PDA

Volledige versie bekijken : Clubverlichting????

Goedemorgenallemaal
21 november 2010, 11:56
Hoe belangrijk voor jullie????
(Naar aanleiding van FKK in Merzenich)

Hoewel ik niet standaard voor de optick fick ga hou ik wel van wat gelegenheid tot kijken, zowel aan de bar als op de kamer... Het hoeft geen lichtbak te zijn waarmee je in het donker hertjes vang maar ik kijk gewoon graag. Vandaar dat de opmerkingen over de verlichting op de kamers van FKK Planet mij nog niet zo nieuwsgierig maken dat ik zodadelijk al in de auto spring (heb nog werk te doen vandaag trouwens....)
De verhalen alhier over Freude hebben mij er dan ook nog niet toe gebracht om daar naartoe te gaan. Het verlichtingsverhaal is voor mij ook een reden om Goch niet tot mijn favorieten te rekenen. Waarom ik in GT het liefste naar de hutjes ga of die kamer met raam aan de parkeerplaats. Waarom ik ondanks alles de kamers van BB waardeerde, terminste een raam naar buiten.

Costana
21 november 2010, 14:13
de meeste kamers hebben een dimmer, dus kun je zelf bepalen hoe sterk of hoe zwak het licht is.... soms gaan de dvp niet akkoord maar uiteindelijk moeten ze wel zwichten.

Van Dattum
21 november 2010, 14:17
Voor mij ook niet onbelangrijk. Ook ik hou van kijken.

Als het al dan niet bewust te donker wordt gehouden op de kamers hoeft het voor mij ook niet zo.
In Colosseum Augsburg hebben ze ook veel kamers met alleen maar een soort bedlampje naast het bed met een peertje van 25 Watt. Daar hou ik niet van.

Een goede lamp met een dimmer, zodat je het zelf een beetje kunt regelen is het beste. En dan ook nog zo dat je de lamp een beetje kunt "richten" voor het beste resultaat.

Nu ik er zo over nadenk komt het eigenlijk best wel precies.

Tip: Neem een zaklantaarn mee, of zo'n mijnwerkerslicht....

benijsbeer
21 november 2010, 15:39
Ja, ik wil ook wat meer licht erbij hebben. Maar dat hadden jullie al gedacht want anders was 't me niet opgevallen daar.

In PC Harem in Erkrath wilde ik altijd kamer A hebben overdag, vanwege dat licht daar. Ook schuif ik wel eens stiekempjes de gordijnen iets verder open als de meid zich gaat wassen... Hebben ze meestal niet in de gaten ;)

Ik vind het gewoon veel geiler als je kunt zien wat je eet.

The Joker
21 november 2010, 17:08
Als 'doe het zelver' zorg ik altijd voor goed gereedschap (http://www.gamma.com/assortiment/verlichting/werkverlichting/bouwlamp-promax/) op de kamer...

facial
21 november 2010, 18:58
Of je neemt een dikke maglite mee wel zeggen dat je de dame er niet gaat neerknuppelen of zoiets:biggrin: