PDA

Volledige versie bekijken : Sam Ex-relax (ex-Yasmin GT en YY)



egon, Dr. Rammler
16 juni 2006, 18:59
is de Dame noch anwesend zur Zeit ? ?

sampraia
19 juni 2006, 18:49
is de Dame noch anwesend zur Zeit ? ?

Na klar ist diese Dame noch anwesend!!!:rofl: :rofl:

egon, Dr. Rammler
20 juni 2006, 11:43
:green_smi rumtelef. und dann nicht mehr erreichbar :green_smi
du kriegst sie du :moon:
welche Tage nicht ?
mit den Änd. zufrieden ? lass dir das ne Lehre sein, die Sache mit Namen usw.

x3cm4
6 augustus 2006, 18:59
Haarkleur/-lengte : bruin-zwart
Lengte dame : 1,65 denk ik
Postuur/Cupmaat : slank, mooie b-cup
Nationaliteit/Taal : een Iraanse die in NL is opgegroeid, E & D spreekt ze vloeiend, NL & FR redelijk
Leeftijd : 23 zegt ze, maar ik schat haar wat ouder
Tatoeages/Piercings : een tribal binnenkant bovenarm, een piercing in de navel, eentje in haar tepel, en eentje tussen haar voortanden (niet echt een piercing dus dat laatste)
Service: matig tot redelijk, pzc is niet standaard
Voordelen: geen eigenlijk
Nadelen: ook niet eigenlijk
Tijdsduur : 30'
Prijs : 75 (grijns)

B

Ze werkt nu onder de naam SAM ... ik heb haar vorige vrijdag gehad ... service was redelijk, maar idd 75 Euro voor 30 min. ...:rolleyes:

gignnl
7 september 2006, 23:55
yasmin heeft hiervoor inderdaad enige tijd in yy gewerkt en daarvoor enige tijd in gt.mijn ervaring met haar dateert dan ook uit die periode,fraaie dame.

nowhereman
27 september 2006, 21:33
Nog enkele wetenswaardigheden : zeg niet sam maar sem ! Dame is naar eigen zeggen uit Düsseldorf, ze vindt het er nogal vol. Doet nogal geheimzinnig over haar afkomst, half arabisch, half duits. Ziet er in elk geval leuk uit en leent zich tot een babbel op niveau. Niet echt het knuffeltype, maar eerder echte pro. Service niet slecht, maar best op voorhand goed afspreken. Ze vraagt standaard tarief maar is heel creatief in de extra's. Bij het vingeren haar ook op haar verzoek hevig anaal met de vinger gefickt, nou dat was meteen goed voor 25 euros extra. Hoe dan ook wijfje met lekker lijfje.

egon, Dr. Rammler
9 oktober 2006, 19:31
Quatsch, Iran

egon, Dr. Rammler
9 oktober 2006, 19:48
ok, ze zei u dat..........
ich sag dirs anders und zwar wie es ist ok !
sorry, aber es stimmt. Gruss aus Köln EgonEgon06.hi5.com
Schau mal das Bild auf meiner HP *grins*

Hollandmale
19 oktober 2006, 09:40
Voordat Sem naar Relax kwam, werkte ze in YY. Best mogelijk dat ze daar weer wordt gespot :cool:.

egon, Dr. Rammler
23 januari 2007, 21:23
Voordat Sem naar Relax kwam, werkte ze in YY. Best mogelijk dat ze daar weer wordt gespot :cool:.
davor auch noch in Wildenrath, davor in GT, davor in Club Mediteran, davor in Samya, auch in der Freude usw..........
wo isse nu ???
Gruss Egon :zauberkis