PDA

Volledige versie bekijken : Wat is een MJ meisje?

vdbrj
16 november 2010, 12:07
Wat bedoel je eigenlijk met een MJ-meisje?

Jimbo1
16 november 2010, 12:16
Wat bedoel je eigenlijk met een MJ-meisje?

Tsja, dat kan MJ natuurlijk het beste beantwoorden maar volgens mij heeft een MJ meisje:
- Lang zwart haar
- slank figuur
- de Roemeense nationaliteit
- GFE
Misschien vergeet ik nog iets maar dan vult MJ het wel aan.

Melisa voldoet aan de laatste twee criteria, qua kapsel echter niet meer aan de MJ normering.

MichelJ
16 november 2010, 18:11
Tsja, dat kan MJ natuurlijk het beste beantwoorden maar volgens mij heeft een MJ meisje:
- Lang zwart haar
- slank figuur
- de Roemeense nationaliteit
- GFE
Misschien vergeet ik nog iets maar dan vult MJ het wel aan.

Melisa voldoet aan de laatste twee criteria, qua kapsel echter niet meer aan de MJ normering.

Je hebt inderdaad de belangrijkste punten al aangehaald van een MJ-meisje Jimbo.

Voor de volledigheid de belangrijkste kenmerken in juiste volgorde:

- roemeens
- lang zwart haar
- slank tot normaal figuur
- GFE
- b-cup (zonder plastic!)
- bruine ogen
- weinig tot geen lichaams-versierselen (zoals piercings en tattoos)
- leeftijd 21-24 jaar

Voorbeelden, in willekeurige volgorde, van MJ-meisjes: Niki (PHG), Niky (LR), Monika (LR), Samantha (LR), Lori (GT), Moni (GT), Simona (Oase), Thea (ACA), Marina (Duisburg).

Misschien kan een mod de deze en 2 bovenstaande berichten verplaatsen naar een nieuw topic 'Typische kenmerken van een bepaald ijsbeer-meisje'. Zo kan het topic van Melissa zuiver gehouden worden. Bovendien is Melissa heeft geen typisch MJ-meisje meer :frown:, maar ik vermaak me nog steeds prima met haar :freu:.

ijsbeer11
16 november 2010, 18:24
Je vergeet een belangrijk kenmerk, maar misschien noem je het expres niet omdat dit voor alle Roemeentjes geldt... ONBETROUWBAAR:biggrin:

MichelJ
16 november 2010, 18:36
Je vergeet een belangrijk kenmerk, maar misschien noem je het expres niet omdat dit voor alle Roemeentjes geldt... ONBETROUWBAAR:biggrin:

Ik zeg toch ook niet dat ze 2 armen moet hebben :biggrin: ;)

Bosco
16 november 2010, 18:43

- roemeens ja
- lang zwart haar ja
- slank tot normaal figuur ja
- GFE ja, mag in combinatie met PSE
- b-cup (zonder plastic!) ja
- bruine ogen blauwe en groene mogen ook
- weinig tot geen lichaams-versierselen (zoals piercings en tattoos) ja
- leeftijd 21-24 jaar 18-32 jaar

Conclusie: MJ-meisjes zijn bijna hetzelfde als Bosco-meisjes. ;):biggrin:

peppie
16 november 2010, 18:50
Dit is dan ook M.J meisje

http://topnews.in/usa/files/Kim-Kardashian1.jpg

gr Peppie :freu:

CLUBSPORT
16 november 2010, 19:11
straks krijgen we nog de trend dat iedere forumbeer zijn eigen typische meisje krijgt .
wie begint er :rolleyes:

MichelJ
16 november 2010, 19:16
Kim is een mooie vrouw Peppie, maar MJ zou toch eerder voor de rechtse gaan

http://4.bp.blogspot.com/_QiqqGhxVWjs/TJwPd4uGFhI/AAAAAAAACPQ/yHEsm_7hUI0/s400/dj-layla-dee-dee-www-crapattack-org.jpg

Of voor deze:

http://www.missioncontrol.net/uploaded/other/InnaHOTBig.jpg

tifkad
16 november 2010, 19:52
Zwart haar, groene ogen, b-cups, jammer genoeg uit Hongarije en ze is niet in saunaclubs te vinden:

http://www.smutmodels.com/pics/sexy-aneta-pearl-in-black-lingerie-toying-her-wet-hole/1151-original.jpg?1270632450

Rene de Beer
16 november 2010, 21:04
Ach ja: Inna...
Da's inderdaad een eh... erg eh... talentvolle zangeres!
http://www.fotopocket.nl/fpimages/2010/11/16/a84c953a632c8117f71295f9a53db9fe/inna-nipple-slip.jpg

Twinangel
16 november 2010, 22:47
Je hebt inderdaad de belangrijkste punten al aangehaald van een MJ-meisje Jimbo.

