Volledige versie bekijken : Klant wil bordeelbezoek voor een goede zakendeal
Zedd
24 november 2010, 16:47
Mooie vraag in de intermediair (http://www.intermediair.nl/artikel/werkmanieren/206873/bordeelbezoek-met-de-klant-hoe-kom-ik-er-onderuit.html): Mijn klant wil om een goede deal af te sluiten naar een sexclub.
In het buitenland een veelvoorkomend iets, en in mijn sector in het verleden hier in NL ook wel eens meegemaakt, maar tegenwoordig vrijwel nooit meer.
Staat me nog wel een verhaal bij uit die bouwfraudeaffaire over een ambtenaar die op kosten van het bouwbedrijf effe 10.000 euro op een avond stuksloeg in naar ik meen YabYum...
Jullie nog verdere ervaringen?
jw.william
24 november 2010, 18:56
als ondernemer zijnde sluit ik veel deals met klanten en leveranciers in fkk clubs. ik weet niet beter mijn1e werkgever deed dat ook 25jaar geleden. het werkt wel
facial
24 november 2010, 23:36
Vindt dit toch wel een beetje gevaarlijk als je hier klanten mee naar toe neemt
jw.william
25 november 2010, 07:38
Je weet snel genoeg wie je niet mee moet nemen en wie wel. Het heeft wel 1 nadeel ze een keer geweest zijn blijven ze je kop gek zeuren van wanneer gaan we weer.
De bezoeken met leveranciers worden door hun betaald, en met klanten betaald het bedrijf en wordt afgeboekt onder relatie beheer, betaald de fiscus ook nog mee.
rmjhexe
25 november 2010, 19:26
nog nooit een bonnetje gehad in mijn 11jaar dat ik wandel,trouwens mijn zwager doet de boekhouding:eek:
Alabama
25 november 2010, 19:30
Vindt dit toch wel een beetje gevaarlijk als je hier klanten mee naar toe neemt
Goed inschatten wie je meeneemt en wie niet. Is vaak wel te peilen. Zeker als je ergens in onbekend gebied zit, het is 's avonds en je wilt de deal beklinken met wat gezelligheid. Het moet raar lopen wil er dan niemand een bezoek aan de dames van plezier opperen.
facial
26 november 2010, 13:36
Het enige wat ik daar tot nu toe af heb getrokken heb ik de dames laten doen:biggrin:
Bosco
26 november 2010, 15:52
Ik heb voor morgen een belangrijke potentiële klant uitgenodigd te komen naar happy. Ik stuur dan een Roemeentje op hem af, en die opdracht is zo goed als zeker binnen. :biggrin:
Zo niet, Dan stuur ik nog een ander link Roemeentje op hem af. :wink:
Goedemorgenallemaal
26 november 2010, 16:26
ik doe dat niet, nu heb ik als Horca ondernemer ook niet direct klanten die zoveel stukslaan dat ik dat er eventueel uit zou kunnen halen....
bovendien als ik naar Duitsland ga, dan is mijn werk wel het laatste waar ik mee bezig wil zijn....
edoch, nood breekt wet zo af en toe, een paar jaar terug was ik net in GT en me aan het omkleden gaat net voordat ik hem wil afzetten mijn telefoon. spoedklus: condoleance bijeenkomst. vreemde gewaardwording, in de kleedruimte van GT een begrafenis regelen... maar na een kort overleg met de theke werd voor mij een rustiger plekkie waar ik ook wat dingen kon opschrijven gevonden. (het was winter dus ff naar de auto met gebrekkige verwarming was ook geen optie).
ik heb wel een stapel kaartjes van wat gelegenheden in de buurt en dan krijg ik als ik mensen doorverwijs een "kleine attentie"...
Alabama
26 november 2010, 17:00
Het enige wat ik daar tot nu toe af heb getrokken heb ik de dames laten doen:biggrin:
Meer dan genoeg gelegenheid voor aftrekposten in de club en ze behoeven vrijwel altijd een mondelinge toelichting. :biggrin:
facial
26 november 2010, 19:39
inderdaat een mondvol met toelichting :biggrin:
Alabama
7 december 2010, 17:31
inderdaat een mondvol met toelichting :biggrin:
:biggrin:
Het is zoŽn flinke post dat ze even moet slikken.