PDA

Volledige versie bekijken : Roberta (Italia)

SFL
6 november 2010, 09:46
Haarkleur/-lengte : Lange zwarte haren
Lengte dame : 1m65
Postuur/Cupmaat : strak lichaam, helaas met slappe siliconentieten (C-cup)
Nationaliteit/Taal : Italiaans/Engels
Leeftijd : 28
Tatoeages/Piercings : een niet ingekleurde roos bovenaan linker schouderblad
Service: PSE, PZC, TZ, NMC, 69, FT (misschien niet de bedoeling)
Voordelen: strak en harde spieren in armen en benen, kan kracht zetten, lieve dame, maar gaat wild tekeer tijdens de daad.
Nadelen: niet vriendelijk meer na sessie, slechte aftersales dus.
Tijdsduur : halfuur
Prijs : 75€
Extra’s bij het bezoek: in elkaar bek gespoten

SFL
6 november 2010, 10:02
Deze Italiaanse Roberta een beetje opdringerig leren kennen, maar ondanks haar kleine gestalte had ze wel wat, wat mij aantrok. Haar tieten buiten beschouwing gelaten, had ze een superstrak lichaam en ook in omgang was ze aangenaam. Het was vooral haar arrogante bek die ik zo aantrekkelijk vond. Ze had zo een vuile mond waar regelmatig vuilbekkerij uitkwam en een blik die zei dat ze me zou verslinden.

Deze dame is nieuw in YY. Dit was haar vijfde dag. Dan ging ze weer een weekje terug naar Italia en daarna weer 5 of 6 dagen hier. Ze sprak vloeiend Italiaans en we konden ook een tijdje doorlullen over Italie, maar ik sluit de kans niet uit dat ze een Roemeense of Hongaarse in werkelijkheid is. Maar goed, het maakte mij geen reet uit, want ik was geil en zei had wel wat. Ik moest van mijn eerste zaad af die dag!

Op de kamer ontpopte ze zich tegen alle verwachtingen in ook als een echte PSE. Eerst met het tongzoenen was ze rustig, maar gaandeweg ging ze als een duivelin te keer. Haar pijpwerk was heel lekker... Ze wist van aanpakken. Het neuken was heftig en tegelijk zalig! Bovenop mij ging ze tekeer als een volleerde cowgirl.

Halverweg de sessie liet ik haar stoppen met neuken. Niet dat het niet lekker zou zijn, integendeel... Maar het pijp- en rukwerk was me zo goed dat ik het zo ook wou afromen. Het bleef daar zelfs niet bij, want ze kwam met haar kont op mijn gezicht zitten. En dit was facesitting van een hoog niveau: mijn neus zat in haar aars en mijn tong in haar baarmoederhals. ALsof ze de lambada aan het dansen was shakte ze met haar kont van voor naar achten en van links naar recht. Je kan je niet inbeelden hoeveel vaginale sappen ik heb moeten doorslikken. Ik kon op gegeven moment niet meer onderscheiden of er nu gewoon simpelweg wit verlies in mijn bek sijpelde of dat ze aan het zeiken was. Alles liep gewoon mijn keel in en passeerde mijn tong niet meer, waardoor ik niets kon proeven.

Van dit hele geile vertoon en niet in de mogelijkheid om te waarschuwen spoot ik mijn eerste kwakje van de dag eruit. Menig Indonesische vulkaan zou jaloers geweest zijn op deze eruptie. Het was niet de bedoeling dat ze tot het einde zou pijpen, maar toch gebeurde het en kreeg ik achteraf de rekening gepresenteerd.

Dit was een superbeurt... SFL heeft op perverse wijze genoten van deze Italiaanse opdonder. Toen we gingen doucen, kreeg ik in de gaten dat er zelfs een sliert saus van mij in haar zwarte lokken hing. Ik heb het haar toch maar gezegd.

Voor SFL al de tweede beste sessie van deze tour.