PDA

Volledige versie bekijken : Amanda, Brasileira



hitman
11 november 2010, 23:43
Naam :Amanda

Nationaliteit/Taal : Braziliaanse / Portugees

Leeftijd : 24

Haarkleur/-lengte : Donkerbuin/kort

Lengte dame : 160

Postuur/Cupmaat : Gespierd / C

Tatoeages/Piercings :-/Navel

Service: PZC / NMC

Voordelen: Bijzonder lief meisje

Nadelen: Beetje jong en onervaren, communicatie moeilijk als je als beer niet
behoorlijk Portugees spreekt.

Tijdsduur :30

Prijs :50

Sinds Juli in Bochum aan het werk, jongere zus van Barbara. Spreekt geen Duits, ik heb haar "Schlüssel" en "Fünfzig" geleerd, zijn toch wel handige woorden in dit vak. Heeft niet eerder in dit vak gewerkt en dat was in het begin te merken, was wel van goede wil, maar tamelijk onhandig in de uitvoering, maar wat wil je met slechts een handvol vriendjes, waarvan ze achteraf zegt dat die er eigenlijk niet veel van konden. Conclusie na een zestal kamerbezoeken: kan heerlijk pijpen en houdt van stevig neuken.

jaro
28 februari 2011, 20:28
Ik heb Amanda vorige week ook een bezoek gebracht, het was die dag vrij rustig en zij had bijna niets te doen. ( dat zegt meestal al wat :confused:)
Op de bank was ze best leuk, dus ik dacht dat gaat goed komen zo.
Inmiddels is haar duits al aardig bij gespijkerd, want zodra je op de kamer bent begint het gezeur om "1 stunde das is better" ja dat weet ik maar ik wil een half uur!
Toch blijft ze proberen, en reageerd teleurgesteld als je dat niet doet.
Ze laat het duidelijk merken, en dan ben ik er al klaar mee :nee:
Verder is er weinig aan, alles moet eerst schoon gemaakt worden met een doekje, en veel fake.
Nee, ik denk dat ze beter in de leer kan gaan bij een andere braziliaanse want die verstaan het vak iets beter :smile:

Grtz.........

hitman
7 mei 2011, 01:13
Amanda is naar Spanje (Valencia) vertrokken om daar haar geluk te gaan beproeven.

hitman
27 mei 2011, 23:36
Dat was dus van korte duur, vandaag gehoord dat ze weer terug is in Bochum.

Boobies
27 mei 2011, 23:44
Was vandaag in Freude maar Amanda was er niet hoop wel dat ze terug is !