- roemeens
- lang zwart haar
- GFE
- bruine ogen
- leeftijd 21-24 jaar

Voorbeelden, in willekeurige volgorde, van MJ-meisjes: Niki (PHG), Niky (LR), Monika (LR), Samantha (LR), Lori (GT), Moni (GT), Simona (Oase), Thea (ACA), Marina (Duisburg).

Misschien kan een mod de deze en 2 bovenstaande berichten verplaatsen naar een nieuw topic 'Typische kenmerken van een bepaald ijsbeer-meisje'. Zo kan het topic van Melissa zuiver gehouden worden. Bovendien is Melissa heeft geen typisch MJ-meisje meer :frown:, maar ik vermaak me nog steeds prima met haar :freu:.

Volgens mij heeft Monika twee piercings:betrunken:

MichelJ
16 november 2010, 22:59
Volgens mij heeft Monika twee piercings:betrunken:

Klopt, tong en wenkbrauw...

edward
17 november 2010, 12:16
Klopt, tong en wenkbrauw...

Jammer dat er geen MJ meisjes op Niederhein werken Michelj

1055

RAUL7
17 november 2010, 12:33
Meestal is dat een lelijk Roemeens meisje... die zegt dat ze uit Spanje komt! :smile2:

masseurke
17 november 2010, 15:49
Ik volg volledig... en zeggen dat ik daar nu normaal gezien met zo'n exemplaar op de kamer had gezeten... pffff...

- roemeens
- lang zwart haar
- GFE
- bruine ogen
- leeftijd 21-24 jaar

MichelJ
17 november 2010, 18:13
Meestal is dat een lelijk Roemeens meisje... die zegt dat ze uit Spanje komt! :smile2:

De lelijke zeggen dat ze uit Spanje komen, de échte MJ-meisjes zeggen gewoon dat ze uit Roemenië komen :biggrin:

Picasso 1
17 november 2010, 19:43
De lelijke zeggen dat ze uit Spanje komen, de échte MJ-meisjes zeggen gewoon dat ze uit Roemenië komen :biggrin:

Wel erg veel lelijke meisjes in de club dan :rofl:.
Je had naar Spanje moeten gaan, alle mooie clubmeisjes daar zeggen uit Roemenie te komen :tongue:

MichelJ
2 augustus 2011, 13:48
Wie een écht MJ-meisje wilt zien moet naar FKK World en opzoek gaan naar Sandra. Volmaakter bestaan ze (voor mij) niet.

Jansen
2 augustus 2011, 19:51
Een MJ meisje kan ook uit Duitsland komen en onder de Naam Fox werken : blond,slank,blauwe ogen en baby huid.

Bulgaarse meisjes heeft MJ iets speciaals mee die kan hij of mee de kamer op nemen maar het liefst sluit hij ze op in de kelder als ze zijn kranten of folders hebben rondgebracht.

Ook moeten MJ meisjes voldoen aan zijn eetgewoontes: overdag smerige vette hamburgers begin op de avond Soarma of Pizza en tegen middernacht
bitterballen uit het vet.

Ze mag Cola drinken maar wel van zijn Becks ice afblijven.

Als MJ naar LR gaat dan mag ze de hele avond vrij thuis in de kelder rondlopen.

Ook zijn bromfiets moet iedere week gepoetst worden.

Big30
2 augustus 2011, 19:55
http://www.google.nl/search?q=%22wat+is+een+Mj+meisje%22&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a

Rudi_NL
2 augustus 2011, 20:59
Wie een écht MJ-meisje wilt zien moet naar FKK World en opzoek gaan naar Sandra. Volmaakter bestaan ze (voor mij) niet.

Zal ik die Sandra komende zaterdag op de Ibiza Party in FKK World eens flink nemen :fuck:.
Daarna nog even een Pistol Pete meisje testen om de MJ- en PP-ladies met elkaar te vergelijken :ledy-in-red:.

ketserr
2 augustus 2011, 23:46
straks krijgen we nog de trend dat iedere forumbeer zijn eigen typische meisje krijgt .
wie begint er :rolleyes:

Weleens van de ketsnorm gehoord?

