PDA

Volledige versie bekijken : Nicky (Duitse)



Horny_one
18 oktober 2005, 00:02
Naam : Nicky

Haarkleur/-lengte : Blond halflang haar

Lengte dame : 1.68m

Postuur/Cupmaat : Normaal goed gebouwd/ B- Cup

Nationaliteit/Taal : Duitse, duits,engels,nederlands

Leeftijd : 26-30jr

Tatoeages/Piercings : ja

Service : PZC, NMC, FT, beffen, massage

Bijzonderheden : Na lange afwezigheig weer terug.



Nadat ik vrijdag mijn 'ontmaagding' voor die dag weer had gehad met Ela, liep ik een beetje rond in de PHG... ... Willi69 nog niet daar, Bredero was ingepakt door Sammy, Lalande had zijn handen vol aan Alexa(ndra).. Dus dan ga je uit verveling eens kijken... Zo rond een uur of vijf was het... En Nicky was net binnengekomen en stond nog op bedrijfstemperatuur te komen.

Maar ja, bij een keuring hoort ook een zogenaamde 'koude start' dus haar maar meteen mee naar de kamer gevraagd. Ze is een ervaren vrouw en wist met haar charmes me al snel op het bed te krijgen. Volgens de gebruiksaanwijzing, geschreven door Edwin2004, moet er flink in de knoppen geknepen worden wat het testobject ook aangaf...

Kennelijk heb ik toch nog niet genoeg lessen gehad want langdurig drukken en kneden zag ik niet zitten... Misschien was ik bang om die koplampen te beschadigen? Vervolgens werd mijn peilstok op bedrijfslengte gebracht.... Hiertoe diende een rond gaatje, met daarin een bewegend tongetje ... Het lukte niet zo goed... Had Ela mij het uur tevoren gesloopt of was het de bedrijfstemperatuur die nog niet op orde was... Horny_one begon een beetje te twijfelen of die wel het gewenste kwaliteitsproduct was wat door Edwin2004 en Manni1A zo alom geprezen was. Daarom door naar het volgende onderdeel:... de trekproef! Deze werd met groot enthousiasme ingezet voldeed aan de kwaliteitsnorm maar de twijfel bleef... althans vond de kleine Horny.... Ikzelf was wat positiever gestemd.

Dan maar zoeken naar eventuele verborgen gebreken: Nauwkeurig werd aan de oppervlakte door mij gecontroleerd of er aan het bodywork enige vorm van lekkage te vinden was.... zo op het eerste oog niet totdat in een gleufje een vochtdruppeltje waar te nemen was. Nadere inspectie leek mij nodig... Ja hoor... even de samenstelling geproefd (hierbij bleek het om een glijmiddel te gaan op natuurlijke basis) en daarna onderzoeken of het bij een druppeltje bleef of dat het een ernstigere vorm van lekkage was. Nou, helaas moet ik zeggen dat ik na uitvoering manueel onderzoek en orale stimulatie er toch wel meer uitkreeg dan dat ene druppeltje. Dit was wel erg lastig want na een klein kwartiertje begon dat gleufje erg te schokken en werd aan de bovenkant ook nog een kreunend geluid waargenomen.

De bron van dit geluid werd daarna nader onderzocht door mijn richtmicrofoon er op uit te sturen..... Maar duurde niet lang voordat deze helemaal uitgeschoven was en er kennelijk defect aan ontstond.... Opeens vloeiden er allerlei witte vloeistoffen uit....en werd de microfoon weer automatisch ingeklapt.

Na deze controlebeurt werd er afgerekend... 75 euro. Maar ik heb nooit begrepen dat men voor het laten keuren betaald krijgt... Toch de volgende keer een vragen bij mijn APK keuring van mijn karretje.

Scoobert
1 november 2005, 09:53
Nog steeds net zo lekker en van tijd tot tijd aanwezig in PHG

Gisteren dan zo maar uit den blinde met Nicky naar de kamer gegaan.. Zag haar bij het wachten op het eten staan en toen ik haar een Chipito aanbood (ja van Sint gekregen ) nam ze die snel aan.. Ik zei nog dat je dan lekker uit je bekkie meurt maar dat was voor haar aanleidng om me vol op me bekkie te pakken...tja en het kwaad was geschiedt ;D ;D
Uiteindelijk na het eten met deze bloedmooie meid de kamer op gegaan en het was een heerlijk uurtje hoor. Nicky houdt wel van een beetje stevigere sex, maar niet te. En ze weet precies wat een man lekker vind en maakt ook duidelijk hoe zij graag iets ervaart :P. Lekker tongzoenen is er dan ook zeker bij en dat werd als zeer voldoende beoordeeld door haar :P, dus werd het volgende hoofdstuk aangesneden...
Na een heerlijk pijpbeurt (du bist ein geiler Bock) mocht ik relaxen en trakteerde ze me op een massage, wat ook goed beviel ja. Tja en waar ben je dan ijsbeer voor...dan biedt je dat ook terug aan. Na eerst een afwijzing (ze wilde geen slecht geweten ) besloot ze toch op dr buikie te gaan liggen, mjummm wat een superlijf heeft ze zeg.
Tja en de massagetechnieken van mij vielen wel erg goed in de smaak, kreeg al het advies het van Andre over te gaan nemen ;D ;D, zou ik haar als vaste klant hebben.

Nicky ik vrees dat je weer een stamgast erbij hebt, al weet ik niet hoevaak je daarvoor per keer moet langskomen
Tja het uur was zo voorbij en moet zeggen dat Scoobert weer een herhalingsgevaar erbij heeft....

AustinPowers
5 november 2005, 14:25
Bericht van 20-11-2004

Tja, na het weerzien van Leona had ik mijn zinnen gezet op Nicky, net als nog een collega. Beiden hebben we haar aangesproken of ze tijd voor ons had maar ze had een afspraak dus later was geen probleem. Beiden hebben we haar opgewacht bij de douches dus het was duidelijk dat we met haar wilden rollebollen.

Toen ze uiteindelijk van de kamer afkwam was de collega onderweg met een andere dame maar ik bleef gefocust 8)... zag haar naar de douche lopen en wachtte geduldig tot ze klaar was. Na 15 minuten (ja moet gezegd worden, dat gebeurt grondig) kwam ze naar me toe en zei dat de stamgast van de afgelopen ronde had bedacht om haar tot 1 uur te boeken en dat ik dus pech had.

:confused:

Krijg nou wat! Twee uur voor nop zitten wachten en dan zo aan de kant gezet worden. Dat vond ik geen stijl. Vertelde haar dat ook en ze zei vrolijk dat ik vast nog wel een keertje zou komen... Ik had echt zoiets van: waar haalt ze het lef vandaan om zoiets te zeggen?? Ik zei: nou nee nu niet meer. Ze lachte als een boer met kiespijn en vertrok. Later stond ik in de hal en ging ze met die stamgast weer naar de kamer. Ze had me blijkbaar geschoten want in plaats van buiten haar klant om te lopen, schoot ze ineens met haar gezicht naar beneden achter hem langs, uit mijn blikveld. Ik dacht nog: volgens mij is mijn boodschap aangekomen.

Later probeerde ze nog een goede indruk te maken door te zwaaien toen ze naar kantoor inliep, waarop ik niet reageerde.

Ik snap best dat je voor een stamgast wat meer tijd neemt maar vind het geen stijl om als je weet dat er minimaal twee andere gasten zijn die op je wachten, die dan fijn in de kou te laten staan. Oke we hadden geen duidelijke afspraak gemaakt maar dan nog, uit fatsoen had ik tegen de stamgast gezegd: joh ik zie je straks, ik ga even (2 uurtjes of hooguit een half uur per man) twee andere snakkende mannen verwennen. Dan had ze nog een kleine twee uur over gehad voor de stamgast.

Nee ik ben niet boos op haar, eerder teleurgesteld. Ik had me erop verheugd want ze ziet er goed uit en voor dit voorval kwam ze erg leuk over. En we weten allemaal dat het moraal van dit verhaal is dat ik toch de volgende fijn met haar naar de kamer ga ook al moet ze me niet niet voor de voeten lopen...

AP

Bericht van 27-11-2004

Na het debacle van de vorige keer toen ik Nicky jammer genoeg moest laten schieten, gisteren voor de herkansing gegaan.


En we weten allemaal dat het moraal van dit verhaal is dat ik toch de volgende fijn met haar naar de kamer ga...

Leuk om jezelf es te kunnen citeren. Dus toen ik even om me heen stond te kijken inde bar kwam Nicky vrolijk aangedarteld en stopte precies voor mij en draaide zich langzaam naar me toe. Haar even laten weten dat we nog iets moesten inhalen en daar was ze het natuurlijk mee eens.

Gezien de drukte die inmiddels in PHG was ontstaan moesten we even wachten op de sleutel. Dit zou later steeds erger worden. Op een gegeven moment stond meer dat 10 mannen aangekleed te wachten in de hal en de barruimte was al overvol. Leuke dagomzet dus. Er was ook 2 keer pizza en een overvloed aan avondeten (rijst met halve haan en salades).

Uiteindelijk op kamer 8 beland waar ze zich meteen ontpopte als zeer vriendelijke en gewillige meid. Lekker ouw****en en teasen. Super. Vond Austin Junior ook. Ze ging flink te keer op het bed en deed even voor hoe ze graag haar borsten gekneed wilde hebben. Nou als elke klant dat zo bij haar doet... Ze noemde zichzelf ein Luder ;D ...ik hou het graag op nymfomane. Na een half uur rollebollen waren we uitgeblust, zij snakte naar eten en ik naar een relaxte bank.

Kortom, ik kan de bevindingen van Edwin2004 alleen maar bevestigen. Ik wil nog net niet zover als Manni1a gaan (dat het de beste ervaring ooit is) maar ze is zeer close en dat heeft ze vooral aan haar overtuiging te danken.

Supermeid!
AP

Forza...germania
16 november 2005, 20:12
Bericht van 1 februari 2005

Nicky had ik al enige tijd niet meer gezien in PHG. De laatste ervaring met haar vond ik ook niet meer zo geweldig goed, maar vanavond was het anders.
Ze zag er namelijk weer heerlijk mooi gebruind uit en dat lekkere lichaam in een nieuw rood lingeriesetje en ondeugende en geile blik deden ons al snel op kamer 11 belanden. En daar gingen alle registers weer open om meteen even goed stoom af te blazen :P.
Nicky had ook haar verzameling met standaard-grappen weer iets uitgebreid met o.a. "Nicky ist wieder lieb für dein .... : :", zodat er weer een ontspannen sfeer werd gecreëerd.
De service was weer goed. Vooral erg diep en langzaam pijpen. Daarna afgemaakt in doggy. Zoenen doet ze overigens nog steeds een beetje aarzelend: het blijft eigenlijk meer bij kussen.

Forza...germania
16 november 2005, 20:18
Bijzonderheden : Dit is één van de toppers van de PHG. Zal ongetwijfeld op de TA-lijst komen.

Nicky heb ik in de PHG het afgelopen jaar een keer of 6 bezocht. De service was altijd goed, maar nooit overtuigend goed.
De laatste ervaring met haar dateert al van eind februari. Het was al laat op de avond dat ik haar trof, en Nicky was van een hele dag hard werken al vrij afgepeigerd. De service was toen gewoon bar en barslecht.
Een echte TA kan de hele dag lang een topservice geven.

Daarom is Nicky het gewoon......net niet:huch:

Tiga
20 november 2005, 10:09
Gisteren na het aanspreken van Victoria een nieuw slachtoffer moeten zoeken. Lang getwijfeld op ik nog een keer de testbadjas moest aantrekken na de goede ervaring met Ola (ook eerste keer). Tja dan ga je toch twijfelen en gelukkig kwam de engel in nood toen net aanlopen. Ze had tijd voor me. Hup naar huisje 21 en aan de gang. Sow zeg ze had er zin! Service was echt weer goed. Ik heb eerder een keer geschreven dat ik het idee had dat het soms wat op de autopiloot ging maar moet zeggen dat gisteren toch weer gewoon goed was. Ze wilde eigenlijk niet gaan werken maar een vaste klant had gebeld of ze er was. Uiteindelijk was ze wel nog gekomen en gebleven tot het einde.

Nicky is geen onbekend terrein meer en dus iets minder spannend :rolleyes: maar de service is gewoon goed. Als ik nog een keer twijfel dan ga ik gewoon weer met haar, dan weet ik dat het nl. goed komt :rofl:

Later
tiga

Babbel
9 december 2005, 12:57
Sorry Nicky dat ik niet met jou en Cora naar de kamer wilde afgelopen woensdag. Ik wilde wel maar al die ijsberen wilde alleen maar mee en ik hou niet zo van pottenkijkers. Wat een heerlijk lekker kontje heb je toch en samen met Cora hangend over de ballustrade van het nachtcafe neerkijkend op alle ijsberen in de ijsberenkuil. Het kleine eekhoorntje had jullie bijna van achter besprongen.
Volgende keer beter dames als er minder van die beren zijn :teuflisch

Babbel

Rex
11 december 2005, 20:18
Sorry Nicky dat ik niet met jou en Cora naar de kamer wilde afgelopen woensdag. Ik wilde wel maar al die ijsberen wilde alleen maar mee en ik hou niet zo van pottenkijkers. Wat een heerlijk lekker kontje heb je toch en samen met Cora hangend over de ballustrade van het nachtcafe neerkijkend op alle ijsberen in de ijsberenkuil. Het kleine eekhoorntje had jullie bijna van achter besprongen.
Volgende keer beter dames als er minder van die beren zijn :teuflisch

Babbel

Hier ga je nog eens spijt van krijgen Babbel, ik heb ze ook een aantal keren beide op de kamer gehad. Het is hard werken dat absoluut, maar werkelijk fantastisch. Twee van zulke mooie vrouwen en dan ook nog een trio...............Volgende keer moet je het zeker een keer gaan proberen!!!!!!!

Scoobert
11 december 2005, 20:40
Nicky 33......ze heeft mij anders verteld, maar ja wat daar dan van waar is weet ik ook niet ;)

En ja de twee dames hangend over de balustrade.....not bad at all...we waren al op weg om een gangbang te regelen afgelopen woensdag maar ja Nicky vond een stuk of 6 ijsberen toch wat weinig :eek: :smile2:

Rex
11 december 2005, 20:49
Nicky 33......ze heeft mij anders verteld, maar ja wat daar dan van waar is weet ik ook niet ;)

En ja de twee dames hangend over de balustrade.....not bad at all...we waren al op weg om een gangbang te regelen afgelopen woensdag maar ja Nicky vond een stuk of 6 ijsberen toch wat weinig :eek: :smile2:

Jammer dat ik er Woensdag pas rond 21.15 uur was, anders had ik zeker geprobeerd om dit te regelen. Nou ja, ze beide voor jezelf hebben is ook geen schande, dan te delen met de andere ijsberen................

Rex
11 december 2005, 20:53
Naam : Nicky

Haarkleur/-lengte : Blond halflang haar

Lengte dame : 1.68m

Postuur/Cupmaat : Normaal goed gebouwd, prachtige kont / B- Cup

Nationaliteit/Taal : Duitse , ook wel wat engels

Leeftijd : 33 jaar

Tatoeages/Piercings : ja , jammergenoeg op haar arm...wordt aangewerkt om hem weg te krijgen

Service : Zeer goede service. Lekker zoenen , zoenmachine, FT , en stevig neuken.

Bijzonderheden : Dit is één van de toppers van de PHG. Zal ongetwijfeld op de TA-lijst komen. Het mooiste van Nicky is als ze wegloopt van je..... wat een uitzicht heb je dan......Maar ook haar gezicht is zeer mooi, vriendelijk en geil....

W2

W2 wil je de leeftijd van Nicky aub aanpassen, ze is (pas) 24 en geen 33.
Dankje

Rex
12 december 2005, 19:02
Ja willem heeft gelijk Raymond, Nicky is echt ouder ;)
Maar het is een super vrouw en dan maakt bij haar de leeftijd niet uit,en haar lichaam is ongeveer 24 :confused:


Of ik heb me vergist, of mijn mensenkennis laat me in de steek............Deze vrouw is werkelijk een professional en ziet er misschien ouder uit, maar was toch vrij zeker dat ze in de 20 was, zo rond de 24 / 25. Sterker nog, ik heb van haarzelf ( al zegt dat natuurlijk niet alles) gehoord en ook van andere bekenden dat ze nog niet zo oud is.......................

Nou ja wat maakt het ook eigenlijk uit, het is gewoon een bloedmooie vrouw!!!

koekoek
12 december 2005, 19:40
Ik heb een tijd geleden Nici zien toekomen in PSW, dus zonder make-up en dan zie je wel degelijk dat ze ouder is dan jullie hier schrijven...
Ik denk dat Willem dicht in de buurt is.
Ook over haar nationaliteit doen de wildste verhalen - één ding is zeker,
ze is geen Duitse.
Meer wil ik hier niet schrijven om te vermijden dat er weer een welles nietes spelletje van komt.

liefhebber
12 december 2005, 22:11
Hoho, Koekoek....

We hebben het hier niet over Nici maar over Nicky (PHG) ik heb uit behoorlijk betrouwbare bron (zijzelf) enkele maanden geleden gehoord dat ze TOEN 23 was. Ik begrijp best dat het in zo'n bedrijf als PHG troppenjaren zijn :thefinger ... maar dan nu 33 is wat veel (ze is dus 24!).

CIAO, Liefhebber

koekoek
13 december 2005, 06:18
Hoho, Koekoek....

We hebben het hier niet over Nici maar over Nicky (PHG) ik heb uit behoorlijk betrouwbare bron (zijzelf) enkele maanden geleden gehoord dat ze TOEN 23 was. Ik begrijp best dat het in zo'n bedrijf als PHG troppenjaren zijn :thefinger ... maar dan nu 33 is wat veel (ze is dus 24!).

CIAO, Liefhebber
Ja ok,sorry jongens - ik heb het inderdaad over Nici uit PSW.
Die uit PHG ken ik niet want daar kom ik te weinig.

Pim
16 maart 2006, 13:43
Heel gek dat er niet meer berichten over Nicky zijn. En dan bedoel ik echte berichten. Het is namelijk een vrouw die heel goed bezet is en hele goede service geeft. In het begin wilde ze vooral het snel doen. Stevig zoenen, neuken en het hele repertoire in een half uurtje. Maar ik ben wat ouder en ga liever voor een uur en langer. Dat heb ik haar duidelijk gemaakt en nu gaat het wat rustiger. Echt rustig niet want het is en blijft een wilde dame. Maar ik kan nu ook wel wat meer met haar praten. En dat is ook heel aangenaam met haar. Ze heeft een mooi lijf en kan iedere man laten komen want daar werkt ze heel hard voor.

Manni1A
12 april 2006, 22:33
Abschied von Nicky.....
wie aus gewöhnlich gut unterrichteten Kreisen zu erfahren war, hat Nicky ihre Karriere beendet. Ich wünsch ihr alles Gute für ihr neues Leben - am 13. September 2004 war ich ihr erster Gast im Paradies:freu:

Manni1A:wink:

Rex
12 april 2006, 22:52
Abschied von Nicky.....
wie aus gewöhnlich gut unterrichteten Kreisen zu erfahren war, hat Nicky ihre Karriere beendet. Ich wünsch ihr alles Gute für ihr neues Leben - am 13. September 2004 war ich ihr erster Gast im Paradies:freu:

Manni1A:wink:

Jammer maar Helaas dat Nicky er mee ophoudt. :heul: Ze heeft al een aantal jaren ervaring in de business en een goede reputatie opgebouwd. Ben ook een aantal malen met haar wezen stoeien. Altijd super!!! Ik zal haar wel missen. Ze was een zeer warme en sociale persoonlijkheid. Ik verwacht binnenkort nog wel een bijzondere vrouw die wellicht het paradijs gaat verlaten..............

obi wan
13 april 2006, 18:07
!@##$#$% Mijn schatje is gestopt. Blijft er dan niemand meer over?
Nicky, veel geluk en ik hoop toch tot ziens!!:teuflisch

Willi69
13 april 2006, 18:50
am 13. September 2004 war ich ihr erster Gast im Paradies
Ja, ich kann mich noch daran erinnern, sie saß damals in der Nähe der Südkurve... :D

Jansen
13 april 2006, 21:23
Ja ook Nicky was een topper en voor H.G. dan ook een groot verlies,maar ik begrijp wel waarom ze er nu mee is gestopt.
Alleen jammer dat er dan niet meteen een nieuwe kanjer klaar staat.
We hebben voor Sammy,Leila,Nicky, en nog enkele niet echt meiden van grote klasse terug gekregen.
Ook Cora,Sarah,Ola en Laura zullen we weinig of niet meer zien in H.G. En met Carmen heb ik goed contact buiten H.G. maar zal dit werk ook niet meer doen.

Nicky het beste groeten uit Eindh. van L.

Willi69
6 november 2010, 02:52
wie aus gewöhnlich gut unterrichteten Kreisen zu erfahren war, hat Nicky ihre Karriere beendet.
Offenbar startet sie gerade ihre zweite Karriere. :wiederda:

Manni1A, wann kommst Du? :wink2:

Manni1A
6 november 2010, 12:53
Offenbar startet sie gerade ihre zweite Karriere. :wiederda:

Manni1A, wann kommst Du? :wink2:

Das ist ja mal ne Nachricht!!!!!!!!!!!!!!!1 :freu::freu::freu::freu:

Ist sie heute da? :confused: Eigentlich ist PSR geplant... :hammer:

Manni1A
7 november 2010, 22:28
Es gibt Frauen, die man nie vergisst. Eine ist Nicki.

Wann immer wir in den vergangenen Monaten über die guten, alten Zeiten im PHG gesprochen haben, ist ihr Name gefallen: Nicki. Sie war eine Legende im PHG: Ich erinnere mich noch genau, wie sie am 13. September 2004 ins PHG gekommen ist - ich war damals ihr erster Gast. Der Reihe nach sind wir an diesem Tag alle mit ihr aufs Zimmer gegangen, und am Abend hat sie mir, fix und fertig, gesagt: "Du hast aber viele nette Freunde..." Eineinhalb Jahre später hat sie ihre Karriere beendet, und angesichts der Entwicklung des PHG haben wir in den vergangenen Jahren oft geseufzt: Ach, was wäre das schön, wenn man die Mädels von früher nochmal sehen könnte...

An diesem Samstag ist ein bisschen von diesem Traum wahr geworden.
:happy::happy:

Eigentlich sollte es in die PSR gehen - bis mich kurz vor der Abfahrt die Nachricht erreichte, dass Nicki wieder im PHG ist. Kurz die Nachricht gegenrecherchiert und dann umdisponiert: Oedt statt Lohmar. Einem ungläubigen Forums-Kollegen, der Nicki von früher noch nicht kannte, kurz am Telefon den Ernst der Lage mitgeteilt: Nicki ist ohne Zweifel eine meiner Top Five aus den All Time Favourites. Später habe ich mit dem Kollegen Robin über den Unsinn dieser Aussage nachgedacht: Bei mir gibt es überhaupt nur eine einzige Frau, nach der ich jemals noch mehr süchtig war als nach Nicki.

Um 15 Uhr im PHG aufgeschlagen - die Wartezeit bis zum Eintreffen der Königin war wie das Warten aufs Christkind. Pünktlich nach dem Fußball ist sie erschienen, und es war ein Wiedersehen, wie zuvor erträumt. Nicki hatte keinen von uns vergessen - genauso, wie wir sie nie vergessen haben. Dem Kollegen Robin sei Dank, dass ich genau wie damals, am 13. September 2004, den Vortritt genießen durfte. Es war unglaublich schön - wie in den alten Zeiten. Kathrinchen (kleiner Insider) ;) ist noch genauso gut in Form wie früher. Es war wie Sex mit der Ex - einfach saugut.

Für alle, die Nicki genauso vermisst haben: Sie will in nächster Zeit immer Freitag und Samstag im PHG sein - nicht unter der Woche.

Manni1a :wink2:

Lindberg
8 november 2010, 07:36
und ich datche ich geh klein kathrinchen - kleine insider- die ja noch alte form hat :-) heute besuchen.

Mist

Chris71
8 november 2010, 15:26
Na dann wird es ja am Wochenende ein wiedersehen der alten PHG Lobby ;)

Willi69
8 november 2010, 15:44
Na dann wird es ja am Wochenende ein wiedersehen der alten PHG Lobby ;)
Hat es doch schon gegeben! :lostit: Es fehlten eigentlich nur die Knabbel-Babbel's (und natürlich W2). :biggrin:

obi wan
8 november 2010, 16:08
Als het echt waar is dat ze weer terug is en weer in PHG werkt, gaat het inderdaad weer de goede kant op met de club. Ik ga nu al op zoek naar mijn autosleutels om richting Oedt te rijden. Gevaarlijke vrouw die Nicky, vooral voor mijn bankrekening.;)
Eén van mijn all-time favourites...:liebe2:

Manni1A
9 november 2010, 00:00
Na dann wird es ja am Wochenende ein wiedersehen der alten PHG Lobby ;)

Lindberg hat sich für Samstag schon angekündigt. Ich selbst bin dann leider ein bisschen zu weit weg ;)

liefhebber
9 november 2010, 10:47
Gevaarlijke vrouw die Nicky, vooral voor mijn bankrekening.;)
Eén van mijn all-time favourites...:liebe2:

favourite... FAVOURITE?

Als mn vrouw me niet had tegengehouden hadden mijn 3 dochters nu Sammy, Nicky EN Katrinchen geheten!

It's bin WAY to long! [zucht]

toch maar weer een keer op een vrijdag of zaterdag op bezoek....

:wink2: Liefhebber

Icebear Two
25 juni 2011, 13:30
Tijdens een rustige vrijdagavond kennis gemaakt met Nikki.
Een spontane Duitse topper die er geen geheim van maakt dat ze met plezier kamert met vriendelijke ijsberen.
Het werd een prima wedstrijd waarbij Nikki graag het initiatief nam.
Voor aartsluie neukberen als ik is dat een welkome aanpak
Er bleek nog een mooie jonge Duitse aanwezig die de nodige moeite deed mij te verleiden tot een tweede wedstrijd.
Dat zat er na de slopende activiteit met Nikki helaas niet meer in. Nina komt zeker nog aan de beurt.

Geen enkel probleem met Roemeentjes alleen is het soms prettig zonder taalbarriere contact te hebben met de bedgenote.

Willi69
25 juni 2011, 17:01
=> Nicky (Duitse) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?23508-Nicky-(Duitse)) ;)

Willi69
11 december 2011, 12:52
:wiederda:

Willi69
28 juli 2012, 02:10
:wiederda: :freu:

Soll ich schon mal Plätze für Lindberg, Manni1A & Robin reservieren? :biggrin:

Manni1A
28 juli 2012, 10:04
:wiederda: :freu:

Soll ich schon mal Plätze für Lindberg, Manni1A & Robin reservieren? :biggrin:

Lindberg interessiert sich dafür wohl nicht mehr ;) Robin wird im Moment kaum geneigt sein, mit Nicki auf diesem Weg zu verkehren :biggrin: Und ich selbst hab es ja schon bei ihrem letzten Comeback lieber bei einem einmaligen Wiedersehen belassen :rolleyes:

Robin
28 juli 2012, 11:55
:wiederda: :freu:

Soll ich schon mal Plätze für Lindberg, Manni1A & Robin reservieren? :biggrin:

Hallo Hausmeister,

danke für die Info. Termine kann ich auch selber abstimmen!;):biggrin:

Bis die Tage,

Robin
:wink2:

11cc
6 augustus 2012, 14:09
Koffers pakken en naar huis....