PDA

Volledige versie bekijken : Alishia / Nadja



Admin
25 november 2010, 12:31
http://www.partytreff-dorsten.de/_girls/sets/alishia_03.jpg
Alishia

kees1000
25 november 2010, 18:38
Afgelopen dinsdag ben ik bij de Partytreff Dorsten geweest maar toen Alishia niet aanwezig was...Jammer, volgende keer beter!

Kees

Willyw
27 november 2010, 09:41
Gisteren was ze er wel, ik heb haar popo op verzoek gemasseerd:asshole:

yurun2009
2 december 2010, 12:05
Afgelopen dinsdag ben ik bij de Partytreff Dorsten geweest maar toen Alishia niet aanwezig was...Jammer, volgende keer beter!

Kees
De hier afgebeelde dame gebruikt meestal de naam 'Nadja', misschien was ze er die dinsdag wel en was ze gewoon niet zo makkelijk te herkennen.

Admin
24 januari 2011, 17:16
http://www.partytreff-dorsten.de/_girls/sets/alishia_01.jpg
Alishia

egon, Dr. Rammler
7 februari 2011, 20:52
http://www.partytreff-dorsten.de/_girls/sets/alishia_01.jpg
Alishia

:biggrin: ist die überhaupt schon 18 J. ??

Willyw
11 februari 2011, 09:40
Van dichtbij is ze zeker 18 :baeh:

hallodaarbenikweer
13 februari 2011, 23:19
Is er service informatie?

koosje12
22 februari 2011, 21:13
Vandaag werden beide namen door elkaar gebruikt. Richting mij stelde ze zich voor als Alishia, maar de andere dames noemen haar Nadja.

Er is inderdaad geen twijfel dat ze minimaal 18 jaar is.

Vandaag op verzoek haar een massage gegeven en mogen genieten van PZC, NMC en aftrekken met massageolie.

forgetskinnyletsgetfatty
4 november 2012, 16:30
Dame gisteren (3 november 2012) aangetroffen in Erotikpark Bünde , ze gebruikt nog steeds de naam Nadja.:biggrin:

@mod topic mag verhuisd worden.;)

forgetskinnyletsgetfatty
5 november 2012, 12:42
Nadja
Dame herkende mij direct toen ik nog aan de ontvangstbalie stond, heeft na haar vertrek uit PTD, 4 maanden geleden, nog kort in een andere club gewerkt, en sinds kort hier werkzaam.
Het blijft een geile dondersteen, slank postuur met kleine borstjes met van die grote tepels, die nog langer worden als je eraan zuigt, een kontje waar in je doggystijl bijna spontaan een orgasme krijgt.;)
De sessie met Nadja was, achteraf gezien, misschien wel de meest positieve van alle sessies tijdens mijn bezoek.:biggrin:

forgetskinnyletsgetfatty
25 augustus 2013, 13:05
Mag verplaatst worden naar FKK Van Goch, actuele naam hoe verrassend: Nadja.

forgetskinnyletsgetfatty
26 augustus 2013, 20:13
Alisha/Nadja;)

Stond aan de balie het entreegeld af te rekenen, Anja zei nog er is een verrassing voor je, voordat Anja deze zin had uitgesproken, keek ik al in het gezicht van Alisha/Nadja. Een dame die vroeger in Partytreff Dorsten actief was, toen Anja daar nog de theke deed.
Na wat clubhoppen is ze hier neergestreken, nog steeds die lekkere kont, kleine borsten met grote lange tepels, het is een leuke meid maar, optisch blijft ze pt-niveau om over het gebit maar te zwijgen.
Kon het toch niet laten om met haar te gaan keuvelen, weinig presales, op de kamer ontstijgt ze het pt-niveau maar het is (lang) nog geen sc-niveau, ja die heerlijke kont van haar zorgde er toch voor dat de eerste ontlading een feit werd.:teuflisch:
Hoop voor haar dat ze zich hier staande weet te houden, maar voor mij even geen herhalingsgevaar er lopen hier genoeg andere toppers rond.;)