PDA

Volledige versie bekijken : Jasmine



blijemotorrijder
3 juni 2006, 16:03
Haarkleur/-lengte : donkerblond met wittere accenten. Langer haar wat ze over haar borsten laat vallen als ze gaat lopen. :o
Lengte dame : ± 170 cm.
Postuur/Cupmaat : Slank, cupje A
Nationaliteit/Taal : Pools
Leeftijd : 23 jaar
Tatoeages/Piercings : Tatoo ? / tong en navelpiercing
Service: Tja......:cool:
Voordelen: Tja......:cool:
Nadelen: Tja.......:cool:
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 euri
Extra’s bij het bezoek: geen

Som bij "service" alle diensten die de dame verleent even op .
Service ??? Optik Fick :o




Vandaag trof ik in F39 de poolse Jasmine.
Jasmine is 21 jaar en spreekt bijna geen Duits maar redelijk engels.
Ze weegt 47 kg en heeft een leuk koppie en een figuurtje om je vingers bij af te likken.
Maar verder moet ze nog heeel veel leren. Tongzoenen doet ze nauwelijks (dat zei ze ook eerlijk) je mag haar niet vingeren of je tong bij het beffen te diep erin stoppen en echt lekker pijpen kan ze ook niet.
Een afrader dus.

Eagledriver
13 oktober 2007, 14:44
Maar verder moet ze nog heeel veel leren. Tongzoenen doet ze nauwelijks (dat zei ze ook eerlijk) je mag haar niet vingeren of je tong bij het beffen te diep erin stoppen en echt lekker pijpen kan ze ook niet.
Een afrader dus.

In de tussentijd (tussen de posting van blijemotorrijder, juni 2006, en heden) heeft deze Jasmine niet veel bijgeleerd. :redface:
Het is een mooie verschijning, maar haar service is niet geweldig. Maar om het nu gelijk een afrader te noemen?? Ik zou zeggen: geen aanrader :green_smi.

Voor ons aller Willem2; hierbij haar paspoort.

(Note Big30 Paspoort boven ingeplakt)

parkplatzmeister
18 november 2007, 23:07
In de tussentijd (tussen de posting van blijemotorrijder, juni 2006, en heden) heeft deze Jasmine niet veel bijgeleerd. :redface:
Het is een mooie verschijning, maar haar service is niet geweldig. Maar om het nu gelijk een afrader te noemen?? Ik zou zeggen: geen aanrader :green_smi.


Ik kan me wel bij de wijze woorden van Eagledriver aansluiten.
Ze heeft een lekker lichaam maar de service zou beter kunnen.

Een echte optickfick.