MichelJ
5 juni 2012, 20:48
Eindelijk komt er erkenning van beren van het eerste uur dat MJ-meisjes mooi zijn :biggrin:

Als je foto's ziet van dames waar MJ op valt dan moet wel erkend worden dat het goed uitziende dames zijn.

Vanmiddag eens goed bekeken en kwam tot ontdekking dt MJ erg nieuw was hier in PHG.
Deze dame heb ik al vele weken gezien en moet zeggen dat het een lekker mooi ding is.

Zelfs R7 zei laatst "mooie meisje!" toen ik hem foto's liet zien van één van me pannenkoekmeisjes (of hij het werkelijk meent is weer een ander verhaal :eek:).

Overigens is de definitie van een MJ-meisje de laatste tijd behoorlijk veranderd :cool:

Zedd
5 juni 2012, 21:01
MJ-meisjes zijn ook mooi, alleen jammer dat ze geen blauwe ogen hebben, hoewel... dan zouden het Zedd-meisjes zijn en hebben we weer niets om ze uit elkaar te houden ... hmmm lastig :rolleyes:

MichelJ
5 juni 2012, 21:06
MJ-meisjes zijn ook mooi, alleen jammer dat ze geen blauwe ogen hebben

Overigens is de definitie van een MJ-meisje de laatste tijd behoorlijk veranderd

:cool:

Zedd
6 juni 2012, 21:13
:eek: ^^ hohoho, dat gaat natuurlijk niet zomaar, dan is het hek van de dam... :gruebel:

Alfijojo
7 juni 2012, 13:52
Een vriend van mijn broer zit op dit moment in Roemenië voor zaken!
En stuurde deze gisteren via de whatsapp:

2638

Of zijn haar haren te blond? En wie wil haar aub ergens in Saunaclub laten afleveren:luvlove:

Zedd
7 juni 2012, 14:17
:confused:

Sorry Saabie, maar dit is in de verste verten geen MJ- noch een Zeddmeisje, of MJ moet zijn definitie echt geheel overboord gezet hebben :gruebel:

Alfijojo
7 juni 2012, 15:15
Dan is het maar een Saabie meisje want Saabie vindt haar lkr.........:biggrin:

Zedd
7 juni 2012, 15:48
Dat vermoeden hadden we al ... :biggrin::biggrin::biggrin:

MichelJ
7 juni 2012, 17:55
:confused:

Sorry Saabie, maar dit is in de verste verten geen MJ- noch een Zeddmeisje, of MJ moet zijn definitie echt geheel overboord gezet hebben :gruebel:

Nee zo erg is het nog niet Zedd. MJ-meisjes mogen blond zijn, met halflang haar en blauwe of groene ogen, maar van dat meisje op de foto blijf ik af.

MichelJ
4 december 2012, 21:08
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/73910_441623145894553_706566486_n.jpg

Overigens zit ik nu op versie 4.1 (Duits met kort blond haar :luvlove: en een jaar ouder :biggrin:)

LittleJoe
4 december 2012, 21:14
volgende keer in zomeruitfit graag :teuflisch:

MichelJ
4 december 2012, 21:16
volgende keer in zomeruitfit graag :teuflisch:

Als het over een maand of 6 mooi weer is........

Admin
5 december 2012, 10:12
http://www.weltbild.de/media/sb/1/011519591-addams-family-volume-3.jpg
Die foto van MichelJ deed mij denken aan een hele oude serie : Addams family :redface: :cool:

LittleJoe
5 december 2012, 12:11
http://www.weltbild.de/media/sb/1/011519591-addams-family-volume-3.jpg
Die foto van MichelJ deed mij denken aan een hele oude serie : Addams family :redface: :cool:

zo ziet ze er dus uit in een jaar of 4 - 5 als ze in MJ's handen blijft :smoke:

MichelJ
5 december 2012, 17:39
zo ziet ze er dus uit in een jaar of 4 - 5 als ze in MJ's handen blijft :smoke:

Gelukkig blijven MJ-meisjes tegenwoordig maar hooguit een week of 4 - 5 in MJ's handen :cool:

Zedd
9 december 2012, 18:10
[foto]

Overigens zit ik nu op versie 4.1 (Duits met kort blond haar :luvlove: en een jaar ouder :biggrin:)

Ehm MJ, dat zijn geen bruine ogen ... dus ...

MichelJ
9 december 2012, 18:42
... dus ...

....deel ik ze met jou :wink: