PDA

Volledige versie bekijken : Sina (Duitse)



Tiga
3 juni 2006, 09:59
Spreek uit Zina

Haarkleur/-lengte : Lang (donker)blond in een paardestaart
Lengte dame : 160cm
Postuur/Cupmaat : Slank, B/C
Nationaliteit/Taal : Duits, Duits
Leeftijd : 26
Tatoeages/Piercings : Geen
Service: Voldoende, pzc, nmc, massage, zoenen beperkt
Voordelen: Goed figuur, leuk om mee te kletsen
Nadelen: Is Zwitserse (maat)staven gewend :lostit:
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50

Deze dame had ik al een paar keer zien lopen en beviel me wel, ziet er naturel uit, alleen haar ogen wat opgemaakt. Na eerst wat met haar gekletst te hebben met haar naar een blokhut vertrokken. Ze bood een massage aan die ik niet heb afgeslagen, was niet slecht. Ze gaf aan dat ze lange tijd in Zwitserland gewerkt had waar de prijzen een stuk hoger liggen. MAar ze had geen zin meer in het vele drinken wat erbij hoorde. Je merkt wel dat ze wat profi is. Pijpen doet ze op zich goed maar niet lang, gebruikt nogal haar handen. Is wel sensueel en ze vindt het fijn om zelf ook betast te worden. Toch al rap de rubber erbij. Ze is zelf erg gevoelig, haar zenders gaven al snel een sterk signaal, zo sterk dat ik er zelf van schrok :o

Al met al een voldoende sessie. Zal binnenkort wel een persoonlijk ontwikkelplan met haar opstellen want ze kan het wel. Moet wellicht nog wat wennen aan de werkwijze.

Randy
26 augustus 2006, 12:19
Sina kwam ik ook al tegen in de Kino. Ze heeft een wat koele, maar erg mooie uitstraling, iets wat ik erg kan waarderen. Hele grote fraaie ogen, en een mooi figuur.

Ze vroeg me hoe ik heette, en al snel stonden we te zoenen en te strelen. Heerlijk. Sleuteltijd! Op de kamer begon ze enthousiast en lang te pijpen, en dat kan ze prima en behoorlijk diep. Ze is op bepaalde punten zeeeer gevoelig, maar dat kun je zelf uitzoeken.:D

Beffen ondersteunde ze met wat kunstmatig gekreun, en maakte ze al snel een einde aan. Gummizeit, vond ze, en voor ik 't wist waren we wat kama sutra aan 't doornemen. Geeindigd in missio, heerlijk.

Nog een minpuntje: daarna snel wegwezen. Weinig GFE, op jacht wilde ze weer. Haar goed recht natuurlijk, maar al met al hebben we iets meer dan 20 min op de kamer doorgebracht. Als ze het wat rustiger aandoet, kan ze meer repeat business verwachten.

Let wel: hoewel wat kort qua tijd, was de sex verder prima!

torig
25 maart 2007, 14:14
Sina was mijn allereerste dame :D

Ze heeft me dus heel zacht aangepakt en... NOT :)
We zijn ook met een massage begonnen - waarschijnlijk om een beetje van de tijd te doen, maar was ik het niet eens geweest had ik haar aanbod afgeslaan.
Verder pijpte ze enorm gretig en lekker diep, maar haar kreunen bij beffen en bij het spel zelf was enorm fake, jammer genoeg.
Verder wel een mooie verschijning die de moeite waard is.

Lekker_Hindoestaantje
30 maart 2007, 19:19
Van de week weer eens naar GT getogen. Mijn 2e dame was Sena. Eigenlijk alleen maar aan pzc toegekomen en heerlijk haar mondje gevuld. Daarna nog een kleine massage gehad.

Hollandmale
12 mei 2007, 14:10
..... 'n Duitse van gemengd bloed is (beetje getint, half Marokkaans ?), was ze gisteren in YY :cool:.

Randy
12 mei 2007, 14:15
De Sina die ik uit GT ken, is blond, Duits, lichte huid, en zeker niet van Marokkaanse afkomst.

Hollandmale
20 mei 2007, 08:58
.....werkt er 'n Duitse Sina in YY, naar eigen zeggen ex-GT.

Ze was vrijdag op de Party, die kleine dame in het zwarte visnetsetje met die verbrande borsten.
Klein, donkerblond lang haar, lichte huid, goed figuur, cup BC, naturel looks, klopt allemaal wel.
Ze heeft (buik)tattoos die in het paspoort ontbreken, maar die kunnen nieuw zijn.

Kan iemand uitsluitsel geven ?

Tiga
20 mei 2007, 10:01
.....werkt er 'n Duitse Sina in YY, naar eigen zeggen ex-GT.

Ze was vrijdag op de Party, die kleine dame in het zwarte visnetsetje met die verbrande borsten.
Klein, donkerblond lang haar, lichte huid, goed figuur, cup BC, naturel looks, klopt allemaal wel.
Ze heeft (buik)tattoos die in het paspoort ontbreken, maar die kunnen nieuw zijn.

Kan iemand uitsluitsel geven ?


Dit is een andere dan de Sina in GT. We hebben nu dus drie Sina's.
Deze twee kan ik bevestigen:
Sina YY = duitse, blanke huid enigszins krullend, roodblond haar
Sina GT = duitse, lang stijl blond haar, zie bovenstaand paspoort

Deze niet:
Sina YY = gemengd bloed, vleugje marrokaans ?

Hollandmale
20 mei 2007, 10:08
Dit is een andere dan de Sina in GT. We hebben nu dus drie Sina's.
Deze twee kan ik bevestigen:
Sina YY = duitse, blanke huid enigszins krullend, roodblond haar
Sina GT = duitse, lang stijl blond haar, zie bovenstaand paspoort

Deze niet:
Sina YY = gemengd bloed, vleugje marrokaans ?.....HM 'n paspoort van Duitse Sina-YY posten.
En heb er ook nog wel wat over te melden :green_smi.

timjava
10 november 2007, 11:53
De laatste vrouw afgelopen donderdag was Sina. Echt een lekker ding. Mooi figuurtje, leuk gezicht. Pijpen doet ze heerlijk. zoenen doet ze een klein beetje. Herhalingsgevaar is zeer groot.:luvlove:

woods25
6 april 2008, 11:37
Ist Sina nicht mehr im GT?
Habe Sie schon lange nicht mehr gesehen:confused:
Gruß
woods25:wink: