PDA

Volledige versie bekijken : Fistfucking in München

benijsbeer
14 november 2010, 16:21
Hier tref je geen Raamprostitutie aan. Het is een katholieke streek, dus alles is eigenlijk verboden. Toch ziijn er behoorlijk wat meiden aktief, en die vind je via het internet op websites als 'die rote laterne (http://www.rotelaterne.de/)'

Hierop staan huizen die allemaal een extra entré hebben. Daar zie je posters en verschillende foto's met allemaal stoeipoezen erop, naam, leeftijd, talen die ze spreken, herkomst en wat wel heel mooi is: wat ze allemaal voor service geven.

Deze service is uiteraard van elke meid verschillend, dus kun je hier een aardige keuze maken als je eens iets speciaals wilt. Dat zal via het internet vermodelijk nog beter gaan en je zult dan vermoedelijk ook gelijk een afspraak kunnen maken als je d'r opbelt.

Na m'n afknapper in die Roma club (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=23584) wilde ik nu een keer leuke sex.

Ik had pas vrij laat zelf door dat ik eens op service kon selecteren. Het uiterlijk van de meid stelde ik nu maar eens op de tweede plaats.

Het zijn meestal huizen met meerdere verdiepingen, naast iedere deur hangen dus deze raamwerken waar een poster, of meerdere foto's in opgehangen ziijn. Alle meiden zien er echt niet onaantrekkelijk uit, professionele foto's dus alles toppie.

Meestal vind je dan zo'n vijt tot tiental drukknopjes die je kunt drukken om de meid van je keuze te roepen.

Mijn keuze viel op een slanke langbenige blondine met lang sluik haar. Ik belde bij haar naam, en vrijwel gelijk ging de deur open. Een blondine was het inderdaad, maar ze had minder sluik haar, en was een stuk kleiner als de foto deed vermoeden. Ook zag ze er een stuk minder fraai uit als op de foto. Met Photoshop is toch wel heel erg veel retoucheerwerk mogelijk.

Ik ben toch met haar mee naar binnen gegaan. Ze liep door een donkere hal met allemaal deuren. Daar waren dus de andere meiden. Een soort laufhaus, maar dan achter gesloten deuren. hmm. vreemd systeem.

Op het bed vroeg ze wat ik wilde. Ik wilde eens een keer vuistneuken. Ondanks de vermelding daarvan kon dat vandaag niet. Ik denk dat ze haar periode had. Ik wimpelde dus af en liep weer naar buiten. Vanwege het andere uiterlijk, en vooral wanwege het niet hebben van de service die ik wilde.

Op naar een volgend huis dus.

Ik was er zojuist nog voorbij gereden maar dat bleek een 'laufhaus' te zijn. Ik ben er doorheen gewandeld maar vond er niemand die mij beviel, en ik had nu m'n zinnen gezet op iets speciaals. Ik wilde ook niet iedere meid vragen of ze dat wilde doen.

Weer in de auto gestapt en naar het volgende huis gereden.

Daar bleken drie ingangen te zijn, twee tweeverdiepingen en een keldergang, de laatste was een vierverdiepings gebouw ook met kelder.

Na al die trappen te hebben gehad bleek ik dus op dat vier verdiepingsgebouw te moeten zijn. Daar zaten twee meiden die wel op mijn vuist wilden zitten.

Ik belde dus weer eens aan en voor mij stond een totaal andere meid als op de foto. Veel volslanker, maar ze had een goed gezicht en zag er toch lekker uit. Kwa uiterlijk niet mijn type, maar toch voldende goed om maar eens te proberen. Het ging mij nu om die extra service.

Weer door die donkere gang gelopen, langs een douche ruimte en toen naar haar kamer. Daar vertelde ik haar wat ik wilde en dat was goed. Ze was er pas een paar dagen dus kende ze de prijzen niet goed. Ik betaalde haar €150 maar dat bleek te veel te zijn geweest. Ik kreeg er €20 terug. Heel netjes van haar. We konden daarvoor een half uur samen stoeien.

Samen liepen we naar de douche en wasten ons. Zij waste mij, ik waste haar, ook van onderen. Gelijk voelde ik wat mij te wachten stond. Dat liet ze dus al allemaal toe. Ik kreeg gelijk al een paal. Daar was het haar ook om te doen.

Terug op de kamer begonnen we eerst wat te vrijen, langzaam daalde ik af naar haar stramme borsten. Wow die waren stevig. Maar toch puur natuur. Ja ze was ook maar net 20 jaar oud, dus vandaar.

Verder naar onder afgeldaald en haar poesje bewonderd. Dat zag er ook goed uit. Maar ze was nog helemaal droog, op wat douche water na dan.

Ze wilde eerst neuken. Ze klom boven op me en begon me heerlijk te berijden. Dat ging heerlijk diep en ik voelde haar steeds natter en natter worden. Ze ging behoorlijk te keer zodat ik het gevoel had dat m'n leuter eraf geduwd ging worden, dus wilde ik een ander standje. Ze begon me heerlijk te pijpen terwijl ik goed ziocht had op haar poes.

Met m'n vinger erin, toen een tweede en derde. Dat ging goed en ze bleek behoorlijk nat te zijn geworden. Ze pijpte me bijna klaar, dus wilde ik nu gaan proberen hoeveel vingers ik binnen kon duwen.

We gingen tegenover elkaar zitten / liggen en ik stopte de eerste twee, drie vingers erin. Heerlijk diep ging dat. Da's toch anders als dat 'keine Finger' gedoe wat de meeste meiden hebben.

Ze was bij het neuken al behoorlijk strak gebleken en dat bleek nu ook weer. Drie vingers erin duwen ging met moeite.

Ze pakte wat glijmiddel en deed dat op haar poes en op mijn handen. Ik moest het nog maar eens proberen. Ja drie vingers dat ging nu goed en langzaam ging ook m'n pink erbij. Nu kon ik bijna m'n hele hand naar binnen schuiven en eens voelen wat ze allemaal had daarbinnen.

Het lukte me echter niet ook m'n duim erbij te krijgen. Ze was zo krap en het deed duidelijk pijn. Ze zei wel niets, maar haar gezicht sprak boekdelen. Ik heb het maar niet gedaan en dat vertelde ik haar ook.

Ze kuste me heel hartstochtelijk en we bleven zo nog een hele tijd spelen met elkaar. Dat vind ik altijd al prachtig, zo met m'n vingers bij een meid naar binnen, maar nu met bijna al m'n vingers was helemaal geweldig. Wat zijn ze zacht van binnen...

We hebben zo zeker nog een kwartier gestoeid en ik ben twee keer bij haar klaargekomen.

We hebben met een innige kus afscheid genomen en nu heb ik spijt dat ik zowel vergeten ben haar naam als ook 't adres te noteren.