Jansen
4 september 2010, 21:18
Nina : Poland
Figuur : slank
Billen : mooi rond
Gezicht : lekker knap en geil
Haren ; Lang zwart
Lengte : 165 cm
Borsten : cup C maar silliconen
Taal : Engels,Duits en Pools
Leeftijd ; 24 jaar
Ogen : 2 :biggrin:
Service : NMC,PZC,Kussen, massage en diverse standjes.
Ik had haar al enkele malen voorbij zien komen en de andere ijsberen hadden ook in de gaten dat dit een supermooi meisje was waar Jansen het wel eens mee zou gaan proberen.
Haar rode lippen en zwart strak rokje maakte het helemaal geil,daarbij had ze zwarte strakke nijlons aan tot over de knie en een zwart topje waar haar borsten bijna uitvielen. :freu::redface:
Ik ging aan de bar bij haar staan en vertelde weer dat ze mooie sprekende ogen had die er ook gevaarlijk uit konden zien.:tongue:
Ja dan heb je meteen een lach en een weder vraag.
Ze wou weten hoe ik heette en waar ik vandaan kwam.
Toen ze ook wou weten wat ik deed vond ze me interresant omdat ze daar wel oren naar had.
Maar ik wou wel eens weten wat ze op de kamer zou doen om geen misser te lopen.
Toen ze me vertelde over haar menukaart had ik daar wel oren naar.
Dus sleutel 1 en de spiegel ernaast.
Het kussen was matig en haar borsten waren gevoelig vertelde ze waarbij ik opmerkte dat ik haar borsten wel heel zou laten en ze niet kapot zou steken.:mad:
We hebben de kaart helemaal afgewerkt en met een doggy haar volgespoten.
Daarna vond ze dat het wel tijd was of een half uur extra eventueel.
Ik vertelde haar dat het beter was geweest als ze niet klok had kunnen kijken
omdat deze opmerking bij Jansen niet goed valt :frown:
Ik vertelde haar dat dat een minpunt was en ze gewoon beter kan afwachten wanneer de ijsbeer wil vertrekken.
Als ze niet van vlees en bloed was geweest had ik van haar een dummie kunnen maken lekker lichaam met mooie bef lippen en voor het pijpen heeft ze ook lekkere getuite lippen.
De borsten waren iets te hard dus hoop ik voor haar dat ze nooit vooruit uitglijd in de sneeuw anders ploffen ze misschien :hammer:
In de kleedruimte vertelde ik haar dat ze normaal E.10,- fooi meer had gekregen als ze niet over de klok had gelult,ze keek me aan en dacht dat het een geintje was haha zei ze maar Jansen bepaald zelf zijn geintjes dus kreeg ze niet meer dan E.50,- :biggrin:
Herhaling : Ja toch wel als ik goed geil ben en een snelle stevige wip wil. :gruebel:
In de kleedkamer had Badslipper spijt dat hij zich al aangekleed had :wand:
Figuur : slank
Billen : mooi rond
Gezicht : lekker knap en geil
Haren ; Lang zwart
Lengte : 165 cm
Borsten : cup C maar silliconen
Taal : Engels,Duits en Pools
Leeftijd ; 24 jaar
Ogen : 2 :biggrin:
Service : NMC,PZC,Kussen, massage en diverse standjes.
Ik had haar al enkele malen voorbij zien komen en de andere ijsberen hadden ook in de gaten dat dit een supermooi meisje was waar Jansen het wel eens mee zou gaan proberen.
Haar rode lippen en zwart strak rokje maakte het helemaal geil,daarbij had ze zwarte strakke nijlons aan tot over de knie en een zwart topje waar haar borsten bijna uitvielen. :freu::redface:
Ik ging aan de bar bij haar staan en vertelde weer dat ze mooie sprekende ogen had die er ook gevaarlijk uit konden zien.:tongue:
Ja dan heb je meteen een lach en een weder vraag.
Ze wou weten hoe ik heette en waar ik vandaan kwam.
Toen ze ook wou weten wat ik deed vond ze me interresant omdat ze daar wel oren naar had.
Maar ik wou wel eens weten wat ze op de kamer zou doen om geen misser te lopen.
Toen ze me vertelde over haar menukaart had ik daar wel oren naar.
Dus sleutel 1 en de spiegel ernaast.
Het kussen was matig en haar borsten waren gevoelig vertelde ze waarbij ik opmerkte dat ik haar borsten wel heel zou laten en ze niet kapot zou steken.:mad:
We hebben de kaart helemaal afgewerkt en met een doggy haar volgespoten.
Daarna vond ze dat het wel tijd was of een half uur extra eventueel.
Ik vertelde haar dat het beter was geweest als ze niet klok had kunnen kijken
omdat deze opmerking bij Jansen niet goed valt :frown:
Ik vertelde haar dat dat een minpunt was en ze gewoon beter kan afwachten wanneer de ijsbeer wil vertrekken.
Als ze niet van vlees en bloed was geweest had ik van haar een dummie kunnen maken lekker lichaam met mooie bef lippen en voor het pijpen heeft ze ook lekkere getuite lippen.
De borsten waren iets te hard dus hoop ik voor haar dat ze nooit vooruit uitglijd in de sneeuw anders ploffen ze misschien :hammer:
In de kleedruimte vertelde ik haar dat ze normaal E.10,- fooi meer had gekregen als ze niet over de klok had gelult,ze keek me aan en dacht dat het een geintje was haha zei ze maar Jansen bepaald zelf zijn geintjes dus kreeg ze niet meer dan E.50,- :biggrin:
Herhaling : Ja toch wel als ik goed geil ben en een snelle stevige wip wil. :gruebel:
In de kleedkamer had Badslipper spijt dat hij zich al aangekleed had :wand: