PDA

Volledige versie bekijken : Wie is er wel eens in de zielige praatjes getrapt



roberto b
24 november 2010, 19:22
wie is er wel eens in een zielig verhaaltje getrapt (geld problemen, openstaande rekeningen, schulden,huurachterstand en dergelijke)

mede ijsberen ( dit zijn de profesionele bi...tches)


ijsberen trap niet in die verhaaltjes rubbertje vullen en wegwezen:biggrin:

MichelJ
24 november 2010, 19:28
Neem een paar weken vrij en begin het lezen, het forum staat er vol van :biggrin:

joop slim
24 november 2010, 19:34
Neem een paar weken vrij en begin het lezen, het forum staat er vol van :biggrin:


jezoessssssssssssssssssssssssssssss.......je gaat me toch niet vertellen dat die dames allemaal liegen ? :baby2:

roberto b
24 november 2010, 19:38
mede ijsberen , vondt het toch belangrijk om het onderaandacht te brengen vooral voor onze nieuwe ijsberen........

joop slim
24 november 2010, 19:42
mede ijsberen , vondt het toch belangrijk om het onderaandacht te brengen vooral voor onze nieuwe ijsberen........

is ook een gewaarschuwd beer..........telt voor twee !

http://www.youtube.com/watch?v=L_wshZx1QyY

MichelJ
24 november 2010, 19:43
jezoessssssssssssssssssssssssssssss.......je gaat me toch niet vertellen dat die dames allemaal liegen ? :baby2:

Nee.... alleen de Bulgaartjes ;)

joop slim
24 november 2010, 19:46
Nee.... alleen de Bulgaartjes ;) en russisch, roemeens, hongaars ect ect ect

Maar klopt de bulgaartjes worden zo geboren, als ze papa mama voor het eerst kunnen zeggen liegen ze al :biggrin::biggrin::biggrin:

BefBeer
24 november 2010, 20:11
en russisch, roemeens, hongaars ect ect ect

Maar klopt de bulgaartjes worden zo geboren, als ze papa mama voor het eerst kunnen zeggen liegen ze al :biggrin::biggrin::biggrin:

Klopt dat ze dan al liegen!
Ze kunnen er echter niets aan doen om de de echte pappa en mamma niet bekend zijn!?:gruebel:

BefBeer

Alabama
24 november 2010, 20:12
Ik niet. Het frappante is dat of het nu over een zieke broer, schulden of kapotte auto gaat: het kost altijd precies het mooie bedrag van 50 mille.

Kretek
24 november 2010, 20:19
Ben jaren geleden in Indonesie besmet geraakt met een bepaalde doofheid:forgetit[1]:

joop slim
24 november 2010, 20:20
Klopt dat ze dan al liegen!
Ze kunnen er echter niets aan doen om de de echte pappa en mamma niet bekend zijn!?:gruebel:

BefBeer

mmm nog een kenmerk van een bulgaarse....ze neuken (prive, buiten de club) meer mannen dan pompnagels in de moerdijkbrug zitten

:biggrin::biggrin::biggrin:

duivenmelker
24 november 2010, 20:35
Nog nooit in die zielige praatjes getrapt , heb zelfs nog nooit van een dame in de club een zielig praatje moeten aanhoren , ik ga waarschijnlijk altijd met de verkeerde dames op kamer. Zal waarschijnlijk meer Roemeense en Bulgaarse dames moeten opzoeken .
Alhoewel ik voel me toch zo goed bij mijn vriendinnetje in PSR .

Alabama
24 november 2010, 20:36
mmm nog een kenmerk van een bulgaarse....ze neuken (prive, buiten de club) meer mannen dan pompnagels in de moerdijkbrug zitten

:biggrin::biggrin::biggrin:


Wsl. levert ze dat meer op dan in de club neuken... :biggrin:

Costana
24 november 2010, 23:10
De echt zielige verhaaltjes eigenlijk ook nog niet meegemaakt.

Hoofdredenen die ik mag aanhoren: to start a business - to buy a house - don't ask :)

felrops
25 november 2010, 08:44
Ik vraag zelf nooit naar waarom dames in dit vak zitten, en of zij geen andere keuzes hadden om de eurootjes binnen te halen. En toch, soms zijn dames oprecht eerlijk. "I don't want to be a poor mouse", vertrouwde een mooie Bulgaarse mij ooit toe. Zij had de keuze tussen in de textielfabriek te werken en het hele jaar te kijken naar de modieuze schonetjes die zij zou willen kopen, of in Antwerpen achter de ramen te gaan staan en die schoenen op één enkele dag bijeen te neuken. De keuze was open en snel gemaakt. En ja, zij had een Bulgaarse vriend die mooi mee profiteerde. De werkelijkheid achter de schermen is vaak erg complex en divers. Als je niets vraagt, vertrouwen dames je na verloop van tijd soms de meest interessante dingen toe.
Ik heb overigens de indruk dat de Ooet-Europese dames vrij gehard zijn door het leven, en zelden spontaan zielige verhaaltjes gaan vertellen. In Azië is het altijd prijs. Daar gaat altijd iemand dood, ligt in het ziekenhuis, grote kosten aan het huis of moet er een nieuwe waterbuffel worden gekocht. In de hoop dat de "farang" wel wat extra gaat sponseren. Dat geld kan dan samen met de vriend worden vergokt.

Flurkman
25 november 2010, 08:54
Ik hou wel van zo'n (beknopte) verhalen. Ik beloof dan een extraatje, op voorwaarde dat ze in bed het onderste uit de kan halen ... In die omstandigheden kan dan inderdaad na een supersessie van een uur of langer een fooitje van 10 euro of zo volgen...

Iets wat ook veel goodwill oplevert: bij meisjes die (echt) een baby hebben, geef ik een fooitje met het verzoek iets moois te kopen voor kindlief. Levert dikwijls ook extragoeie prestaties op...

Voor wat hoort wat... maar je houdt het best bescheiden.

The Joker
25 november 2010, 10:53
Gek genoeg hoor ik in de club nooit zielige verhaaltjes van vrouwtjes, blijkbar zien die in dat ik nog zieliger ben dan zij zelf :)
Buiten de club om heb ik helaas wel eens een 'Joop Slim' gedaan en me door 'vrienden' met mooie praatjes aan een lening laten lullen.
Verwachte terugbetaaldatum zonder rente ergens november 2048...
Maar goed je betaalt 1 keer leergeld en daarna gaat de wankbank dus dicht en doet alleen nog stortingen in natura a E50 die als gift worden verstrekt.

roberto b
25 november 2010, 12:44
vooral nu net voor de feestdagen zijn ze extra alert!!! op onervaren ijsbeertjes

facial
26 november 2010, 13:41
Bij zijn de dames er nog nooit in getrapt dat ik te weinig geld had maar ze wel even lekker wou nemen :biggrin:

Alabama
26 november 2010, 17:04
Ik heb overigens de indruk dat de Ooet-Europese dames vrij gehard zijn door het leven, en zelden spontaan zielige verhaaltjes gaan vertellen. .

Heb het weleens meegemaakt in het SKW. Betrof een Roemeense. Allerlei familieleden waren ziek en hadden dure medicijnen en operaties nodig.

facial
26 november 2010, 19:43
Ja Romeense zijn natuurlijk ook erg betrouwbaar daar staan ze om bekend :biggrin:

CLUBSPORT
26 november 2010, 20:02
Ik krijg ook nooit zielige verhaaltjes te horen maar wel dat ik zo lelijk ben :eek:
maar ik ben gerustgesteld ,ze liegen namelijk altijd :biggrin:

Alabama
26 november 2010, 20:09
Ja Romeense zijn natuurlijk ook erg betrouwbaar daar staan ze om bekend :biggrin:

Ik vind ze toch net iets betrouwbaarder dan Bulgaarse. Ik laat even in het midden of dat wat zegt over Roemeensen of over Bulgaarsen.

facial
27 november 2010, 08:06
Ik denk dat ze allebei goed zijn in bed voor geld maar verder heb je er niet zo veel aan :biggrin:

madiwodovr
12 april 2011, 22:17
Ik krijg geregeld smsjes met allerlei koosnaampjes e.d. Maar jullie zeggen dus dat ik dat niet moet vertrouwen? :heul:
Ik had nog wel ringen willen gaan kopen en op Roemeense les willen gaan...

Big30
12 april 2011, 22:33
Ik krijg geregeld smsjes met allerlei koosnaampjes e.d. Maar jullie zeggen dus dat ik dat niet moet vertrouwen? :heul:
Ik had nog wel ringen willen gaan kopen en op Roemeense les willen gaan...
Altijd vertrouwen! Zeker als ze Roemeensen afkomstig zijn.

http://www.leerroemeens.nl/
http://www.bridal.cartier.com/#/bridal/home

Veel suc6 met de links :biggrin:!

facial
13 april 2011, 08:15
Altijd vertrouwen! Zeker als ze Roemeensen afkomstig zijn.

http://www.leerroemeens.nl/
http://www.bridal.cartier.com/#/bridal/home

Veel suc6 met de links :biggrin:!

ja als je thuis je huwelijk kapot wilt hebben en daarna met lege handen wilt staan, neem ze een keer mee naar huis

Alabama
5 mei 2011, 12:31
Ik krijg geregeld smsjes met allerlei koosnaampjes e.d. Maar jullie zeggen dus dat ik dat niet moet vertrouwen? :heul:
Ik had nog wel ringen willen gaan kopen en op Roemeense les willen gaan...

99,9% kans dat het niet te vertrouwen is, maar wie weet behoort dit geval tot de 0,1% van de gevallen waar er wel sprake is van echte liefde.

Je kunt het gewoon proberen natuurlijk. Moet je wel discipline hebben om niet al te veel mee te gaan in zielige verhaaltjes en poot-uitdraai-trucjes.

En een kapot huwelijk? Ieder voor zich moet bepalen of dit het waard is. Op het moment dat je ijsberenbezigheden zich tot buiten de clubs strekken, zit je m.i. toch al in een behoorlijk grijs gebied. Ik ben er ooit mee begonnen omdat het minder gezeik, gedoe en meer discretie oplevert dan 'n 'normale' scharrel. Ook ik ben buiten de clubs beland en daar vatbaar voor zijn gaf in mijn geval toch wel aan dat thuis niet alles koek en ei was.

Het risico dat clubbezoek uitkomt is normaalgesproken verwaarloosbaar. Op het moment dat je de deur uitstapt, eindigt je ijsberenleven en begint je privé-leven weer. Op het moment dat je dat gaat vermengen, nemen de risico's dat het uitkomt behoorlijk toe.

Ik heb ze genomen. Veel ijsberen zullen het wel kennen: sms-en tijdens kantoortijden, 's avonds net iets te vaak de hond uitlaten om te bellen en te sms-en. Het is bij mij nooit uitgekomen dankzij een hele shitload aan voorzorgsmaatregelen, zoals: drie mobiele telefoons, de hond, een hoop vrije dagen op het werk, een vrouw die zich niet bemoeit met de financiële zaken, bekenden die dienden als alibi en het vermogen om thuis smoesjes consequent te kunnen handhaven.