.
Extra’s bij het bezoek: Goedlachs, charmant

Ik had eigenlijk geen echte plannen om te kameren want de dames die rondlopen waren weliswaar mooi, zeer mooi zelfs, maar voor mij wat jong. Daarom maar eens lekker bijkletsen met Scoobert en Knabbel.

Maar toen ik binnenkwam had ik wel tegelijk oogcontact met een dame die er op het eerste gezicht wat Spaans, Latijns-Amerika-achtig uitzag. lachje van mij, lachje van haar. Naar later bleek ze Bulgaars te zijn en Nathalia te heten!
Ze kon qua uiterlijk niet tippen aan de beauties die rondliepen maar die lach merkte ik op. Ik kende haar ook ergens van maar kon haar niet plaatsen. Hele avond ging dat zo door. Even oogcontact, knipoog, lippen tuiten.

Toen ik met Scoobert en Knabbel op een bank zat, kwam ze voorbij om met een beer te gaan kameren (een sukkelige beer natuurlijk). Even baalde ik en informeerde of Knabbel zijn fotografisch geheugen niet even aan het werk kon zetten maar hij kon haar ook niet thuis brengen. Dus nog maar iets drinken een de welbekende hamburger eten en "Call It A Day"

Ik dronk mijn "Heineken" leeg aan de bar en wilde naar de lockers lopen toen ik een zachte trek aan mijn badjas voelde. En daar zat ze dan, Nathalia, brede lach, heel licht getinte huid en een uitnodigende blik. Ik had haar niet gezien in het voorbij lopen want mijn radar stond al op "nokken"

We vertelden elkaar dat onze blikken zich al in het begin troffen (de veelbesproken klik). Haar pre-sales waren uitstekend verzorgd. Beetje "teasen" maar niet van dat goedkope gevoos. Na een kwartiertje vroeg ik zelf om de sleutel en wat volgde was een heerlijk uurtje gevarieerde seks met alles d'rop en d'raan. Lekker tongzoenen, nat pijpen, beffen, vingeren maar ook gewoon even liggen met wat gestreel en geaai. Kortom perfect voorspel.

De hoofdmoot was ook dik in orde en normaal beschrijf ik dat allemaal wat uitgebreider en plastischer maar het is al laat dus jullie moeten en nu maar doen met een droge opsomming van de natte feiten. Want hitsig was het.
Van ter voren had ik met Knabbel nog van gedachte gewisseld dat seks af en toe topsport is en nu ervoer ik het in levende lijve. Pfffff het werd behoorlijk zweten. Uiteindelijk wilde ik relaxt eindigen en Nathalia was wel te porren om nog eens een goede pijpsessie te geven. En die eindigde in een FT waarbij ze lekker lang doorzoog.

Het beste komt meestal gewoon onverwacht, zo ook vanavond hoewel het samen zijn met Scoobert en Knabbel ook geinig was. Maar Nathalia was "The Icing On The Cake". Goeie sessie, lekkere seks!

Bijzonderheden: ze zei in "GT" gewerkt te hebben en aan haar tweede dag in PHG bezig te zijn. Kon de kamer (kamer 8) niet vinden en die moest ik haar wijzen.

felrops
5 november 2010, 13:07
Gisteren met Nathalia naar de kamer getrokken, en kan de positieve commentaar van Badslippers alleen maar onderschrijven. Nathalia deed er alles aan om mij een aangenaam uurtje te bezorgen. Verzorgde meid,, technisch alles van hoog niveau, aandacht voor de kleine wensen van de ijsbeer en de signalen die hij uitzendt. Het was leuk. Enig minpuntje was dat na de daad zij vrijwel onmiddellijk de kamer wou verlaten. Dat zette wel een kleine domper op de vreugde. De dames zouden eens moeten leren, dat in hun geval de laatste indruk de belangrijkste is. Achteraf nog wel gecompenseerd door wat leuke aftersales. Toch zeker een aanrader deze Nathalia.